september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk en appart om samen met je dochter zwanger te zijn! wat zijn jullie jong dat jullie, jullie eerste kindje kregen! wat byzonder lijkt me dat. Heerlijk hoor zo jong mama en oma worden :D

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Bij ons doen ze niet aan eerst intake en dapas later de echo...heb daarom op 15 febr, de intake en gelijk echo :D Op dat moment ben ik 10 wk en 5 dagen zwanger...

en meiden het onzekere gevoel ebt op een gegeven moment wel weg...Het is alleen zo vervelend dat je op dit soort forums ook de vervelende dingen leest....

3. triez

triez Actief lid

hi girlz

ik zit met de vraag zwanger en dan?
    wat moet ik doen ?

ik dacht zelf bellen naar de ha, en kan ik ook al naar een verloskundige bellen voor afspraken?

wie helpt me even uit de brand, hier op de wolk duurt het even voor alles doordringt hahahahahah ( nu al hihi)

kuss triez

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    wauw, vandaag ben ik alweer 7 weken zwanger! Wat gaat dat hard! Voordat je het weet moet ie alweer naar school, hihi!

Oooow Brigitte wat fijn dat alles goed is met je kleintje! Een heerlijk gevoel moet dat geven! Ik ga morgen over 2 weken voor mijn eerste afspraak naar de VK. De echo volgt later pas. Ik kan echt niet wáchten! ik wil zooooo graag weten hoe het er aan toe gaat in mijn buik! Ik was vorige week bijvoorbeeld erg misselijk en had veel last van mijn boobies. Maar nu is dat allemaal weg! Dan maak ik mezelf dus meteen super ongerust!
    Ik vind het echt vreselijk, die onzekerheid....
    Voordat ik ontdekte dat ik zwanger was heb ik ook 2 keer bloedverlies gehad. Daarna is dat nooit meer teruggekomen, maar heb nu de hele tijd in mijn hoofd zitten dat ik vast alleen nog meer een lege vruchtzak in mijn buik heb, ofzo......
    Herkennen meer meiden die onzekerheid?

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigitte, wat een goed nieuws hé. Lijkt me echt fantastisch om de eerste hartklopjes van je kindje te mogen horen.
    Ik kan ook niet wachten op dat moment.

Trouwens, ik hoor iedereen maar over pijnlijke/gevoelige boobies, maar ik heb echt bijna nergens last van. Is dit normaal? Heel af en toe doen mn tepels zeer en ze worden ook zeker groter, maar echt pijn, nee!

Joyce

6. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    triez: ik weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen ga morgen maar de huisarts bellen denk ik voor een afspraak en dan zal ik daar wel horen hoe of wat?

ik voel me tot nu toe heel goed ben af en toe een beetje moe maar voor de rest niet zo heel veel last! ja mijn borsten voel ik af en toe ;)

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Triez,

je moet aan je huisarts telefonsich doorgeven dat je zwanger bent, hij maakt hier alleen een notitie van. je moet zelf dan ook de vk bellen en die maakt dan een afspraak met je. veel suc6.

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Migga,

Wat gaat de tijd toch snel, ik ben overmorgen ook 7 weken zwanger. ik had eerst ook last van mij (.)(.) maar nu niet meer. dit is geen reden om ons zorgen te maken denk ik. Gewoon positief blijven denken en we zien het wel. we kunnen op dit moment toch niks doen, alleen af wachten en hopen dat we in september allemaal een gezond kindje krijgen.

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja ik heb ook bijna geen pijntjes!
    Alleen soms wat in mijn onderbuik/ lies!
    Ook geen zere boobies.... :-s

En Brigitte, ik ben jaloers! ;) Ik zou ook graag weten hoe het er in mijn buik aan toe gaat! Idd je ben wel blij omdat je zwanger bent, maar het is ook heel eng. Vooral omdat je geen bevestiging hebt dat het goed zit....

10. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik vind het ook moeilijk om tegen iedereen mijn mond te houden dat we zwanger zijn!
    alleen mijn ouders en mijn man zijn moeder en zus weten het!
    tegen hoeveel mensen hebben jullie het verteld?

11. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    hey maart! Hihi, je zegt hetzelfde als mijn vriend; dat we toch niets anders kunnen doen dan afwachten. Maar je hebt helemaal gelijk! Ik moet mezelf ook niet zo gek zitten maken met al die enge verhalen! Maar het is zo moeilijk om mezelf er van te overtuigen dat er niets aan de hand is. Afgelopen week was ik nog zoooo misselijk en mijn boobs deden zooooo'n pijn en nu NIX meer!
    Alleen nog een beetje bandenpijn.
    Zucht......... wat een toestand! Ik moet toch maar proberen even diep in- en uit te ademen en gewoon rustig afwachten.....

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey september mammies!
    hoe gaat het hier met jullie?
    alles helemaal goed hoop ik!
    met mij gaat het ook weer helemaal lekker!
    hoop me snel weer aan te melden met een mooie zwanger-banner!
    we gaan er helemaal voor, vriendje is nu krachten aan het sparen haha ;) :)
    liefs van bianca

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Anders bel je gewoon met je VK... ik mocht vorige week na wat miniem bloedverlies ook komen... Soms doen ze al eerder een echo om je gerust te stellen... En een telefoontje kan geen kwaad

En dus vandaag met 6 week en 6 dagen tijdens de intake weer een echo (was volgens mij ook meteen mijn termijnecho)... En dan dus over 4 weken weer eentje..... echt leuk! Heb ik met 11 weken straks al 3 echo's gehad.....

Maar wanneer je een echo krijgt hangt ook af van je praktijk volgens mij

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Bianca,

Goed om te horen dat alles lekker gaat. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. suc6.

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Migga,

Wij vrouwen maken ons ook veel te veel zorgen om alles. mijn man zegt ook steeds tegn mij dat alles goed komt. maar ik ben pas blij als ik een gezond babay in september in mijn armen heb.

We moeten eigenlijk van ons zwangerschap genieten ipv ons te veel zorgen maken. we boffen dat we zwanger zijn, als ik lees hoeveel moeite sommige vrouwen hebben om zwanger te worden.

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Maart: daar heb je helemaal gelijk in. Maar moet wel zeggen dat ik nu ik weet dat er inderdaad een lekkere frummel ziet die het uitstekend doet op dit moment ik wel meer kan genieten..... tot die tijd is het nog extra spannend!

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Nieuwe september mama's gefeliciteerd :p :p

Ik voel me sinds zaterdag misselijk en erg moe. Maar inderdaad, t is voor t goede doel :D

Brigitte, wat fijn zulk goed nieuws! :p

En die zorgen herken ik ook wel hoor. Net las ik bijv. dat je ook geen hotdogs mag eten. Heb ik afgelopen vrijdag dus gedaan :(
    En vanochtend gleed ik uit in de douche. Ik gelijk helemaal ongerust.
    Verder heb ik van binnen op zich wel een heel rustig gevoel/vertrouwen vanaf t begin dat t goed zit. Lekker tegenstrijdig dus ;)

Bianca, dat je maar snel weer zwanger bent. xxxx

x Sophie

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ja dat zou ik ook wel willen weten!
    Aan wie hebben jullie het al verteld dat je zwanger bent?
    Wij weten sinds vanmorgen dat we zwanger zijn, dus niemand weet het nog....

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Bianc hopelijk ben je snel weer zwanger!

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    oei heb ik vandaag ook gegeten... maar waarom mag je die dan niet eten? Heb ik nergens gelezen?!

Deel Deze Pagina