@darcy: ik vind het nu al een naar idee dat ik straks dat getrappel en gefrummel moet gaan missen @las: zwemmen komt er steeds niet van ivm het huis enzo.. en vanavond is het weer leen bakker ben jij nog weleens geweest? ik wil het toch nog wel een paar keer doen e igenlijk.. vond het erg relaxt. @noor: ik geef nu dan oo kmaar braaf toe want inderdaad liever nu een groeispurtje eruit persen door "niks" te doen dan dat ik straks met de gebakken peren zit. het is alleen zo vervelend dat je het eigenlijk heel neit door hebt. loop nu al te hijgen als ik de trap op gelopen ben omdat ik beneden even wat wilde pakken dat had ik eerst helemaal niet. eignelijk pas sinds ik echt meer slaap. erg irritant maar niet zo irritant en vermoeiend als hele dagen niets doen op werk wat baal ik daar van zeg! net in de lunchpauze even snel nieuwe broek wezen kopen oude broek zat wat strak.. en de andere 2 zitten in de was nu 2 mooie broeken (zwarte en een witte) gekocht en snel vast eentje aangetrokken *geniet* zit echt lekker zo
is prima maart! Rian: ja mijn buik gaat ook in de weg zitten en krijg ook soms harde buiken. Dan doe ik het gewoon rustig aan! Meiden ik duim voor jullie dat de beebs gedraaid kunnen worden!
Ik hoop ook voor jullie dat de baby nog draait, gedraaid kan worden. Een keizersnede lijkt me ook niet echt plezierig. (maar wel beter dan een gewone stuitbevalling, brr.) Ik moet woensdag weer naar de vk, ben benieuwd hoe de kleine dan ligt. Volgens de ha lag de baby al met het hoofdje naar beneden. Vandaag is mijn laatste dagje! Straks nog even met de collega's naar een terrasje en uit eten en dan kan het genieten beginnen. Heb van mijn baas al een boekenbon gehad, dus ga ik morgen lekker een boek voor halen, heerlijk lekker liggen lezen op de bank of het bed! Voor de meiden die nog wel even moeten werken, heel veel succes! voor je het weet is het voorbij. fietsen vind ik trouwens echt niet fijn meer, ben ik daar de enige in? Het is allemaal wat opgezwollen soms daar beneden en ik krijg last van harde buiken als ik wat harder wil fietsen, nee, dan loop ik toch liever maar, gelukkig woon ik midden in het dorp, loop overal zo heen.
Hey meisjes! Hier ben ik ook alweer! Was enorm lang geleden, maar gyneacoloog heeft me helemaal thuisgezet sinds begin juli dacht ik en thuis ging de pc niet meer. Heb hier dus heel wat bij te lezen. Heb het wel gemist hoor, het forum. Ik vroeg me dikwijls af, hoe zou het met de meiden van het forum zijn? Zouden zij die en die kwaaltjes ook hebben? Maar nu zal er terug meer regelmaat zijn denk ik! Heb niet zo'n leuke weken achter de rug. Moest elke week naar het ziekenhuis om aan de monitor te hangen, bloed afname, onderzoeken.. Was niet echt top. Maar ik moet echt elke week gecontroleerd worden, urinezuur ligt te hoog en de levertesten zijn op het randje. Heb ook te dikwijls harde buiken gehad, die aan de pijnlijke kant waren. Voor het moment heb ik enorm pijn op een bepaalde plaats in mijn rug en ergens in mijn buik, de leverstreek. Ik word er gek van! Ik ga alles eens op mijn gemakje bijlezen en ik hou jullie op de hoogte! Ik hoop dat alles met iedereen supergoed gaat. x
@suus: nee hoor je bent niet de enige fietsen is hier ook niet top. linkerbeen omhoog gaat prima.. maar aan de rechterkant ligt overduidelijk iemand in de weg bovendien voelt het daaronder af en toe flink beurs.. dus dan zit zo'n zadel sowieso niet echt lekker @virginie: weet je wat de oorzaak was? hoop dat het nu beter gaat?
Virginnie: jeetje das niet niks, hopelijk gaat het nu beter? ben ook benieuwd naar de oorzaak. Saskia: lekker om weer nieuwe broeken te hebben! ik moet eigenlijk ook een nieuwe spijkerbroek want krijg 2 broeken bijna niet meer over mijn heuoen Dat vind ik het enige echte nadeel, was altijd trots op mijn figuur en vind me nu dik (15 kg aangekomen) Darcy: je bent zeker niet de enige, ik zou nog wel langer dan de 12 weken willen dragen...... Vind het helemaal geweldig. Tuurlijk is het maagzuur, niet langer kunnen lopen dan 10 min, slapeloze nachten en die verschrikkelijke hormonen allemaal niet echt geweldig maar ik neem het allemaal voor lief. Marsab: kan nauwelijks nog lange stukken lopen laat staan sporten... Was al niet zo'n sproter en krijg nu erg veel last van buik en bekken als ik teveel doe. Suus: ik kan juist wel fietsen en moeilijk lopen... Pomme: hier ook een drukte van jewelste, heb ook geen idee wat ze daarbinnen allemaal uitspookt. Vanmorgen naar de vk geweest. Ons meisje lag al goed en is zelfs al ingedaald. Het draaien dat ze doet is dus alleen van de ene naar de andere kant. Toen ik mijn bezorgdheid over de doptone had uitgesproken (ze heeft er een hekel aan en draai en schopt dan meteen) is er afgesproken dat deze tegen het einde niet meer gebruikt zal worden. Toen ze vervolgens met het ding ging luisteren kwam er bijna geen reactie van mevrouw Ze had de doptone wel zachter gezet dus mss lag het daaraan.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig) Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +9 kg, 126/75 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING, +17 kg Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder - Niels Broekmans - uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +13 kg, bv, zh, 18 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +15 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 16 MEISJES 14 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren[/b] 2 JONGEN 1 MEISJES Agenda 19 Juli: miranda040172 pretecho 19 juli: Han VK controle 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 23 Juli: Zoë VK controle 24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle 25 Juli: Marsab VK controle 25 Juli: Noor echo + verpleegkundige 26 juli: joepie vk controle 28 Juli: Patries Gyn controle 30 Juli: Edokid VK controle 30 Juli: Saskia78 echo tbv placentalocalisatie en groei in ZH. 31 Juli: Maart VK controle 2 augustus miranda040172 VK controle 2 augustus: Noor gyn 2 augustus: Han VK controle 3 augustus: Mouschy VK Controle 8 augustus: Rootje VK controle 9 augustus: Noor echo + gyn 13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle
@han: mja hier 8kg tot nu toe en meer mensen in mijn omgeving zeggen dat ze mijn buik niet over vinden komen als 6 maanden. maar dikkere benen en billen zijn er zeker gekomen! daar zit volgens mij een redelijk deel van die 8kg maarhe.. nieuwe broeken zitten echt oz lekker.. gewoon jezelf dat pleziertej even gunnen ook al si het misschien slikken bij de maat *grin* (ik was zo trots op de maat 42 die ik aanpaste.. nu maar weer 44 gekocht en deze zit als gegoten.) eigenlijk mag ik heel niet zeuren want job had rok van vorig najaar/winter meegenomen vanuit het oude huis en die pas ik nu gewoon MET buik nog aan.
@virginie, das niet niks hoe is het nu? @maart, vind het ook goed (als las het ook leuk vind om mijn sms maatje te worden ) Hoop voor de meiden die een stuiter hebben, dat ze gedraaid kunnen worden Ben nu voor de ''derde'' keer zwanger, maar ik vind nu twee kindjes wel mooi (mannetje zou er nog wel eentje willen) En mocht ik er toch anders over denken, dan indd over drie jaar pas weer... Vandaag lekker wezen zwemmen (Stellendam) met mannetje en Zara (en mijn vader) opa was lekker bezig met z'n klein dochter, dus kon ik ook even lekker een paar baantje trekken! Maar mijn bene zijn verbrand au dus dat word smeren..... Verder dan zwemmen doe ik alleen nog fietsen en wandelen. Heb antagel gehaald, ben benieuwd of ik vannacht ''lekker'' kan slapen. Denk dat ik toch maar voor de witte variant ga (wilde een rose kammetje, borsteltje,zeepdoosje enz) maar hebben ze niet bij prenatal. Ga zo Zara naar bedje brengen, en ook lekker naar bed tv kijken jessica
Was verbaasd over je vraag aangezien ik zoveel positieve verhalen hier lees. Voor mij geldt ook hetzelfde. Ik vind het helemaal super om zwanger te zijn en straal al mijn hele zwangerschap. Ben erg happy en vind het een groot wonder. Ben ook erg trots op mijn buik en dat getrappel vind ik geweldig. Net als de aandacht die ik krijg Werk vind ik wel wat minder worden nu. Hoop ook dat ze niet te snel komt, want wil heerlijk genieten van zwanger zijn tijdens verlof Suus, wat lekker dat je verlof is begonnen Virginie, wat vervelend Hoe is t nu? x Sophie
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +18kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig) Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 8 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +9 kg, 126/75 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof kelly33 : VERRASSING, +17 kg Rian: MEISJE, +10 kg, +R, 110/65, bv, tb, heeft al verlof standaard Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +14 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder - Niels Broekmans - uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +13 kg, bv, zh, 17 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +15 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 16 MEISJES 14 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren[/b] 2 JONGEN 1 MEISJES Agenda 23 Juli: miranda040172 30 wkn echo in 't ZH controle 23 Juli: Zoë VK controle 24 Juli: jessica24 ZH gyn controle en vk controle 25 Juli: Marsab VK controle 25 Juli: Noor echo + verpleegkundige 26 juli: joepie vk controle 28 Juli: Patries Gyn controle 30 Juli: Edokid VK controle 30 Juli: Saskia78 echo tbv placentalocalisatie en groei in ZH. 31 Juli: Maart VK controle 2 augustus miranda040172 VK controle 2 augustus: Noor gyn 2 augustus: Han VK controle 3 augustus: Mouschy VK Controle 8 augustus: Rootje VK controle 9 augustus: Noor echo + gyn 13 Augustus: Joepie01 kraamzorg controle
Hoi allemaal! Ik ben een uur geleden wakker van 'n dutje omdat ik vanmiddag geen kans heb gekregen om een middagdutje te doen. Wat was 't zwaar voor me, maar goed.... Vanmiddag hadden we pretecho...zo mooi is dat. Ik had bij 10 weken echo toch gelijk dat ons wondertje op mijn vriend Jeroen lijkt. Dat is duidelijk te zien op 3D/4D echo. Ons wondertje ligt nu duidelijk in 'n dwarsligging, maar het kan nog wel draaien. Dan zien we het wel op maandag a.s. in het ziekenhuis. De tussenschot was ook heel duidelijk waar te nemen op de echo. Zijn kopje zit nu tegen aan het tussenschot, maar zo te zien heeft hij geen last van. Maar het is toch wel mooi gelukt om 3D/4D foto's te maken. Ik heb thuis geen scanner, ik neem de foto's morgen mee naar mijn werk om 'n paar foto's te scannen, en morgenavond plaats ik in mijn album, okay meiden! Ik wil nog wel wat nog meer zeggen, maar momenteel weet ik niets meer, want ik ben nog steeds in mijn gedachten van vanmiddag..... Kus, Miranda
@Miranda: gaaf he, zo'n echo! Wat fijn dat het allemaal goed was. Benieuwd naar de foto's ook, dus plaatsen he! Zag dat Maart jou en mij aan elkaar gekoppeld heeft via de SMS - goed idee, nietwaar? Wonen zo'n 12 km van elkaar vandaan, dus da's wel lollig. Gaan we elkaar bellen/ sms sturen als de bevalling begint, kan de ander het op het forum zetten. Bedankt Maart!
Goeie morgen meiden @miranda,Wat leuk dat de pretecho goed gelukt is! Ben benieuwd Kon mijn ogen net niet open krijgen dikke zware ogen Stap m'n bed uit en voeten tintelen als een gek, nog meer meiden last? Vind het nu wel langzaam gaan, morgen 32 weken, lijkt wel of de tijd nu gaat kruipen. Verlang zo naar m'n kleine mopie, gister een recept gehaald bij de vk en in de wachtruimte zat een vrouw met een baby van 6 weken, zoooo lief *smelt* zag ik Zara lekker spelen met de blokken en wat is ze dan groot*zucht*. Ach ja hormoontjes jessica
Mama's ik heb de laatste dagen zo'n pijn aan mijn stuit en schaambot bij het draaien in bed en bij het lopen. Herkent iemand dit? Ik had dit de laatste keer al aangekaart bij die stomme VK van mij, maar die gaf het standaard antwoord "Hoort bij de zwangerschap." Wellicht zal dat wel zo zijn, maar ben benieuwd wat jullie ervaren - en vooral - wat er tegen helpt om de pijn te verzachten. Zijn daar oefeningetjes voor o.id.? Ik ga volgende week weer naar de VK en dan ga ik wel melden dat de pijn erger is geworden. Mijn moeder en mijn zus hebben namelijk voor het leven last van bekken-instabiliteit.
Goedmorgen Mama's Ik ken dat gevoel niet Pomme. Ik heb wel af en toe last in mijn onderbuik, een soort trekkend gevoel. Leuk Miranda dat je pret echo is gelukt. Nog even en dan zie je hem live! Ik merk dat de trapjes nu best pijn doen. Ook omdat het steeds op dezelfde plek is. Ik ben van narigheid gisteren gaan slapen. Maar aan de andere kant vind ik het zo'n fijn gevoel
Ha meiden, daar ben ik weer. Sorry dat het ff duurde, zou jullie nog een update geven van de controle van woensdag bij de gyn Fijn trouwens als je een "interessant" geval bent....Netjes op onze tijd kwam de gyn naar buiten en riep een stel binnen dat later binnen kwam. Tegen ons zei ze: "ja, deze mensen zijn eigenlijk later aan de beurt, maar de student heeft jullie dossier helemaal voorbereid" Ik gaf gelijk al aan dat ik haar nog wel wilde spreken omdat ik een aantal vragen had over m'n medicatie. Gelukkig kon dat dan aan het einde Dus ik begon me vreselijk op te vreten over het feit dat ik weer een student kreeg (alle keren, sinds we niet meer op prenatale diagnostiek onder controle zijn). Nou ja, dat was voor m'n bloeddruk uiteindelijk wel goed, want die was ipv veel te laag nu eindelijk normaal. Toch nog een voordeel Maar uiteindelijk een half uur op die student moeten wachten, dus in die tijd kun je je bloeddruk aardig omhoog krijgen. Uiteindelijk deed deze student het veel beter dan de vorige en had ze het dossier idd grondig voorbereid. Ze vroeg ook of ik nog wel kon genieten van deze zwschap na alles wat er vorig jaar gebeurd is. Tja, toen kwamen weer de tranen en heb ik gelijk maar op tafel gegooid dat ik vreselijk tegen de bevalling op zie. Niet alleen de pijn, maar gewoon alles. Vorige keer heb ik 3 uur na de bevalling een massale longembolie gekregen en is het erg spannend geweest. Nu heb ik daar gelukkig medicatie voor, maar ja, hoe gaan ze dat doen met bloedverdunners tijdens de bevalling. Dat soort dingen. Gelukkig kon ik dat uiteindelijk ook bij de gyn kwijt en die gaat dit nu in haar team bespreken, zodat er een goede oplossing komt. Over 2 weken moet ik weer terug en dan hoor ik wat eruit is gekomen. Met de beeb gaat het goed, groeit goed, niet te hard en niet te zacht. Maar om de echo die ze gedaan hebben nu een groeiecho te noemen.... Daarvoor waren ze wel erg snel klaar. Nou ja, mss volgende keer beter. Voor de dames met maagzuur: ik heb gisteren Regla PH gehaald. Een drankje met pepermuntsmaak (niet vies) en het werkt super! Ik had het voor de eerste keer ingenomen en binnen 5 minuten voelde het beter als de afgelopen maanden! Je kunt het zonder recept krijgen bij de apotheek, by the way. Sorry voor m'n lange egoverhaal, ga zo ff proberen op iedereen (poging) te reageren! greetz, pooh
Ik ken het gevoel Pomme! Dat heeft te maken met je weker wordende banden en je bekken. Het wordt erger als je knieeen niet symetrisch bewegen, dus tijdens het slapen op je zij, in en uit je bed stappen, traplopen dat soort dingen. Wat bij mij heel goed helpt is slapen met een voedingskussen tussen je knieeen. Verder als je je bed ingaat, ga je eerst zitten op de rand, vervolgens laat je je op je zij zakken en wil je je omdraaien, dan trek je eerst je alle 2 je knieeen op en draai je je zo op je andere zij. Kussen ertussen als je ligt (een voedingskussen draait ook tijdens het omdraaien mee) en klaar is Klara. Nogal een onderneming iedere keer, maar het werkt wel. Als je vervolgens je bed weer uit wil, omgekeerde volgorde. Dus eerst op je zij, vervolgens duw je je omhoog met je arm, beide benen tegelijk uit bed, en opstaan terwijl je je bovenlijf iets naar voren beweegt (voor het gewicht) Ook helpt het dan als je al "lopend" op staat, dus niet op 2 benen tegelijk willen gaan staan, maar een been voor het andere. Dat kost nl. minder kracht. Verder idd zo min mogelijk trappen lopen. Met staan moet je er dan op letten dat je zoveel mogelijk op 2 benen staat, met je voeten iets uit elkaar. Daarnaast is het belangrijk dat je in beweging blijft, gewoon kleine stukjes wandelen en dat afwisselen met rust. Hopelijk helpt het je! Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, anders hoor ik het nog wel. liefs, pooh
Miranda: super hey die pretecho, ben benieuwd naar de foto's! Pomme: ik heb hier geen last van, lijkt me zeer vervelend.... Als ik jou was zou ik idd ook weer ff naar de VK gaan, je leven lang last houden is niet niks! Pooh: fijn dat de beeb goed groeit. Heel irri idd als je steeds een studente krijgt. Voor je gevoel wordt je dan niet echt serieus genomen lijkt mij. Jessica: het begint hier ook wel te kriebelen hoor, als ik van die kleine baby's zie... Maar ik kan nog niet echt bevatten dat ik straks ook zo'n hummetje in mijn armen ga houden, ons eigen hummeltje wel te verstaan! Miss X: mijn kleintje trapt steeds rechts, nu valt het nog mee, maar kan best zijn dat het straks ook zeer pijnlijk gaat worden...(hopelijk niet!) Ik ben ook nog erg blij met mijn buik en vind zwanger zijn super leuk! Ik houd het nog best vol deze 9 weken, tenminste tot nu toe! Het is ook niet zo dat ik mezelf ineens een zeekoe vind of zo, ik vind de buik juist erg mooi!
Pomme, ik herken het ook. Erg vervelend. Miranda, leuk hoor. Ik ben benieuwd naar de foto's. Pooh, ik hoop dat er een goede oplossing komt. Wel jammer trouwens dat je steeds een student krijgt.