september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo, hehe, ff teruggelezen (jemig, wat schrijven we veel!)

@ maart: bedankt voor het lijstje met sms-buddy's! hoe is het nu verder met jou?

@ miranda: super dat je pretecho zo leuk was! gaaf he, om die gelijkenissen dan te zien! ben benieuwd naar de foto's.

@ marsab: ik sport al niet meer sinds een week of 13, omdat ik toen teveel last kreeg. Nu nog een beetje wandelen enzo, maar geen vierdaagse-afstanden :)

@ suus: lekker genieten van je verlof! las ik nou goed dat jullie ook gaan trouwen?

@ virginie: jemig dat is schrikken! Hoe gaat het nu met je? Helpt de rust?

@ jessica: lekker geslapen vannacht op de antagel?

@ sophie: hoe lang moet je nog tot je verlof?

@ rian: hoe is het nu met je? hopelijk heb je geen last meer gehad van je buren!

greetz,
    pooh

P.S. Nou maar hopen dat ik niemand vergeten ben! ;)

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Virginie: meis wat naar zeg! Jeetje, ik schrik ervan!
    Hopelijk gaat het snel beter met je!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

van de mensen die hier niet willen vertellen/weten wat het geslacht word.. hebben jullie ook zo vaak gesprekken over wat het al dan niet zal gaan worden?

naar aanleiding van het zoveelste gesprek heir op werk.. ben ik eens op internet gaan snuffelen naar bakerpraatjes EN heb ik er een weblogstukje van gemaakt.
    inclusief een "test" die aan de hand van bakerpraatjes bepaald hoeveel procent kans je hebt op een jongetje of meisje :)
    als jullie het leuk vinden.. : http://jobensaskia.nl

4. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    @all: dank voor jullie reacties!

@Pooh: extra dank voor de instructie. Ga ik maar proberen.

ik ga het verder maar bespreken met de VK volgende week. helaas kan ik het traplopen niet ontwijken, gezien ik in een appartement woon en 4 trappen op moet... pff... ach ja...

5. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hey Maart, September mama's

Had je woensdag een berichtje gestuurd om te melden dat ik graag mee wil doen aan het 'buddy-systeem'. Zag mijzelf niet op de lijst staan en ben gaan twijfelen of mijn berichtje aan is gekomen dus ik laat mijn interesse nog even langs deze weg weten.

mob. 06 41437773

Liefs,

PS. Vind de z'schap nog helemaal geweldig. Ben soms bij vlagen onzeker over de gezondheid van die kleine. Hoor vandaag de uitslag van de suikertest van afgelopen maandag...

6. Saskia78

@rootje: ik zie dat wij ook gelinkt zijn als "sms-maatje"
    waar woon je eigenlijk? *ben spontaan erg nieuwsgierig*

@las: ik ben gisteravond wezen zwemmen hoor :)

7. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Nou hier is het weer zover! Die !@@#$$%%^^&*(( buren zijn gewoon ziek in hun kop echt waar!
    Gister was ik dus naar de stad met me broer me moeder paste op me zoontje en die gilt gewoon af en toe, ja ik vind het ook irritant maarja kan er weinig aan doen hij is pas 16 maanden gaat dat stomme wijf hiernaast me meoder lopen vertellen hoe ze mijn kind moet opvoeden dat we hem moeten straffen, en dat ze blij is als we opgerot zijn, en dat haar man zo niet kan slapen(had nachtdienst gehad), ja sorry maar mijn kind is s'nachts gewoon stil en overdag maakt iedereen lawaai, en dat onze hond voorheen ook altijd zo veel lawaai maakte. Ik ben zo kwaad! ten eerste liep de hond 2 huizen hiernaast vet hard te blaffen, ten tweede haar kinderen gillen ook maar die zijn nu op een leeftijd dat ze straffen snappen en toen mijn zoontje 5 maanden was kon ik niet slapen omdat hun kind toen 1,5 was en zat te gillen. Ze maakt heel mijn leven hier een hel. Zit er gewoon aan te denken laatste weken ergens anders heen te gaan, heb de wijkagent proberen te bellen maar die is er volgende week pas weer. Je wil niet weten hoe gestresst ik nu in mijn eigen huis zit als mijn zoontje gilt. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het normaal is en gewoon bij de leeftijd hoort cb heeft zelfs gezegt dat ik het beter kan negeren, nou dat doe ik maar niet want anders gaat dat mens helemaal zeuren. Wat moet ik nou voel me echt zo kut in mijn eigen huis :cry:

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    heeft dat mens een plank voor d'r hersens!
    Was een goeie voor mij.
    Gewoon laten gaan en je zoontje zo opvoeden als ji het wil.
    Dus waar jij je prettig bij voeld en als dat negeren (dat doe ik ook) dan moet je dat gewoon doen.

Groetjes las

9. Saskia78

pff iemand hier ook last van?

mn navel jeukt onwijs.. maar als je krabt doet het ook nog eens onwijs pijn.

lijkt wel alsof er een klein bultje op zit?
    en nee geen uitgebuikt naveltje.. maar echt misschien een mm doorsnee ofzo

jeukt alleen als de ziekte :(
    erg irritant

kan dat komen doordat er van binnen iets continu tegen aan drukt dat het dan geirriteerd raakt ofzo?

lijkt verdorie wel alsof ik mn buik in een bosje brandnetels gehouden heb :(

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    mmm...geen last van saskia, geen idee wat het kan zijn.
    Geen muggenbult op je navel ;) ?
    Leuke tsest trouwens, ik heb 63% kans op een meisje...
    Geen idee dus.
    Zelf zijn we ook onwijs nieuwsgierig naar onze beeb, we weten zelf ook niet wat het is.
    Iedereen in de omgeving is idd druk aan het raden.
    De meesten denken dat het een meid is, wij zelf ook trouwens....
    Nog 9 weekjes geduld hebben.... :rolleyes:

11. Saskia78

mja niet dat ik kan zien marsab :)

ben benieuwd of nog meer mensen hier die test gedaan hebben/gaan doen en wat daar uit komt :)

en of het klopt met de verwachtingen natuurlijk :)

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hi Ladies

Heb net alles in een doosje gedaan, mijn plantje, pennenbak, mijn mapjes etc etc.

Mijn bureau is nu lekker leeg. Nog een paar uur en dan is mijn Verlof begonnen!

13. Saskia78

ik ben jaleors missX :)

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Wat een heerlijk vooruitzicht he!
    Geniet ervan, de tijd gaat zooooo snel!
    Ik heb nu al weer 2 :confused: weken vakantie!

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb 58% kans op een meisje, ik weet ook dat ik een meisje krijg.

MissX, wat heerlijk. Ben echt jaloers op je.

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    edokid en joepie: ik weet precies hoe jullie je voelen, ik voel me ook vaak zo, teveel aan mijn hoofd en de baby kamer die nog steeds studeerkamer is, baby meubles die steeds uitgesteld worden door de lange levertijd, je lijf dat in de weg zit, slecht slapen etc. etc. het valt ook niet mee soms...

trouwens voor iedereen die in het ziekenhuis gaat bevallen is er een goede site die alles over bevallen en verloskunde en pijnbestrijding per ziekenhuis aanpakt en een beoordeling geeft. het is www.kindenziekenhis.nl. er staat nog nergens bij welke ziekenhuizen het pinbestrijdingsmiddel Remifentanil gebruiken, wat erg goed en gebruiksvriendelijk is, omdat het pas zo'n 5 jaar wordt gebruikt, maar voor de rest staat alles erop! Als er mensen zijn die willen weten welk ziekenhuis remifentanil gebruikt, let me know, ik weet de meeste in de randstad!

17. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
  18. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    rian: hoe gaat dat gezegde ook alweer? beter een verre vriend dan een dichte deur? goede buur, verre vriend? wat een ellende, als je man zo thuis is dan heb je in ieder geval weer een klankbord en iemand die er ook bij zit en getuige is! wat een aso's!ze zijn gewoon zuur! Ik sliep ook veel overdag omdat ik altijd nachtvluchten had, natuurlijk heb je dan last van grasmaaiers en klussers en kinderen en honden, maar rationeel gezien is dat normaal en overdag slapen niet, dus raam dicht en oordoppen in, comes with the job! beetje tolerantie mag wel toch?sterkte ermee...

MissX: gefeliciteerd! laatste dag op je werk, weer een stapje verder! let the fun begin!
    fijn weekend allemaal meiden, ik ga klussen in schoorl dit weekend, dus ik lees jullie maandag wel weer, niet zoveel kletsen want ik hou het haast niet bij!

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rian, arme meid. Het zit ook niet mee. Wat een rotburen.

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Rian wat balen zeg, wat een achterlijke buren heb je ook! ze hebben zelf ook kids en snappen niet eens wat jij nu moet doormaken... Niet te geloven dit! ik zou me alleen niet uit mijn huis laten pesten hoor meid! je bent nu hoogzwanger en moet gewoon de rust hebben in je eigen huisje! Laat ze barsten! Succes meid. Las trouwens dat we ook SMS buddies zijn, leuk! :D

Saskia, goed smeren met buikjel en zo, want is het gewoon het oprekken van je buik. En als je niet oppast schiet er zo de straiee in... ook al smeer je niet dan schiet het er nog in hoor haha. Maar het is wel lekker om je buik in te smeren.

Miss X; heerlijk gevoel lekker VRIJ zijn! geniet er maar van!

Van mij mag hij over 3 weken al komen. Dat is precies mooi, en niet al te vroeg haha. Niet eerder want dan hebben we een probleem met het laten drukken van de kaartjes.... Ik hoorde van de week dat de drukkerij alleen nog vandaag open is, en dan 3 weken gesloten met oog op de vakantie. Dus nog ff 3 weken blijven zitten, anders krijgen mensen wel erg laat hun kaartje. Vanmiddag mag ik het proef kaartje op halen, ben erg benieuwd! En ik krijg ook meteen de enveloppen mee zodat ik kan gaan schrijven. Echt lekker gevoel dat het dan een beetje af is.... Vorige keer was ik er veel sneller mee klaar. Net zoals met de naam. Alles duurt nu ff wat langer, omdat je toch weer origineel wil zijn he.
    Heb vannacht voor de verandering wel goed geslapen, was wel weer erg vroeg wakker zoals elke morgen op het ogenblik, rond een uur of 5 ben ik gewoon klaar wakker, en snap niet waarom...

Deel Deze Pagina