Ik houd inderdaad een dagboekje bij vind ik leuk, heeft mijn moeder ook gedaan... Met mij gaat het best super eigenlijk, heel stom maar ik merk dat ik me vreselijk aan ons mam irriteer terwijl we normaal 4 handen op 1 buik zijn, ik trek veel meer naar mijn mannetje toe. De rest kan effe omhoog vallen!
hier vandaag ook weer misselijk.... ik kan eten wat ik wil maar vandaag helpt het niet erg veel... en dan zit ik ook nog op mijn werk... Maar goed probeer het maar wat rustig aan te doen....
De mama voelt zich nog helemaal super... Eigenlijk alsof er niks aan de hand is... Misschien dat ik me daarom ook wel zorgen maak (niet dat ze zich van mij rot moet voelen hoor). Ik ben vooral op het internet nog aan het rondkijken naar informatie.... Maar als jullei bepaalde boeken kunnen aanraden ..... ik sta open voor suggesties.. Dagboek had ik niet aan gedacht (zal de man in mij wel zijn), maar ik zal het zeker hier voorleggen.... Klinkt we als een leuk idee trouwens ! Groetjes, Ouder
je moet dat boek eens lezen ; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ik heb helemaal dubbel gelegen! en mijn vriend natuurlijk ook!
Dat is dat boek van kluun toch... Die wilde ik idd eens gaan lezen... Hoewel ik niet helemaal help denk bij het feit dat ze zwanger is (was niet een oops gevalletje), denk ik het stiekem toch
nee daar gaat het daar ook helemaal niet om, het is gewoon een lekker grappig boek (als je tenminste niet gevoelig bent) het kan soms redelijk lomp overkomen maar goed ik ben ook heel direct dus ik kan het wel hebben, het is echt op een mannenmanier geschreven vind ik..
Lomp kan ik absoluut wel hebben... we zijn zelf ook erg direct ingesteld... Ik heb ook komt een vrouw bij de dokter gelezen... Dus kan me enigszins voorstellen hoe het is geschreven. Ik denk dat ik hem nog even snel ga bestellen
veel plezie, lekker samen met je vrouw lachen op de bank ook leuk een abonnementje kinderen nemen ofzo voor je vrouw als kadootje!
je kan ongeveer gedachten lezen.... zat ik net op te kijken. ik kom de volgende bladeren tegen : kinderen ouders van nu viva mama Is kinderen daarvan de leukste ?
haha effe denken ik heb kinderen en viva mama hier liggen vond ze allebei leuk volgens mij kinderen net iets informatiever...
Spannend allemaal hoor. Wij mogen ook volgende week woensdag voor intake bij de VK en dan maandag de 29ste voor echo! Ik ben nu ook sinds afgelopen donderdag de hele dag door een beetje misselijk! Het eten smaakt me ook niet. Hopelijk is het een fase hahahaha. En ach, wat je zegt het is voor een goed doel! Groetjes Ief
Gatver, ik heb weer zo'n depressieve jankdag! Het begon er al mee dat ik me een uur versliep (heb de hele nacht de meest wilde en vervelende dromen gehad) en nu loop ik me op mijn werk alleen maar druk te maken. Ik heb vandaag ook steeds wat kramp in mijn buik en ind het gewoon een naar idee dat het mis kan gaan. Op een vrolijk dag vind ik dat ook geen fijn idee, maar dan kan ik het nog wel weg relativeren. Nu hol ik steeds naar de wc om te kijken of ik vloei. Vandaag trouwens begonnen met pies verzamelen voor MvM. Raar gezicht wel, 2 van die melkkratten met maatbekers in de badkamer...
Het blijft trouwens raar dat niet alle VK's dezelfde termijnen hanteren. Ik mag pas in week 13 (12 weken en 1 dag) naar de VK en krijg daar dan een verwijzing mee voor een echo. Kan dus goed zijn dat ik dan al 14 of 15 weken zwanger ben...
een klein vraagje: hebben jullie ook dat in de loop van de dag je buik steeds boller wordt.... Ik heb in de ochtend altijd een minder bolle buik dan later op de dag.... En s avonds moet ik echt mijn riem los doen omdat het anders echt niet lekker meer zit...... dat boek van kluun hebben wij ook al en ook al stukjes gelezen en helemaal in een deuk gelegen! benieuwd welk tijdschrift jullie het leukst vinden.....
ja dat van dat bolle buikje ken ik na het vliegen was het helemaal erg! (ben net naar spanje gevlogen) Vind het zoiezo raar dat mijn buik al zo bol is zit pas in mijn 6e week...
weet je wat ik nou apart vind..... Jullie hebben al diverse symptomen (bolle buik, misselijk, emotioneel etc etc...) Hier heeft ze alleen af en toe iets last van haar humeur... en voor de rest niks....
zegt niet zoveel hoor, de ene heeft nergens last van de andere hangt maanden boven de pot, ik merk nu pas dat mijn humeur aardig veranderd maar alleen van bepaalde mensen