september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    pris nog nie terug? hmmm duurt lang.....mischien ligt ze nog lekker te slapen!
    goedemorgen trouwes ;)

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joepie: Ja, inderdaad, je maakt er een leuk pakje van en je bezoekers krijgen dat dan mee. Maar eigenlijk wordt dit bijna nooit opgegeten hoor, het is meer iets dat je in je kast legt als souvenir.. Ik probeer altijd de verpakking mooi te houden, maar de boontjes op te eten :oops: :)
    Woon je dicht bij de Duitse grens? Handig!

@ Han: Leuk dat het shoppen geslaagd was! Ik begin nu ook meer en meer zin te krijgen om te gaan shoppen. Kleding voor mij! Zal effe moeten wachten, want ik vrees dat we onze maat van vroeger ook niet meteen terug zullen hebben!

@ PrisenKids: Lastig van die voorweeën, ken het gevoel! Wat hebben ze gezegd in het ZH? Nog altijd niet terug? Hopelijk valt het mee..

@ Jennifer: Haha, sexy hé, zo'n zwangere vrouw!
    Leuk dat je babykamer is aangekomen!

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

* Prisenkids: heel veel sterkte en succes. We denken aan je.

* MissX: Super zeg dat de babykamer volgende week komt, kan je gaan aftellen. Heerlijk. :p

* Miranda: Wij hebben trouwens onze geboortekaartjes besteld bij Luxora in Wormerveer. Hele aardige mensen, erg behulpzaam. Dus dat kunnen we van ons lijstje halen.

* Iedereen: Hier ook een slechte slaapster :cry: Moet er iedere nacht wel 2 x uit om te plassen en daarnaast lig ik uren wakker. Kan ik gewoon niet meer in slaap komen. En als ik dan eindelijk 's ochtends wakker wordt voel ik me heel erg brak. Alles doet me pijn, mijn schouders, mijn nek, mijn rug. Bah. Ik slaap nu al met zo'n 5 kussens in mijn bed en het helpt maar niet. Ik hoop dat het wat beter gaat worden, want voel me zo brak overdag, is niet zo handig als je nog moet werken.

* Maandag voor APK geweest bij nieuwe Gyn. Echt super aardig vrouwtje. Maakte ook geregeld grapjes, dus we voelen ons erg op ons gemak bij haar. Ze lijkt ons nu al stukken beter dan vorige Gyn. Heerlijk idee.
    Voor de rest zijn we weer goed gekeurd. Kleine groeit volop, volgens haar normaal formaat kindje. Tja wat is normaal formaat? Kleine lag ook al met hoofdje naar beneden, rug en billen naar rechts en voetjes beetje bungelend naar links. Precies zoals ik dacht. Dus allemaal perfect. Over 2 weekjes weer terug komen.

Iedereen fijne dag.

Groetjes, Patries

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Nog niets van Prisenkids gehoord? Ben zo benieuwd.

Succes met babykamers etc.
    Lekker dat het zonnetje schijnt :D
    Maandag 26 graden...hoop dat het niet typisch Nederlands ineens nog veel warmer wordt.
    Hebben jullie vannacht ook zoveel last van muggen gehad. M'n man heeft er ca 20 geplet.
    Hier is de babykamer bijna af. Wachten nog op de gordijnen. Zijn er zo happy mee :p :D
    Geboortekaartje ook bijna klaar (man ontwerpt 'm zelf). Nu maar eens aan de adressenlijst beginnen blll
    Virginie, haha zou ook iets voor mij zijn (verpakking mooi houden en boontjes opeten).

x Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ook erg benieuwd hoe het met Las is op haar vakantieadres.
    Las, heb je nog last gehad van bloedverlies? Hoop dat alles goed met je/jullie is.

x Sophie

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@jennifer: ik eh.. hoop dat het hier ook zo gaat :)
    het is zo dat 1 van de katten nogal schuw is.. en ik ben bbang dat dat niet beter word als ze de ruimte krijgt veel uit de buurt van mensen te blijven.

@virginie: hier hetzelfde hoor
    maar ze kunnen hier achter absoluut de straat niet op
    hooguit naar de tuin van de buren en dat vind ik al eng genoeg persoonlijk

hmm s omehow vinden de poezen het babykamertje ook superleuk
    ze proberen nu niet meer in de slaapkamer te komen.. maar sneaken met zn 2tjes de babykamer in
    vanochtend lag mevrouw1 op de grond in het zonnetje.. en mevrouw2 pontificaal in het ledikantje!
    wist ik nou zeker dat ze op de grond bleven was het nog 1 ding.. maarja.. zo'n ledikantje slaapt natuurlijk VEEL lekkerder

vandaag lekker vrij \o/
    eerst even wachten op iemand die ons huis komt keuren voor het politie keurmerk veilig wonen (toch weerl 20% korting op de verzekering als dat het geval is!)
    daarna 12 uur afspraak voor nabespreking van de echo

enneh.. nog 1000 karweitjes die moeten gebeuren.. en waar ik straks op mn gemakje eens aan ga beginnen

te beginnen met de katten ui de babykamer schoppen.. want hoorde net alweer gespring en het is nu HEEL stil boven!

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ben al een tijdje niet geweest hier. Ik heb bij mijn moeder gelogeerd en zij heeft geen internet thuis.

Hier gaat alles goed alleen af en toe last van maagzuur en ik ben snel moe. Straks moet ik voor controle naar de vk.

Wat hebben jullie lekker veel gekletst als ik tijd heb zal ik alles terug lezen.

Vandaag alweer 35 weken!

PrisenKids, vervelend van die voorweeën. Laat snel iets van je horen.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Is dat zo, dat wist ik niet! Bedankt voor je info!
    Wie weet?
    Afwachten maar tot 9 augustus bij de gyn. Ik hoop op stilletje dat je gelijk hebt ;)

Doe er rustig aan met je rug en bekken. Nog ff volhouden, dus de laatste loodjes!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Echt waar dat je VK aan je broek heeft geruikt...ik zie het voor me... (sorry, ik heb op dit moment 'n gewone melige buitje!)

Je bent niet de enige, het lijkt alsof mijn vagina flink aan het zweten is. Maar ik ruik idd naar mijn urinegeur met afscheiding erbij. Ook slijm en gele ding. Het zijn gewoon de hormonen van de slijm.
    Alleen is het nadeel bij me: als ik flink moet niezen, komt er een plasje uit. Ik kan het niet tegenhouden, dus maar verschonen.

10. Saskia78

@miranda: volgens mij pufclubjuf komt dat omdat je bekkenbodem verslapt.. en is de enige optie inderdaad: verschonen

lijkt kme echt heel erg vervelend tho
    je zou spontaan niet meer durven niezen als je niet thuis bent.

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Blij dat het goed met je gaat. We waren al 'n btje zorgen over je gemaakt dat je hier niet meer hebt gesignaleerd!

@ jennifer: als de babykamer klaar is, graag willen we zeker de foto's zien in je album. Succes!

@ maart: ze heeft een sms buddylijst, misschien kan ze PrisEnKids enz. smsen of het goed met haar gaat.

@ Jessica: veel IKEA-plezier vandaag!

@ Virginie: Voor mij hoeft het ook geen benauwde 25 graden, als het maar lekker wat windje erbij is, is het oke. Anders blijf ik gewoon binnen in de schaduw.

@ Sophie: we hebben net als jij last van de muggen. Verschrikkelijk. Ik heb een ding geluk. Mijn vriend wordt alsmaar steeds geprikt en ik niet. Hij kan de muggen goed doodmeppen.
    Alleen maak ik me zorgen dat ons wondertje ook niet geprikt wordt door de muggen. De horren voor het raam hielpen gewoon niet :(
    Gisterenavond kregen we eindelijk een officiele ontwerptekening van de echo-kunstenaar (Daniël Vasku) voor de geboortekaartje. Naar ons wens, zo mooi, nu gaan we 3 soorten drukkerij bellen om te informeren hoeveel het gaat kosten en zo. Ook nog de tekst voor de geboortekaartje bedenken. Spannend allemaal.

Als het zover is, zal ik de geboortekaartje in mijn album plaatsen pas na de geboorte. Alleen kan ik thuis niet scannen, maar geen nood. Ik maak hem dan een foto, dat is ook geen probleem ;)

Nog 3 kleine uurtjes werken dan weer naar huis.
    Morgen ben ik lekker vrij en mijn vriend ook.
    Ik heb afgelopen zaterdagavond mijn eerste motor gekocht, natuurlijk 2de hands, jippie. Morgen motor ophalen, natuurlijk rijdt mijn vriend hierop. Ik moet dus wachten tot volgend jaar. Ik moet rijbewijs alsnog gaan halen, want ik was eind van vorig jaar gezakt, zucht, en toen de winter en dure maanden voorbij waren, wilde ik weer gaan lessen. Het bleek dat ik in blijde verwachting ben, heb ik mijn rijlessen voorlopig gestaakt tot volgend jaar. Ik wil mijn droom bereiken, ook al word ik moeder! Ik vind dat de deels van mijn leven gewoon kan behouden. Mijn vriend en ik blijven elkaar hierin steunen samen met ons kindje.
    Eerst wil ik van, tijdens en na de zwangeschap genieten!
    Als de sommigen van jullie mijn Hyves ziet, begrijpen jullie wel waarom ik dol op het motorrijden ben!

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nee idd, daarom neem ik altijd extra inlegkruis mee, ook al weet ik dat het niet mag, maar thuis doe ik dat minder. Maar omdat ik werk, moet ik echt inlegkruis wel dragen, want anders schaam ik me dood!

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi we zijn allemaal goed bezig. Hier ook veel last van een vies ruikend lijf (en dan vooral daar beneden :oops: ), vind het zo verschrikkelijk dat ik het liefst de hele dag onder de douche zou staan.

He maart we hadden je al gemist! je bent er normaal altijd, dan valt het meteen op als je er eens niet bent.

Liggen jullie kleintjes nu allemaal op een vaste positie? iedereen lijkt te weten hoe de kleine de hele dag ligt maar hier veranderd dat met... euh het uur? de minuut? als ik me 'snachts omdraai doet mevr gezellig mee. Ze blijft echter wel met haar hoofd naar beneden maar verder draait ze nog vrolijk de hele dag rondjes.

Saskia: vervelend dat je katten de kinderkamer in kunnen komen, mss toch het ledikantje maar iets onaantrekkelijker maken? lijkt me niet de bedoeling als ze straks gezellig bij/ op de beeb gaan liggen.

Ik denk dat las geen internet heeft op haar vakantieadres, ben ook heel erg benieuwd: lees bezorgd.
    Sophie: foto's? ben erg benieuwd naar kamertjes. Handig als je man zelf kaartje kan ontwerpen, zo handig/ creatief zijn wij helaas niet.

Patries: toch weer een opluchting dat je gyn zo meevalt, is toch belangrijk dat het klinkt.

Miranda: moet kunnen hoor dat motorrijden, er zijn zoveel ouders die dat doen. Het leven stopt tenslotte niet als je een kleine hebt. Zou het ook enger vinden als je zwanger bent maar als de smurf er eenmaal is... leef je uit.

14. Saskia78

@han: mja ze vindt de kinderwagen ook al lekker liggen
    dus dara ga ik eens een vuilniszak overheen leggen
    kijken of dat helpt :)

en het ledikantje.. tja ze mogen heel die kamer niet in eigenlijk
    maar ze blijft het doen.. ook nu ik thuis ben..
    normaal ligt ze dan bij mij zegmaar

zegmaar NU hoor ik de kamerdeur weer...
    gelukkgi maakt het een hoop herrie.. je slaapt er echt niet doorheen ofzo

enneh.. ik kan las wel even smsen?
    tis mn smsbuddy uiteindelijk
    want inderdaad had ze geen internet daar vlgens mij.

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    De laatste keer dat ik bij de vk was (33 weken) lag de kleine in stuit, ik ben erg benieuwd hoe ze nu ligt ik hoop dat ze gedraaid is. Erg spannend.

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja is mss een goed idee..... zeg maar dat onze hormonen opspelen :D

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN
    Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland
    Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, thuisbevalling,22 Juli verlof

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55
    Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof
    Marjannie: MEISJE
    Sema: VERRASSING

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig)

Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof
    Virginie: JONGEN, +10 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +15 kg, 1/2 nx, 100/65, bv, zh, 3 augustus verlof
    Danique: VERRASSING
    Sophie: MEISJE

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +9 kg, 126/75 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof
    kelly33 : VERRASSING, +17 kg
    Rian: MEISJE, +12 kg, +R, 124/65, bv, tb, heeft al verlof standaard, ingedaald
    Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof

uitgerekend 10 september
    Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +6.5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +16 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama ingedaald
    Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder :( - Niels Broekmans -

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB
    Sas25: MEISJE

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Triez: JONGEN

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +6 kg, bv, zh, verlof eind Augustus

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +5,5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +14 kg, bv, zh, 17 augustus verlof

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +15 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni
    Modo: JONGEN
    Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +7 kg
    Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE

uitgerekend 29 september
    Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    17 JONGENS
    16 MEISJES
    14 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas
    2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder :( - Niels Broekmans

Totaal geboren:
    2 JONGENS
    1 MEISJES

Agenda
    01 augustus: Maart VK controle
    01 augustus: Saskia afspraak gyn; bespreking echo
    02 augustus: Saskia intake nieuwe VK
    02 augustus: Noor gyn
    02 augustus: Han VK controle
    03 augustus: Mouschy VK controle
    06 augustus: Marsab VK controle
    06 augustus: Jessica vk controle
    07 augustus: Miss X vk Controle 36 weken
    08 augustus: Rootje VK controle
    09 augustus: Noor echo + gyn
    09 augustus: Rian vk controle 36 weken
    09 augustus: miranda040172 gyn controle
    12 augustus: Rian vriend ophalen:D
    13 augustus: Joepie01 kraamzorg controle
    16 augustus: Moons controlle vk

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja hoop het ook voor je maart! Gaan ze anders proberen te draaien of wachten ze daar nog een weekje of zo mee?

Zit net naar je banner te kijken en realiseer me nu pas dat sommige van jullie over 2 weken al kunnen gaan bevallen.... Jeetje over snel gesproken, heb het al benauwd dat ik over een maand al aan de beurt mag zijn.

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Maart, ik duim met je mee dat je kleine meid is gedraait! En nog 2 daagjes weken en dan heb je lekker verlof! :D Lekker dat je ff er tussen uit bent geweest!

Han, je kindje heeft nu nog alle ruimte maar over een week of 2 ligt ie helemaal vast en voel je hem alleen maar schuiven een beetje.
    Is ook wel een grappig gezicht zo'n kontje onder je buik door schuiven ;)

Jessica; niet te veel kopen he vandaag! haha ik wil ook weer een x naar Ikea! top winkel ;)

Miranda; ik duim voor je mee hoor meid!

Nou als het allemaal mee zit word dit ONZE MAAND! eigenlijk schrijf ik dus in de verkeerde lijst mee maar goed, daar hebben we het niet over haha. Ik schreef hier al toen de VK vertelde dat ik toch de 31e ben uitgerekend ;)
    Mag ook wel eerder, ben het eigenlijk wel een beetje zat... over 2 weekjes mag hij al komen van ons ;) Heb echt overal pijn en zo, is niet zo leuk meer nu...

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    goedemorgen allemaal!

@ pris&kids: please, stuur ons goed bericht!

@ maart: welcome back! NOg 2 dagen meis, dan heb je verlof!

@ miranda: ik heb daar ook last van hoor, urine verlies. Idd, vooral bij niezen of hoesten...Heel genant. Ik heb ook altijd een inlegkruisje in.

@ Allen: MENSEN DE ZON! Geniet ervan vandaag! :)

@ Jessica: veel plezier bij de ikea!

@ rian: deze maand je mannetje ophalen he, nog een kleine 2 weken! JOEPIE!

@ Saskia: ben ook benieuwd naar Las idd! Afwachten maar op een antwoord...

Deel Deze Pagina