september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hier nu 2 volledig uitgetelde poesjes op het laminaat in de zon
    tis dat ik het kabeltje van mn mobiel kwijt ben.. anders had ik wel even fotootje laten zien

ziet er erg schattig uit :)

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Heb ook een prachtfoto van mijn Garfield onder de kraan, maar met fotoverkleinen lukt het niet altijd.

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zo eens proberen..

[​IMG][/url]

Garfield, de waterkat!!! :D [/img]

4. Saskia78

leuk beest!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Patries: jeetje meid, wat erg. Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws. Maar ik kan me goed voorstellen dat je je nu veel zorgen maakt, en dan werkt de afstand ook niet echt mee. Jammer dat jij en je man momenteel niet echt op een lijn zitten, maar hij is vast ook heel erg geschrokken.

Heb je al gedacht aan bellen via Skype? Dan kun je (met een webcam) elkaar zien, maar heb je geen extra kosten voor het bellen, alleen je internetkosten (maar als je niet analoog op internet zit dus niks)
    't Is maar een kleine tip, maar mss wel eentje die jou en je familie kan helpen zolang je in Dubai zit. Dan voel je je hopelijk wat minder ver weg.
    Sterkte meis, ik denk aan je.

@ alle kattenbezitsters: leuk om al die verhalen te horen. Gisteren was ik apetrots op onze kat, ze had de hele nacht niet gemiauwd voor onze slaapkamerdeur (we zijn haar aan het leren dat ze niet meer bij ons mag slapen, ivm het wiegje bij ons op de kamer)... maar je voelt het waarschijnlijk al, vannacht was het weer raak. Een half uur lang! We hebben toch maar vol gehouden, maar dat viel niet mee ;)
    Die van ons is ook gek op water, maar niet in de vorm als Garfield van Virginie. Nee, mevrouw moet mee als je naar de wc gaat en wil dan vooral in de pot kijken als je doortrekt. Maf beest! O, en verder drinkt ze het liefst haar water uit een klein glazen vaasje ipv haar drinkbakje. Hoe bedoel je diva? ;)

Verder vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Weer volledig APK-goedgekeurd en ook duidelijkheid gekregen over m'n medicatie tijdens de bevalling. Erg verhelderend dus. Mag nu nog 1 x 2 weken wegblijven, en daarna 1 x per week. M'n suikerwaardes waren wel wat verhoogd, maar dat was niet zo'n probleem. Wel weer het feit dat ik weer ben afgevallen, dus daar moet ik nu wel wat extra op letten.

Sorry voor iedereen die ik nu vergeet. Manlief komt thuis, dus ga er weer vandoor.

greetz,
    pooh

P.S. Maak me zorgen over Prisenkids. Zou ze nog in het zh zijn?

6. Saskia78

@pooh: mijn oude kat wilde altijd onder de wcbril doorkijken als je op het toilet zat
    en hoe tolerant ik ook ben tegen de rare dingen van mn huisdieren.. DAT gaat te ver hoor :)
    uiteindelijk kreeg ie een keer een spetter van doortrekken op zn kop en toen was het gelukkig over :)

kan nog wel dagen over de poessies praten tho
    blijven geweldige beesten :)

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Patries Succes met alles, wat een rot situatie....

Je kan beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan dan je niet hebt gedaan...............anders blijf je t je altijd afvragen hoe t zou zijn als........... Gaat natuurlijk niet helemaal altijd op maar toch.

Hopen dat we snel wat van Prisenkids horen!

Fijne avond allemaal!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

@Debby21 Welkom!

@ Jessica24 Wat een geld voor die foto's. Was dat bij zo'n ''supermarkt'' fotograaf?

Verder ben ik een heleboel mensen vergeten (...............zwangerschapsdementie :oops: :oops: ) SORRY!

9. Debby21

Debby21 Lid

30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    Wat is er eigenlijk met prisenkids?

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @debby: hartelijk welkom! Hoe ben je hierin verzeild op dit forum? ik vraag uit mijn belangstelling. Kennis van mij (juni mama's) heeft me dit link gegeven, daar ben ik haar dankbaar voor. Ik kan met jullie gezellig ervaringen uitwisselen. Veel herkenbare dingen. Leuk dat je hier komt kleppen!

@maart: Toppie dat de kleine is ingedaald \:D/

@patries: oh gossie wat zal voor jou zeker moeilijk zijn op dit moment. Ik zal aan je denken wat je morgen meer over zal weten als je moeder een uitslag zal krijgen. Klopt wat de anderen zeggen: veel over praten, zelfs ook met jouw man. Als je morgen over meer weet, kan je goed overwegen wat je hierna wilt doen. Bij je moeder zijn of zo...ga op je gevoel af (los staan van je verstand, oke)
    Knufs.

@ Joepie: wel ff de vk bellen!

@ Virginie: ik wil wel graag achterop motor zitten, maar mijn textiele motorpak en lederen motorpak passen me niet meer, daarom ga ik niet meer bij achterop zitten (zucht). De laatste keer was dat op 6 mei, toen ik 20 weken zwanger was.

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Debby21.. Ja wat grappig he, ik heb heel even erg last gehad van mijn bekken kon ook bijna niet meer lopen, maar dat is nu weg, ik zat midden in een verhuizing dus dat zal de oorzaak zijn geweest.
    Ik heb een topzwangerschap, kleine kwaaltjes maar dat hoort erbij. We zijn dus lekker jonge mama's hihi.

@Joepie.. Sterkte meid, weten ze ook waardoor het komt? Doe je rustig aan.

@Patries.. Hopen op goed nieuws, en geniet ervan als je moeder naar dubai komt, samen met de kleine.

@kattenbezitters.. Geweldig he die katten, wij hebben er 2. Zie album.. En wat is garfield een schatje, Mijn kat bij mijn ouders drinkt ook uit de kraan. Ze is nu erg ziek :( gisteren aan het infuus gezeten, haar blaas was helemaal vol, maar moest steeds overgeven waardoor ze niet meer at en dronk. Ze was bijna uitgedroogd. Met spoed naar het dierenarts en het gaat nu beter. Ze krijgt nu speciaal voer die we moeten toedienen met een spuitje, penseline en water met mineralen. Het gaat gelukkig al wat beter, ze heeft vandaag uit zichzelf gedronken..

12. Saskia78

ah sms van las: gaat prima daar :)
    alsin. ze heeft geen vk gesproken maar denkt dat het de slijmprop was
    verder voelt ze zich prima :)

13. Debby21

Debby21 Lid

30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    miranda:
    Dank je wel
    ik kom hier eigenlijk via google hihi

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hallo dames, ik kom ook weer een keertje lamgs om te kijken hoe het hier gaat. ik ben 18 sept uitgetelkd en vind het wel leuk om ervaringen te delen met vrouwen die ongeveer even ver zijn.

ik heb last van extreme bandenpijn en moet volledige rust houden en mag geen huishoudelijke klusjes doen tot het over is. ik wist niet dat bandenpijn zo erg kon zijn zeg. continu steken en afentoe een hevoge kramp erbij brrr hoop snel dat het over is.

mijn meisje heeft tot week 32 continu goed gelegen bij de controles en nu heeft ze besloten om ineens dwars te gaan liggen, moet je zeggen ook dit voelt heel naar als je banden toch al geiriteerd zijn. nou ja ik merk dat ze probeerd te draaien (auwie) en hoop dat het haar lukt anders wordt ze bij de volgende controle met 35 wk geholpen.

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goeiemorgen iedereen!

@ Lovewinnie: Hopelijk draait het kleintje zelfstandig! En hopelijk heb je snel ook minder pijn, want echt genieten van je zwangerschap is moeilijk vind ik, als je krom loopt van de pijn. :(

@ Saskia: Katten zijn van die ongeneerde beesten hé! ;) Zomaar met het vrouwtje meer naar het toilet gaan.. Het zijn er niet veel 'gegund'. En het zijn ook niet het type dieren dat snel zijn lesje leert vind ik, ze houden vol!

@ MissX: Fijn dat je een zwangerschap hebt, wou dat dit bij mij ook zo was gebleven :( .
    Erg om te horen van de kat van je ouderes. Is ie al oud? Hopelijk wordt het katje snel beter!

@ Miranda: :) Tja, ik denk ook niet dat ze zwangerschaps-motorpakken maken! Welk model is het?

@ Pooh: Typisch! Als ze het gewoon zijn van in de kamer te liggen en dit mag opeens niet meer..drama! En ze kunnen echt volhouden hé? Bij ons is er eentje die altijd met zijn pootjes tegen de deur zit, maar niet effe, echt lang gewoon. Is zo irritant. En dan is het aan ons om ook vol te houden, maar die 3 katten in de kamer, is naar slechte nachtrust zoeken! :D
    Maar je moet ze ook begrijpen, zo'n wiegje ligt superzacht.. ;)
    Ben je trouwens erg afgevallen?

Zal wel weer een paar mensen vergeten zijn, sorry!

x

16. Saskia78

@virginie: tja.. er is er hier al eens in het toilet gevallen.. maar er van leren? ho maar :)
    mevrouw gaat sip zitten mauwen op de stortbak net zolang tot je dr komt halen.
    en omdat ze heel dichtbehaard is.. zie je dan dus niet dat ze nat is.
    die fout bega je 1x :)
    helaas poes niet ontdekte ik vanochtend... want het was dat ik er al op zat.. en dat ze tegen mn rug viel anders was ze weer nat geweest :)

ze drinken ook graag uit het toilet.. dus geen poes zonder toezicht in het toilet
    ze staan daarna tenslotte gewoon mij weer te likken *brrr*

@lovewinnie: poe dta lijkt me echt naar
    en ik hoop dat ze snel draait

@missX: hier ookg een klagen hoor
    doe het weleens.. maar als ik zo om me heen kijk valt alles reuzemee
    alleen vannacht was ik wat minder blij

buik voelde nogal gespannen savonds...
    al niet echt prettig
    en eh.. daarna fijne "bonje" met job :(
    uiteindelijk bekaf in slaap gedonderd
    (kan normaal nooit slapen na ruzie.. maar nu duurde het 2 minuten ongeveer)
    werd allen midden in de nacht wakker
    ik had gedroomd dat ik me onwijs verrot voelde en me ziek had gemeld op werk
    bleek dat ik ook in wakende staat.. mezelf alles behalve fijn voelde :(
    heb nog een paar uur naar plafond liggen staren en getwijfeld of ik even naar beneden zou gaan voor een glaasje water.
    alleen eh.. alles beneden is van glas dus dat betekend niet enkel opstaan.. maar ook aankleden.
    uiteindelijk toch maar gedaan.. geloof dat ik ruim een liter water gedronken heb
    en eh.. toen voelde ik me toch wel stuk prettiger weer
    daarna nog wel even naar plafond gestaart..
    maar zonder plaspauzes de rest van de nacht dorgeslapen
    volgens mij had ik een beetje vochttekort :(
    en job maar mopperen dat ik me aanstelde dat ik het zo warm/benauwd vond in de slaapkamer *mok*
    (die lag ook braaf onder het dekbed.. dat ging ik echt niet overleven voor mn gevoel)

verrassend genoeg nu ik eenmaal uit bed ben.. ben ik eigenlijk niet supermoe ofzo
    voel me wel alsof dat niet heel lang gaat duren.. maar net al wat opgeruimd, spullen voor vanavond bij elkaar gezet en de vaatwasser uitgeruimd
    en een redelijk opgeruimd humeur ook.

nu nog even snel ontbijten en dan "fijn" naar werk :)

17. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden ;)

@Saskia,Virginie, en pooh leuk jullie verhalen van jullie katten ;)
    Saskia werkse meis.

@lovewinnie, herken het moest toen ook rustig aan doen, alleen 's morgen bv stofzuigen en dan een dutje doen en dan 's middags bv een boodschap :( .
    Bij mij helpt het gelukkig, maar ja je wilt gewoon nog te veel, en je lichaam zegt dan op een gegeven moment STOP.
    En hopelijk draait ze nog, sterkte meid!

@Joepie, sterkte en indd rustig aan, hopelijk weet je snel meer.

@patries, ook heel veel sterkte!

@pris, we hebben de foto's bij portrait pallace gemaakt (in V&D zuidplein) had toen bij de 9 maanden beurs aan zo'n rad gedraait en een goedkope sessie (6.95) gewonnen....maar daar zat dus een luchtje aan.
    De waarde is 405 euro en nu voor SLECHTS 169.90 (als of het dus niets is)

Denk dat Prisenkids dus toch is opgenomen :(

Hier raar weer, bewolkt en warm.
    Morgen is m'n mannetje jarig (word alweer 34 ;) ) en zaterdag ben ik 34 weken :) appart he.
    Vandaag weer lekker een rustdag ingelast, gisteren bijna de hele dag gelopen.

jessica

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

ik heb alles teruggelezen en ben bijna alles alweer kwijt :confused:

@Debby: welkom, join the club!

@Patries: heel, heel veel sterkte meid. Laat je even weten hoe de uitslag is geweest? We denken aan je, hoor!

Ik denk dat Prisenkids is opgenomen... ik hoop toch zo dat we spoedig wat van haar horen...

Hier alles goed, begint wat rustiger te worden in mijn leven. Mijn werk is al gestopt, maar mijn vrijwilligerswerk (dierenasiel) loopt nog even door. Heb me deze week met de PR bezig gehouden (grote donateursmailing) en toen die gistermiddag om vijf uur naar het postkantoor kon worden gebracht, viel er weer een stukje last van me af. Ga volgende week veel, heel veel rust pakken, dat weet ik wel!

Straks mijn moeder en broer op bezoek, ga nu gauw naar de super en ik wens jullie een fijne dag. Tot vanavond!

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Das idd minder prettig Saskia, hopelijk kom je de dag een beetje goed door. Ik heb vannacht ook 2 uur wakker gelegen maar voel me nu weer gewoon helemaal top. Heb alleen veel hoofdpijn nu.

Lovewinnie en debby: welkom hier, is erg gezellig!

Fijn dat met las toch alles goed gaat, nu hebben we het eerste bewijs dat het sms buddysysteem werkt!
    Nu ben ik alleen nog erg benieuwd om prisenkids.

Miss x: hoop dat het snel beter gaat met de kat, blijft toch naar als ze echt ziek zijn. Soms voel je je zo machteloos.

Patries: denk aan je meid en duim nog steeds voor jullie. Fijn dat je al een goed gesprek hebt gehad met je moeder en hoop dat je die ook nog met je mannetje zal hebben. Dikke knuf!

Joepie: hopelijk is alles vandaag in orde, hou je ons op de hoogte?

Volgens mij vergeet ik iets.... sorry als ik je vergeten ben, zwangerschapsdementie hé :)

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Geeft niks han, we hebben er allemaal last van :) :)

Deel Deze Pagina