hahaha, ja precies. Daarom wil ik nu alles goed voor elkaar hebben, zodat iemand het op de dag zelf van mij over kan nemen! Maar wat een werk.....
@missX & Jessica: gefeliciteerd! @pris: dat wist ik niet vantevoren nee.. maar was vrij duidelijk toen ze er op gewezen werd dat ze het van achter ietwat scheef had geknipt.... daarbij vraag ik daar gewoo neigenlijk altijd om "iets leuks" en dan krijg ik dat ook gewoon nu was er enkel wat af geknipt (uiteindelijk wel recht overigens.. maar ik werd er toch niet heel vrolijk van) @marsab: uitgebreider koken doe ik ook graag als ik wat tijd over heb inderdaad het beenhammetje werd in ieder geval zeer gewaardeerd vandeweek en nu heb je tenminste tijd om relaxt te koken ipv gehaast na werktijd. @patries: al wat gehoord? en neimand neemt het je nu kwalijk als je even wat anders aan je hoofd hebt hoor @suus: kittens zijn altijd zo leuk he ik zou er zo eentje bijnemen... maarja 2 katten nu is eigenlijk ook wel goed toch daarbij beginnen deze 2 nu eindelijk erg naar elkaar te trekken en dat is ook ultiem leuk om te zien @joepie: hmm hier ook soms hoor vaak precies zo'n half uur voordat ik boodschappen ga doen (na werk, voor avondeten) begint de honger toe te slaan en zie je dan maar eens door zo'n overvolle supermarkt heen te werken zonder je karretje vol te laden. Gister bij de vk te horen gekregen dat de babybeer volgens haar helemaal niet zo klein is. Ook de gyn vond dat woensdag al. dus het grote advies was om me vooral geen zorgen te maken omdat het toch wel goed zou zijn. Gelukkig blijven het op deze manier bonusechoos (ipv hoognodige echoos zegmaar) Over 2 weken wederom afspraak in het ziekenhuis voor een echo, afspraak met gyn en bovendien afspraak met de vk daarna smiddags. Als alles goed is blijf ik bij de vk onde rcontrole.. anders bij de gyn. maar zoals het er nu uit ziet.. bij de vk dus. Vanochtend werd trouwens wakker met onwijze honger. eerst maar snel het floradixje weggewerkt (moet half uur tussen de floradix en het eten zitten :/ ) en even later broodjes gaan smeren. Gewoon zelfde recept als altijd.. want ik ben nogal kieskeurig sochtends vroeg 2 bolletjes.. belegd met kaas, kaas, jam en chocopasta met een grote beker vruchtensap ernaast. echter.. na de bolletjes (en alle kruimpjes die er ook nog waren) had ik eigenlijk nog minstens zoveel honger als voor het ontbijt dus nog even 3 worteltjes opgeknaagd... zonder resultaat. en een croissantje met choco erin uiteindelijk "ten einde raad" nog maar een muslibol gehaald bij de bakker toen ik op weg naar de tram was. en nu.. tja geen honger meer... maar wel degelijk nog trek. weet wel dat babybeer nu hard aan het groeien is en dat dat veel energie vergt.. maar ej kan het ook overdrijven toch? *kijk op klokje.. mag pas om 11 uur van mezelf weer de liga fruitkick opeten!* anders blijf ik volgens mij heel de dag doorvreten ik lijk wel een hol vat... oh en zit nu op +11kg (min kleding) alsin.. de +11 is vastgesteld door de vk maar mijn begingewicht is van sochtendsvroeg zonder kleding.. en het eindgewicht is einde dag met kleding dus het zal ietsje minder zijn. maar een kgtje of 10 is toch netjes zo na 32 weken dacht ik.
Goeiemorgen aan alle mama's! Hier schijnt het zonnetje, zalig! Net de lakens in de wasmachine gestopt, zo drogen ze straks lekker snel! Ben trouwens nog maar een halfuurtje wakker en dan kreeg ik mijn ogen nog maar met moeite open . Moet zijn dat ik het nodig had! Vind trouwens dat het hier een beetje naar gas ruikt, ik haat dat. Ben nooit op mijn gemak dan. @ Jessica: Dan moet je gewoon lekker naar de kapper gaan en een uitgebreide behandeling vragen. Maar ik kan mij voorstellen dat als je Zara bij jou hebt, dat dat iets moeilijker zal zijn . @ Patries: Hopelijk heb je ondertussen nieuws gekregen, zodat je niet met al die twijfels blijft zitten.. @ MissX: Ik kan goed geloven dat je kapot bent, van al dat rennen! Zou bij mij juist hetzelfde zijn. Wel een superidee die tatoobon. Mijn ventje had graag ook de naam van ons zoontje laten zetten en hij verjaart rond de uitgerekende datum. Maar is toch redelijk duur een tatoo.. Toch bij ons! @ Marsab: Leuk zo winkelen, het moest altijd zo zijn! En als jij nog aan je teennagels kunt, zoals pooh zegt, dan ben ik jaloers! @ Joepie: Dokter House, geweldige serie hé?
@ Miranda: Lucky you, meteen een 600! Maar je zal waarschijnlijk wel al ervaring hebben dan? Is het trouwens een naked bike? Aangezien er geen spatborden enzo op staan? Mijn ventje gaat straks achter de zijne, maar begint bij een 125. Deels om niet meteen te zwaar gaan, voor zijn eigen veiligheid, maar om zwaarder te mogen gaan moet je ook een rijbewijs hebben en die zijn nogal schandalig duur! En de motors ook! Knappe motor! @ Suus: Zo moeilijk om afscheid te nemen van katjes als ze al een hele tijd bij jou hebben gezeten. Ik wou ze altijd zelf houden, maar ik snap dat mijn moeder niet echt akkoord was met 20 katten in huis. Alhoewel.. Spannend he, bevalling komt echt dichter en dichter.. @ Saskia: Wat een eetlust! En na al dat eten een schuldig gevoel.. Maar ach, de kleine heeft ook honger hé! Zou ook wel constant katten bijnemen, maar mijn vriend wordt gek denk ik! Als we verhuizen gaat hij een hond nemen, en zal ik ook wel nog een katje erbij nemen! Hij is ook gek van de katjes, maar die 3 hier op een appartement kunnen behoorlijk druk zijn! Geniet van het goede weer, aan de vrouwen van de jarige mannetjes; verwen ze eens goed (net alsof we dat anders niet doen hé ) X
Miss X en Jessica24: Gefeliciteerd met jullie mannen. Mak er een leuke dag van! @ Han. Bedankt. Mijn gegevens in de lijst kloppen. @ Marsab. Idd niet zo handig die bruiloft, maar wel leuk. Waarschijnlijk is t meeste wel geregeld nu. Moet je nog op stap voor een vrijgezellendag / avond? Saskia78 Lekker dat jeullie kleine toch niet zo klein blijkt te zijn. Groeien moet wel lukken met zo'n ontbijt van mama. hihi. Heb je t volgehouden tot 11 uur met je Liga? Hier ook t zonnetje en blauwe lucht! Vanmiddag komen er vriendinnen / collega's t kamertje kijken en kunnen dan lekker buiten zitten. Gaat gezellig worden. Weekend wordt ook mooi. Fijne dag vandaag!
hallo allemaal, heb ik eindelijk een vrije dag, ben ik prompt om 7 uur klaarwakker! Grrr.. Bedankt voor het hartelijke welkom! Ik begrijp dat het thema 'komt er al wat uit je borsten' gaande is? Hier helemaal niks... gelukkig lees ik overal dat dat niets zegt over de bv die je wilt geven. Trouwens, mag ik mezelf in de lijst zetten? (ik weet niet of ik die mooie kleuren voor elkaar krijg..) MissX en Jessica, gefeliciteerd! Amber
Jennifer: leuk zeg bijde op 18 sept uitgerekend en wat me ook opviel dat we voor de rest ook zo goed als gelijk lopen haha. ieder 12 kg extra vind het wel geinig. ik heb continu honger en als ik eet dan gaat er heel weinig in waardoor ik kort daarna weer honger heb haha. nou ja als ik door de supermarkt loop heb ik nergens zin in en dan kom ik thuis en dan krijg ik ineens trek in dingen die we niet gehaald hebben hebben jullie dit ook? de vk heeft me verteld dat ik een kleine baby ga verwachten zo rond de 6 pond als ik de 40 wk haal. (nou 37 wk is genoeg ) dit vind ik niet erg hoor was bang dat ze de aart naar vader zou hebben die woog 10 pond. aan de kattendames ik heb sinds nu 2 wk ook een kitten (zie album) en het is echt een schatje maar zo ondeugend. ik moet continu laggen om haar gekke streken vooral smorgens wordt ik vrolijk wkkr door haar.
Goedemorgen mama's! (kan nog net ) Missx en Jessica, gefeliciteerd met jullie mannen! Maak er een mooie dag van. Wow Miranda, stoere motor meid! Ik wou dat die bij ons in de schuur stond ipv dat oude ding van mijn man. Daar kan ik echt niet op rijden, krijg ontzettend last van mijn rug op zijn motor. Met lessen reed ik ook altijd op zo'n honda gereden, dat rijd echt veel beter! Als we (af en toe) gaan rijden huren we voor mij meestal ook zo een. Maar dat doen we niet zo vaak helaas, toch best wel duur. En achterop zitten vinden we allebei verschrikkelijk, dus dat werkt ook niet. Dus rijden we gewoon iet zo vaak als we zouden willen. En straks met de kleine erbij zal dat wel niet veel meer worden ben ik bang voor. Tjonge Saskia, kon ik maar de hele dag zo eten. Zodra ik 3 happen neem zit mijn maag zo vol dat ik er al bijna misselijk van word De vk zegt dat dat komt omdat kruimel heel erg tegen mijn maag ligt. Dus ik eet nu iedere keer maar een klein beetje. Maar ja, dat is ook niet echt ideaal, want ik heb af en toe echt een rammelende maag, maar na 3/4 broodje ben ik er al misselijk van Goed, ik hou het hier maar even bij, sorry voor iedereen die ik vergeten ben. Ik ga maar eens opruimen en schoonmaken. Wij krijgen morgen de verjaardagsvisite voor mijn man, die is maandag jarig.
Hoi meiden @ Miss X en Jessica: gefeliciteerd met jullie mannen! Vannacht heb ik eindelijk beter geslapen Ik heb niet altijd snel honger, maar het valt nog wel mee. Vanmiddag ff slapen en vanavond naar de verjaardag van mijn vriendin in Houten. @ Virgie: Het is HondaCBR600F, het is maar 72 pk. Terwijl mijn lesmotor Honda CB500 met 54 pk is. Het is een kleine verschil, hoor. Het is wel 35 KW hoor. Ik heb het voor 1750 euro betaald ipv 2000 euro. Ik had dus erg mazzel. Mijn vriend rijdt al 9 jaar op de motor en heeft genoeg ervaring. Hij kan ook prima sleutelen, dat scheelt ook wel wat. Het is op dit moment een naked bike, zgn. streetfighter. Zodra ik rijbewijs heb gehaald en wat rijervaring opdoen, gaan we hem mooi maken naar de oorspronkelijke staat, dus met de kuipdelen. Ik heb de heel ochtend op werk aan het internetten. Ik had wel wat te doen maar heb nergens zin in omdat ik hier alleen zit. Maandag weer een nieuwe halve werkdag, dus ben ik dan met z'n tweetjes, dus dan heb ik wat weer motivatie. Ik ga zo mn buro opruimen en naar huis gaan. Mijn maag begint nu wat te rommelen. Ik denk dat ik brood met ei ga nemen ofzo. Een fijne zonnige middag toe! Kus x
jip, daar ga ik vandaag alvast een beetje achteraan. Doen we redelijk vroeg van te voren, want dan kan ik ook nog mee!
Vroeg of laat koop je ook eigen motor naar je wens Ik heb zonet gepost dat ik geluk had met lage prijs. Ik heb het gekocht via www.motor-forum.nl Zodra de kleine is, zal het wel lastig worden, weet ik. Jeroen en ik willen onze hobby niet opgeven. Maar onze zussen staan te trappelen om ons wondertje op te passen als we voor kleine uurtjes willen rijden. Enne vervelend voor je maagzuur, zeg! Tot nu toe heb ik nog geen last van. Afkloppen onder de houten tafel. Ik zie mijn banner dat ik nog maar 50 dagen te gaan heb Ik ga nu echt pleite !
@pris: tja.. worse.. ik heb zelfs de liga niet gegeten kennelijk had het even een paar uur nodig om door te dringen dat ik wel genoeg gegeten had @virginie: gelukkig is het niet elke dag zo.. werd er vanochtend namelijk echt niet vrolijker van. @amber: natuurlijk mag je in het lijstje.. en als het niet lukt wil vast iemand het wel even voor je doen @lovewinnie: ik moet me vooral inhouden om de supermarkt niet leeg te kopen dus eerde rhet tegenovergestelde thuis dan is meestal de ergste honge rwel weer weg nuja.. behalve vanochtend dan :/ en ja leuk he kittens... gelukkig blijven ze ook leuk als ze wat ouder zijn @rootje: ik heb meest van de tijd ook weinig ruimte voor eten hoor gebeurd de laatste 2 weken nog maar erg weinig dat ik mijn bord leeg eet savonds vaak heb ik na 2 happen al de neiging om te denken dat het mooi geweest is maar soms... dan ineens... dan lijk ik wel onverzadigbaar en eh.. tja das minstens net zo vervelend vind ik zelf
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg bv, tb Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 10kg, bv, tb,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING Debby21: MEISJE +5 kg bv, tb uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +8 kg 11 kg, thuisbevalling, verlof hopelijk vanaf 3 augustus (en niet eerder nodig) Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +15 kg, bv, zh, 3 augustus verlof Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +9,3 kg, 135/70 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak) kelly33 : VERRASSING, +17 kg Rian: MEISJE, +12 kg, +R, 124/65, bv, tb, heeft al verlof standaard, ingedaald Edokid: VERRASSING, + 6 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +16 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama ingedaald Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder - Niels Broekmans - uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +9 kg, bv, zh, verlof eind Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +5,5 kg, 110/65, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +14 kg, bv, zh, 17 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +17 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +7 kg Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama Pris: VERRASSING, veel kg, bv, thuisbevalling uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +10 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 18 MEISJES 15 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren: 2 JONGENS 1 MEISJES Agenda 03 augustus: Mouschy vk controle 06 augustus: Marsab vk controle 06 augustus: Jessica vk controle 07 augustus: Miss X vk Controle 36 weken 07 augustus: Amber controle of beeb nog in stuit ligt 08 augustus: Rootje vk controle 09 augustus: Noor echo + gyn 09 augustus: Rian vk controle 36 weken 09 augustus: miranda040172 gyn controle 12 augustus: Rian vriend ophalen 13 augustus: Joepie01 kraamzorg controle 13 augustus: Maart vk controle 14 augustus: Patries gyn controle 15 augustus: Saskia groei echo plus gyn & vk 16 augustus: Moons controle vk 24 augustus: Han controle vk
He ladies ook ik moet nu even iets kwijt. Een hele goede vriend van me heeft kanker gehad en na 2 rondes van bestraling en alle rompslomp eromheen was hij er begin dit jaar helemaal vanaf. Nu hebben ze echter tijdens de scan die hij elke ?maand? krijgt weer ontdekt dat het is teruggekomen in zijn oksel. Op zichzelf is dat al erg genoeg maar dat is tenmiste te behandelen. Nu hebben ze echter ook verdachte plekjes gezien op zijn longen die ze nu verder moeten onderzoeken. Als dit gewoon maar een infectie of iets dergelijks is kunnen ze het behandelen. Als het de ziekte is kunnen ze er echter helemaal niets meer aan doen en wordt er dus waarschijnlijk niet meer behandeld. Ik weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan, het ook zo oneerlijk. Sorry voor het zielige lange verhaal maar moest het echt even kwijt. Grz Han
@ Saskia: Van al dat eten wordt een mens inderdaad niet vrolijker. Je zou denken van wel, maar is eigenlijk niet leuk! @ Miranda: Super als je vriend eraan kan sleutelen hé? Bij mij is dat ook zo. Mijn ventje is mechanicien/carosserie, dus is elk eventueel probleem snel opgelost en kunnen we de auto of motor zelf 'opsmukken'. We gaan straks achter een Cagiva 11kw, maar de kw beperking is eraf en rijd zo'n 180. Maar zoals ik hem ken, zal hij hiermee maar een paar maanden rijden en dan toch voor zijn rijbewijs gaan. Ja, met de kleine zal het minder evident worden om nog te gaan toeren, maar heb ook een zus dat met plezier op de kleine zal passen! @ Lovewinnie: Een kleintje is niet zo erg hé, misschien zoveel te beter om hem uit te persen! Zolang hij gezond is.. Wat een schatje dat katje van jou.. Ze zijn echt om op te eten als ze zo klein zijn hé! @ Han: Wat een rotsituatie voor jou! Het is net alsof er nog maar slecht nieuws is over onze naaste omgeving! Ik hoop echt dat je vriend nog te behandelen is hoor.. Moet erg moeilijk zijn voor hem en zijn naasten. Sterkte meis! x
@han: geen sorry zeggen hoor! Het is helemaal begrijpelijk dat je dit even kwijt wil en daar zijn we ook voor, niet alleen voor goed nieuws. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat de uitslag meevalt. Bedankt voor het toevoegen van mijn gegevens.