september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    @Lievebeesje

Ook vanaf deze kant sterkte..... hopelijk snel betere tijden voor jullie.

Groet,

Ouder

2. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Voor alle nieuwkomers.... ook vanaf hier welkom en gefeliciteerd...

Groet,

Ouder

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Welkom nieuwkomers!

bolle buik heb ik ook aan het einde vd dag...Nog ff en die positie kleding kan aan :confused:

Verder voel ik me redelijk goed...ERg moe, en zere boobies...
    en vooral savonds misselijk....

mijn 1e termijn echo is met 10 weken..
    op 15 febr...

4. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Lieveheersbeestje ik kan je verhaal niet vinden.
    maar ga maar af op wat iedereen zegt.
    Wenst je heel veel sterkte en een dikke knuffel.

groetjes las

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey,

ik krijg mijn eerste echo bij mijn eerste visite aan de gyn dat is uhm morgen of overmorgen... :)

6. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Bedankt voor de verwelkomingen en ook van mij proficiat aan alle september mama's.

Lieveheersbeestje, sterkte !..

Ik heb best wel veel ongi krampen ... moet ik mij zorgen maken of is dat toch "normaal" ?
    Wij hebben op 7 februari een eerste echo en ik hoop dat we dan het hartje al zullen zien kloppen !

7. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Welkom alle nieuwe mamma's!
    @ lievebeestje....sterkte

@Claudia: heb ook 's avonds een opgezette buik en ben ook 's avonds erg misselijk/duizelig.
    Heb al 3 dagen geen avondeten meer gegeten (probeer overdag iets meer te eten), maar ja heb het liever alleen in de avond dan de hele dag! ;)

8. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    A ronnie: ik heb ook last gehad van die krampen, voorla de eerste week.
    nu is het wat afgezakt en voel ik ze sporadisch.
    Het schijnt je baarmoeder te zijn die zich oprekt oid

9. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo iedereen ik heb jullie eindelijk gevonden.nou kan ik ook lekker mee kletsen met jullie.ik wens nog alle september mama"s die zwanger zijn nog van harte gefeliciflapstaart en een fijne zwangerschap toe ;)en ik val maar meteen met de deur in huis,ik ben nu 5 weken zwanger van de eerste spruit en ik heb nu al een aardig buikje is dit normaal?

groetjes fempje (femke)

10. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Opgezette buik is volgens mij echt normaal hoor.. Komt ook door je darmen! Ik heb nu als ik in de spiegel kijk, dat ik denk jeetje dat is al best gegroeid ;). Over 2 weken gaan we op vakantie, dus ben benieuwd hoe mijn buikje er dan uitziet. Ik weet dan gelukkig wel of alles ok is, vanwege de echo. Blijft spannende en onzekere tijden die 1ste maanden, vinden jullie niet?

Groetjes Ief

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    fempje en alle andere nieuwe september mama's gefeliciteerd en welkom.
    Fempje ik keek even in je fotoalbum en je hebt inderdaad een beetje een buikje, leuk toch.
    En 31-12 had je al een positieve zwangerschapstest? Dat is wel snel als je nu 5 weken en 2 dagen bent.

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ief, inderdaad, de test zegt zwanger maar verder moet je maar afwachten en geduld hebben.
    Je ziet niets, je hebt vage klachten en vooral hopen dat alles goed gaat.
    Gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. ;)

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!

die krampjes komen inderdaad van het uitrekken van je banden en je baarmoeder. De eerste 2 weken had ik er dagelijks last van... nu wordt het gelukkig wat minder... Maar volgens mijn VK hoort het er allemaal bij!

hier gisteren en vandaag best misselijk... kan eten wat ik wil maar helpt niets... MAar ben in ieder geval de kilo die ik kwijt was weer aangekomen dus dat is mooi!

En inderdaad het blijven spannende weken... ik heb mijn uk dan al met een kloppend hartje op de echo mogen zien maar toch is en blijft het spannend!

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan echt niet wachten tot vrijdag als ik mijn 1e echo heb.
    Ik vind het allemaal zo spannend en eng. Maar het lijkt me echt fantastisch om dat allemaal te zien, dan wordt het toch echt echt. :D
    Een mooier verjaardagscadeautje kan ik me niet wensen (19-1 jarig!)

En nieuwe septembermama's gefeliciteerd en welkom op ons leuke forum!

Gr. Joyce

15. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Berbel, je hebt helemaal gelijk. We zitten allemaal in dezelfde fase nu ;) Duimen dan maar ;)

Brigitte, ja dat misselijke ken ik en is wel heel vervelend! Hopelijk echt alleen maar de 1ste 3 maandjes haha :)

Joyce, Spannend hoor je echo. En zo snel al! Heb je bewust zo vroeg al een echo? Maar wat je zegt een mooier cadeautje kan je je nu niet wensen. Succes met wachten...

Groetjes Ief

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat las ik in een boekje over zwangerschap. Heb ik verder ook nergens gelezen. M'n man zegt dat ik me niet zo druk moet maken ;)
    Mogelijk bedoelen ze dat als je een hot dog bij een kraampje haalt, t niet zo te vertrouwen is. Ik heb bij de Ikea een hot dog gehaald. Ik verwachtte toen een broodje met knakworstachtig iets. Die zijn zo bewerkt, lijkt me geen kwaad kunnen. Kreeg alleen echt zo'n saucijsachtig ding en zat wel even te twijfelen toen ik t at. En later las ik dat t niet mocht :rolleyes:

Vanaf nu eet ik ze dus maar niet meer :D

17. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ik denk dat ik wel weet wat ze ermee bedoelen. Tenmisnte ik las vorige week dat je niet veel rookworsten/knakworsten enz. mag eten, omdat ze heel zout zijn en hierdoor je bloeddruk kan veranderen. Maar het is niet schadelijk qua bacterieen voor het kindje gelukkig ;)
    Dus 1 keer in de zoveel tijd een worst eten bij je boerenkool of bij de Ikea kan volgens mij geen kwaad! :)

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh gelukkig Ief, ben weer gerustgesteld :D :D

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was even aan t bijlezen (weer lekker veel geschreven :p )

Allereerst voor Lievebeesje een hele dikke hug. Wat een rot nieuws :cry:
    Veel knuffels xxxxx

En Moons :p :p :p en alle andere nieuwe september mama's gefeliciteerd :D Super nieuws!

Knuffel, Sophie

20. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    haha ik ken het gevoel. Zo prettig dit Forum he? ;)

Het vraag maar raak forum :) haha

Deel Deze Pagina