september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Dag mede-zwangeren :D ,

Ik had gisteren en vandaag best wel wat krampjes. En vandaag zo'n heel vervelend "hol' gevoel - net alsof ik reuzehonger heb maar eigenlijk is het niet zo..
    Ik kijk ongelooflijk uit naar 7 februari, dan hebben wij de 1ste echo, pas dan zal ik misschien een beetje geruster zijn, denk ik.
    Maar verder hoop ik dat de zwangerschap niet te snel voorbij zal zijn want ik vind zwanger zijn heerlijk, en mooi ook ! :D

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, goed dat je t zegt, zal in de supermarkt als ik eraan denk even kijken bij de mini mozzarella.

Ontbijt op bed, slim idee :)

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mozarella is idd gemaakt van gepasteuriseerde melk, dus het mag gewoon gegeten worden.

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hhmmmm...dat ontbijtje op bed is helemaal zo gek nog niet!
    Hihi, goede tip! ;)

Zoals ik kan lezen staat me nog veel misselijkheid te wachten... :(
    Nou ik wacht rustig af.

5. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo dames

ik ben overdag niet misselijk maar vooral sàvond als ik op bed lig. ik heb ook erg last van mijn darmen heb vaak last van diarree bah.
    ik had gisteren een jank dag als iemand wat tegen me zijn kon ik wel janken. verder heb ik nog nergens last van.

kan ik nu de vk bellen voor een afspraak? hoe gaat dit?

6. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    o ja nog wat ik ben wel erg moe. ik ga op tijd naar bed s`avond en als ik dan wakker word dan ben ik nog net zo moe. lig s`avonds ook veel op de bank met een deken om anders heb ik het zoooo koud.

liefs joepie

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joepie,

Je kan meteen contact opnemen met de vk om alvast een afspraak te maken. Je moet ook bellen naar je huisarts om door te geven dat je zwanger bent, hij maakt hier dan een notitie van.

8. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey joepie

je kunt nu al gerust de vk bellen.je zegt dan gewoon ik ben zwanger en zij vertelt dan de rest van hoe of wat,en ze maakt dan meteen een afspraak met je.

mijn symptomen zijn heeeeeeeeeeeeeeeel erg moe ik kan zelfs staant slapen als het moet.gister ochtend erg misselijk geweest voor de eerste keer en vandaag niet misselijk geweest,en ik heb zo'n last van mijn banden hebben jullie dat ook? dat trekkerig stekerig gevoel in je buik?

groetjes femke

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    dat ken ik... hier is het niet anders....

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben naast moe en misselijk ook een enorme degelijk huismuts geworden. Wil alleen nog maar binnen zitten en opruimen. Mijn nieuwste tip is oude tips en allerhandes doorspitten en veelbelovende recepten uitscheuren en inplakken. Slaat in mijn geval nergens op want bij het zien van eten wordt ik al naar...

Ga zo naar de dokter voor een kennismakingsgesprekje. Woon hier al anderhalf jaar, maar heb nog steeds een dok in Den Haag. Die wil vast niet komen als er iets mis is...

11. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik ga morgen langs de huisarts en heb de verloskundige nog niet gebeld.
    zal ik dat al doen of morgen even afwachten?

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Joepie, wat jij hebt, heb ik ook allemaal! hahaha
    Lijkt wel of ik mezelf lees/ hoor!

- bandenpijn (steken in onderbuik)
    - heel moe
    - koud
    - 's avonds (pas) wat misselijk
    - en volgens mij een aankomende diaree (ja sorry :oops: )

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Je kan gewoon bellen hoor, staat los van de HA dusss....

14. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    heb gebeld maar kan alleen een afspraak maken tussen 12 en kwart voor 1 nou dan morgen maar weer bellen. :(

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Hallo meiden,

Voor alle nieuwe mama's gefeliciteerd.
    Hier gaat alles goed
    Ben blij als het maandag avond is en ik naar de verloskundige moet

groetjes las

16. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Ik heb het ook altijd erg koud en ben verder heel erg moe (maar dat ben ik eigenlijk altijd :rolleyes: :D ).

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zooo dames wat schrijven jullie veel moest sinds gister avond(mijn tij ddan woon in de usa dus is 9 uur tijds verschil) 4 paginas bij lezen...

ja van die kaas klopt geen rauwe kaas en dat vind ik zoooo erg ze hebben hier hele lekkere mexicaanse kaas maar ja is van rauwe melk :(
    ach op het moment wil ik toch niet veel eten.. ben elke dag meer misselijk hoop dat het niet zo ver komt al bij mijn dochtertje.. kon 3 maanden niks als over geven en kon nik sbinnen houden.. 2 keer tot extreem.. zelfs geen water moest 2 keer naar het zh :( hopelijk gaat het bij deze beter :)

en die steken en krampen heb ik ook veel maak me echt zorgen maar zie dat meer dames dat hebben dus het zal er wel bij horen.. want ze zijn echt sterk

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hallo!

Had net bezoek van moeders voor moeders.
    En dan moet je natuurlijk ook zo'n zwangerschapstestje doen, kijken of je genoeg HCG in je urine hebt.
    Nou ik had echt zoiets van: straks komt er geen 2e streepje, sta je dan even voor l*l!
    Maar gelukkig natuurlijk een mooie 2e streep! hihi
    En ik kan morgen gelijk beginnen, wat een goed gevoel geeft dat! :)

19. Niet meer actief

haha marsab ik herken dat weet je dat ik (om niet voor aap te staan zelf effe heb getest die ochtend) trouwens het test streepje kwam nu eerder als de controle streep en eerder was de controle streep altijd er eerst was wel leuk om te zien!

Ik heb de dvd genomen en een bestekje gekregen en nog een badthermometer (gewoon een leuke sticker van een walvisje) en een beeldje van een clown omdat ik het zelf moet brengen 10 km verderop omdat wij zo afgelegen wonen, maar goed heb het er graag voor over hoor. Moeders voor Moeders vind ik een geweldig idee!

Kan niet wachten tot volgende week woensdag, mijn vriend gaat het deze week aan zijn ouders vertellen maar omdat ie dacht dat ze negatief zouden reageren wilt ie het eerst alleen vertellen zodat ze er even aan kunnen wennen (zou niet weten waarom ze negatief moeten reageren maarja hij denkt het nou eenmaal haha dus laat hem maar)

Gisteren kwam ie aanzetten met een site voor allemaal namen, hij denkt dat het een meisje is en ik een jongen dus nu doen we zo, hij verzint voor de meiden en ik voor een jongen :) alhoewel ik al van 4 mensen heb gehoord dat ze voelen dat het er twee zijn :confused: (slik!) haha heel gek want die vriendin van mij die dat denkt heeft vaker geijk met dat soort dingen dus wie weet, vanaf wanneer begint je buik te groeien als er 2 inzitten ? geen idee namelijk, doe dan maar meteen een jongen en een meid dan hebben we allebei gelijk :p

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey poneyville ik zit mijn man voor de gek te houden dat het er 2 zijn iedere keer zijn gezicht.. leuk om te zien :p

Deel Deze Pagina