Euh nou Suus, jij bent natuurlijk wel een van de kanshebbers! Even uit mijn hoofd samen met Zoe, Mouschy, Miss X,...,... Spannend he? het kan nu gewoon elke dag zo zijn dat een van ons bevalt, wel een apart idee. Ik heb overigens het idee dat ik al een jaar zwanger ben. het is een soort permanente staat van zijn geworden. Zag net een stukje video terug van de 2e verjaardag van Isa, toen was ik ongeveer tien weken zwanger en het leek al zooooooooo lang geleden! helemaal ook omdat Isa alweer zo'n stuk "groter" is, het is echt een dametje geworden, en dat in vergelijking met slechts 5 maanden geleden! We kletsen hier dus ook al onnoemelijk lang met elkaar! Grappig idee hoor! We moeten zeker straks lekker doorkletsen met zijn allen! (vraag me wel af of en hoeveel tijd ik daarvoor zal hebben met twee kleine mannetjes erbij, maar dat zien we dan wel weer...)
Vind het ook niet heel vervelend hoor! Vind het wel grappig zo hoog! Wij hebben trouwens ook moeten wisselen van kant, dat was wel even wennen! Wij hadden het best eerst veels te hoog! Wij hebben een bed van Ikea en die matras kan er in drie verschillende hoogtes in. Wij hadden de matras in de hoogste stand....toen de klossen eronder....woow! Moest ik bijna een aanloop nemen om erin te komen haha. Nu de matras op de laagste stand, en nu is tie goed!
hallo, wij zijn net terug van de zwangerschapsgym mijn mannetje mocht mee was erg gezellig. ze heeft me mannetje geleerd een rugmassage te geven. heerlijk. ik vind het ook best wel spannend wie er als eerst gaat bevallen hier. het moet bij mij nog even blijven zitten want volgende week donderdag gaan we trouwen en dan gaan we een weekendje zandvoort dus dan mag het nog niet komen.
Goedeavond Nog 1 nachtje slapen en dan kan ik klagen Hoe is het net iedereen? Zijn jullie het al een beetje zat. Is weer behoorlijk geklets zie ik. Ik ben vandaag 37 weken, heb vandaag wezen lunchen met een vriendin en haar zoontje van drie maanden oud. Hij is zo schattig, ik kreeg toch wel de kriebels. Ik had de laatste tijd opeens erg ''twijfels'' maar toen ik haar zag met die kleine, verlangde ik ook zo naar onze kleine meid. Morgen komt de kraamzorg tussen 10 en half 11. Spannend. XXX
@miss x: ook al 37 week, de tijd gaat toch wel snel he. @noor: op zich maak ik een goede kans natuurlijk,maar toch.. Denk zelf dat het echt nog heel lang duurt, misschien mouschy, het schijnt toch dat de 2e eerder komt dan een 1e kindje? @zoe: wij zijn ook gewisseld van kant, dat is idd wennen. Wilde ik sowieso al doen, nu slaap ik aan de deurkant en aangezien ik 's nachts aldoor naar de wc moet is dat makkelijker, hoef ik niet helemaal om het bed heen te lopen.
Hi girls, net terug van yoga en ik MOET mijn mandje in, voordat ik weer ouderwets gezellig over mijn slaap heen raak. Morgenochtend vroeg naar Amsterdam, voor mijn geboorteakte... en die van mijn vriend... want we gaan toch nog 'even' ons geregistreerd partnerschap aan voordat de kleine er is. En dit wordt later omgezet in een huwelijk met navenant groot feest (en daar is ukkie dan bij.) Voelt gek dit, maar ook heel vertrouwd... ook al hebben we het vorige week pas besloten Slapies doen... ook 's middags... is denk ik hard nodig aan het worden bij ons allemaal. Enne: straks kan het niet meer, dus misschien moeten we maar luisteren naar het lijf Sleep tight, don't let the bed bugs bite! 8)
hallo meiden, We zijn even thuis want ik moet morgen naar de vk. Ga het niet eens proberen het bij te lezen Het is echt te veel! Hier gaat alles goed wel flink wat last van slijm en harde buiken maar dat klinkt heel bekent denk ik. Gaan morgen weer lekker terug naar de camping en komen vrijdag dan weer thuis. Groetjes las
Hihi las tja we zitten niet allemaal op de camping dus hebben soms de hele dag de tijd om hier te kleppen..... Geniet nog even van je vakantie en tot vrijdag. Darcy: Geen last gehad van bed bugs, thnx Zo'n geregistreeerd partnerschap wat houd dat nu precies in? en hoe word dat geregeld? wij hebben gekozen voor erkenning en daarna "ooit" een huwelijk. Miss x: klaag ze zo! Zeg maar dat je er alle septembermama's overstuur mee hebt gemaakt Schattig is dat trouwens hé zo'n echte uk! Dan krijg je idd helemaal de kriebels dat je straks ook je eigen ukkie hebt. Joepie: handig dat ze een rugmassage leren geven, hoop dat ze ons dat volgende week ook leren. Dan mag hij dat flink oefenen Noor: ik kan me ook al niet meer herinneren wanneer ik slank was en mijn eigen kleren paste... Saskia: had nog nooit van het radiostation gehoord. Lijkt me wel tof om mod te zijn van een radiostation. Zoë: Lekker dat je het toch wel naar je zin hebt gehad met je mannetje ondanks de vermoeidheid. Lovewinnie: hoop voor je dat de kleine nu gewoon netjes met haar hoofdje naar beneden ligt [-o< Duim voor je Wij hebben het bed ondertussen ook al verhoogd, vind het heerlijk! Mijn vriend vond het iets te hoog maar ik kan nu zonder moeite in en uit stappen, ideaal. Onze meidennaam staat al vanaf het begin helemaal muurvast maar de jongensnaam.... Wat is dat een drama zeg. Het is bij ons vrij zeker dat het een meid wordt maar je zal net zien dat ze besluit toch maar een jongetje te zijn (om ons te pesten ) Lijkt me verschrikkelijk om dan geen naam te hebben maar zoals het er nu uitziet gaan we er echt niet uitkomen.
Goeiemorgen mama's, O wat hebben jullie heerlijk gekletst de afgelopen dagen. Heb stiekum wel meegelezen, maar heb geen puf gehad om te antwoorden. Ben al paar dagen niet echt lekker. Zondag al eerder naar huis gegaan van werk, gister gelukkig wel volgehouden en vandaag een vrije dag genomen om wat bij te komen. Hierna of ik alleen nog donderdag en dan volgende week 4 dagen te werken. En dan verlof. Ik kijk er zo naar uit. Hier verder alles goed, wel hevig misselijk en moe, verder last van steekjes onderin, soms best heftig en heb ook het idee dat de kleine lager is. Maar ja kan ook verbeelding zijn. Heb vanmiddag afspraak bij gyn, dus ben benieuwd of hij al een beetje ingedaald is. Hoop het eigenlijk wel, dan zijn we toch weer een stapje verder. Met mijn mams gaat het wel. Helaas slaan haar medicijnen niet aan. Ze heeft juist meer hoofdpijnen, is heel erg misselijk en nu staat ze volgens haar gevoel de hele dag op haar benen te tollen. Ze wil het nog paar daagjes volhouden, anders stopt ze. Ze heeft zaterdag een feestje en ze kan anders geen glaasje drinken. Dus ze zegt ach als die stomme tabletten niet helpen, dan stop ik lekker, dan kan ik tenminste lekker feesten. Nou ik vind dat ze helemaal gelijk heeft. Heb gister trouwens de 1e babykleertjes gewassen en ben vandaag de lakentjes aan het doen. Ik moest gewoon. Heb een vreselijke droom gehad dat de bevalling begonnen was, en dat ik naar het ziekenhuis moest. Geen vluchtkoffer klaar, geen kleertjes voor de uk gewassen en noem maar op. Werd helemaal onrustig wakker. Dus nu maar begonnen met wassen en laatste spulletjes voor de vluchtkoffer aanschaffen, zodat ik toch wat rustiger wordt. hihi. lekker hoor die hormonen. Ik zal nog even wat terug lezen en op jullie reageren. Alvast prettige dag. Kus, Patries
Goeiemorgen mama's! Joepie: leuk is dat als je mannetje meemag he? hebben jullie ook een hele diashow gezien over de bevalling? Dat vond die van mij dan weer wat minder hahaha Spannend trouwens dat je volgende week donderdag gaat trouwen! MissX: Spannend dat de kraamzorg komt! Hier is ze al een tijd geleden geweest maar vond het toen ook heel spannend! Ze was trouwens zo weer weg.... Suus: Ik slaap nu ook aan de deurkant, inderdaad heel makkelijk met naar de wc gaan 's nachts! Darcy: Wat is een geregistreerd partnerschap dan? Wij hebben ook gekozen voor erkenning.... Las: Fijne vakantie nog tot vrijdag! Han: vreselijk he met die namen? wij weten helemaal niet wat het word dus we moeten wel voor allebei een naam hebben. Die jongensnaam was er zo maar nu begint hij dus weer te twijvelen over de naam voor het meisje..... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Pff weer een rot nacht gehad. Volgends mij ben ik wel om de 2uur wakker geworden Ik heb weer heerlijk door het huis lopen spoken vanacht. ZO meteen moet ik naar de verloskundige ben benieuwd weer hoe ze ligt. Voor mijn gevoel is mijn buik ook een stuk gezakt. Gister al, maar ze heeft beweegt nog genoeg. Dus dan is ze nog niet helemaal ingedaald toch? Ik heb gister een groot gedeelte van de babykleertjes en lakentjes gewassen. Vandaag ff kijken of ik wat ga strijken. Met de klossen moet ik nog even wachten,hier mag je die pas ophalen als je 36weken ben. Gek hé ik maak me meer druk om wat ik moet doen om de dag door te komen dan dat ik de rust wil nemen. Ik voel me onrustig......
Welkom nieuwe mama's klets gezellig mee. @Marsab: heb je al wat meer nieuws over je schoonzusje? Ik hoop dat alles goed is. We denken aan je. @Saskia: Geniet maar lekker van je verlof. Heerlijk @Joepie: Spannend zeg bijna trouwen. Doen jullie nog iets speciaals of komt dat later als de kleine er is? Wel heerlijk hoor weekendje naar Zandvoort, nog even genieten met z'n 2tjes als getrouwd stel @MissX: Succes vandaag en lekker goed klagen hoor. Dat zal ten eerste al heerlijk opluchten. En ze moeten echt snel een oplossing vinden, het is gewoon schandalig. Wel heerlijk dat jullie een wiegje hebben gekocht, heeft de meid iig een heerlijk bedje om in te slapen. @Las: Geniet nog maar even van jullie vakantie op de camping. Daarna zullen we het allemaal druk genoeg krijgen, dus neem het er lekker van. @Han: hier ook problemen met de namen hoor. Meisjesnaam waren we zo uit, maar ja toen werd het een jongen. We hadden toen Luck. Eind april is mijn beste vriendin bevallenv van een zoontje, noemt ze hem Luuk. Tja dat vonden we iets te veel op elkaar lijken. Dus na wat mnd denken toch een leuke naam gevonden. En dat blijft het ook. We gaan niet meer veranderen, dat hebben we afgesproken. Maar het is zeker moeilijk. @Noor: fijn dat je knulletjes het zo goed doen. En heerlijke opmerking trouwens van jou tegen die man. hihi. Zijn de hormonen toch nog ergens goed voor. @Ief, Moushy & Sophie: fijn dat jullie en heerlijk weekendje hebben gehad. Misschien wel vermoeiend, maar toch even genieten. @Rian: Heerlijk dat je mannetje thuis is. Zal zeker even wennen zijn. Maar dat gevoel wat je hebt als je elkaar zo lang niet ziet, is volgens mij geweldig. Jullie meid mag nu iig komen @Meiden het wordt echt spannend hier. Zijn er nu al een paar 37 wkn, dus schiet echt op. Ben erg benieuwd wie er het eerst gaat beginnen. Zo spannend.... Meiden ik heb mijn best gedaan, volgens mij ben ik wel wat mensen vergeten, sorry. Zal volgende keer weer wat eerder reageren, dan hoef ik niet zo veel te onthouden en dus te vergeten.
Goodmoaning all! Weer een nachtje maar 3 uurtjes geslapen, maar ik ben niet de enige hier geloof ik... dankje voor het antwoord op de klossen, ik zal ze samen met de bedpo met 37 weken ophalen! Ik heb mijn boek nog steeds niet uit trouwens! dus niks zeggen over hoe de asielzoeker afloopt please! Ga zo weer naar de dierenarts, ik ga aandelen aanschaffen daaro!mijn oudste liefste hond kan niet meer lopen, heeft zijn poot verstuikt ofzo...vorige keer moesten we naar utrecht en waren we 1500 euro kwijt voor twee nieuwe elleboogjes, en dan nog 6 maanden revalideren, dat is nog het ergste, je ziet dat hij pijn heeft en ook graag wil spelen en in het bos rennen, hij heeft zoveel pijn, met al mijn hormonen heb ik gisteren flink lopen janken in het bos toen ik hem kreupel aan zag komen hupsen...ik hoop dat het meevalt, hij is pas 4, best op leeftijd voor een berner sennen, maar hij wil nog zo graag...snik...mijn hondje....al moet ik de auto verkopen en verhuizen, anything, als mijn hondje maar weer gezond is...
DAg Jennifer, Wat vervelend van je hondje, ik kan me helemaal voorstellen dat je er alles voor over hebt dat het weer goedkomt met je beestje. Ik heb zelf ook huisdieren. Ik zal voor je duimen. Succes Ooja het slapen is hier ook een regel rechte ramp
Goedemorgen deze morgen , Grr werd mijn bed uit gelawaaid, door zo'n grasmaaiding zeg maar. Heel irritant! Gisterenavond kreeg ik in ene de kriebels. Had de hele avond een zeurderig gevoel onderin mijn buik, rug en benen. Kreeg ook heel erg sterk het gevoel dat mijn buik nog meer aan het zakken was. Vorige week lag ze al goed alleen nog niet vast. Heb het gevoel dat ze nu meer vast ligt. Continue ook druk op mijn achterste. Heel vaag... Hoop dat ze nog wel ff blijft zitten hoor. Is beter voor haar! @sereenalian, ik ken het gevoel. Dat je nog zoveel dingen moet doen en dan eigenlijk je rust niet pakt ... We moeten strenger zijn voor onszelf hihihi @iedereeen, ik hoop zo dat geen bericht goed bericht is voor wat betreft Marsab haar schoonzusje! @iedereeen, wat moet je nou alleemaal halen bij de thuiswinkel (zorg). Hoorde ook iets over een ondersteek? wat is dat? En klossen, maar wij hebben een boxspring, dus dan passen ze er weer niet onder.. Hoe moet je dan je bed verhogen? Iemand een idee? Toedeloetje maar weer, fijne dag!
@Jennifer, jeetje dat is wel balen zeg van je hondje! T is toch je kindje en als je ziet dat die pijn heeft, gaat dat idd echt aan je hart! Ik zal met je mee duimen dat hij snel weer opknapt! @sereenalin, klopt dat slapen is drama he? Pff hele volksverhuizing als ik mij om wil draaien.... @missx, Spannend straks de kraamzorg. Is intake toch? Bij mij deden ze het via de telefoon. lekker persoonlijk NOT!
Goedemorgen. spitsuur hier @Allen die slecht geslapen hebben.. Vervelend he? Straks slapen we nog slechter Ik hoop inderdaad dat Marsab met goed nieuws komt. En patries je moeder heeft helemaal gelijk Jennifer.. Zielig je hondje, snel naar de dierenarts maar, hou je ons op de hoogte? Hoe komt dat ze mank loopt? Ook hier slecht geslapen, heb gisteravond ''geprobeerd'' om weer eens wild te zijn tussen de lakens want het was een lange tijd geleden Nou zeg, ik had pijn vannacht, harde buiken, mijn doos leek inderdaad zoals daphne deckers zegt een opgeblazen egel en steken daar onder. Dat is dus niet voor herhaling vatbaar Het gaat nu wel weer. Ga zo maar snel douchen en aankleden, en het huis tip top maken want de kraamverzorger komt over een uurtje. XXXX
@Jennifer: Heel veel succes met je hond. Ik hoop dat het minder ernstig is dit keer. Helaas hebben Berner Sennen vaak problemen met hun poten, erg lastig. Het zijn namelijk zulke lieve beesten, lekker grote knuffeldieren. Succes meid, laat je even weten wat ze bij de dierenarts zeggen. @MissX: Fijn he dat wild doen in bed. Valt toch soms een beetje tegen, is toch allemaal wat zwaarder. 't is wat behelpen, maar op zich ook best wel grappig, je voelt je best een kluns. Nu maar hard aan de schoonmaak en hopen dat die rare pijntjes snel weg gaan, als jullie maar genoten hebben. Je moet er wat voor over hebben. Succes met de kraamverzorgster. @Iedereen: heerlijk he meiden dat slapen. We worden nu al op de proef gesteld, en we zullen straks nog minder slaap krijgen met die kleintjes. Heerlijk vooruitzicht dus.
O vergeet ik nog het belangrijkste te vertellen. Heb eindelijk foto's van onze babykamer erop gezet. Erg kleurrijk en vol met visjes. Wij zijn er in ieder geval heel trots op.
@suus: lekker dat je mannetje zoveel vrij is! mijne klaagt enkel maar dat het zo vervelend is dat je als man zijnde helemaal geen extra (ok.. 2 dagen) vrij krijgt. gelukkig heeft hij nog wel veel vakantiedagen @zoe: ik vind het heerlijk ja.. maar ben inderdaad brak als ik wakker word. time het meestal een beetje zodat het vlak voor etenstijd is zodat ik nog wat ga doen als ik weer wakker ben @han: ik was mod op het forum van fok... en fok heeft onder andere ook een eigen radiostation niet dat het veel soeps is kwam ik gister achter *grin* maar voelde me eventjes toch op zn minst een beetje berucht overigens.. hier kunnen we ook enkel maar over 1 naam eens owrden. en dat is toevallig wat het ook word. dus misschien is het gewoon "voorbestemd" @sereena: ik heb iniddels ook een heerlijk dag/nachtritme. ga naar bed.. kom moeilijk in slaap.. slaap een uurtje of wat. vervolgens ben ik een paar uur klaarwakker.. niet eens druk in mn hoofd.. maar gewoon echt wakker. vervolgens slaap ik weer een paar uur maarja.. dan gaat de wekker. en daarna slaap ik dan nog eventjes gevolg is dat ik smiddags instort natuurlijk :/ maarja.. ben thuis dus dan kan ik tenminste gewoon instorten voor een uurtje als ik daar zin in heb (zet wel de wekker.. anders slaap ik de rest van de middag door volgens mij) @ief: heb je niet een los matras extra? boxsprings zijn van zichzelf toch al redelijk hoog? @jennifer: ik hoop dat het deze keer meevalt zou eht erg triest vinden als hij nou weer 6 maanden zou moeten revalideren ipv lekker ravotten. vind berner senners ERG mooie honden en lekker actief en speels voor zover ik ze ken. @patries: coole kamer erg leuk zo!