trouwens het idee dat hier ook iemand langzaam wat omlaag begint te zakken. beetje beurs gevoel onderaan.. en somehow het idee dat het bovenin allemaal wat minder verkrampt is. morgen naar de vk.. dan ga ik het eens vragen. vastliggen doet het zeker nog niet.. dat is wel 1 ding dat zeker is nog heerlijk actief al word het wel minder... maar snachts stuitert het nog lekker door
he meiden sorry dat ik me nog niet zo vaak kom melden..... ben nog steeds erg moe... En die kleine houdt me iedere nacht wel 1-2 uur wakker dus lekker slapen zit er ook nog niet helemaal in..... maar lees wel mee en probeer af en toe te reageren...... straks weer naar de VK.. benieuwd hoe ver de uk al ingedaald is.....
Patries: balen dat de med van je moeder nog niet aanslaan. Hopelijk gebeurt dat nog en anders heeft ze groot gelijk dat ze lekker feest gaat vieren. Ow en erg leuk kamertje! Saskia: tja iedereen wil van tijd tot tijd wel eens berucht zijn Miss x: knap dat je dat nog op kan brengen, ik lijk de laatste tijd steeds minder zin te hebben. Ik vind het leuk om met hem bezig te zijn maar omdat onze smurf al ingedaald is hoeft hij mij geen plezier meer te doen. Ief: mss is de kleine nog iets verder ingedaald? ik heb ook al een paar dagen last gehad van mijn buik maar de vk heeft zaterdag gecontroleerd en had gelukkig nog helemaal geen ontsluiting. Wat je bed verhogen betreft: mss kan je het proberen met lege bierkratten of met een extra matras er bovenop. Die ondersteek e.d hoef je toch alleen maar te halen als je thuis gaat bevallen? wij hebben een lijst gekregen wat we allemaal moet hebben van de kraamverzorgster. Jennifer: balen van je hondje! Berners zijn idd een ras waar het heeel veel bij voorkomt maar je hoopt toch altijd dat het jou knuffel voorbij zal gaan. Ik hoop voor je dat het meevalt, zal voor je duimen.
@han: ach ik had liever gelijk kregen van de grote heren (en dames) maar feit dat er uiteindelijk een hele kudde moderators in staking ging zonder dat ik daar enige hand in heb gehad... zegt ook wel iets over het "gelijk" dat wel niet zouden hebben gok ik zo *grin* vind het wel heel bijzonder dat ze er een jaar na dato nog zo op ingaan. gister even stukje zitten luisteren.. en ook wat geluidsfragmenten gehoord van een jaar geleden zegmaar dat was toch wel grappig. en voor het eerst in heel lang mijn toenmalig medemodje gesproken.. en nog wat andere mensen die kennelijk nog steeds vinden dat we toen groot gelijk hadden om het bijltje er bij neer te gooien. beetje sentiment is altijd leuk
hallo allemaal ik ben ook weer terug van mijn vakantie! ik ga nie bij lezen hoor te veel... zijn er veel zie ik die 37 weken zijn nu ...lekker man hele opluchting altijd ....mag je thuis blijven ...ik moet wachten tot donderdag dan ben ik 37 weken ppffuuww hi verder ben ik het helemaal zat ....kan bijna niks meer......hopelijk komt het snel groetjes
Hey meiden, Morgen komt bij mij de verloskundige voor een intake. Waar gaat ze allemaal precies naar kijken? Ik zie het een beetje ook als een controle dat ze komen kijken of alles in orde is? Is dat ook zo? Liefs
sereenalian@ intake van de verloskundige hu? dat is nieuw voor mij....bij mij komt ze niet ....of ik weet het nog niet
ja dacht ik ook al aan...maar die heeft bij mij ook niet gecontroleerd....we hebben het alleen er over gehad wat ik wilde en niet wilde...en wat voor regels ik me moest houden verder niks.....
Sorry maar moet dit even kwijt hoor. Mijn vriendin belde me gister of ik zin heb om vrijdag mee te gaan naar een Spa. Nou dat leek me wel heerlijk. Dus vandaag even naar de Spa gebeld om te kijken of ze ook speciale behandelingen voor zwangere vrouwen hebben, stond nl op de website. Kreeg ik te horen dat ze daar niet meer aan deden. Maar ik kon wel een hoofd, nek & schouder massage krijgen van een uur, nou dat leek mij wel wat. Dus ik zij toen nog blij van oke, dat lijkt een super en daarnaast kan ik natuurlijk gewoon hele dag lekker beetje hangen, beetje zwemmen etc. Dus zij Zwemmen : Ik ja, zwemmen. Nou hoeveel wkn ben ik dan zwanger? Nou 35 weken. Kreeg ik dus ineens de volle laag dat het niet verantwoordelijk is om te zwemmen als ik al bijna 8 maanden zwanger ben, dat is een risico voor de kleine. Nou zulke onzin heb ik nog nooit gehoord. Ik zwem nog 2-3 x per week, en volgens de verloskundige kan ik zwemmen tot mijn laatste dag. Beste beweging ever. Nou volgens de fitness instructrieze daar niet. En was het echt verkeerd dat ik dat deed. Ik moest mijn gyn maar eens vragen. En anders als ik vrijdag wil komen moet ik een brief ondertekenen dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is dat ik daar kom zwemmen. Zijn ze nu helemaal gek. Dus mijn humeur meteen omgeslagen en ga dus echt niet naar zo'n relax dag in de Spa. Ik dus mijn vriendin gebeld, die stond ook helemaal versteld, en die gaat nu dus ook niet meer. Dus nu maar weer vrijdag boven bij ons mini zwembadje liggen en een beetje zwemmen. Zo zie je maar weer hoe raar dit land soms is. Wat denken ze wel niet dat ik de hele dag op mijn luie reed ga zitten. Lekker niets doen. Echt een land in het midden oosten, denken dat je niets mag en kan. Bah, heb er even de balen in. Sorry meiden moest het ff kwijt.
hmm apart dat niet mogen zwemmen ook hier mag je zwemmen zolang het kan.. en zodra je daarna denkt dat het weer kan.. (en je hechtingen dicht zitten) mag je net zo hard weer zwemmen kan me voorstellen dat je er nu absoluut geen zin meer in hebt en dat je eigen zwembadje een stuk relaxter is...
Patries81@ slaat inderdaad nergens op...zwemmen is echt wel goed en kan makkelijk tot dat je bevalt...mischien dat zij denkt dat je al onsluiting hebt en in een bubbelbad gaat zitten? muts is het en heeft het niet begrepen lijkt het....en zo praten tegen jou al helemaal niet ...ik zou een klacht indienen daaro
Goedemorgen! Weer heel wat pagina's bijgelezen Manlief heeft gisteren de klossen gehaald. 10 stuks Misschien moeten het er zelfs 12 zijn. Vanavond gaan we ze er onder zetten. Net een deel van de vluchtkoffer ingepakt en ben wat rompertjes etc. aan het wassen. Tjaaaa hier morgen ook 37 weken. Wordt steeds spannender bij de septembermama's Heb nu al twee nachten 's nachts flink last met omdraaien. Eerst alleen billen/stuitje. Maar nu ook m'n rug. Het vreemde is dat ik er overdag nauwelijks last van heb. Vannacht kon ik op geen zij meer liggen en ben toen maar even door de woonkamer gaan wandelen. Gisteren ook van alles gedaan (badkamer schoon, bed verschoond, stuk gewandeld etc.) misschien komt het daar wel door, maar wil toch wel actief blijven. Miss X heb je al gebeld voor je babykamertje. Ben erg benieuwd en hoop dat ze direct met een voor jou goede oplossing komen Iemand vroeg me waar ik kleertjes (de ultieme pakjes ) gekocht had ( ben even kwijt wie). Het zijn de merken Cakewalk en Nono uit een winkeltje hier in de buurt, maar die merken zijn natuurlijk door het hele land verkrijgbaar. Eerder dit jaar heb ik ook op www.kleertjes.com het 1 en ander besteld en bij Mexx destijds in de uitverkoop. Nog een vraag: hoe doen jullie het met matrasbescherming. Ergens op deze site las ik dat het zeiltje uit kraampakket nogal zwetend en krakend is. Men adviseerde een matrasbeschermer bij bijv. de Hema te kopen. Wat doen jullie? x Sophie
Sophie@ zo'n bedzeil kraakt as de ziekte ...maar is maar voor even toch....echt zweten doet het bij mij niet.....en van de hema ken ik niet eerlijk gezegt ....heeft iemand die matras beschermer? ik lig elke nacht te kraken hi
Hmmm nog niet over nagedacht eigenlijk Ga er toch pas iets onder leggen als ik tegen de 37 wkn ben. Patries: nou ja zeg! idd wil je lekker ontspannen krijg je te horen dat het niet mag, wat een onzin! Ik ben van plan om volgende week ook nog even met vriendlief naar sanadome te gaan, heb er de vorige keer zo van genoten. Sophie: best veel klossen, ik vond 8 voor ons bed al veel. sereenalian: bij mij is ook geen verloskundige geweest, wel de kraamhulp. Die heeft hier ook nergens naar gekeken hebben wel een lijst doorgenomen met wat je moet hebben.
Hallo Meiden Kraamzorg net geweest, een dikke surinaamse vrouw, heeel aardig. Ben erg blij dat ik niet zo'n stijve ouderwetse oma kreeg. Ze komt 40 uur, en ze heeft niks gecontroleerd ofzo. Gelukkig maar want wij hebben nog niks af Mijn moeder heeft trouwens babyhuys gebeld en ze deden erg zenuwachtig zei ze, maar ze gaan even rondbellen en bellen voor 12 uur weer terug dus mij benieuwen. Heb mijn moeder maar laten bellen want zij is een tikkeltje feller als ik en krijg dingen makkelijker voor elkaar spannend dus.. Fijne vakantie gehad Kelly? Succes bij de VK Brigitte. Patries.. Wat een sukkels die mensen van het spa. Ik zou wel balen want het klonk heerlijk allemaal wat je ging doen, maar kan begrijpen dat je er geen zin in heb meer.
Hej dames, Jennifer: Sterkte met je hondje! Hoop voor je dat alles goed is! Vond het laatst al verschrikkelijk dat die van ons gesterilisseerd moest worden.....dat vergeleken met de zorgen om jou hondje is natuurlijk niks! Begrijp helemaal hoe je je voelt... Kelly: Ik lig ook te kraken 's nachts hahaha, al merk ik er niet eens zo heel veel van. En dat zweten heb ik ook geen last van! Sophie: 10 klossen? Wat veel ofniet? Wij mochten er hier maar maximaal 8 lenen bij de thuiszorg. Dit was niet nodig, want 4 is bij ons genoeg! Patries: Wat een onzin met dat zwemmen zeg! Wat een muts....die had er kennelijk geen verstand van! Sereenalian: Je bedoeld idd vast de kraamhulp.....bij mij stelde dat intake gesprek niks voor! Had gedacht dat ze naar het kamertje gingen kijken etc maar niks van dat al! Ze heeft me alleen uitgelegd hoe het allemaal in zn werk ging, op hoeveel uren ik recht heb en toen ging ze alweer weg... Ben de hele ochtend al een beetje beroerd. Misselijk, duizelig en telkens krampen onderin mn buik....raar! Ik verveel me trouwens een ongeluk, stom he? Toen ik moest werken zat ik te zeuren dat ik nergens aan toe kwam, nu ben ik vrij en verveel ik me dood! Iemand suggesties wat de tijd kan doden? Als ik me nu al verveel.....moet nog minstens 3 weken....
MIss X@ jup was wel even lekker en een leuke afleiding maar alleen iets te veel gelopen ...nu oliefanten voeten haha heb jij haar al gezien die je komt helpen na de bevalling ?ik weet nog niet wie ik krijg wil alleen geen jong ding hebben lijkt me raar .....en die de intake deed was ook omatje haha zoe84@mischien door indalen die krampen...of is het al ingedaald??...tijd doden door hier beppen mischien haha ik moet ook nog klossen halen voor bed...ga ik deze week regelen ook...neem er ook maar 8 dan ofsow hi