Volgens mij mag je gewoon vanaf 37 weken thuisbevallen hoor, maar misschien dat sommige verloskundigenpraktijken net een wat andere grens aanhouden?
whahahahha noor jij bent goed bezig de laatste tijd Edokid: ja wij wonen idd in zuid, de laar om precies te zijn. Was ook wel blij voor die vriendin dat het "maar" een blaasontsteking was, hoop voor haar dat het snel over is. Jennifer: ben blij dat het niets ernstigs is voor je grote knuffel. Vind het altijd zoo schattig dat zo'n enorme hond zo schattig kan zijn. Heb bij een dierenarts gewerkt die voornamelijk grote honden behandelde en de meeste waren allemaal van die schatjes die bij je op schoot wilde kruipen. Zelfs de "stoere politiehonden"en de dog rassen konden enorm zielig doen als ze behandeld moesten worden. Je cupmaat heeft (volgens de lactatiedeskundige) niets te maken met de voeding kan geven. Mensen met cup A kunnen vaak net zoveel melk geven als mensen met cup F Miss x: dat wist ik ook niet, dacht dat het was vanaf de dag dat je 37 wkn bent. Veel plezier met de babyshower vanavond.
ja, wordt een beetje ongenuanceerd, de remmen zijn eraf zeg maar.... Zullen de veranderende hormoonspiegels wel zijn?!?!
ik kan het wel waarderen hoor! Heb ook tijden dat ik er vanalles uitfloep en het heeft vaak niet met mijn hormoonspiegels te maken, heb die buien gewoon altijd
Noor28@ hahaha je bent niet de enige hoor heb ik ook en net zoals han altijd al wel...take it or leave it ...
Ow ik krijg net bericht van die goede vriend van mij en de ziekte zit niet in zijn longen! Ik ben er zo blij mee! Hij wordt nu 20 dagen bestraald voor de plek onder zijn oksel en ze verwachten dat dat dan weer helemaal weg is. Moest het even kwijt.
aahhhhhhh pomme.... ons ook een beetje hoor want wij hebben net zo'n grote boobs. Kelly: ja idd ben ook heeel erg blij voor hem, hij heeft al zoveel pech gehad dat hij dit wel verdient!
@han: joepie, wat een goed nieuws! @maart: 37 weken! Over voedingsbeha's, ik wilde ook graag die van de Hema, gaat helaas maar tot cup D. Heb nu een van de Hunkemoller gekocht, heb normaal nu 75E en heb een 80E gekocht, zit nog wel ietsje ruimte in, maar dan moeten ze niet nog groter worden, hier dus idd ook het bhprobleem! Ga vrijdag nog even naar de Prenatal, kijk ik of ze daar ook nog een maatje groter hebben, weet een van jullie dat? Ik ben vanochtend weer naar de vk geweest, alles was goed, 115/70, dus gewoon afwachten vanaf nu hihi. @miss X: je mag volgens mij echt al bevallen als je 37 weken bent, maar dan zit je dus in je 38e week, misschien dat ze dat bedoelen? Want de vk zei vorige week ook al tegen mij dat ik vanaf dat moment, dus 37 week, lekker thuis mocht blijven. @iedereen: sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, er is ook zo veel gekletst de afgelopen dagen! Volgende keer zal ik weer wat beter mijn best doen, ga zo eerst nog even liggen, ben best moe, heb weer niet best geslapen vannacht. liefs suus
@han: oe fijn zulk nieuws! @noor: ach een beetje ongenuanceerd moet kunnen het is alleen dat sommige mensen niet snappen dat het niet altijd kwaad bedoeld is *grin* maar volgens mij zit dat hier wel redelijk goed *aai pomme* (schrale troost. "ik kreeg gister nog te horen: goh je borsten gaan wel heel erg hangen nu......" en ik maar denken dat dat pas NA de bevalling en de bv zou gaan gebeuren.. ) overigens.. niets ernstigs in het ziekenhuis oude vk dacht dat het kindje wat klein was en wilde een groeiecho nieuwe vk had al gezegd: nou dat valt best mee eerste echo zei de gyn ook: mwah.. groot is anders.. maar TE klein is het niet echt.. en dus vandaag de 2e echo ter vergelijk vorige keer lag het buikje onderop de groeicurve en de rest was net onder het gemiddelde nu was het buikje alweer wat bijgegroeid en de rest nog steeds net onder het gemiddelde dus ik ga waarschijnlijk geen olifantje baren... maar een "kleiner dan gemiddeld" kindje. ze zei dat ze dacht dat het ong. 3200gr zou gaan wegen maar omdat het altijd een schatting is van dat moment waar eigenlijk geen peil op te trekken is mocht ik me daar vooral niet aan vasthouden. maar... het zou geen 8ponder worden in ieder geval nahja... DAT overleef ik dan wel denk ik zo
saskia78@3200 is toch gewoon normaal..ik zit rond het zelfde hoor en het is genetiche bepaald of je een groot kind of klein kindje krijgt...en pinda's zijn over het algemeen nieso groot bij mij alle twee niet groot bij geboorte ....eerste 2310( wel te klein bij 40 wk ) en tweede was 2980 37 wk dus nu denken ze dat het 3300 gaat wegen ongeveer....denk maar zo het moet er ook nog uit kunnen he [/b]
han: super nieuws! Hoe weet je nou welke maat je moet hebben van voedings bh? Ik bedoel, je boobs groeien toch ook nog onwijs na de bevalling, zit je straks met een knellende bh... Hoe doen jullie dat? Sommigen zijn al bijna 38 weken! Waarom lijkt het bij jullie sneller te gaan dan bij mij.... Hihi, ach ja, geduld is een schone zaak!
@han : Das super nieuws! @Saskia78 : he het nietzo op doe schattingen...mijn andere kids werdt gezegd oow 6/7 pond zeker niet groter haha....Justin was er 9 en Inigo 8! Nu hebben ze bij voorbaat maar gezegd dat ze groot wordt haha, morgen weer een groeiecho!
@marsab: ik vind het voor ons anders ook hard genoeg gaan hoor @kelly: mja maar ik ben qua figuur niet echt een pindaatje *grin* alhoewel toen ik net mn moeder aan de lijn had... ze zei dat ik ook 3200gr woog toen ik werd geboren. ze liet in ieder geval een soort van groeicurve zien. met gemiddeld.. en de boven- en ondergrens en ik zat net heel klein stukje onder gemiddeld nouja.. daar is dan op zich niets mis mee het si tenslotte een gemiddelde en geen eis
saskia78@...sjah ik woog ook zoiets bij de geboorte ik ook geen pinda hoor ..maar wel fijn gebouwd ....mijn mannetje is wel pinda en wat groter gebouwd (inmiddels hahaha) ach we zien het wel toch als alles maar gezond is daar gaat het toch om?
Han, mooi zo, wat een goed neiuws. MissX, veel plezier vanavond. Ben al weer terug van de vk. Alles was goed. Ben nu in totaal al 17 kg aangekomen . Ik heb uitleg gekregen wat te doen als ik weeen krijg of mijn vliezen breken. Komt nu echt dichtbij.
@kelly: tja geboren worden doet het toch wel klein of groot en inderdaad... als het maar gezond is en daar lijkt het hier in ieder geval wel op. nog 2 mooie fotoos van het gezichtje meegekregen. zal job vragen of hij ze wil scannen op werk dan zal ik ze even online zetten. en voor nu... nog maar even de gordijnen boven omspelden alvast *bweh geen zin... * maar vrijdag blijft er iemand slapen en dan is het toch wel practisch asl er gordijnen in die kamer hangen
maart @ ik gister ook bevallings instucties gekregen van vk....kan niet dicht bij genoeg komen voor mij op moment hoor haha uhm ik 22 kg aangekomen :-$ maar fijn dat het met jou en de beeb ook allemaal goed gaat