Ik doorsta de 'potloodtest' ook allang niet meer hoor... Maar ja, dat was voor mijn zwangerschap eigenlijk al het geval, maar die groeiende borsten zorgen wel voor een nog slechtere score... Als ze straks maar doen waar ze voor gemaakt zijn! Zeg Han, dat is fijn nieuws, geniet er maar lekker van! Alsnog wel heftig met die bestraling, maar wel heel fijn nieuws. Hoef je je daar ook niet meer zo'n zorgen om te maken. Wat fijn voor Ollie dat het alleen een verstuiking is, Jennifer; verwen 'm maar lekker dan knapt ie vast snel weer op! En over grote danwel kleine baby's: mijn verloskunidge vertelde me een aantal afspraken geleden dat ik echt geen achtponder zou krijgen, maar als ik mijn buik zo zie... Maar ja, pijn doet het toch wel, dat bevallen en ik vraag me af of je het verschil nou echt kan voelen. Ben je volgens mij ook helemaal niet mee bezig op dat moment. Zoals jij al zegt Saskia, als het maar gezond is! Zo en dan moet ik nu toch echt maar de computer uitzetten, want ik heb de hele dag nog niets gedaan... En dat terwijl ik nog boodschappen wil doen, opruimen, was draaien... oftewel, de perfecte huisvrouw uithangen . Tot later!
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg bv, tb Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 14kg, bv, tb,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING Debby21: MEISJE +5 kg bv, tb Jelly: JONGEN, +9 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +11 kg, tb , 3 augustus verlof Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, ingedaald Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +11,5 kg, 130/80 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), heel klein beetje ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg thuisbevalling gepland...volledig ingedaald BV Rian: MEISJE, +13,5 kg, +R, 100/60, bv, tb, heeft al verlof standaard, ingedaald 6 pond bij 36 w Edokid: VERRASSING, + 9.5 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +18 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama ingedaald Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder - Niels Broekmans - uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +10kg, bv, zh, verlof 26 Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +14 kg, bv, zh, 17 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +17 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +11 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama Pris: VERRASSING, veel kg, bv, thuisbevalling uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 18 MEISJES 15 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren: 2 JONGENS 1 MEISJES Agenda 16 augustus: Moons controle vk 16 augustus: Edokid controle vk 20 augustus: Zoe vk controle 20 augustus: Jessica vk controle 21 augustus: Rootje vk controle 21 augustus: Joepie01 vk controle 21 augustus: Noor echo + gyn 22 augustus: Marsab vk controle 22 augustus: Patries gyn controle 23 augustus: miranda040172 gyn controle 24 augustus: Han controle vk 28 augustus: Jessica gyn controle
@Han: supergoed nieuws van je vriend! Dat geeft weer wat lucht... @MissX: idioot van dat kamertje, maar ik weet zeker dat jullie er iets moois van zullen maken. En leuk, een baby shower! Veel plezier alvast! @Prisenkids: goeie foto van je eh.. buikje @Pomme: jij bent ook lief en die honger herken ik wel, ik riep eergisteren toen ik al in bed lag, naar beneden: "Ik wil een banaaaaan! En een sinaasappel! En water! En nog iets anders!" (mal he.) @Mouschy: benieuwd wanneer je uk gaat indalen. Ik heb ook gehoord dat het bij een tweede kindje anders verloopt. Zul je zien, 'zoeft' ie ineens naar beneden @Sereenalian: Roosvicee Ferro is goed bij ijzertekort. Ik vind het zelf erg lekker om te drinken, maar die mening deelt niet iedereen @Sophie: yeah, je mag thuisbevallen! Gek hoor, de een na de ander komt met die mededeling bij de september-mama's. Het gaat nu zo hard, ik vind het ook spannend worden... @Patries: wanneer krijg je je uitstrijkje? En hoe gaat het met je mams? @iedereen: ik heb de laatste tien bladzijden teruggelezen en een lijstje geschreven met wie wat te melden had. Anders onthoud ik het niet Ben duf en suf en ga even liggen. Iemand nog een tip waar je leuke bruidskleding voor zwangere dames kunt vinden? Ik meende dat er een online shop was die daarin deed? Ik wil graag even een kijkje nemen op die site en anders wordt het een dagje Alkmaar, even shoppen en toch iets leuks kopen voor De Dag, 5 september! Tot later!
@edokid: ach die potloodtest lukt hier ook al jaren niet meer maar toch vond ik het niet de meest positieve opmerking die die had kunnen bedenken en ik heb het vermoeden dat ze het wel gaan doen. het lekt niet zelfstandig... maar even subtiel (of verkeerd.. net hoe je het wil zien) knijpen en er komt weldegelijk een beetje geelwittig vocht uit. nu nog zien of het werkt in combi met een baby overigens.. hier ook geen barst zin... ik heb de gordijnen en het raam al netjes opgemeten.. maar de speldjes liggen gewoon nog naast me :S @darcy: er zit volgens mij een winkel in groningen die het heeft zal eens kijken of ik de url nog ergens heb.. want voor ons wat groningen wat over the top
hej goedemiddag mama's! Wat hebben jullie weer abnormaal veel gekletst hahaha Jennifer: wat fijn dat het zo meevalt met je hondje! Die van ons heeft groeipijn aan het voorpootje en die moeten we soms ook echt beetje afremmen als ze aan het spelen is.....valt niet mee, maar is inderdaad voor hun eigen bestwil! Han: Wat een super nieuws over die vriend ofniet? Wauw! Suus: lekker dutje gedaan? Saskia: Gelukkig dat alles goed is met je uk! met 3200 gr krijg je vast echt een baby-baby......zag laatst een 9 ponder en dat vond ik haast al geen baby meer! Vind ze zo superlief als ze zo klein zijn.... Marsab: Ik heb een voedingsbh met een beetje ruimte over, zodat als mn boobs na de bevalling groeien ik er als het goed is nog in pas..... Maart: Ik ben 14 kilo aangekomen nu en vroeg aan de VK of dat veel was of redelijk gemiddeld....mijn VK zei dat in de boekjes altijd staat zo rond de 12 kilo maar dat niemand dat eigenlijk red. De meesten komen zo rond de 18 kg aan....dus maak je maar geen zorgen! Dat ben je straks na de bevalling zo weer kwijt! Edokid: Veel succes met de huisvrouw uithangen! Dat moet hier zo ook nog even gebeuren! Ff snel de stofzuiger door het huis halen.... Darcy: Ik deel inderdaad niet je mening over die Roosvicee Ferro Had me er helemaal op verheugd want het ziet er best lekker uit, maar toen ik de eerste slok nam was het al snel bekeken.....nu staat hier nog een volle fles.... Manlief komt net zeggen dat tie vanavond nog eventjes wegmoet.....dat vind ik nooit erg hoor, daar niet van.....Maar hij voetbalt in het 1e, dus dat is altijd al 2x in de week trainen. Nu is de voorbereiding begonnen en trainen ze tijdelijk 3x. Dus meneer was maandagaaf en dinsdagaaf al weg, nu vanaaf nog en morgenaaf weer trainen.....gatsiedarrie! Vanavond heeft tie afgesproken om iemands auto te repareren.(heeft een eigen autobedrijf) Dus dat eventjes gaat niet op vrees ik....bah! Zeuren he? Maar vind er niks aan dat tie weer wegmoet....
@edokid: wauw wat een mooi een lief wiegje zeg. Ik vind hem nu al mooi. Trouwens ook erg mooie buik, mag je trots op zijn. Super dat jullie en fijn kinderdagverblijf hebben gevonden, is wel heel belangrijk. @Maart: jippie al weer 37 wkn, ook jij mag thuis bevallen. Fijn dat alles goed was bij de vk. @Han: Wat een super nieuws Han. Nu helaas nog wel de bestraling doorstaan, maar ondanks dat is dit natuurlijk super nieuws. @Jennifer: fijn dat het mee viel met Ollie zijn poot. tja je weet het maar nooit he met zulke knuffelbeesten. Ze kunnen het je helaas niet vertellen. Nu helaas voor Ollie even aan de pijnstillers en aan de riem. Ach een paar dikke knuffels aan hem en hij is het al helemaal vergeten. @Darcy: Dus 5 September wordt de dag. Spannend hoor. Volgens mij zijn er best wel wat bruidszaken die jurken voor zwangere vrouwen verkopen. ff googlen dan vindt je ze zo. En ja Alkmaar & Amsterdam barsten van de bruidszaken, dus je zal zeker slagen. Spannend. @Iedereen: Een swab is een soort kweekje. Ze halen met een lange wattenstaaf wat vocht/slijm bij je vandaag en dat zetten ze op kweek. Op deze manier kunnen ze zien of je last hebt van een bacterie. Weet eigenlijk niet precies om welke bacterie het gaat, zal ik volgende week eens navragen. Ze doet dit hier als je rond de 35-36wkn zwanger bent. Met mijn mams gaat het wel. Heb haar gister gesproken. Ze is sinds maandag gestopt met de medicatie. Ze werd namelijk helemaal beroerd. Nu ging het meteen weer wat beter op 5 september heeft ze weer een afspraak met de neuroloog, dus dan gaat ze het bespreken. Nu gaat ze lekker genieten van 't feestje op zaterdag. Oke, meiden ik ga eten koken is hier al half 7 geweest en mannetje is op weg naar huis. Dus we hebben honger. Lekker aan de zalmmoot met spinazie en een eitje. Genoeg ijzer dus. Fijne avond. Groetjes, Patries
@zoe: echt gezellig is het niet nee. maar hij komt wel weer terug kwam in het ziekenhuis ngo iemand tegen die dr beebje net mee naar huis mocht nemen dat was ook zo'n lekker ukkie net ook nog even naar de vk geweest die concludeerde dat de babybeer mooi ingedaald was dus we kunnen er tegenaan weer moet nou vanaf volgende keer over 2 weken.. en daarna elke week alweer plus.. elke keer ochtendurine meenemen. ben eigenlijk vergeten te vragen wat ze er precies mee gaan doen iemand enig idee?
btw: ik begreep dat van al het ijzer in spinazie.. slechts 1% opgenomen word door ej lichaam *grin* gelukkig werkt de zalmmoot wel denk dat ik dat vandeweek ook maar weer een keer ga eten en met spinazie vind ik eigenlijk best een heel goed plan vind het altijd moeilijk om groente bij vis uit te zoeken
Het merk anita heeft grote maten voedingsbeha's. Sommige livera's verkopen die ook en prenatal en babyzaken soms ook. Bij mijn eerste werden de borsten niet zoveel groter na de bevalling dus ik had geen cup groter nodig dan aan het einde van de zwangerschap.
Dat van die spinazie heb ik ook eens gehoord Saskia....dat het eigenlijk helemaal niet veel ijzer bevat.... Hoe het precies zat weet ik niet meer! Fijn trouwens dat je weer door de APK bent, en waarom je ochtendurine mee moet nemen weet ik niet.....dat hoef ik niet.....raar Patries: Fijn dat het nu wat beter met je mams gaat nu ze gestopt is met de medicatie!
Dat merk Anita verkopen ze ook bij de betere lingeriezaken trouwens. Dus dan kun je de Perry Sport overslaan @ Jennifer: fijn dat het meevalt met je hond! Maar het blijft sneu he, als je moppie zielig is @ Han: wat een goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting voor je is. Wat betekent dit verder voor z'n behandeling? @ Noor: ook hier een flapuit: die hormonen lijken wel een soort waarheidsserum @ Saskia: fijn dat je kindje het goed doet. En 3200 gram lijkt mij heel normaal hoor! Onze uk wordt ook zo ongeveer geschat (met een week of 40) en die ligt netjes op de gemiddelde lijn. Vandaag woog het ongeveer 2700 gram. @ Maart: komt idd dichtbij he, de bevalling? Erg spannend, maar ook wel heel gaaf, kan nl niet wachten tot we onze lieve kleine (schreeuwende) uk vastmogen houden en mogen bewonderen. greetz, pooh
@Pomme: neehoor meis, hier ook al van die enorme balonnen, nu 80DD en dat voor een meisje van 165m... Laten we er maar om lachen nietwaar? x
Allemaal lekker aan het bijkomen van de dag? Krijg zo nog even een collega'tje op visite (die net zwanger is) Kom daarna nog wel even buurten! En idd 3200 gram is toch prachtig! Ik ben blij als die van mij de 2300 gram halen, maar dat hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf wanneer ze geboren worden. Ze krijgen het nu wel wat minder makkelijk dan een eenling, moeten de ruimte en het eten echt gaan delen, maar we zien het wel. Vind het heel spannend weer dinsdag de echo en gyn. Hopen dat de kleinste van de twee ook goed gegroeid is, daar gaat het om en dan wachten we wel weer af. @Han: wat een supernieuws! Gelukkig maar!
Sorry ben al een tijdje niet meer geweest heb zo te zien heel veel bij te lezen Dat doe ik straks ff op me gemak Ben vandaag bij de vk geweest en de kleine was al helemaal ingedaald en zat helemaal vast klaar voor te komen zei ze dus de kleine kan nu ieder moment al komen vind het nu wel allemaal erg spannend!
@zoe: lekker geslapen hoor, ik snap wat je bedoelt, mijn vriend voetbalt ook in het 1e en dat is idd normaal al 2x in de week trainen + wedstrijd maar aan het begin van het seizoen ook nog een keer extra trainen. Hij speelde ook nog een aantal wedstrijden mee met het regioteam, nog meer voetbal, maar dat is nu gelukkig weer afgelopen. Ben trouwens eerlijk gezegd wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben met van die grote ballonnen haha! 75 E vind het nu wel genoeg hoor. Kreeg gister ook nog de opmerking van een vriendin dat ze idd wel erg groot waren geworden... Ja, dat zag ik zelf ook wel.. liefs suus
Dank jullie wel voor jullie lieve medeleven! Ben er helemaal happy door. Pooh: hij krijgt nu 20 werkdagen chemo dus als alles goed verloopt is hij er 12 september weer vanaf. Heb hem beloofd onze uk zo lang binnen te houden zodat hij ons snel kan komen bezoeken nadat ze is geboren. Noor: gezellig om een zwangere collega op bezoek te hebben hebben jullie veel gespreksstof. Hopelijk doen je jongens het volgende week nog zo goed. Saskia: nog nooit gehoord dat je ochtendurine mee moet nemen, behalve als je verdacht word van een blaasontsteking. Wel prettig dat alles goed is met je kleintje, ik wist ook niet dat 3200 gr echt heel klein was, dacht dat het ongeveer gemiddeld was. Ik ben erg benieuwd hoe zwaar ons kleintje dan zal zijn, mss is die dan ook wel gewoon 3200 gr. Patries: balen dat je moeder zo ziek van de medicatie werd, kon ze niet eerder een afspraak met de neuroloog krijgen om dat door te spreken? ze heeft groot gelijk dat ze zaterdag met volle teugen van het feest gaat genieten! Hele dikke knuffel van mij, leef heel erg met je mee. Hoe smaakte de zalm en spinazie trouwens? Zoe: kan me voorstellen dat dat niet echt gezellig is! gelukkig heb ik een echte huismus aan de haak geslagen, we zijn allebei graag thuis.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg bv, tb Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 14kg, bv, tb,22 Juli verlof uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof Marjannie: MEISJE Sema: VERRASSING Debby21: MEISJE +5 kg bv, tb Jelly: JONGEN, +9 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +11 kg, tb , 3 augustus verlof Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +10 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, ingedaald Danique: VERRASSING Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +11,5 kg, 130/80 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), heel klein beetje ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg thuisbevalling gepland...volledig ingedaald BV Rian: MEISJE, +13,5 kg, +R, 100/60, bv, tb, heeft al verlof standaard, ingedaald 6 pond bij 36 w Edokid: VERRASSING, + 9.5 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +18 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama ingedaald Mariella: JONGEN , +6 kg, bevallen op 06-07-'07 van een vlinder - Niels Broekmans - uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +10kg, bv, zh, verlof 26 Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +14 kg, bv, zh, 17 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +17 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN Secret: (2ling) MEISJE + JONGEN , bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +11 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +5 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +3 kg, bv, geen verlof - huis mama Pris: VERRASSING, veel kg, bv, thuisbevalling uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 17 JONGENS 20 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren: 2 JONGENS 1 MEISJES Agenda 16 augustus: Moons controle vk 16 augustus: Edokid controle vk 20 augustus: Zoe vk controle 20 augustus: Jessica vk controle 21 augustus: Rootje vk controle 21 augustus: Joepie01 vk controle 21 augustus: Noor echo + gyn 22 augustus: Marsab vk controle 22 augustus: Patries gyn controle 23 augustus: miranda040172 gyn controle 23 augustus: Han groeiecho 24 augustus: Han controle vk 28 augustus: Jessica gyn controle
Lekker gekletst weer Ja het is idd spannend die uitegerekende datum komt steeds dichterbij... Opgeblazen lichaam begin ik nu al wel een beetje zat te worden. Hebben jullie ook veel steken daar beneden? En af en toe een naar/raar gevoel bij je anus (soory voor de details ). Wel aan de binnenkant. Alsof ze er tegenaan drukt? Mijn Yoga instructrice belde net en de les is verschoven naar morgen. Ze wilde iig nog 1 les met ons doen (over persen), voordat de mannen er weer bij zijn... Dus daar ben ik nu wel blij mee.... Nou truste allemaal voor strakkies. Hopelijk hebben we een relaxte goed nacht . Doegieie
hai mama's.... Moet ff iets kwijt....maak me klein beetje zorgen.... Voel mn uk de hele dag al veel minder als anders. Je kunt er donder op zeggen dat als ik ga liggen op de bank of in bed dat tie dan juist heel actief word.... Nu lig ik al een poosje op de bank maar het is nog steeds stil daar. Heb al verschillende keren in mn buik geprikt om uk wakker te maken maar krijg daar maar heel weinig reactie op... Hebben jullie dat ook wel eens?
Zoe, ik heb dat ook wel eens, meestal lukt het met buikademhaling om wat beweging te krijgen. Soms lukt het ook niet en blijft het bijna stil. Als je het niet vertrouwt, bellen hé.