hihi een echte kleine circusartiest! Hier draait de kleine zich erg vaak om, als ik snachts omdraai voel ik haar soms ook draaien das wel heel grappig. Als ze overigens niet meedraait voel ik haar vaak tegen het voedingskussen aanschoppen dus ik heb liever dat ze gezellig meedraait.
wat duurt het wachten dan lang. zoe: hoe is met je en met je hond? die van mij waren vannochtend ook erg onrustig gingen steeds bij me zitten en hielden me steeds in de gaten. later begon de beagel zelf nog te piepen.
He meiden, Heb al een tijdje niet geschreven, maar ben er nog wel hoor. Heb wel alles bijgelezen. Hier vanmorgen weer naar vk geweest, was 2,2 kg gegroeid in 3 weken. Nu totaal bijna 10 kg. Kleine lag met hoofd naar beneden. Verder was bloeddruk en urine perfect. Nu over 2 weken weer. Het wordt inderdaad spannend, wie zal de eerste zijn? Ben benieuwd. Liefs Moons
Het zal niet lang meer duren voordat de eerste van ons aan de beurt is. Ik zie op mijn banner staan dat ik nog maar 20 dagen hoef te gaan
ik kom net van me zus terug en het gaat al een beter, ze moet nog min een week in het ziekenhuis blijven maar de vooruitzichten zijn goed. ze maakte er inderdaad geen probleem van dat ik langskwam en heb het ook eerste even netjes gevragen. ze ligt met 3 andere op de kamer en die vonden het ook wel gezellig. vandaag heb ik ook een ligging echo gehad en ze ligt goed, dat is ook een helle opluchting. ze kon me ok vertellen dat ze al heel diep lag en ja dit is alleen maar beter gaat ze ook niet meer draaien waarschijnlijk zijn er al dames bij wie het nu begint te rommele, het zal toch niet lang meer duren voor er babys naar buiten wilen komen. nou ik wacht in spanning op de eerste fotos.
Jeah! morgen 38 weken! gaat nu best wel snel! Maar onze uk is nog niet ingedaald. Wel balen hoor... Maar goed je kan er niets aan veranderen he. Gisteren met mijn zoontje naar de kermis geweest, wat een lol had hij zeg! Echt leuk, in de draaimolen en in andere wagentjes is hij geweest. Echt een feestje was dat! Heerlijk om hem zo te zien genieten! Lovewinnie; fijn dat de beeb al goed ligt, nu nog indalen he Maart; echt aftellen nu he! Moons; alles goed gekeurd bij de VK! Saskia; knap hoor van je beeb dat ie zo kan liggen hahaha. Han; wat leuk dat je uk er op reageert! lekker dansen saampjes! Joepie; weet je al wat meer?
Jeetje mouschy: 38 weken alweer! Moons: begon me al af te vragen hoe het met je was, gelukkig alles oke! Joepie: al wat gehoord meid? Virginie: jeetje dus wel even schrikken als je gebeld wordt dat je meteen moet komen! Gelukkig weer thuis. Enja, raar idee dat inleiden, maar inderdaad, niet voor niets moeten we maar denken! Rustig aan hoor! Jaaa, spannend de eerste baby zal vast niet al te lang meer op zich laten wachten! ben helemaal benieuwd naar de foto's! Bij mij mogen ze nog even binnen blijven hoor! Ga lekker dutje doen. Tot later!
Jeetje Virginie, wat een verhaal, hopelijk gaat het inderdaad beter als de kleine er is. Ik kan me voorstellen dat nu je weet dat je ingeleid ga worden het wel erg spannend word hoor! Joepie, weet je al meer? Tjonge zeg... was ook wel schrikken lijkt me. Onze hond is ook al sinds gisteren super aanhankelijk bij mij. Wijkt echt geen meter van mijn zijde. Moet ook wel zeggen dat ik ook sinds gisteren best last heb van (volgens mij) indalingsweeen. Er zit geen regelmaat in, maar ze doen soms best behoorlijk pijn daar beneden. Enne vandaag 37 weken, dus kruimel mag ook komen, hoewel het mij/ons beter uitkomt als het nog 2 weken wacht Tja ik wil nog wel rageren op een boel mensen, maar verder kan ik niet teruglezen en ik weet het echt niet meer allemaal. Sorry!
Hey meiden ben ik weer Heb niet alle 32 pagina's gelezen meiden Forum is veranderd dacht zit ik wel goed Heb jullie erg gemist hoor! @rian, en hoe bevalt het mannetje weer bij je? Even een up date: Zaterdag de 11de kwamen ze dus (schoonzus en neefje), Zara vond het geweldig dat d'r neefje kwam, ze gingen meteen samen spelen Veel gedaan, Spijkenisse laten zien en omgeving, met de kids naar de kinderboerderij geweest, ouddorp geweest was toeristen dag met braderie. Al met al een drukke week geweest, ze zouden eerst tot zaterdag blijven, maar zijn vanmiddag al gegaan. Was erg druk, en ben totaal kapot, kids waren lekker druk (hyper twee half turkse kinderen dus wat wil je) Dus ben aan de andere kant blij dat ze eerder weggingen Kan de boel weer schoonmaken (als ik het had geweten had ik dat van te voren niet gedaan ) vooral Zara's kamertje was een bende, hun sliepen in haar kamertje en Zara bij ons. Meiden nu wordt het spannend he wie wordt de ''eerste''. Ben gisteren naar de dokter geweest, kon niks meer vast pakken met m'n rechter hand tintelen, en had de hele dag het gevoel of ie sliep (alsof je de hele nacht op je arm hebt gelegen) en trok door naar m'n pols en arm... Moet dus naar de fysio, erge last van carpal tunnel syndroom, en als dat niet helpt krijg ik een spalk. Nog ongeveer 4 weken doorbijten jessica
hmm dat is vervelend spul jessica... collega had dat ook.. ze kunnen het eventueel ook opereren maar geloof dat ze het altidj eerst met een spalk en fysio proberen
Als ik niet zwanger was geweest en had het gehad was ik indd geopereerd Maar het komt puur door de zwangerschap, bij Zara ook gehad,maar nu dus in hele erge vorm... Dus de fysio maar indd afwachten!
De groei echo gehad Tja wat zullen we zeggen.... Kwa groei is ze rechtgetrokken, ze kwam nu op 2300 gram uit, mooi gewicht dus. Maar nu het volgende probleem, de laatste keren had ik al matig vruchtwater...4,8 maar nu te weinig 2,5 Wat ze daar aan gaan doen en hoe nu verder hoor ik morgen om 10 uur bij de gyn. Ik weet alleen wel dat het ws betekent dat me moederkoek steeds minder gaat werken...dus ja morgen afwachten We gaan dus van het ene in het andere, en wordt er niet vrolijk van:'(
hmm lastig prisenkids :/ ben ook erg benieuwd wat ze dan gaan doen nu. @jessica: wist niet dat dat ook tijdens zwangerschappen op kon spelen.. nasty erg pijnlijk als ik het zo begreep ook
hoi dames heb inderdaad weer een blaasontsteking heb dus opnieuw een antibiotica kuur gekregen. morgen moet ik mijn urine even op kweeek zetten en dan wachten wat er uit komt. word er niet goed van. moet in ieder geval veel drinken.
joepie@ hoe kan het dat je steeds blaasontsteking krijg weet je dat ook?? ben ik zo benieuwd naar...gelukkig nog geen bevalling is nog te vroeg he prisenkids@ vervelend hoor....ff afwachten vrees ik..ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen inderdaad
PrisEnKids, vervelend is dat. Ik had de laatste keer ook matig vruchtwater bij de echo maar ik heb er niks meer over gehoord. Als ik het niet vergeet de volgende keer maar aan de vk vragen.
Joepie, vervelend zeg. Hopen dat het snel verholpen is. Nog niks gehoord van MissX, ben benieuwd hoe de baby shower was.
zo.. gordijntjes zijn bijna af nu nog even schoonmammie lief aankijken of ze zin heeft om langs de hema te rijden met me morgen om rolgordijn voor de babybeer te halen (superenthousiaste oma.. dus lijkt me sterk dat ze dat niet wil.... ) en ze staat om half 10 al voor de deur dus ik wil toch niet tot heel erg laat druk gaan poetsen. krijg savonds nog visite ook.. en si leuk als ik daar ook nog wat van kan genieten denk dat ik het rond een uur fo 3 ruim voldoende vind geweest kan ik thuis nog ff uurtje zzzzzzzzzzz of oma moet dus even langs de hema willen rijden *grin* en moet in huis nog wat opruimen.. maar dat doe ik vanavond wel ffies @joepie: alweer? hoe krijg je het voor elkaar :/
hej mama's! Nou, ben er net weer van een tripje naar het ziekenhuis! Had tussen de middag wel weer redelijk wat bewegingen gevoeld, maar mannetjelief had toch liever dat ik even de VK zou bellen om te vragen of dat normaal was......(meneer is toch niet zo'n harde als dat tie soms doet voorkomen ) Heb de VK dus gebeld en het verhaal uitgelegd en gevraagd of dat misschien normaal was. Ze had toch liever dat ik even kwam dan konden ze naar het hartje luisteren. Daar was het hartje al prima, maar de VK wilde me toch naar het ziekenhuis laten gaan voor een CTG om het echt helemaal zeker te weten! Daar waren ze ook heel erg lief voor me en alles was hartstikke goed met de uk! Ze hebben zelfs nog even een echo gemaakt! Voelde me wel een beetje schuldig omdat het niks was, maar de VK had liever dat ik 10x voor niks kwam als 1x te laat.....zit natuurlijk wat in! Nu ga ik zo lekker patatjes halen, want heb geen zin meer om te koken! En zit tegen beter weten in nu chocola te eten, terwijl ik er donder op kan zeggen dat ik straks zuurbranden krijg