september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden ;)

@Han, :) nou dat valt toch wel mee :) :)
    Lekker genieten meis ;)

@saskia, hopelijk heb je nog geslapen :(

@miss x, leuk dat je een baby shower hebt gehad!
    En de babykamer af joepie ;)

@pomme, oo ja lekker he, ik heb die met kaneel en rozijnen mmmm.
    Ik pindakaas met hagelslag :)

@sophie, en hoe zit je nieuwe haar :) ?

@pooh, hey meis :cry: kan ik begrijpen :cry:
    Er komt natuurlijk weer een hoop boven!
    maar even lekker janken lucht ook op, opkroppen is ook niet goed.

Ga anders ieds leuks doen, afleiding zoeken!

@miranda, nou gek idee he ;)
    gewoon rustig aan doen indd...

Ga zo stofzuigen, en vanmiddag even nog m'n bestelling ophalen (zeepdoosje, kammetje, borsteltje).
    Daarna komt m'n moeder even helpen met schoonmaken, met links kan ik niet veel :(
    Nog steeds niet gehoord over het hemeltje, gister een poging gedaan om te bellen, maar ze waren steeds in gesprek, is welliswaar alleen het hemeltje nog, maar je wilt het HELEMAAL af hebben!

jessica

2. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    morguh allemaal

han@ geniet er maar fijn van nu mannetje ook thuis is....
    Zoe84@ gelukkig is alles goed met de kleine...en is goed dat je gewoon gegaan bent hoor
    altijd zeker weten....
    miss x @ fijn idee he dat kleine is ingedaald ...ben benieuwd naar jou foto's van het kamertje
    sorry voor diegene die ik vergeten ben....

ik zo slecht geslapen....duizend keer op en neer voor naar de wc te gaan....muggen die ik dood moet maken bij de jongste op kamer die was lek geprikt
    lig ik bijna te slapen gaat mannetje snurken...is hij niet snurken krijg ik kramp in me been...4 keer vannacht
    dus ben helemaal brak nog......zoh sorry moest fff

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Ik merk dat we hier steeds meer kletsen, kom natuurlijk omdat we nu bijna allemaal al met verlof zijn. Gezellig :)

Zoe, gelukkig maar dat alles goed is. Is toch een opluchting.

MissX, ik ben benieuwd naar de babykamer. Het is voor jou nu ook afwachten wanneer de kleine zich gaat melden, erg spannend.

Jessica, vervelend van je hand. Hopen het straks na de bevalling weer helemaal verdwenen is. Je moet je kindje goed kunnen vast houden.

Miranda, ik rijd ook gewoon nog door, zelf grote afstanden van 100km, afgelopen woensdag nog gedaan.

Pooh, doe je rustig aan meid. Kan me voorstellen dat je niet helemaal lekker bent.

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    [quote="pooh76"]
    @ Joepie: vervelend dat die blaasontsteking al weer terug is. Idd veel vitamine C (sinaasappelsap, aardbeien en paprika) en evt. cranberrysap (mag je dat trouwns Noor, als je zwanger bent?) Hopelijk ben je er snel vanaf!

Hangt ervanaf waar je het mee mixt
    ;) ;)

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Haaaii Meiden.

Jeetje wat gaat het snel zeg!

Ik heb 2 hele leuke dagen achter de rug.
    Wij hebben toch maar besloten het kamertje te houden, want het is een heel leuk kamertje en het past wel.
    Dus diezelfde avond nog alles in elkaar gezet. Ze zijn tot 12 uur in de nacht doorgegaan (mijn vriend, vader en mijn schoonouders).
    Het is een gigantische kast en natuurlijk gaat er altijd wel iets fout. Maar uiteindelijk stond het disndag nacht klaar, en kon ik woensdag alles inruimen zodat hij klaar was op de babyshower. :)

Kwou toch wel graag een kamertje laten zien. :rolleyes:

In de avond was de babyshower, het was gigantisch druk en we hebben zoveel gekregen. Ze vonden allemaal het kamertje helemaal geweldig en liepen dan ook steeds in en uit om te kijken. Ze konden er niet vanaf blijven. Ik vond het zo'n leuke ervaring, ik had deze babyshower echt niet willen missen.

Al voelde ik me wel heel ongemakkelijk toen ik in het midden moest zitten en alle kado's moest uitpakken ppff das niks voor mij. :oops: Maar het was super gezellig en niet al te laat. Veel mensen gingen na 2 1/2 uur weer weg dus dat vond ik heel fijn. Ik heb echt genoten van deze dag.

Kamertje is dus af. Moet nog alleen wat kleine dingetjes kopen, ga straks even alles afvinken. Ik kan niet langs haar kamertje lopen zonder even te spieken :D .. Pff ik ben zo verliefd op haar kamertje. Het is dus allemaal goed gekomen.. Het is niet het kamertje die we hadden besteld.
    Maar madame wou waarschijnlijk dit kamertje (moest gewoon zo zijn hihi hou ik me maar voor). Deze kamer is 700 euro duurder zag ik, dus het word een dure meid denk ik. :)

Ben bij de Verloskundige geweest gisteren en ze is al volledig ingedaald. Ze kan niet meer verder dus het is nu afwachten. Spannend hoor. Heb nog nergens last van. Geen krampje te bekennen, ik vind het daarom ook zo ver weg klinken ''de bevalling''. Ach ja ik laat het op me afkomen.

Ik ga nu even alles teruglezen en reageren.

Oh ja ik heb eindelijk FOTO'S op haar beebiesite van haar kamertje en wiegje van de Babyshower en natuurlijk

www.prinses.beebiesite.nl (zie fotoalbum) ben zo trots :rolleyes:

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ik ken dat, mijn mannetje wil liever ook niet dat ik nog auto rijd, maar fietsen en lopen gaat met de pijn in mijn bekken al lang niet meer. En er zullen toch boodschappen gedaan moeten worden, dus ik rijd ook nog steeds auto hoor. We hebben wel van auto geruild, want in mijn auto zit ik inmiddels tegen het stuur, maar in de andere heb ik nog zo'n 25 cm. En zo lang ik denk dat het nog kan, blijf ik ook gewoon rijden hoor. Anders kom je inderdaad helemaal nergens meer.
    En ik moet ook iedere week naar de fysio, zegt mijn man dat ik maar met de bus moet gaan. Nou echt niet dus he. Met de auto is dat 10 min en met de bus ruim een uur (excl 2x 10 min lopen) Ben toch echt niet gek hoor.

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey MissX: wat heerlijk dat je van die topdagen hebt gehad! Foto's zijn super! lekker veel roze in de kast, zo hoort dat! Fijn dat jullie toch zo tevreden zijn met het kamertje! Ziet er idd ook erg leuk uit! Die klamboe is ook erg leuk!
    Lekker genieten en broeden!

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

MissX, echt een leuk kamertje zo hoor! Fijn dat jullie er uiteindelijk toch blij mee zijn. En zo'n babyshower ziet er ook erg gezellig uit hoor!

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Zo lang jij je prettig voelt kan je gewoon blijven autorijden hoor.
    En de bus valt ook tegen, zeker als er weer jeugd inzit die naar school gaat. Niemand staat voor je op en ze knallen zo tegen je buik aan als ze er snel uit willen.

Mooi kamertje hoor missx, hij lijkt best veel op de andere maar het lijkt allemaal wat groter.
    Lekker dat je alles af hebt.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.413
    113
    hee meiden, wat weer een geklets!

@miranda: dan is je mannetje al zeker een tijdje niet meer met de bus geweest haha. Je hebt echt mazzel als ze je laten zitten in de bus en die chauffeurs rijden vaak erg hard. Ik rijd nog steeds gewoon en blijf dat doen totdat ik het zelf vervelend vind worden hoor.
    btw, mijn mannetje is pas net begonnen voor zijn rijbewijs en we moeten toch echt wel ergens heen af en toe.

Straks even naar de kapper, lees al dat ik niet de enige ben haha. Allemaal nog even voor de bevalling? Gister alweer 38 weken, wordt wel spannend, kan in principe elk moment komen, maar het kan ook nog lang duren, wel lastig dat je het helemaal niet weet eigenlijk.

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahaha nou ik houd me aanbevolen!

Al hebben we wel een druk weekeind met 2 verjaardagen.... Maar maandag vind ik ook wel een mooie dag om te bevallen ;)
    Vandaag alweer 38 weken :whistle:

Suus, leuk he die laatste weken zijn echt aangebroken nu!

MissX wat een mooi kamertje! ik heb meteen een berichtje achter gelaten!

Kelly leuk he die nachten... pff ken er ook heeeel veel van :rolleyes:

12. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @miss x, deze meubeltjes zijn indd ook erg mooi ;)
    Echt een meiden kamer!
    En de foto's van de babyshower zijn ook leuk ;)

@suus, ik wil juist na de bevalling naar de kapper :)
    Spannend indd 38 weken...zou zeggen kleine kom maar hoor ;)

@rootje, nee dat gaat echt niet meer dan, auto is dan echt een must hoor.

@kelly, lekker straks effies terug!

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey iedereen,

@ Saskia: :) Inderdaad, ik ging erg veel naar het toilet, logisch ook! Had er een dagtaak bij! Dat wilden ze in het ZH ook controleren, of ik wel genoeg plaste. Ik moest dus echt bijhouden wat ik precies van vocht binnenkreeg en de hoeveelheid dat ik naar het toilet ging. :rolleyes: Maar ja, liever goede controle dan geen natuurlijk!
    Lucky you dat je bent afgevallen! En fijn dat je geen pijn meer hebt.

@ Maart: Die bobbel, dat is bij mij ook zo, wel grappig hé? Ik vind het niet erg dat hij volgende week komt, maar het is gewoon het feit dat ik dan ook precies zal weten wanneer. Dus, nog slapeloze nachten omdat ik me erop kan 'voorbereiden'..

@ Darcy: Ze weten niet waar die erge dorst vandaan komt, dus weet ik niet of die voorbij zal zijn. Ik hoop in ieder geval wel. Want aangezien ik niet meer zoveel mag drinken.. Ik haat dat dorstige gevoel..
    Hopelijk vind je iets leuk, voor de Big Day!

@ Joepie: Een blaasontsteking, bah.. Hopelijk is die snel over!

@ Han: We zullen na de bevalling zien wat de oorzaak is, als die al gevonden kan worden. Maar ik blijf hier inderdaad achter met een droge mond :) ! Leuk als het kindje zo beweegt hé?

@ Lovewinnie: Goed dat je zusje oké is..

@ PrisEnKids: Hopelijk weet je ondertussen al meer, is ook niet echt goed nieuws hé?

@ Rian: Geniet van je mannetje hoor! Jullie hebben veel in te halen..

X

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ MissX: Ik vind het kamertje in ieder geval heel erg mooi! Misschien niet wat je besteld hebt, maar super leuk. Een echt meisjeskamertje!
    Je meid gaat geen tekort aan kleertjes hebben zeg!

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb net even gegoogeld en kwam dit tegen...

Wat is een carpaaltunnel syndroom (CTS)?
    Carpale tunnel syndroom openbaart zich door een reeks vergelijkbare symptomen. De waarschuwingssignalen zijn pijn (soms heel hevig), gevoelloosheid, stijfheid, een tintelend of branderig gevoel, verlies van kracht in handen en vingers, maar ook slapeloosheid door het veroorzaakte ongemak. Als u deze klachten herkent, raadpleeg dan uw arts. Hij/zij kan u doorverwijzen naar een fysiotherapeut, die beschikt over een Phystrac tractieapparaat, waarmee uw klachten behandeld kunnen worden. De Phystrac is een apparaat, dat speciaal ontwikkeld is voor een behandeling van patiënten met carpaaltunnel syndroom gevallen zeer effectief is.

Net de fysio gebeld, krijg ik de voicemail :( ingesproken, nu maar hopen dat ie snel terugbeld ik verga van de pijn :cry:

http://www.cont-ex.nl/New/beelden/uitleg.jpg

Prisenkids weet je al wat meer?

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, mooi kamertje. Ziet er zo schattig uit. Wat heeft ze al veel kleertjes. Heel erg leuk.

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    MissX: leuk kamertje. En die kast is echt enorm! Daar kan mevrouw een hoop kleding in kwijt, en dan is er vast nog voldoende ruimte voor een flinke verzameling schoenen... ;) Lekker dat jullie nu toch blij met dit kamertje kunnen zijn. Ik vind het in ieder geval erg mooi!

Miranda/Rootje: gewoon lekker auto blijven rijden hoor. Doe ik ook. Gewoon goed zorgen dat je gordel onder je buik zit. Enne....met de bus: nou, als je daar geen (indalings)weeen van krijgt... Je stuitert dan die hele bus door. En wat een van de meiden al zei, als er dan nog een hoop van die schoolgaande types inzitten....nee, niet doen. En bovendien is het wachten op de bus en die stukken lopen ook niet echt lekker voor de uk.

Jessica: Vervelend hoor! Ik heb ook ergens gelezen dat 's avonds in bad oefeningen doen met je vingers en skatebeschermers om met slapen (wel ff die harde dingen eruit halen) helpen met slapen. Maar jij hebt inmiddels zoveel last, ik weet niet of het jou zoveel helpt. Nu maar hopen dat de fysio snel tijd heeft!

Noor: dus geen tropische cocktails met cranberrysap meer? ;) ;)

Kelly: balen dat je zo slecht geslapen hebt. Vanmiddag nog even terug naar bed?

18. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    pff zo daar heb je bijna al een middag voor nodig om die pagina's bij te lezen :D
    Hier gaat alles lekker hoor. Alleen ook het slechte slapen is hier ook een mega groot probleem. En ook niet echt bevoordelijk voor je relatie. Want als ik lig t spoken is hij ook wakker en hij moet wel gewoon vroeg op om te werken. Dus aan het eind v/d dag zitten er 2 moeie sjago's op de bank..
    Maar ja kunnen we er al vast aan wennen voor als die kleine er is, en we dan ook wel korte en gebroken nachten zullen door brengen.
    MissX: Het is is echt een heel mooi kamertje geworden. Ik zie dat ik niet de enige ben met zo rijkelijk gevulde kast ;)
    Voor de rest iedereen alvast een fijn weekend.
    En hopen dat we maandag de eerste moeders mogen feliciteren :D

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @all: thanks! Jullie zijn echt heel lief!

Dank je voor je lieve reactie.

Vorig jaar ben ik met 24 weken bevallen van ons eerste kindje, hij leefde niet meer toen hij geboren werd. Hij had allerlei aangeboren afwijkingen waardoor hij nooit levensvatbaar zou zijn geweest. Dus deze zwangerschap is heel bijzonder, maar vooral ook erg spannend en het brengt weer een hoop herinneringen boven. We weten nu wel dat dit kindje niet dezelfde afwijkingen heeft, maar dat maakt het niet minder spannend, zeker nu de bevalling dichtbij komt.

Ook ging het na de bevalling met mijzelf niet goed, ik kreeg een massale longembolie waardoor ik nu iedere dag (inmiddels 2x) medicijnen moet spuiten. Dus ik ben erg blij als de bevalling achter de rug is en alles goed blijkt te zijn gegaan. Ik heb er wel vertrouwen in, maar ja, het gaat de ene dag beter dan de andere.... Ik ben in ieder geval heel blij als alle spanning achter de rug is ;)

Liefs,
    Pooh

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Miss x, super leuk/lief kamertje :p en erg leuke foto's!

Mouschy, ik ga voor je duimen maandag :D

Heerlijk naar de kapper geweest, 2 kleuren blond (koel en wat warmer) en weer lekker kort staartje. Kan er voorlopig tegenaan, op en top de bevalling tegemoet :D :)

x Sophie

Deel Deze Pagina