@patries.. Leuke babykamertje, leuk is dat he Fijn dat het beter gaat met je moeder @sophie.. Ik moet er niet aan denken dat ik binnenkort weer ongesteld word brr, en dan weer aan de anticonceptie. Ik heb echt van alles geprobeerd van de pil, tot de nuvaring en anticonceptie pleister. Ik weet niet wat ik straks wil. Iig niet de pil! Enne Joeppieee je rolgordijnen zijn er eindelijk. Zo zie je maar dat je met een beetje moeite toch veel voor elkaar kunt krijgen. @mouschy Leuk de kermis, hij zal inderdaad hebben genoten. Leuk is dat als het de leeftijd heeft dat je dingetjes kan doen.. Vervelend dat hij nog niet is ingedaald.. Al 38 weken gaat snel @edokid.. Spannend het bad al in huis, dan komt het nog dichterbij hihi @han.. Balen van je vriendin met haar blaasontsteking. Gelukkig dat het toch geen weeen zijn En gelukkig zit de ziekte niet in je vriends zijn longen. Dan ben je toch heel oplgelucht. Leuk zon swingende meid @jennifer.. Pffieuwew gelukkig valt het mee met Ollie (leuke naam zeg) @Saskia.. Gelukkig gaat het goed met de kleine enne onze meid word ook een kleintje. Ik zou ook idd geen 8 ponder kunnen baren hihi. Enne ikke ook pijn in mijn bekken.heupen. Het rekt nu echt allemaal uit heb ik het gevoel. @Marsab.. Ik weet ook niet wat voor maat ik moet halen. Ik heb zwangerschapsbh bij de hema gekocht B cup. En hij zit niet strak. Ik denk dat ik gewoon een B cup koop want ze zitten heel groot en groeien mee volgens mij. Ik zal nu onderhand wel een C cup hebben maar hij zit nog heerlijk @debby21.. Spannend helemaal ingedaald, onze kleine meid ook en zij zit ook vast. Gaat snel he @Ief.. Ik heb af en toe ook steekjes.. Niet bij mijn anus maar in mijn vagina. Dan heb ik echt het idee dat ze dan steeds verder inzakt. Ik heb trouwens ook hele rare dromen. Zat vanochtend midden in een suprise party. Jammer mijn vriend maakte me juist op dat moment wakker. Ik droom echt over van alles en nog wat. @Zoe84.. Ik heb het ook weleens dat ik me heel zorgen maakt omdat ik haar zo weinig voelt. En dan de dag erna is ze weer zo druk. Het lijkt wel of ze energie spaart om de dag daarna me helemaal gek te maken. Maar sowieso zijn ze nu een stuk rustiger omdat ze niet meer zoveel kunnen bewegen. Maar gelukkig gaat het goed.. @Lovewinnie.. Succes met je zus. Een klaplong is vervelend zeg. @Virginie heftig verhaal zeg.. Het zit je niet mee. Je bent gelukkig wel al over de 37 weken heen. Als je word ingeleid is dat best snel. @Maart.. Bij mij ook een bobbel die gewoon heen en weer gaat. Je kan het gewoon volgen hihi. Hier nog geen vluchtkoffer hoor en ook geen klossen. Heb er niks over gehoord enne mijn bed is 50 centimter hoog volgens mij mocht ik het dan laten staan. Mijn kleine meid zit trouwens met haar billen rechts en voetjes links. @Joepie.. Jeetje wat een verhaal. Je zal wel schrikken en steeds die blaasontstekingen. Het valt niet mee. @Jessica.. Vervelend van je arm. @PrisenKids Vervelend ben benieuwd wat ze gaan doen. @Rian.. Geniet je een beetje van je manneke? @Pooh.. Vervelend doe je een beetje rustig aan @Miranda.. Ik rij nog steeds auto hoor. Ik heb het ook nagevraagd en je mag gewoon rijden totdat je vliezen breken, Alleen voor de een gaat het makkelijk en voor de ander is het gewoon geen doen die een gigantische buik hebben .
ZOOO HEE. Heb een hele uur moeten teruglezen en te reageren. Je merkt echt dat bijna iedereen met verlof is hihi, wat een geklets Vind het zo spannend om steeds te kijken of er iemand al een voorteken heb. Spannend ik ben zo benieuwd wie er als eerste een teken geeft. Moet zeggen dat ik hele lichte ongie krampen heb af en toe. Heb jullie advies nodig. Ik wil zondag naar de zwarte markt in beverwijk. Nu heb ik kunnen regelen dat een vriend mee gaat want die kan autorijden. Anders moest ik heen en weer rijden want mijn vriend heeft zijn rijbewijs nog niet. En stel je voor Maar zouden jullie ver van huis gaan nu de laatste weekjes. Al is beverwijk maar een half uurtje rijden, het is toch niet heel dichtbij mocht er wat gebeuren. Hoe doen jullie dat? Blijven jullie nu ook dicht bij huis of is dat onzin? Wil er namelijk wel even naar toe de laatste dingetjes halen zoals bedlakentjes. Zijn daar een stuk goedkoper.
Quote sophie:Heerlijk naar de kapper geweest, 2 kleuren blond (koel en wat warmer) en weer lekker kort staartje. Kan er voorlopig tegenaan, op en top de bevalling tegemoet @sophie, heerlijk Nou straks weer ongesteld had een lichtere pil gekregen omdat ik in m'n stopweek migraine aanvallen kreeg... Dus zit ook te dubben wat ik doe na de bevalling... Slik namelijk de pil al vanaf m'n 12de (in verband met menstruatieklachten). @miss x, poeh das een goeie Ik zou niet al te ver meer van huis gaan.... Maar aan de andere kant een half uurtje zou toch nog kunnen hoor. Als er ieds zou gebeuren stap je meteen de auto in
@ MissX: Eerlijk gezegd, ik let er bijna niet op hoe ver ik nog ga, zelfs alleen. Ik ga nu niet meer naar de kust rijden (zo'n uurtje van bij mij), maar voor de rest heb ik er nog niet bij stilgestaan dat ik niet meer te ver moet gaan alleen. Als je niet alleen wil, vind je vast wel iemand die mee wilt (en kan rijden). @ Sophie: Leuk hé, jezelf nog zo eens verwennen! Zou ook nog eens naar de kapper willen, dat we na de bevalling niet te snel moeten gaan! @ Pooh: Wat een verhaal! Ik kan begrijpen dat je een stressy zwangerschap hebt dan, je zit toch altijd met die gebeurtenissen van vroeger in je hoofd.. Sterkte en dikke knuffel! Ben ook wel benieuwd wanneer de eerste echte tekenen gaan komen en bij wie! Hier had ik gisteren enorm last van harde buiken/voorweeën toen ik aan de ctg lag. De verpleegster zei dat er wel iets op til was, maar ik had nog niet meer ontsluiting als verleden week vrijdag. Ik heb trouwens gisteren eens en voor altijd beslist dat ik het NIET zonder epidurale doe, het deed echt enorm pijn, ik kan me voorstellen dat het echte werk minsten zoveel pijn doet en energie verbruikt! En MissX, die krampen heb ik ook.. Best wel lastig. Ga nu een pizza in de oven zetten en hopen dat ik deze nacht niet weer misselijk over de wc hang :-& .. Was echt niet leuk! Een leuke avond aan iedereen!
Hallo meiden, Ik ben er weer! Weet niet of ik alles bij gelezen krijg want het is wel heel erg veel! Zag dat nog niemand bevallen was. Dus dat jullie hebben heel braaf op mij gewacht Was dinsdag nog langs de vk geweest en de kleine was helemaal ingedaalt en zat al heel erg laag. dus heb het gevoel alsof ik met een bal tussen mijn benen loop 8) Even een vraagje? Heeft iemand van jullie ook zoveel last van slijm? groetjes las
hey hey! hier gaat alles goed, ben alleen heeeeeeeeeeeel erg moe. Niet vooruit te branden, maar goed. Miss x: super mooi kamertje! En wat veel kleertjes! Zoveel heeft onze beeb nog niet hoor...hihi, komt vast nog wel! Jessica: sterkte met je handen! Prisenkids: sterkte, ben benieuwd naar hetgeen wat ze gaan doen! Virginie: meid, spannend zeg, jij kan wel eens de eerste gaan worden! Mouschy: 38 weken al weer! Pooh: dikke knuf voor jou! Las: jip, hier ook last van slijm Niks aan te doen he... Sophie: jezelf lekker verwend met een bezoek aan de kapper! You go girl! Plassen plassen en nog eens plassen, een nieuwe hobby van mij! hihi Meiden, mijn zusje komt vanaaf en we gaan een filmpje kijken, dus tot later!
Haihai, MissX; als je je goed genoeg voelt 's morgens zou ik gewoon gaan. Je weet sowieso nooit wanneer het begint en de kans is wel heel klein dat het daar gebeurt. En dan nog, de meeste mensen hebben een heel langzame start van de bevalling, dus dan heb je nog tijd zat om terug te rijden. Ik begon bij Isa 's morgens om half tien met gebroken vliezen en had de eerste uren nog geen weeen. In de uren daarna begon het allemaal pas heel langzaam op gang te komen en heb ik nog vanalles gedaan, wasje draaien, wasje drogen, filmpje kijken.... Garantie heb je natuurlijk nooit, maar ik zou er zelf gewoon voor gaan. Pooh: take it easy. *HUG* Las: (nog) geen last van. Misschien een teken? Virginie: hoop dat pizza heeft gesmaakt en binnen blijft! Rustig aan hoor! Sophie: klinkt goed! Misschien dat ik volgende week ook nog wel even langs de kapper wip. All: fijn weekend allemaal enneuh: wel de smslijst gebruiken he, voor degenen die gaan bevallen, we houden het hier anders noooooit uit van nieuwsgierigheid! Liefs Noor
@las, geen slijm maar m'n afscheiding is wel wat raar van kleur beetje gelig /bruin... Lekker dat de kleine volledig is ingedaald @marsab, thanks! @virginie, pizza mmm (heb trek in de raarste dingen nu) hopelijk word je niet misselijk. Heb vanmiddag bolussen gehaald mmmm, en er stond iemand met een een tas van de snackbar en rook patatjes... gaat niet goed hoor Hebben jullie trouwens ook zo'n hoger gevoel bijna de hele dag door wel? Dan heb ik zeg maar gegeten en na een uurtje of anderhalf uur erna weer honger! fijne avond meiden
hee meiden, @pooh: ik kan me voorstellen dat de spanning voor jouw idd nog hoger is. Wordt je om die reden ook eerder ingeleid of ishet voor jou ook gewoon afwachten? @sophie: lekker he naar de kapper, ik ben ook net geweest. Lekker bijgekleurd en helemaal de schaar erin, heb het voor mijn doen echt kort. (net onder de oren) Lekker makkelijk met haren wassen ed. Vind ik altijd weer fijn voelen zo'n kort staartje. @miss x: vind het ook een erg mooi kamertje en ben blij te zien dat ik niet de enige ben die zich niet in kan houden qua kleertjes haha. @mouschy: ik doe graag met je mee maandag haha! Lijkt me ook wel een mooie dag. Ik heb nu alleen vandaag al 4 mensen die tegen mij zeiden dat ik nog wel niet zal bevallen binnenkort, omdat ik me nog te goed voel, ik zie er nog te fit uit zeg maar. Heeft dit er echt mee te maken? Want van mij mag hij wel komen hoor!
Ik ga met mijn vriend en nog een vriend. Dus 2 sterke mannen mocht ik me niet goed voelen hihi. Ik heb ook erg last van slijm/afscheiding. De hele zwangerschap wel gehad hoor. Enne wij hebben zelf misschien 3 pakjes gekocht, de rest hebben we gekregen wat betreft kleding.
Zo, ben de eerste vandaag! Iedereen nog op 1 oor? @ Suus: volgens mij zegt dat helemaal niks hoor, maar ja, mensen houden zich nu eenmaal graag vast aan bakerpraatjes! JOEHOE: 34 weken vandaag!
Morgen dames, ja noor jij was de eerste deze ochtend We hebben gister een etentje gehad met familie van mijn vriends kant en daarvan wist er 1 nog niet dat ik zwanger was...... gaf wel een leuke reactie. Vreemd hoor maar ik heb nog helemaal niet het idee dat er iemand van ons al heel snel kan gaan bevallen omdat het voor mij ook nog lang lijkt te duren.. Pooh: hele dikke knuf! Sophie/ suus: lekker om weer eens naar de kapper te zijn geweest! een goed idee. Saskia: hoe is je drukke dag gister bevallen? vandaag iets beter geslapen? Prisenkids: hoe was het gister bij de gyn? Las: gezelli dat je er weer bent, hoe was de vakantie? virginnie: hoe is het gegaan vannacht? alles binnen gebleven? Miss x: ik zou ook gaan hoor. Als je je echt niet goed voelt kan je op dat moment altijd nog besluiten dat je het niet wil. Veel plezier
Goeiemorgen Meiden, Jeetje 2 daagjes niet geweest en al weer tig pagina's verder. iig nog niemand bevalling in de tussentijd. Wordt nu wel heel spannend hoor. Ik reageer dan niet altijd maar houdt jullie wel in de gaten, wil t ook graag weten als de 1e uk eris. Zo spannend. Hier gaat alles goed. Vandaag laatste daagje van weekend en dan nog maar 4 daagjes werken. O meiden ik kijk echt zo naar mijn verlof uit. Ik ben ook giga onrustig. Wil nog zo veel doen in huis. Dit weekend wel de laatste dingetjes voor mijn vluchtkoffer gekocht, dus die kan ik bijna inpakken, dan nog de fijne zeiltjes op mijn matras (hoor helaas van iedereen dat het zweet en kraakt dat wordt dus gezellig). Daarnaast mijn mannetje nog aan het werk gezet, nog wat schildertjes aan de muur, plankjes ophangen en noem maar op. Op die manier wordt ik al wat rustiger in mijn lijf en kan ik straks heerlijk genieten van mijn verlof. 8) Ik zal nog het eea terug lezen en proberen te reageren. Fijn weekend meiden. xxx Patries
Goeie morgen meiden @noor, jij was er vroeg bij @han, kan me voorstellen opeens han met dikke buik hihi... @patries, begrijp wat je bedoelt, ben ook erg onrustig (nesteldrang he ) Vandaag 36 weken, 9 maanden dus \/ Kl*te geslapen vannacht, heb gisteren m'n bed verhoogd met een matras erop maar zak helemaal weg lig dus in een kuil.... Bij Zara ging het toen prima Heb zo'n appart bed, met vierkanten poten dat klossen niet kunnen, maar dit is ook niks! Zit er aan te denken om krattten te halen, maar weet niet of je ze bv bij AH moet betalen (soort borg zeg maar?) want heb er 6 nodig (in het midden twee zwarte klosjes). Dus meiden tips? Heb gister trouwens een pols band gekocht van hansaplast bij kruidvat, ech super minder pijn gehad vannacht, m'n hand welliswaar nog stijf maar dat slaperige gevoel niet gelukkig (niet te hard juigen) Die fysio heeft nog niet terug gebeld dus maandag maar weer bellen jessica
Goeiemorgen! Pizza heeft gesmaakt, maar het lijkt alsof ik sneller genoeg heb. Alles is netjes binnengebleven, dus dat scheelt wel. Maar wel enorm veel last van maagzuur (tja, met die tomatensaus.. ). En met het drinken, tja, heb ik me toch niet aan mijn anderhalve liter kunnen houden. Heb minstens het dubbele gedronken. Als ik drink heb ik 10 minuten later het gevoel alsof ik al uren of dagen niet heb gedronken, het lukt dus gewoon niet om zo weinig te drinken. Zal dat ook maar aan de gyn bekennen zeker, maandag.. @ Jessica: Stom dat je slecht geslapen hebt, maar goed dat je minder pijn hebt aan je hand! @ all: Hoop dat jullie allemaal een goede nacht achter de rug hebben en dat het een leuk weekend wordt! X
Morguh @Patries.. Nog even volhouden en inderdaad echt gaan genieten van je verlof het gaat zo snel joh. @Jessica.. Vervelen dat je zo slecht slaapt, ik zal het gewoon even navragen bij de supermarkt over die kratten. Ik moet zeggen dat ik elke ochtend pijn in mijn pols heb. Ik weet niet wat het is. @Virginie.. Gelukkig heeft de pizza gesmaakt en is het binnen gebleven. Vervelend lijkt me dat. Ik heb gelukkig niet een keer hoeven overgeven in mijn zwangerschap. Hier een rustige nacht. Ik slaap best goed, hoeft maar 1 keer in de ochtend eruit om te plassen en en word geen een keer wakker. Volgens mij slaapt de kleine meid ook gewoon in de nacht... (ik hoop het straks ook hihi) Ik hoop zo dat september en oktober een warme nazomer word. Kunnen we nog lekker naar buiten met de kids. We treffen het wel met een niet zo'n hele hete zomer vind ik hoor. XXX
Hee meiden, weekend alweer. @miss x: normaal gesproken vind ik dit weer voor de zomer niks, maar in dit geval is het wel lekker. Als het warm is voel je je als zwangere toch minder. Ik hoop ook op mooie september/oktober maand, lekker wandelen met de kleine enz, heerlijk lijkt me dat! Hier ook weer zo'n last gehad van maagzuur, irritant he. Gelukkig helpen de rennies bij mij nog wel. Ga vandaag eens even lekker niks doen, heb echt het gevoel dat ik de afgelopen dagen net wat teveel heb gedaan.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap eigenlijk ook niet ziek geweest. Gelukkig maar! Af en toe krijg ik last van maagzuur en moet ik eens overgeven, maar dat is pas naar het einde toe begonnen. Ik vind dit eigenlijk rotweer, maar dit jaar stoort het mij niet! Momenteel verdraag ik geen warme temperaturen, dus dit is ideaal. Beetje meer zon zou welkom zijn, maar helaas, we hebben niks te kiezen! Hoop dus ook op een lekkere nazomer, zoals verleden jaar. Dat we nog lekker met de kleintjes kunnen gaan wandelen (pronken ). Kijk er echt naar uit!