september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.394
    113
    @pooh: idd, op de tweeling en niels* na is het nog heel rustig hier. Bij de augustus mama's zijn er volgens mij veel meer te vroeg bevallen.

Ik denk idd ook dat hier straks veel baby's tegelijk gaan komen, zou wel mooi zijn.

Hier ook de steken onderin af en toe, heeft volgens mij idd met het indalen te maken.

Verder nog geen gerommel oid dus nog even lekker afwachten. Hier trouwens ook erg last van mijn rug, vooral als ik zit of probeer te slapen.

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Annette, fijn om weer eens van je te horen. Geniet van je zwangerschap want voor jet weet is het voorbij. Wel schrikken van die test maar zoals Darcy al zei het is maar een kansberekening en meer niet.

3. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meiden ik ben het echt zat!

Niet goed geslapen heb bijna elk uur gezien :x
    Het rommelt echt heel erg.

Pijn in mijn rug ( maar dat ben ik zelf schuld)
    Naar de vakantie wil ik graag alles gewassen hebben en het huis aan kant en zulk soort dingen.
    En dan bedoel ik ook echt meteen.
    Hubbie is heel erg lief hoor en probeert ook wel van dat kan morgen ook.
    Maar mijn hoofdje vindt van niet :oops: :oops:

groetjes las

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Las: arme jij, je klinkt uitgeput... schoonmaken en dingen doen - maak een klein lijstje en doe 2, max. 3 dingen op een dag. En wat je man kan: laten doen door hem! Het komt allemaal goed ;)

Meiden, ik ga slapen. O en Han: ik dacht vanmorgen nog dat ik even moest inloggen, want misschien was jij al bevallen (?) Snap niet waar ik dat nou weer vandaan haalde :D

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Darcy het klopt helemaal wat je zegt maar hubbie doet het niet zoals ik het wil!
    Of denk dat het moet :oops: :oops:

groetjes las

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen Meiden,

Vandaag ben ik de eerste hier!

Maar ja das ook niet zo gek. Ik moet namelijk weer werken en het is bij ons 2 uurtjes later. Toch kon ik het niet laten om voor mijn werk even het forum te checken. Stel dat er nu wel ineens iemand bevallen is. Dat wil ik natuurlijk niet missen. :D

@Las: Wel rustig aan doen hoor meid. En misschien doet hubbie het niet precies zoals jij het wilt, misschien moet het toch maar even zo. Je moet toch echt aan jezelf denken. Vooral als het nu al aan het rommelen is daar binnen. Misschien ben jij wel als eerst aan de beurt.

Hier trouwens ook enorm beroerd geslapen. Leek ook wel ieder uur gezien te hebben. Mijn hubbie was vanmorgen ook errug moe, dat zegt dus al genoeg. Heb ik hem wakker gehouden vannacht met mijn gedraai. :oops: Vanavond maar vroeg ons mandje in.
    Ben de dagen al aan het aftellen. Vandaag nog 4 werkdagen te gaan. :(

Kus, Patries

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Morgen dames

Darcy: hihi ik ben een van de laatste die aan de beurt is.... ben vandaag pas 35 weken dus hoop het niet maar vind het wel grappig :D

Patries: we tellen met je mee af!

Las: heb je vannacht een beetje beter geslapen? mss wordt jij wel onze eerste mama. Zo te lezen heb je nesteldrang genoeg.
    Kan me voorstellen dat je het niet aan je mannetje wil vragen, doe ik zelf ook niet.

Wij hebben vandaag weer een verjaardag van een neefje, daar heb ik nou absoluut geen zin in :rolleyes:

8. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Goodmorning!

Pfff hier nog 1 die slecht geslapen heeft. 4 keer per nacht eruit om te plassen, dan ook dat zelfde gevoel als Patries. Dat beurse gevoel als je te lang op 1 kant ligt. Werd vanmorgen ook met onwijze buikpijn wakker. dacht echt, oh my god het gaat beginnen, maar het zakt weer iets af en zie er geen patroon in... Spannend he? Nu heb je echt zoiets van pffff het kan gewoon elk moment gebeuren...

Noor, wat een mooie buik!

Han, veel plezier op de verjaardag. Gewoon ff 1 taartje naar binnen moffelen en dan weer lekker naar huis, onder het mom dat je toch wel erg moe bent hihihi.

Patries, nog ff volhouden en dan heerlijk verlof! We tellen mee af hoor!

MissX, dat eten valt best wel mee hoor. Hier net zo 1! Dus voel je niet schuldig! hihihi

Wij krijgen morgen de kratjes voor onder het bed. Ben benieuwd.. Ben eigenlijk weer eens veel te laat met dit, want had met 36 weken al klaar meoten zijn toch? Naja niks ana te doen hihihi.

Zo maar even lekker op de bank liggen met de tv aan! Is toch nog vroeg.

Fijne dag vandaag! x

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh... :rolleyes:

Ben sinds half 6 op en sliep pas na middernacht, o, wat voel ik me fit! Heb een sumo-worstelwedstrijd gehouden met mijn voedingskussen, me 80x omgedraaid, kreeg maagzuur en steken in mijn liezen en een scheve buik van het verkeerd liggen. Eruit dus en ik ga straks nog wel even liggen, want ik slaapwandel zowat :confused:

Hier ook dat beurse gevoel en die steken - pfff, ik dacht vannacht voor het eerst: wie van onze andere mama's ligt nu wakker, net als ik... ik zie nu dat ik weer niet de enige ben!

@Patries: werken op zondag? Wat doe jij voor werk, als ik mag vragen?
    Aftellen nu he, meis! ;)

@Han: I know, jij moet nog niet bevallen, maar het zat in mijn kop. Maf, he.

Ik hoop dat ons ukkie nog blijft zitten tot 28 of 29 september (1 a 2 dagen na mijn uitgerekende datum), maar ondertussen begin ik de last van het dragen ook wel te voelen. Ik snap dat sommigen van ons, die al verder zijn, er goed genoeg van beginnen te krijgen!

Jongens, mooi weer hier in de Zaanstreek, ik ga straks even de jaarlijkse rommelmarkt in het naburige dorp bekijken en verder... niks, nada, noppes. Tot later!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    O en rond kwart over 1 op SBS6 weer "De Kraamkamer," misschien leuk/interessant om te kijken? :)

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @las, kop op meid!

@patries, ikea in dubai wow die zit ook overal he ;) wel leuk.
    Werkse meis...

@han, kan me voorstellen, indd even je neus laten zien en dan zeggen dat je moe bent.

@Ief, ach niks aan te doen hoor ;) ben ook nog aan het vogelen hihi.

@darcy, straks maar weer proberen wat te slapen, en je bent niet de enigste :(
    Leuk de kraamkamer, ga kijken ;)

Hier ook tig keer naar de wc, en vanmorgen weer lekkere stijve vingers...
    Even onder de koude kraan en dan warme kraan, toen ging het ieds beter.
    Hier is de zon met vakantie :( ziet er somber uit.

Denk dat ik vandaag m'n tas in ga pakken...

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Patries, ik dacht dat jij op een kantoor werkte, moet je dan ook op zondag werken?

Vandaag 37 weken :D :D :D , het mag komen!

De kraamkamer is toch zo amerikaans met veel ellende verhalen of heb ik het mis? Ik heb daar nu niet zo'n zin in.

Vandaag een lekker relax dagje denk ik maar.

13. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Nog 13 daagjes tot 1 september (due date!)
    Ben ik de enige of zijn er meerdere dames bij wie de laatste loodjes echt zwaar zijn? Slapen? weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst de hele nacht door heb geslapen...

En waarom moet dat bed nou op klossen staan (ja voor de kraamzorg, maar als je maar 1.63 cm bent is het verdomd lastig in en uit een bed te komen wat zo hoog staat) lopen, zitten, liggen, staan... alles doet pijn.

pphhfff van mij mag het kleintje al komen...

(zo dat was ff mijn klaagmomentje op zondag ochtend)

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lieve Pooh!

Dat begrijp ik al te goed...het is heel naar voor je geweest wat je meegemaakt hebt. Nu heb je een nieuwe kans gekregen en natuurlijk hoop ik dat je deze keer 'n gezonde hummeltje krijgt! Je bent ook nu veel langer zwanger dan vorig jaar.
    Dat van longembolie is niet fijn, idd moet je de medicijnen wel blijven slikken.
    Mijn vriendin is vorige maand opgenomen want het is bij haar ook 'n longembolie geconstateerd. Ze was net op tijd ontdekt. Ze is moeder van 2 kids (11 jr en 7 jr).

En fijn dat je dit verhaal met ons deelt.

Liefs xxx

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja dat hoop ik ook!
    Ja we hebben echt getroffen met dit matige zomerweer! van al die hitte hou ik echt niet meer vol en word echt sloom!

Ik hoop het op een mooie lekkere najaarsweer!

Laten we met z'n allen flink duimen!

Enne mooie beebsite en foto's van jou!

X

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    even tussendoor trouwens: prisenkids is alweer een paar dagen afwezig..... Heb niets meer van haar gehoord nadat ze de groeiecho had gehad. Zou ze door de gyn weer in het ziekenhuis zijn gehouden omdat de kleine te weinig vruchtwater had?

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heb vanaacht 2 keer uit bed geweest ipv tig keer, vind wel 't fijn, maar ben nog wel moe, zoals mijn slaperige ogen.

Ik ga zo de was ophangen en ff stofzuigen, dan ff weer slapen.
    Mijn moeder, zus en zwager komen vanmiddag vanuit Den Haag bij mij op bezoek. Mijn zus heeft mijn babykamer nog niet gezien.
    De kleertjes zijn eindelijk klaar met het wassen en gestreken. Het hangt nu gezellig in de kastjes.

Dank jullie voor jullie mening betreft het autorijden. Ik ga het blijven doen, alleen wanneer ik 't nodig heb.
    Mijn vriend rijdt op de motor of fietst naar zijn werk.

Jullie een fijne dag vandaag!

Ohja, ik heb 2 foto's van vorige weekend met mijn buik in mijn album geplaatst.

Liefs xxx

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Het zou heel mogelijk kunnen zijn....

Wie kan haar smsen?

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmmm ik niet helaas...

ben er zelf nog wel hoor :)

alleen beetje druk
    morgen ga ik wel weer reageren

nu wel bijgelezen.. maar zo ontbijt en dan naar opa en oma \o/

20. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Miranda, mooie buik! Veel plezier met de family vanmiddag.

Spannend Prisenkids.. Ben benieuwd of iemand haar kan smsen. Keep us iig op de hoogte ;).

Pooh, snap je spanning. Maar weet zeker dat die een super tijd voor jullie gaat worden!

Kvptje, ik vind de laatste weken ook het zwaarst hoor.. Wandelen gaat moeizaam, slapen gaat moeizaam, buik wordt zwaarder, meer krampen, vocht vasthouden over het hele lichaam. Eneh dat doorslapen zit er voor ons als vrouwen voorlopig sowieso voorlopig niet meer in hihihi. Bij ons begon het al met de zwangerschap hihi, bij de mannen erna. Ach we krijgen er wat moois voor terug moeten we maar denken :).

Darcy, thanks voor de tip. Ga zeker om kwart over 1 kijken!

Deel Deze Pagina