jikke van harte gefeliciteerd. En weer iemand die vn het 4de in verwachting is. Onze kids schelen niet zoveel zie ik. bij mij is het 22-03-99 en 17-08-01 en 06-08-03 Viel me gelijk op. Is er nog iets waarom er tussen nr 3 en 4 zolang zit? Bij ons wilde het gewoon niet lukken. Groetjes las
haha ja dat doet mijn vriend dus bij mij moet je mijn gezicht dan eens zien, mijn tanden vallen zowat eruit, ik klep altijd iedereen de oren van zijn kop maar ik denk als ze tegen me zeggen dat het er twee zijn ik toch even niets weet te zeggen hoor behalve natuurlijk dat ik er heel blij mee zou zijn (na de shock) Ja ik kreeg meteen kratten trouwens mee (weet niet wie het vroeg maar zag het ergens staan) ik heb alleen dat fotolijstje weer niet gehad maar goed kado's zijn leuk meegenomen maar het gaat om the big picture moet wel wennen hoor soms vergeet ik het effe en ben ik nog net optijd vooral als je aan het werk bent vind ik het effe lastig gelukkig wel ik 50 meter van mijn huis (kantoor op het erf) dus loop gewoon even naar huis om te plassen zodat nog niet iedereen het ziet (klanten, medewerkers e.d.) Ja het word een ware baby boom in september volgens mij is gezellig druk hier! moge oktober, november en december ook goed gevuld zijn met aanstaande mama's~!
hoeveel nieuwe mamas zijn er wel niet? voor mij is het de 2e... voor wie nog meer? ik ga zo weer naar de gyn.. krijg misschien een echo.. weet niet zeker anders krijg ik m over 2 weken
Zo heb een halve dag niet gekeken en moest gewon 5 pagina's lezen ... Even over de misselijkheid. Ik heb daar nu net een weekje last van en sinds gisterenmiddag na de lunch is het stukken minder gelukkig. Al ga je wel weer gelijk denken waarom haha. Maar een tip tegen misselijkheid is vanile vla. Tenminste bij mij helpt het. Ook op je linker zijde liggen als je gaat slapen... En uiteraard 10.000 keer wat eten op een dag hahaha
Jeetje claudia, dat is echt kl*te! Ken het gevoel hoor! Ik ben de laatste 3 dagen vooral aan het eind van de middag misselijk. zo rond 16:00 begint het. ik kook nu maar 's middags het avondeten (niet dat ik 's avonds nog iets door mijn strot kan krijgen, maar dwing mezelf een beetje te eten) ' s morgens ben ik ook kotsmisselijk, maar als ik dan iets eet (ook met veel moeite ) dan helpt dat wel redelijk. ik ga vandaag even bij de drogist polsbandjes halen waar een soort magneetje in zit dat schijnt te helpen bij wagenziekte en zwangerschapsmisselijkheid. Als het helpt laat ik je het weten! sterkte
hallo ik heb een vraagje? ik heb nu al een paar daagjes last van mijn liezen,het voelt ook heel stijf aan hebben jullie dit ook.en waar licht het eigenlijk aan als je pijn in je liezen hebt? groetjes femke
hey JOOS1 fijn om te weten van die pols bandjes zwangerschapsmisselijk en wagen ziek inde auto.ik heb zo wie zo al last van wagen ziek en nu al hellemaal,en ik ga over een paar weekjes op vakantie met de auto dus wel fijn om te weten dat zulke dingen bestaan.heb ik nog nooit van gehoord.dus laat het ons zo snel mogenlijk weten.
Hey Fempje, Ze heten sea-band polsbandjes en zijn oa bij de Etos verkrijgbaar. Ga ze zodra de winkels open zijn gelijk halen ale:
Dag allemaal ik ben even niet geweest en ik loop al 20 pagina's achter. Ik ga niet alles lezen, maar ik ga er vanuit dat er weer nieuwe sep.mama's bij zijn gekomen. Allemaal van harte gefeliciteerd. Ik zit al een tijdje te worstelen met vreselijke misselijkheid, ik word er gek van... haha. Liefs P.
hee meiden, wat is hier weer veel gekletst zeg, gezellig! Ik moet vanmidda voor het eerst naar de vk. zou eerst om 14.30 uur moeten, maar dat is verplaatst naar 18.00 uur, maar vind ik helemaal niet erg, nu kan mijn mannetje ook mee! Ben wel een beetje zenuwachtig, al weet ik niet echt waarom. Hoop dat er snel een afspraak gemaakt kan worden voor een echo, kan niet wachten tot ik wat meer bevestigiging heb. Groetjees! p.s. Heb het ook de hele dag koud en vooral 's avonds, lig ook met een dekentje en pantoffeltjes op de bank/
he dames herkenbaar dat eten s nachts en de hele dag dat holle gevoel dat tegen misselijk aan zit... hier heb ik dat sinds dinsdag en kan eten wat ik wil maar gaat niet over..... bleh vanmorgen ook wat jeukerige klachtjes daar beneden dus misschien wel een schimmeltje.... en ook wat beige afscheiding (bah)... maak ik me natuurlijk meteen weer zorgen of het nog wel goed is enzo.... erg die onzekerheid.... bah
Ik heb juist ook dat ik soms niets voel en dan heb ik gelijk zoiets van: zit het nog wel goed....... Maar dat zal er allemaal wel bijhoren. Ik heb alleen maar soms wat steken in mijn onderbuik en 's avonds wat misselijk... Maar bij iedereen is het weer anders he. Had een vraagje, roken en/ of drinken jullie? Of wel roken, maar nu tijdens de zwangerschap ff niet.... Ik zelf rook en drink niet! (ook nooit gedaan!) Ja drinken, heeeeeeeeeel soms een glaasje. Maar houd er eigenlijk niet van.
Ik merk nog niet veel, beetje een 'vol' gevoel in mijn onderbuik en vollere borsten. Ik ben al een paar jaar gestopt met roken en tijdens een zwangerschap drink ik geen druppel, ook niet af en toe. (maar normaal drink ik ook niet heel veel) Vanmorgen mvm geweest, ik mag nu ook in de flessen plassen.
ik heb ook net vk gebeld en ik mag 6 februari komen! spannend! voel me eigenlijk nog steeds prima nu maar hopen dat dat zo blijft!
ik heb net de ha gebeld en ingelicht. heb de vk gebeld en ik mag 15 febr naar haar toe. ik vind het allemaal super spannend.
Hallo Dames, Lekker veel gekletst. Marsab, ik rook en drink niet, nooit gedaan, dus hoef gelukking nu ook nergen van af te kicken. Vandaag voel ik me iets beter dan de sfgelopen 2 dagen, nog steeds een beetje misselijk. Vandaag alweer 7 weken en 1 dag zwanger, wat gaat de tijd toch snel. Ben benieuwd wanneer ik echt een buikje ga beginnen te krijgen. ik merk wel dat ik aangekomen ben, omdat ik nu meer eet dan normaal, krijg veel meer honger. snel een weegschaal kopen, die van mij is stuk.
even een vraagje ik moet 24 jan naar de tandarts en ik weet zeker dat ik een gaatje heb. dus die moet geboord worden. mag dat dan wel met verdoving? is dat niet schadelijk voor het kindje? rare vraag misschien maar ik kan het niet aan de tandarts vragen want we gaan altijd met de hele family naar de tandarts. en aangezien niemand het nog weet. kan ik het niet aan de tandarts vragen. liefs joepie
misschien moet je even van tevoren met je tandarts bellen en het verhaal uitleggen... hier waarschijnlijk een schimmeltje daar beneden.... dus krijg zo receptje bij de huisarts..... hopelijk werkt het snel
brigitte kan ook van bepaalde stof van je onderbroek zijn. Heb dat bij de jongste gehad en nu weer. Katoen gaat maar een andere stof hoef ik niet aan te doen raakt meteen geirriteerd. En ik heb gerookt maar ben gestopt toen ik zwanger was van de eerste groetjes las