september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haihai

MissX; mooie foto's, vind ze niet te. Nog wat leuks op de kop getikt op de bazar?

Sophie: idd om een middeltje vragen en for the time being op een zwembandje zitten...

Patries: aftellen! Hoe is het verder met je?

@Las: denk je het nog vol te gaan houden tot 3 september?
    Als je nou deze week bevalt ben je tegen die tijd wel weer fit genoeg om de kids naar school te brengen ;)

2. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

heyy meiden,

Vinden jullie het heel erg als ik niet op alles ga reageren want jullie kleppen nu echt zoveel!

Sinds gister rommelt het hier, vanochtend echt harde buiken en pijn. Maar voelde al dat het niet het echte werk was daar waren ze te kort voor ;) Toch wel fijn dat ik nu weet wat het echte werk hoort te zijn want ik werd vorige keer ook bedondert en heb nooit zelf echte weeen kunnen krijgen! Verwacht deze keer ook niet veel van me eigen lichaam eigenlijk. Nu beginnen de harde buiken weer maar nu geen pijn hoop dat het vannacht rustig blijft.

Hier nog steeds volop aan het genieten met man thuis. Het is allemaal nog steeds wennen, voor hem en voor mij. Me zoontje vind het echt mooi dat zijn papa er weer is hun band is veel beter als ervoor.
    En.......... vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan! We gaan ongeveer in oktober trouwen!

Wat doen jullie met visite na bevalling ik heb er eigenlijk helemaal geen behoefte aan :oops: Ja de oma's en opa's. Maar ik heb nu echt zo iets van ons gezinnetje is nog maar zo kort bij elkaar en me zoontje is aan zijn papa aan het wennen en heb dan geen zin om elke dag huis vol te hebben. Denk dat ik gewoon na 2 weken iedereen uitnodig. Of ben ik nou te egoistisch?

Meiden rommelse allemaal en hoop snel te lezen dat er iemand is bevallen

liefs rian

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    hee meiden,

@miss x: ik vind de foto's echt heel erg mooi, mag je zeer zeker trots op zijn hoor! echt super.

@maart: hihi, mijn vriend en mijn vader denken dat ik 3 september ga bevallen, we zullen zien he!

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Bedankt allemaal voor de reactie's :oops:
    Schrok toch best wel van de foto's maar heb haar uiteindelijk wel gezegd dat ze ze mag gebruiken. Het is gewoon even wennen :D

Spannend rian.. misschien komt de kleine meid wel snel bij jou.

Ik wil pas iedereen na 2 weken ook uitnodigen. Vind ik niet raar hoor alleen echt de naaste familie die mogen komen.

Nou fijne nacht iedereen en hopelijk kunnen jullie een beetje slapen.

XXX

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miss X: prachtige foto's, gewoon TROTS op zijn :D

@Anette: ik kan je ook niet adviseren, jij bent jij, maar zelf wilden wij de test etc. niet, omdat het een kansberekening blijft. En dan nog: het kindje is bij ons hoe dan ook welkom, dat namen we ook mee in de beslissing. Maar ik begrijp heel goed dat jullie, na de eerdere verdrietige ervaring, hier nu voor staan. Praat er es met je vk over? Succes en sterkte, meis.

@degene met de aambeien (Sophie?): washandje met ijsklontjes, werkt verdovend. En natuurlijk een goed spulletje via de dokter.

@Rian: mijn vriend en ik gaan morgen in ondertrouw en tekenen 5/9 voor ons geregistreerd partnerschap! Ons Bourgondisch trouwfeest en het omzetten van de akte volgen in 2009. Veel voorpret gewenst met je vriend, leuk hoor, nu ben je een beetje eh... verloofd ;)

Meiden, ik krijg het op mijn heupen van jullie. Echt waar! Word gewoon nerveus van die berichten over wie de volgende is :D En ook ik denk dat, als het eenmaal begint, we elkaar trouw en rap zullen volgen :)

Ben vandaag geslaagd op de braderie/rommelmarkt. Er stond een leuk mens met een kraam vol nieuwe en 2e hands babykleertjes. Jongens, dat was leuk! Bijna niet of helemaal niet gedragen, schoon en netjes, topmerken en alles voor... 1 euro per stuk! Ik ben LOS gegaan :) Tja, ze had een tweeling en heeft destijds veel gekregen en baby's slijten niks, dus alles was tiptop... erg leuk, goed geslaagd dus.

Ga nu slapen en hopen dat ik niet weeeeeer om vijf uur opsta morgen. Ben er brak van, heb vandaag doorgehaald, zodat ik nu doodmoe kan zijn en wellicht slaap als een roos (sure...) :(

6. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Goedemorgen dames,

Hier waren mijn ogen alweer om 6.15 open :S
    grrrrrrr..... Ik word er gek van. En ik probeer smiddags wel wakker te blijven anders slaap ik s'avonds weer niet.

Miss X wat een mooie foto's zeg. Daar mag je zeer trots op zijn. Ik ben zelfs een beetje jarloers ;)
    En Riann:
    GEfeliciteerd met jullie ondertrouw! En het is niet egoistisch om je bezoek pas na 2 weken uit te nodigen en eerst lekker van je nieuwe gezinssamenstelling te genieten. Dat is niet meer dan normaal hoor, en daar hoef je totaal niet schuldig over te voelen.

Nou ik ga maar weer een dvdtje van sex in the city kijken. Ik heb daar 3 seizoenen van liggen :)

liefs

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Heeee ik ben de 1ste vandaag. Hoezee hahahaha. Beetje erg slecht geslapen. Krampen, krampen en nog eens krampen... Heb vanaf 2 uur liggen spoken. Nu ik een beetje bezig ben, vallen de krampjes gelukkig weer mee, maar je bent toch benieuwd of het miss gaat beginnen...

MissX ik vind de foto's ook super. Niks te. Gewoon trots op zijn ;).

Darcy en Rian, spannend! Gefeliciteerd alvast met jullie ondertrouw!

Patries, nog 3 dagen werken! Heerlijk!

Vandaag weer een hoop te doen, wnat nu het voo rmijn gevoel zo rommelt, krijg ik het echt op mijn heupen hihihihi..

Fijne dag iedereen. x

8. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Was toch niet de 1ste ;)

9. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    ik was je net voor :p

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Ief: ik heb over je gedroomd vannacht, je ging bevallen van je 4e... je paste niet meer in je huis en je ging dus in het forum wonen :(
    Tja heb ik al verteld dat mijn dromen vreemde vormen aan beginnen te nemen :)

Ik ben vannacht de hele tijd aan het spoken geweest, werd steeds wakker door pijnlijke harde buiken/ een schoppende smurf/ een luidruchtige kat of een te kleine blaas.

ik ben ook wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen maar van de andere kant is het nog wel een beetje onwerkelijk. voor mij lijkt/ is die bevalling nog zo ver weg.

Miss x: mooie foto's hoor! ik heb net als patries dat ik me helemaal niet prettig voel voor de camera dus ben stiekum een beetje jaloers hoor. Mijn vriend wil nu deze week proberen wat (mooie) foto's in het bos te gaan maken van mijn dikke buik.

Darcy: heel veel plezier met jullie ondertouw vandaag!

Riann: gefeliciteerd! Wat het bezoek betreft: ik zou dan ook gewoon een kraamfeest organiseren, dat is tegenwoordig heel normaal. Heb je alle kraamvisite in een keer en kan je verder lekker alleen genieten met je gezinnetje.

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden ;)

@Pomme, indd :)

@rian, bij mij begon het toen met weeen, kon ze toen makkelijk opvangen op de wc...
    Mannetje en ik waren net intiem geweest :oops: en een half uurtje later begon het te rommellen, om half acht 's avonds, ze kwamen toen om de vier min.
    De vk gebeld, en toen ze kwam (half tien) had ik vier cm ontsluiting.
    Ben benieuwd hoe het deze keer gaat beginnen
    ;)

En nog gefeliciteerd rian ;)

@miss x, hele mooie foto's hoor, je hoeft je indd niet te schamen!
    Zou het indd ook niet durven (ja bij hubbie :) )

@darcy, jij ook gefeliciteerd ;)

@sereenalian, dat heb ik ook als ik 's middags een tukkie doe.
    Of ga dan heel laat slapen rond een uur og 11 half twaalf (na Hart van Nederland)

@ief, nou indd wel spannend!

@han, had gister avond steken van onderen, wat dat nou geweest is :( de kleine was wel behoorlijk aan het trappen, misschien zat ze aan dr gezichtje?

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Nou de fysio opgebeld, zegt ie zou eerst proberen om 3x per dag een theedoek met ijsklonjes op je pols te leggen :(
    Want meestal komt het door het vocht wat je vast houdt :(
    Morgen moet ik hem dan weer bellen....

Morgen weer naar de vk, dacht dat ik vandaag moest :oops:

Hebben jullie ook een bruine kleur afschijding?
    Had ik namelijk ook toen bij Zara...
    Anders morgen even vragen.

Nou meiden misschien tot vanmiddag ;)

12. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ook hier slecht geslapen vanwege krampjes, beurs gevoel en muggen die me teisterden... Ach ja, ik ga vanmiddag nog wel een dutje doen. De voetjes of elleboogjes van mn kleine porren behoorlijk in mijn zij en dat doet best zeer, als ze dat 'snachts doet dan schrik ik er echt van wakker. Iedere keer op dezelfde plek... haha... wel lief verder hoor.

Verder word ik gek van de afscheiding, het loopt gewoon langs mijn benen. :confused:

Dan vandaag eindelijk 37 weken. Voldragen he? Ik ga vandaag alles regelen voor de bevalling, van klossen tot vluchtkoffer, want dat moet ik allemaal nog doen :rolleyes:

Liefs P.

13. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Succes met de ondertrouw Darcy! Ff een handtekening zetten is wat ik me er nog van kan herinneren. Misschien nog een leuke tip: bewaar de krant waarin o.a. mensen worden genoemd die in ondertrouw zijn gegaan... Is het trouwens nog gelukt met mooie kleding vinden?

Jennifer, dank voor je link. Het ziekenhuis waar ik donderdag was, heeft helaas geen baden beschikbaar. Al vrij vroeg in de zwangerschap hebben we een kraamhotel in de buurt van Wageningen overwogen waar badbevallingen wel zijn toegestaan, maar uiteindelijk toch maar voor de omgeving gekozen waar ik me het prettigst voel: thuis. Nou ja, afwachten maar. Ik maak me eerlijk gezegd niet zoveel zorgen en ga vooralsnog uit van een thuisbevalling.

Vervelend Sophie, die aambeien. Gelukkig hier nog geen last, maar ik heb uit voorzorg in zo'n aanbiedingenbak bij de AH een zwemband voor een euro gekocht. In de zitpositie zit je dan niet direct op je billen, maar op de band en doet het waarschijnlijk minder zeer. Hopelijk is het snel over...

Van harte Rian met jullie ondertrouw! En wat betreft kraambezoek... Tja, daar hebben wij ook al flink over nagedacht. Waar ik niet zoveel zin in heb is dat iedereen maar langskomt en wij nauwelijks aan elkaar toekomen. Dus we hebben nu bedacht om op het kaartje te zetten dat mensen in principe alleen op zondag en maandag (vrije dag van mijn lief) welkom zijn. Dan houden wij nog één dag samen over en mensen die heel dichtbij ons staan, komen denk ik toch wel vaker langs en dus ook buiten deze dagen om. Maar stel nou dat bij mij de verveling toeslaat op de overige doordeweekse dagen? Dan is het misschien toch fijn als er dan ook veel visite is. Nou ja, je merkt het al, ik ben er eigenlijk ook nog niet uit... :(

En Jessica, hebben de ijsklontjes al geholpen? Of voel je je met een kluitje in het riet gestuurd door deze tip?

Aan alle slechte slapers: sterkte, gelukkig duurt het niet al te lang meer... (die lichamelijke ongemakken dan, die je 's nachts wakker houden) En de meesten kunnen gelukkig wel weer wat slaap overdag inhalen.

Net even in de babykamer gekeken: het witten is me niet zo goed afgegaan gisteren :( Het is heel vlekkerig opgedroogd, dus het ziet er gewoon niet uit. We hebben van die spachtelputz wanden, dus daar heb je drie keer zoveel verf voor nodig als wat op die emmers/blikken wordt aangegeven, stom hoor. Maar goed, zo direct dus maar een nieuwe voorraad verf halen en dan vol frisse moed weer aan de slag!

Fijne dag allemaal vandaag!

14. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    edokid: wit je het kamertje zelf? Respect hoor, ik zou het nu niet meer kunnen. Ons kamertje heb ik ook wel het grootste gedeelte zelf gedaan, maar dat ik alweer tien weken geleden.

X

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Thanks allemaal voor de tips! super lief. Kan in elk geval weer beter zitten nu. Gisteren wel curanol zalf besteld via internet, maar net ook maar even doktersassistente gebeld. Zij overlegt straks met huisarts. Pfoeh, beter zo dan met billen bloot ;) :oops:
    Migga, ben erg blij te lezen dat bij jou de Curanol zo goed hielp. Heb daarom net ook om de tabletjes (die moeten op recept) gevraagd. Thanks!
    Jij alweer over de 38 weken :D

Patries, wat bijzonder op vrijdag en zat. weekend :p
    Gelukkig bijna verlof voor jou :p
    En ik hoop dat ze nog even blijft zitten hoor ;)

Rian, Gefeliciteerd!
    groot gelijk hoor wat visite betreft. Doen waar jij je prettig bij voelt. Wij zijn er nog niet helemaal uit. Vind t van tevoren moeilijk in te schatten. Maar wilden eerst twee geboortekaartjes maken (1 met en 1 zonder uitnodiging), nu versturen we ws een deel gewoon wat later.

Darcy, gefeliciteerd met ondertrouw! (ik weet niet wanneer je dit leest en of jullie dan al zijn geweest)
    wat gaaf al die kleertjes. Ik word er vanaf hier al helemaal hebberig van :D En dat voor 1 euro p.st. :p
    Dat doorhalen doe ik nu ook vaker. Bij mij helpt t vaak wel. Hopelijk bij jou ook!

Han, idd vreemde dromen :)

Jessica, veel sterkte met je pols.

Pomme, hoera 37 weken :p

Edokid, succes vandaag. Maar ehhh doe je wel een beetje rustig aan?!

Vannacht voor het eerst op klossen geslapen. Wat een belevenis zo'n hoog bed ;) Aparte gewaarwording hoor :D

x Sophie

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey girls,

nou, ik werd om 7 uur wakker en al ben ik niet uitgerust: ik heb doorgeslapen. Wonder, o wonder! Alleen werd ik vannacht op mijn rug wakker en kreeg bijna geen lucht, dus ik moet voorkomen dat ik omrol. Op mijn rechterzij slaap ik lekkerder dan links, hoewel dat weer de beste zijkant schijnt te zijn :(

@Iefn: hoe bevalt het nou, wonen op het forum :) Han heeft malle dromen... :)

@Sophie en Edokid: ja, straks in ondertrouw. Handtekening zetten, kopietjes inleveren en weg zijn we weer, heb gehoord dat het niks voorstelt :)
    Een leuk positiejurkje o.i.d. koop ik op de zaterdag voor de Big Day, want wie weet hoe ik nog uitdij (al roept iedereen: wat heb je een bescheiden buikje! Dat blijft vast zo!)

@sereenalian: benieuwd of je alle dvd's van SATC kunt afkijken voor de bevalling... vooral vroeg op blijven staan en vroeg beginnen :)

Meiden, fijne dag, ik check verderop in de dag nog wel even wie wat heeft geschreven.

Groetjes!

PS ga proberen mijn bikinilijn te harsen vandaag... to be continued... :confused:

17. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hé meiden.

Hier ook maar weer eens een berichtje van mij. Ik lees wel veel mee maar post niet zoveel. Spannend wordt het nu he. En ik ben dan nog niet eens zo ver als een aantal van jullie. Ben inderdaad benieuwd wanneer iemand nu gaat beginnen.

Hier gaat alles wel goed alleen het kindje blijft wat klein. Daarom 1,5 week geleden weer een echo gehad en morgen weer. Ik hoop dat hij-zij wat gegroeid is.

En we hebben nog een probleem. Ik zal vast de enige zijn hier maar... We hebben nog steeds geen naam. Ik wordt er gek van maar voor zowel een jongen als voor een meisje zijn we er nog niet uit. Ik kan er echt wakker van liggen...

Gr.
    Lucky1979

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Goedemorgen..

Jeetje wat een krampen allemaal. Gaat het toch langzaam beginnen :p
    Vandaag 38 WEKEN :confused:

Gefeliciteerd Rian en Darcy..

En voor de slechte slapers.. Wat vervelend..Ik kan gelukkig daar niet mee over praten.

Han... Wat een dromen heb jij zeg :) wonen op een forum hoe verzin je het.

Sereenalian.. Veel plezier met dvd's kijken. Ik was dat ook van plan in mijn verlof maarre.. niks van gekomen.

Darcy.. Succes met je bikinilijn. Ik scheer mezelf ook nog steeds daaronder maar gewoon met de losse pols :)

Jessica.. Sterkte met je pols wat vervelend. Ik heb ook last van mijn pols vooral in de ochtend. Maar in de middag trek het een beetje weg. Tenzij ik er teveel mee heb gedaan.

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Morgen meiden!

Pffff, ik ben die nachten zo beu.. Kijk er echt tegenop om te gaan slapen, omdat ik weet dat ik toch lig te woelen en dat ik er verschillende keren uitmoet om te gaan plassen en omdat er gedronken moet worden.

En zoals ik hier nog gelezen heb, als je te lang op 1 zijde slaapt, dan doet alles zo'n pijn :( .

Wat er dan nog bijkomt, nu ben ik een beetje ziekjes, al van zaterdag. Begon met de keel, maar voel me nu helemaal beroerd. :(

Al heeft mij dat niet tegengehouden om heel het huis nog een goede beurt te geven :oops: . Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die liever alles zelf doet! Mijn vriend stelt het wel voor enzo en als ik het hem zou vragen zou hij het allemaal wel doen, maar niet op MIJN manier! :oops:

Straks naar de gyn, ben eens benieuwd wat ze gaat zeggen. Misschien weet ik vandaag of ik deze week moet bevallen. Hoop het niet als ik nog ziek ben, want met zo'n verstopte neus en een beroerd gevoel puffen zie ik helemaal niet zitten!
    Trouwens, kan het kwaad als je koorts hebt? Voor de baby?

Ga nu effe reageren op iedereen (proberen hé!)

X

20. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    MissX wat spannend.... Oke krampen zijn niet leuk, maar als het dan gaat beginnen dan denk ik dat je het niet erg vind.

Ik voel me hier ook behoorlijk beroerd. Mijn buik is zo hard als een bowling bal en ben misselijk. Bleh...
    Gister op de dag ook veel krampen gehad..
    Ga meer weer liggen denk dat ik anders zo moet overgeven.
    Baby beweegt nog wel behoorlijk. Als het echt gaat beginnen beweegt je baby dan nog veel van te voren?

Deel Deze Pagina