Hoi Meiden, Wat een geklets in 1 dag en wat een nieuws allemaal zeg. Jeetje het wordt hier nu echt spannend! @Virginnie: Meid ik hoop voor je dat je wat kan slapen vanavond en je niet te druk maakt. Morgen heel veel succes en dat je maar snel mag genieten van je ukkie. @Noor: heel veel succes. Ik hoop dat je mannetjes nog wat langer in je buik mogen blijven en wat bij groeien vooral mannetje A. Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. We denken aan je. @Prisenkids: Al wat meer nieuws? @Las: zal het nu toch begonnen zijn? ik hoop het voor je. Zo'n onrustige nacht is ook niets. @Moushy: Hoe was het bij de vk? Is je kleine man al ingedaald? Ik hoop het voor je. @andere meiden die naar de vk/gyn zijn geweest: fijn te horen dat alles goed gaat met jullie en de beebs. @Brigitte & marsab: fijn te horen dat het met jullie ook goed gaat. Sorry meiden ik weet het niet meer , ben de rest alweer vergeten. Hier verder alles goed. Heb wel het idee dat uk wat meer ingedaald is. Buik is ook wat gaan zakken en heb akelige steken daar beneden. Soms als ik loop heb ik echt het idee dat er wat tussen me benen zit, heel raar gevoel. Heb ook vaak harde buiken. Morgen lekker dagje vrij, ook controle bij gyn en dan alleen nog donderdag werken! Meiden ik hou jullie in de gaten, vooral nu zo spannend. Kus, Patries
hmm hier de vk gesproken... en die zegt niets aan het "slapen" te kunnen doen. hooguit een warme douche want het zijn echt de hormonen. een veel voorkomend probleem zonder echte oplossing. en tja.. douchen om 3 uur snachts vind job denk ik niet zo'n goede oplossing gezien die er om 6 uur ook weer uit moet net nog even goed geshopt in het kader van de lichaamsbeweging maar even naar de stad gefietst ipv het zuidplein de score: een minipyama (had er wel 2 al wat groter.. maar dan kan kindlief tenminste de eerste nacht ook slapen) een digithermometer een nagelsetje een schattig pakje zodat ook op weg naar huis iets gedragen kan worden... met een wat warmer truitje dan over het algemeen in de kast ligt want waarschijnlijk komt het jasje pas later. een babykadootje voor vriendin die net bevallen is en 2 rolletjes dextro die toevallig ind e aanbieding waren. (kon ze hier in de super niet vinden.. dus dat kwam goed uit) (oh.. en een warme stroopwafel.... kon het NIET laten!) al met al was ik best nog veel kwijt eigenlijk en dan heb ik niet eens de kruik waar ik daadwerkelijk voor wegging. waarom moet je er daar perse 2 van hebben trouwens?
1ste Septemberbaby kom nou.... Erg spannend hier, kan het niet laten om steeds te komen spieken of er al iemand bevallen is. Virginnie, ik denk dat jij dan toch de eerste bent. Heel veel sterkte morgen en we denken aan je. Slaap lekker straks en hopelijk rust je goed uit. Ik zag trouwens dat je helaas geen smsbuddy hebt dus we moeten wachten totdat je weer online kan. PrisEnKids, hoe is het gegaan?
Ik zou het gewoon bij 1 kruik houden hoor, als je kind écht zoveel kruiken nodig heeft kan je toch altijd nog iemand 1 laten halen. Bij de eerste heb ik ook maar 1 kruik gebruikt, alleen om het bedje voor te verwarmen.
@berbel: dat wilde ik eerst ook doen, maar ik moest van de kraamzorg toch echt 2 kruiken in huis halen.
@Noor: sterkte en succes met je mannetjes, we denken aan je! @Virginie: zet 'm op, nog even en je hebt je kindje in je armen! Denk aan je! @Edokid: dankjewel voor de tip, ik zoek nog even verder naar kleding. @Joepie: 5 september is de dag. Ik wilde ook geen trouwjurk, maar gewoon iets leuks om te dragen. Het is daarna nog maar zo kort aan te trekken, he! @Las: jij ook sterkte... Het wordt hier bij de mama's spannend... SPANNEND... SPANNEND!!!
Ik snap al niet waarom je absoluut zo'n kruik moet hebben. Ik ga straks in het ZH eens vragen of dat zo nodig is en anders stuur ik mijn mannetje of mijn ma achter zo'n ding. Ben vanmorgen naar de Hema gegaan, maar ze hadden geen meer. En bestellen heeft weinig zin natuurlijk ( na Sophie haar verhaal bestel ik NOOIT iets bij Hema, aangezien ik dan niet zwanger meer zal zijn en dus niet veel indruk zal maken.. )
Ben weer terug van de VK. Ze heeft gevoelt hoe de baby ligt, en hij ligt prinsheerlijk nog lekker boven in, dus helemaal niet ingedaald... Ik hoefde ook niet te verwachten dat de baby eerder komt dan de uitgerekende datum Mijn bloeddruk is voor de rest goed, en maandag moet ik weer terug komen. Virginnie; die kruik heb je echt nodig, je gaat de winter in en je baby kan zich zelf nog niet goed op temperatuur houden. Die kruik leg je in bed als de baby gaat slapen, eerst op het plekje waar de baby zelf ligt, en als de baby in bed ligt dan is het plekje lekker warm, en dan verhuis je de kruik naar het voeteneind. Geloof me je hebt die dingen echt nodig!
darcy: dan is het voor jouw ook superspannend zeg. straks zitten we te puffen bij het ja woord. ga je die dag nog wat leuks doen dan? virginne: heel veel succes morgen je redt het wel je bent in goede handen! zoe: leuk he als schoonouders onverwachts komen. heb altijd liever dat ik het van te voren even weet want dan kan ik me er een beetje op voorbereiden. hahaha! krijg vanavond bezoek van de ambtenaar die ons gaat trouwen. hoop dat ze niet zo lang blijft ben echt op.
Zo dames, ga me nu klaarmaken en dan wachten op mijn ventje. Afscheid nemen van de katjes en dan naar het ziekenhuis ale: . Dus, duimen maar dat alles goed gaat morgen, dat ik aub niet teveel pijn hoef te lijden en vooral, dat alles goed is met de kleine. Ik hoop dat ik snel iets kan laten weten, maar heb geen gedacht wanneer je hier uit het ZH mag. Hoop niet te lang, maar ik ken België! Hoop dat hier de volgende dagen alles vlot mag verlopen en dat er tegen dat ik terug ben nog enkele beebies geboren zijn! Good Luck ladies! Tot soon! Dikke kus X
mouchy: balen he kan me voorstellen dat je er wel genoeg van hebt. bij mij ging de kraamzorg ook kijken of ik wel 2 kruiken had en 2 thermometers.
Whahahha virginnie! kersverse moeders kunnen ook heel bedreigend overkomen hoor Lees net dat je gaat dus dikke knuf! Saskia: Tegenover jou (en verscheidene andere hier) slaap ik dus als een zonnetje. Douchen midden in de nacht lijkt me zelf ook niet heel handig, kan niet zeggen dat ik daar veel slaperiger van zou worden. Lekker dat je nog zo goed geslaagd bent met shoppen. Ik heb geen idee waarom je 2 kruiken moet hebben, hier heeft de kraamverzorgster er niets over gezegd. Aangezien we veel dingetjes van zussen hebben gekregen heb ik er nu 4 2 daarvan worden weer doorgeschoven naar mijn schoonzusje. Patries: nog maar 1 dagje werken! aftellen! terwijl er hier al meiden aan het bevallen zijn zit jij nog te zwoegen op je werk Leef met je mee. Hebben de meiden die (net als ik) laat in sept zijn uitgerekend ook het ver van je bed idee als je leest dat er meiden al gaan bevallen? Ik voel me nu heel dubbel, heb het idee dat het nog heeel lang duurt voor ik ook mag maar van de andere kant vind ik het nu met een sneltreinvaart dichterbij komen.
Virginie83: o wat spannend zul jij dan de eerste sept mama zijn. (Op de tevroeg geboren na) hoop snel iets te horen van jou en wacht met smart op de eerste baby foto' s. ik heb 2 kruiken in huis gehaald maar de verloskundige zij tegen mijn dat 1tje eigenlijk al voldoende is omdat het nu nog niet zo koud is dus weer geld weggegooit. han: ik vind het juist heel snel gaan nu en over 4 weekjes ben ik alweer uitgeteld. kan niet wachten tot het moment daar is en ondertussen geniet ik nog van me dikkebuik die ik strakjes zeker zal missen.
virginie, spannend hoor, heel veel sterkte morgen en we denken aan je! noor jij ook sterkte meid, ik ben benieuwd hoe lang je jongens blijven zitten. Mijn eerste is in december geboren en echt maar 1 kruik gebruikt en dan ook nog alleen de eerst weken, tenzij je misschien een slecht geisoleerd huis hebt.
@Virginnie: heel veel succes meid. We denken aan je. En we zijn natuurlijk super nieuwsgierig hoe het gegaan is en hoe je kleine man eruit zien. @Han: ik heb dat gevoel ook wel een beetje hoor. Vooral omdat het lijkt dat ik nog de enige ben die aan 't werk is. Lijkt wel of het bij mij nog heel lang gaat duren, terwijl ik ook wel weet dat ik donderdag nog maar 4 weekjes te gaan heb. Wie weet als ik straks verlof heb dat ik er dan ook anders tegen aan kijk. Misschien ben ik stiekem ook wel een beetje jaloers dat er eerder meiden zijn die mama worden dan ik. Ik ben namelijk reuze nieuwsgierig naar onze kleine en kan eigenlijk haast niet meer wachten. Wil ook zo'n klein mannetje in mijn handen houden. Ach we moeten gewoon nog even geduld hebben. Het is ook nooit goed. 8-[
@virginie, je zal het misschien niet meer lezen maar heel veel suc6 meid we zullen morgen allemaal aan je denken! @Han, indd @Joepie, bij ons bleef de ambtenaar een uur, was zo gezellig ze stellen vragen over hoe en waar je elkaar hebt ontmoet enzo en allerlei verschillende vraagjes... @Mouschy, jee balen meis, lekker eigenwijs dus @wie o wie,Trouwens ik heb al vanaf 27 weken cbibi. Als het nog niet cvibi is, duurt het dan ook wat langer? Zara was namelijk rond die tijd al volledig ingedaalt... @Zoe, gezellig @saskia, oooo lekker warme stroopwafels (zo'n grote?). @patries, suc6 morgen bij de gyn. Vrijdag kan ik eindelijk m'n hemeltje ophalen \/ bij Burgerhout, heb bericht gekregen. Dan is het echt helemaal af.
@Joepie: succes vanavond met jullie ambtenaar. Is best leuk hoor. Ze vraagt je iig de hemd van je lijf, maar wel op een leuke manier. Door dat gesprek kreeg ik eigenlijk alleen maar meer zin om te trouwen, het wordt dan steeds echter. @Jessica: Super zeg dat je je hemeltje vrijdag kan ophalen. Is wel fijn als alles straks helemaal af is. @Saskia: hhhmmmm warme stroopwafel, zou ik ook wel willen. Helaas zijn die echte warme van de markt hier niet te krijgen. Wel kleintjes, die leg ik dan vaak op mijn kopje thee, worden ze ook een beetje warm. Maar ja gaat niets boven de echte. @Mouschy: das best balen. Ach wie weet gebeurd het nu heel ineens onverwachts en gaat het toch ineens heel snel gebeuren. Houdt ons maar op de hoogte. wij wachten met spanning af.
een paar bladzijdes terug staat dat er nog geen namen bekent zijn, nou laat mijn dan de eerste zijn. heel mijn omgeving weet de naam al dus kan het hier wel neerzette. haar naam wordt Alicia en met voornamen wordt het volledig Alicia, Lincey, Ilana, Caitlyn, Ivanna, Ashley. voorletters A.L.I.C.I.A. ik weet het lang maar het is al 2 generaties traditie en we gaan zo dus gestaagt verder
Wauw dat zijn er veel lovewinnie! Maar wel mooie namen hoor... Wij hebben er maar eentje Zara heeft er ook maar een. Ga alleen maar prijsgeven dat die van ons ook met een A begint
Virginie, veel suc6 morgen. We denken aan je. Mouschy, balen zeg. Hoop dat de kleine nog plots indaalt. Lovewinnie, mooie namen. Wij hebben ervoor gekozen om haar maar 1 naam te geven.