goedemorgen(voor mij dan ) ik krijg 5 feb mn echo ben gister bij de gyn geweest.. TIP voor misselijkheid.. preggie pops(dat is volgens mij de naam) zijn lollies tegen missleijk heid.. niet dat het totaal verdwijnt maar het vermindert de misselijkheid wel heel wat.. is echt een aanrader zeker als j ein de auto zit....
cristel, heeft de gyn geen echo gemaakt bij je? Wat heeft hij dan wel gedaan? Ik mag volgende week dus vandaar dat ik het vraag. Brigitte vervelend voor je, hopen dat het snel over is.
wilden net onze hond Boy (zie album) uitlaten tussen de buien door. Zijn we net 100 meter aan het lopen, begint het ineens onwijs hard te regenen. Dus wij d*onders hard terug lopen, echt niet normaal meer! Hahaha, er reden mensen in een auto voorbij, die lagen vast helemaal in een deuk! Maar goed dat we niet zo ver van huis waren! Wat een wind zeg!
heb receptje gekregen van huisarts en dat zal ik morgen in de apotheek even meenemen (werk zelf ook in de apotheek namelijk).... en inderdaad binnenkort even wat katoenen broekjes halen.... he hoe is het met het weer bij jullie? waaien jullie al weg?
het gaat hier (zoals overal denk ik) flink tekeer..... de tuintafel danst door de tuin.... altijd leuk om te zien.
hey berbel, hij heeft bloed afgenomen, gevoeld van binnen zeg maar en bloedruk endat soort dingen... hij deed nog geen echo omdat bij mn dochtertje het pas heel laat zagen de hartslag en de baby zelf zeg maar.. ik had heellang gewoon een bevrucht eitje meer kon je niet zien... dus vandaar dat ik over 2.5 week moet terug komen voor de echo
Ja ik drink zelf ook niets, ben inmiddels 5 jaar gestopt (mede voor dit doel hihi) gebruik geen drugs, probeer op alle andere dingen te letten dat ik die ook niet neem , kortom ik doe alles voor een gezond kindje anders zou ik het mezelf kwalijk nemen...hebben meer mensen dat gevoel?
wat erg raar is bij mij.. is ik heb met oud en nieuw 1 glaasje op.. en nu ben ik zwanger.. bij mijn vorige zwangerschap had ik dus ook1 glaasje op en bleek ik 3 weken later ook zwanger te zijn... kreeg toen een positieve test.. en ik drink vrijwel nooit.. en iedere keer asl ik dan 1 glaasje drink ben ik zwanger...
grappig dat je dat zegt.... hier (nu kunnen we herkenbaar worden voor bekenden) drinkt zij bijna niet .... Het ziet er uit dat ze zwanger is geworden na een avondje waar we wat zijn doorgezakt.
hahaha ik was iedere keer gewoon met familie en drink dan gezellig een glaasje was trouwens beide met feestdagen bij de eerste met thanksgiving en de 2e dus met oud en nieuw... en weer raak.. maar ja voel me nu dan wel weer schuldig. maarja.... kan er nik smeer aan doen.... wanneer zijn jullie trouwens zwanger geraakt? volgens de gyn als ik uit ga van mn cyclus met de kerts
uitgaande van de cyclus zou het tijdens de kerst zijn... zelf hebben we het gevoel een paar dagen eerder omdat ze toen een klein beetje bloedverlies had.
iemand kan en gaat me vast verbeteren (de domme vaders ook hier )... maar ik dacht dat het een combinatie van testen was om te kijken naar geboren afwijkingen... De test bestaat uit een bloedtest en een nekplooimeting.. Hiermee kunnen ze de kans berekenen op een verhoogd risico. Indien dit risico aanwezig is, dan kan je besluiten verdere testen te doen om meer uitsluitsel te geven.