Goedemorgen iedereen, Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. De afgelopen 2dagen heb ik me echt beroerd gevoeld. Hopen dat het vandaag wat beter gaat en ik weer wat kan gaan doen? Wat spannend zeg voor virgini en noor. Zal het al zover zijn dat ze hun kleintje(S) in hun armen hebben. Ik had een keer gehoord dat bij een ingeleide bevalling het allemaal veel sneller gaat? Ik ben zeer benieuwd Heb ik nog een vraagje durf hem bijna niet te stellen ik weet dat hij al vaker is gesteld maar ik kan hem niet terug vinden Wat moet je nu allemaal meenemen als je in het ziekenhuis gaat bevallen. Ikheb dat koffertje nu al 6X opnieuw ingepakt. X
@Patries81 : Nee helaas hier ook niet lekker geslapen, en de laatste week dus met hoofdpijn opgestaan.Mijn manneke slaapt gewoon door haha! Veel succes vandaag met de klusjes Kwa de gyn, ja denk dat het geen vruchtwater was hoor...denk ik...maar we gaan vanavond nog even voor een ctg langs het zh. @edokid : Wat fijn dat het kamertje nu kwa schilderwerk klaar is Succes met de rest nog!! @MIss X : Heb er 6, jeb toch zeker niet voor niks een wasmachine Zoe84 : Bij mij klopte het, maar bij de vorige 2 niet! Ja weet de gevaren, wil vanavond toch om een ctg en geef het dan wel even aan.Moeten ze er maar naar kijken! Normaal moet je bij vruchtwaterverlies binnrn 24 a 48 uur je kindje vast houden! @Noor : Heel heel heel veel sterkte en succes!! @Verginie : Zet m op @Iedereen ": Sorry degene die ik vergeten ben! Gister heel de avond voorweeen gehad, maar helaas ze zetten niet door Heb het zo gehad...gister echt zitten janken, maar goed het komt wanneer het komt. Heb me nu ingesteld om me lekker te gaan richten op me zoontje Justin die 1 sept jarig is...kaartjes maken, taart regelen enzo enzo Vandaag niet veel doen, justin moet zo naar school en dan even om boodschappen, daarna me kot opruimen en dat was het voor vandaag
vraag me af hoe het met virginie gaat.... spannend hoor word er bijna zelf zenuwachtig van @sophie: dat zijn de betere opmerkingen die een vk kan maken ja ik kreeg ook zoiets te horen en dat vleide toch best wel ondanks dat ik weet dat er aan de zijkant ook heus wat vetjes bijgekomen zijn @edokid: fijn he.. met je dikke buik op je knietjes... lekker poetsen *lach* vond ik toch het meest fijne werkje van het hele schilderen. mag van job absoluut neit schilderen.. dat doet hij wel maar de verfspatjes van de vloer mag ik natuurlijk wel poetsen *grin* maar het resultaat is dan ook daar... @joepie: het gaat vast helemaal goedkomen met je dag zelfs al loopt hij nog zo in de soep.. het is namelijk helemaal JULLIE dag enneh.. niet te veel stressen he gewoon genieten! weet nog wel dat ik in de auto op weg naar stadhuis echt ZO nodig naar de wc moest... ik wist zeker dat ik het niet ging redden tot het stadhuis (toch wel minstens 10 minuten met de auto dus) en eenmaal daar... toch nog best wat mensen... helemaal over en zo gaat het bij jou vast ook stress valt van je af the minute dat het echte werk begint @sereenalian: hmm ik zal eens zoeken en hem dan op mn eigen website zetten dan is ie wat makkelijker terug te vinden dan hier in het topic ik heb me laatst ook helemaal suf gezocht... volgens mij was het ergens rond pagina 614... ik heb trouwens vannacht gewoon geslapen! ok.. wel 16x naar het toilet geweest maar ik had me al helemaal ingesteld op weer uren naar het plafond turen en DAT heb ik dus mooi niet gedaan. helaas is de buurman wel alweer vanaf half 7 in de tuin bezig en denk vanaf half 8 ofzo... wederom met zn waterzaag dus ga zo maar eens naar het zwembad fietsen wat nuttigs doen met mn dag
ah mijn lijstje ziet er nu zo uit: http://vansaskia.nl/babystuff/vluchtkoffer.txt volgens mij.. heb ik dan alles? althans. op het lijstje dan.. in de koffer zelf ontbreekt nog het nodige maar dat komt in de loop van de week wel
Goedenmorgen dames Prisenkids: tja daar heb je dus idd lekker helemaal niets aan! Goed van je dat je een second opinion wil! en idd verstandig om vanavond te vermelden dat je mss wat vruchtwater verloren bent maar dat zullen ze zeker ook wel zien als je opeens nog minder hebt. Veel plezier vandaag met de voorbereidingen voor je zoontjes verjaardag, hopelijk kan je die ook zelf meemaken, met of zonder zijn nieuwe zusje? of broertje erbij. Ik werd vanmorgen om half 6 wakker met krampen.... leef dus zelfs fysiek met virginnie mee Sophie en saskia: altijd prettig als de vk's dat soort opmerkingen maken. Was zelf ook wel blij toen de vk me nog slank vond ondanks mijn 17 kg erbij. Balen van je buurman saskia, kan je eindelijk slapen..... Edokid: lekker gevoel als het allemaal een beetje af is. hier is ook nog niet alles gewassen, dit weekend gaan de laatste dingetjes de was in. Patries: heb je een keer een vrije dag, ben je bijna drukker dan normaal Joepie: ja denk ook wel dat het normaal is dat je zenuwachtig bent, gewoon alles over je heen laten komen want het is idd Juliie dag! geniet er morgen? maar lekker van en ook van het weekendje weg daarna. Miss x: ik heb er zelf 6 gekocht maar heb daarna nog een hele stapel gekregen van mijn zus dus ik heb er nu.... veel. Darcy: ik ben (meestal) ook niet bang en eerder nieuwsgierig. lijkt me zo lastig omdat je het natuurlijk nog nooit gevoeld heb wat je dan precies moet voelen...
Hej goedemorgen mama's! Meteen ff een vraag....sta net op en mn handen zien er zo gek uit! Mn knokkels zijn blauw (knokkels bovenop mn hand, maar ook de knokkels van mn vingers zeg maar) en de stukjes ertusen zijn heel bleek......heeft iemand dat hier wel eens gehad? Kga nu ff op iedereen reageren......
trouwens gister samen met mijn vriend naar de zw gym geweest. Hij vond de ademhalingsoefeningen met het comentaar (aan de vaders gericht) "wat voel je" (hij moest zijn handen op de buik leggen en "mijn baarmoeder voelen") nogal zweverig. Ondertussen had de smuf de grootste lol en begon vrolijk rond te dansen (zoals ze altijd doet als papa aandacht aan de buik geeft) dus waren we nogal afgeleid. Toen hij met zijn rug tegen de muur moest gaan zitten en ik tegen hem aan tussen zijn benen heb ik maar meteen bepaald dat ik in die houding wel wil bevallen, dat zat heerlijk! helaas moesten we daarna op een stoel gaan hangen wat ik minder geschikt vond.
@lovewinnie: jeempie, wat een hoop namen zeg! Vind ze wel mooi en bijzonder dat ze samen weer de eerste naam vormen. Heb je zelf ook zo veel namen? Hier wordt het waarschijnlijk gewoon 1 naam. Mijn vriend vind 1 naam voor een jongen genoeg..Verklap ik alleen dat de naam met een J. gaat beginnen, want we willen het nog even geheimhouden en volgens mij lezen hier mensen mee. En oe, stroopwafels in de magnetron, heerlijk! @prisenkids: nou, lekker dan, heb je dus helemaal niets aan gehad. Hopelijk heb je meer succes bij de 2nd opninion. @zoe: bij mij klopt de kalender niet hoor, ik zou een meisje moeten krijgen idd, maar volgens 2 echoscopisten is het toch echt een kereltje. ( nou ja, we weten het 100% zeker binnen eenpaar weekejs, maar ik ga er van uit dat ze gelijk hebben) @miss x: ik heb nu 18 hydrofiele luiers, ik hoop dat dat eerst genoeg is en anders haal ik snel genoeg wat nieuwe op, maar ik heb idd gehoord dat je ze erg veel gebruikt, dus misschien is 9 wat weinig. Zo moet ik hier als de bevalling begint al 8! Hydrofiele luiers klaar leggen. Dan zou jij er nog maar eentje over hebben. Spannend he van virginie en noor, ben heel benieuwd hoe het met ze gaat! Hier ook ontzettend k*t geslapen eigenlijk. De hele nacht last van mijn rug gehad, heb midden in de nacht nog een potje zitten janken, maar ja, dat helpt ook niet he. Ik heb het eigenlijk een beetje helemaal gehad, maar geen gerommel meer hierzo, dus ik probeer me er maar gewoon op in te stellen dat het nog wel even kan duren, want het wachten duurt erg lang! Vooral door die mensen die elke dag bellen of smsen of het al zover is, wel leuk dat ze belanstelling tonen natuurlijk, maar ook wel een beetje vervelend. Volgens mij ben ik de enige met zoveel hydrofiele luiers haha, nou ja, ik had gehoord dat je er wel 24 kunt gebruiken zovaak als je ze gebruikt en aangezien ze hier vragen of je 8 stuks klaarlegt voor de bevalling, ben ik toch wel blij dat ik wat extra heb aangeschaft.
@han: ik vond tegen de muur inderdaad ook erg prettig en ik heb job plechtig laten beloven dat hij geen koffie mag drinken als we zo zitten.. damned wat een lucht en was ik nog niet eesn aan het bevallen. maar werden al gewaarschuwd dat we nu maar even moesten uitproberen wat het lekkerst zat en dat als het eenmaal zo ver was.. de mannen maar af en teo wat anders moesten suggereren omdat het soms als je daadwerkelijk aan hnet bevallen bent toch anders voelt. ook afhankelijk van wat voor weeen je krijgt zegmaar. btw.. ik voel me 30x wakkerder en fitter dan de afgelopen paar weken hoor.. dus afgezien van dat ik de buurman echt nog steeds niet lief vond... ga ik straks maar lekker even zwemmen eindelijk voor het eerst in dagen weer zin om wat te gaan doen @zoe: geen idee...
Darcy: Ik hoop ook heel erg dat ik thuis mag bevallen! Het zou echt een domper zijn als ik toch naar het ZH moest omdat kindje bijv in het vruchtwater heeft gepoept ofzo.....maar daar gaan we niet vanuit! Miss X: Ik heb geloof ik iets van 15 hydrofiele luiers..... Joepie: Hier ook zo'n fijne nacht gehad....ik droom alsmaar over bevallingen, over of ik alles wel geregeld heb, over het breken van vliezen, over weeen.....word er soms knettergek van! Verder wil ik je heel veel plezier wensen! Edokid: Jij lag er dus behoorlijk laat in, en alweer zo vroeg wakker? Ben je niet brak? Patries: Ik heb me ook al voorgenomen om donderdag nog even naar Prenatal te gaan voor babykleertjes! Hihi, kan het ook maar niet eens worden over de eerste kleertjes.....heb het nog maar niet gezegd tegen vriendlief PrisenKids: Je maakt het wel spannend hoor! Jeetje....Hoop voor je dat je kindje toch snel de buitenwereld in wil! Saskia: Fijn zo'n buurman... Zwem ze! Ennuh volgens mij is je lijstje helemaal compleet! Ik ga vandaag maar niks doen want voel me vreselijk beroerd! Verstopte neus, zere keel, hoesten, zeer hoofd.....getsie!
@zoe: discussie met jezelf over babykleertjes? ik ken het helaas maar al te goed alles is cool en leuk.. maar niets is gewoon HET somehow en toen had ik e indelijk iets wat ik echt leuk vond.. zegt job "oh mwah vond het niks bijzonders eigenlijk" *zucht* nahja.. koop wel gewoon iets zonder dat ik hem laat meedenken *poetspoetspoets* heb ik het al die tijd voor me kunnen houden..... *mopper* nahja.. degene die het nu al gelezen hebben hebben dus ietwat voorkennis op zich vind ik het probleem ook niet dat mensen op het forum het weten het is meer dat eh... ik nog steeds het idee heb dat er af en toe wat bekenden meelezen waarvan ik vind dat ze het nog niet hoeven te weten dus.
Spannend voor Virginie vandaag! Ik voel met haar mee! Ik heb 10 hydrofiel luiers ofzo, en daarnaast andere leuke kleurige spuugdoekjes. Mijn vriend heeft gisteren zelfgemaakte houten klossen en hij stata nu lekker hoog. Heel prettig om in- en uit stappen van bed! Ik begin pas morgen na gyn. controle met de ziekenhuiskoffer. Ik ga nu ff snel douchen want ik ga om 10 uur bij mn vriendin op koffiebezoek, ff gezellig babbelen. Ik kom vanmiddag nog ff op terug om te lezen. Jullie hebben heleboel bijgekletst! En toch spannend voor iedereen dat het erg dichtbij is geworden! Liefs xxx
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg bv, tb Mouchy: JONGEN, + 11kg, bv, thuis een bad bevalling gepland Zoë: VERRASSING, + 14.3kg, bv, tb,22 Juli verlof,volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof Volledig ingedaald Debby21: MEISJE +5 kg bv, uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +11 kg, tb , 3 augustus verlof Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +18 kg,ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, 120/70 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg, thuisbevalling gepland...BV,volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,5 kg, +R, 100/60, bv, tb, heeft al verlof standaard, ingedaald 6 pond bij 36 w Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +19 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama ingedaald uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +10kg, bv, zh, verlof 26 Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof gelijk na zomervakantie 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +17 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +11 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mama Pris: VERRASSING, veel kg, bv, thuisbevalling uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, + 27 kg, bv, zh, 10 aug verlof uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 16 JONGENS 19 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren: 2 JONGENS 1 MEISJES Agenda 21 Augustus: Priscilla gyn echo en controle 21 augustus: Noor echo + gyn 22 augustus: Maart vk controle 22 augustus: Marsab vk controle 22 augustus: Patries gyn controle 23 augustus: miranda040172 gyn controle 23 augustus: Han groeiecho 23 augustus: Zonnetjes controle vk 24 augustus: Han controle vk 24 augustus: Sereenalian controle vk 28 augustus: Jessica gyn controle groei echo 28 augustus: Edokid controle vk 28 augustus: Zoe controle vk 28 augustus: Rootje vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouchy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian ...
goeiemorgen dames, geslapen als een blok vannacht. Zijn gisteren om 11 uur naar bed gegaan en moest pas om half 6 voor de eerste keer naar de wc! Het rommeld wel en steeds harde buiken maar ja we wachten wel weer af 8) miss x volgens mijn lijst moest je er 6 hebben maar moet zeggen dat je er bij het wassen al 2 gebruikt. En een ligt in het bedje dus heb je er 3 per dag nodig. ALs ik het zo type lijkt 6 echt wel weinig. Ga zo maar even kijken en opnieuw tellen misschien dat ik dan nog even naar de hema waggel Virginie hoop eigenlijk voor jouw dat het vlot is verlopen en de kleine er al is! groetjes las
Goeie morgen meiden @Rootje, nee dat zou niet handig zijn maar misschien wordt het toch wel een begin september kindje.... @miss x, ik had er voor Zara zelf een stuk of tien gekocht, en toen kreeg ik er nog tien van m'n vriendin (dus in totaal 20) Het is indd erg handig ze zijn snel droog en is lekker zacht voor de plooitjes. Voor Zara gebruik ik ook nog af en toe hydrofielluiers. @las, waggel ze @miranda, nou hoog he, indd veel beter om zo uit te stappen. @Zoe, beterschap meid! @Han, hihi ik zou die van mij met geen mogelijkheid naar zo'n puf cursus meekrijgen Was vanmorgen ook al om half zes wakker, zouden we onbewust aan virginie denken? @saskia, leuk he buren @prisenkids, wat een gyn zeg, hij wilde zeker graag naar huis Noor sterkte meid! Virginie, zet m op meid! Nou vanmorgen dus om half zes wakker geworden, maar daarna toch weer in slaap gevallen. Vannacht weer menstruatiekrampen wist niet hoe ik moest liggen. Ga vandaag een andere fysio bellen, aan die sukkel heb ik niks. Lijkt wel of het steeds erger wordt Hebben jullie ook zulk slecht weer, wat een wind, lijkt wel storm met windkracht 10! Vandaag de babykamer nog even schoonmaken, doekje erover, dan vrijdag hemeltje halen en dan mag ze komen O ja Joepie een mooie en onvergetelijke dag gewenst jessica
@Sophie & Saskia: lastig he die eerste babykleertjes. Ik had er helemaal naar over gedroomd vannacht. Hij had namelijk afschuwelijke kleertjes aan. Gelukkig heb ik die kleertjes niet voor hem in de kast hangen hoor. Maar toch nog even rondkijken, wil toch liever iets stoers. zo lastig. @Miranda: lijkt me best lekker zo'n hoog bed. Wij hoeven dat hier allemaal niet te regelen, maar lijkt me toch wel makkelijker met uit bed komen. Maar met in bed komen @Las: fijn dat je zo lekker geslapen heb. Je moet toch wat rust hebben. Voor het echte werk We wachten met spanning af. @Zoe: beterschap meid. Maar lekker even uitrusten, doet je vast goed. @Jessica: hoop dat die andere fysio wat tips voor je heeft. Dit is ook niets natuurlijk. Je moet je pols toch gebruiken. Bij jou rommelt het dus ook lekker door. spannend. @Saskia: ik zou ook niet zo blij zijn met zo'n buurman. Op je vrije dag van die kl*te herrie. bah. Dan maar naar het zwembad, is op zich geen verkeerd idee.
Hi meiden Weer lekker afgeklets. Ik denk dat ik nog wel een pak van 6 extra hydrofiel luiers koop. Werd vannochtend beetje overspannen wakker. Kreeg ook huilbuien. Soms word het me allemaal teveel. Verlof gaat te snel, en daarmee bedoel ik dat ik nog zoveel wou doen. Zoals relaxen wat mij gewoon niet lukt. Ik ben alleen maar weg en bezig met het huishouden. Ik zag mezelf zo heerlijk op de bank zitten met een boek de hele dag. En dat is in die 5 weken nog geen een keer gebeurd. Ik word ook gek van mezelf van het schoonmaken de hele tijd. Het huishouden etc. Het is soms gewoon zwaarder dan naar mijn werk gaan. Vannochtend werd ik ook gebroken wakker, met koppijn en spierpijn overal. Gewoon overbelast. En dan denk ik.. ''Ik ben al bijna 5 weken thuis, ik moet juist lekker relaxen en uitrusten'' maar zo voelt het helemaal niet! Sorry moest even afblazen.
Miss X waarom laat je het huishouden dan niet een dagje? ik ben ook niet elke dag er mee bezig... bv stofzuigen is echt een hele uitdaging, ben helemaal gesloopt als ik daarmee klaar ben, dus doe dat om de dag ipv elke dag... en zo zijn er nog veel meer dingen. En ik vraag mijn hubby ook om dingen te doen hoor Jessica, hier ook net herfst weer! En je gaat vandaag lekker met het kamertje bezig, is ook erg leuk! Las fijn dat je goed hebt geslapen! is ook wel eens lekker! Zoe beterschap! Suus voel me ook net zo hoor! al die aandacht is wel leuk, maar je word er niet vrolijk van, ben je al bezig? is het de hele tijd..... en dan moet je NEE zeggen... zucht.... Han wel leuk die partner bijeenkomst, weten ze ook hoe het is haha! Over de hydrofiel luiers, je kan er nooit genoeg van hebben Ik weet niet eens hoeveel ik heb, maar je vliegt er door heen. Net wat sommige andere meiden ook al zeggen alleen al met badderen heb je er minimaal 2 nodig, en in het bedje ligt er ook al 1. En ze zijn gewoon erg handig met vanalles en nog wat. En over die kruiken, tja overal staat dat je er 2 nodig hebt.... En ik heb ze zelf ook alle 2 gebruikt, en als kraamverzorgster heb ik ze ook altijd alle 2 gebruikt, zeker als je de winter periode in gaat... Voor de rest baal ik als een stekker, de baby gaat dus zeker niet eerder komen, en is nog niet ingedaald. Al kan dat nog tijdens de geboorte gebeuren, maar echt leuk is het allemaal niet.... Heb het echt zo gehad, ben helemaal gaar........