Goedemorgen allemaal! Heb heerlijk geslapen, eigenlijk slaap ik redelijk goed, maar 's nachts wil manlief mij nog wel eens ontvluchten vanwege mijn gesnurk wat in decibellen is toegenomen... haha
Morgen dames iedereen komt tegenwoordig alleen maar kijken of er iemand aan het bevallen is ik kom gezellig iedereen even goedemorgen wensen Kan ik meteen even mededelen dat ik vannacht omgekeerde weeen had Werd wakker met een ontzettende pijnlijke harde buik, met veel moeite weggepuft. Toen 10 min later weer, 10 min later weer.... ik was even bang dat het ging beginnen. Gelukkig zat er daarna steeds langer tussen en werden ze minder pijnlijk pfffff ik wil nu nog niet bevallen hoor, nog even tot 37 weken wachten. Marsab: patries heeft het helemaal goed uitgelegd (bij mijn mening) Zij is een stuk beter in uitleggen als ik merk ik wel Joepie: heel veel plezier vandaag (en het aansluitende weekend natuurlijk) Geniet ervan! Prisenkids: jaaa maincoons zijn prachtig! Helaas ben ik eigenlijk best allergisch voor katten en een langharige kat is dan toch echt te veel van het goede. Ik ben zelf verliefd op abbesijnen, die zijn zo lollig en ook echt mooi (vind langharige katten vaak mooier maar dit zijn erg mooie kortharige) Patries: veel... plezier... met je laatste werkdag! ik had er nog nooit van gehoord dat het uitmaakt hoe diep ze liggen wanneer ze komen maar het lijkt me wel logisch. Darcy: hihi grappig dat jou knorrige buien verdwijnen door een patat speciaal.... bestond er voor mij ook maar zo'n wondermiddel. Hoe was je film? Ik mag om 11 uur eindelijk naar de gyn voor de groeiecho, ben zooo benieuwd! nog maar 2 uurtjes...
Even een vraagje? Hebben jullie ook zo veel last van harde buiken? Ik hoef maar op te staan en dan is hij hard. Ik hoef maar te gaan lopen en dan wordt hij keihard. Ik hoef maar te gaan zitten en dan wordt hij keihard en al doe ik niksa hij wordt toch keihard. groetjes las
goedemorgen dames ik wilde nog gauw even stiekem kijken of er niet iemand bevallen was. heb vannacht diarree gehad bah ik denk door de spanningen van vandaag. trouwens ik ben de sms buddy van noor als ze het weekend nou bevalt kan ik jullie niet op de hoogte brengen. dan wordt het niet eerder dan maandag. ik ga maar weer heb het nog druk. groetjes joepie
Goedemorgen, Lekker geslapen allemaal? Ik heb eindelijk sinds tijden weer een nacht doorgeslapen. Maar wel bij het omdraaien telkens een flinke steek onder in mijn buik. Ook het opstaan ging moeilijk. Ik heb mezelf uit bed gerold en stond krom op. Duurde even tot ik me kon strekken en ja Las ook hier veel harde buiken.! Moest ook heel nodig plassen dus misschien kwam het daardoor. Iedereen een fijne dag en veel succes en plezier bij de VK zo. Voor de gene die moeten. Mijn man heeft vandaag kamp met de kinderen van zijn werk. Dus ik ben vandaag en vanacht alleen. Zul je zien dat het nu vanacht gaat beginnen :S
hey bedankt allemaal voor de reacties op het katje. Hij is verlamd van achter omdat de bekken zijn gebroken. Ook heeft hij een nierziekte (was niet schadelijk voor mij) Hij heeft al 2 keer geplast (wel met bloed) maar dat werkt in ieder geval nog. Nu heeft het beestje net ook een klein drolletje gedaan (ook dƔt werkt dus ook nog!) maar dat ligt dus op zijn kleedje. Kan ik dit niet met handschoenen aan en een doekje verwijderen? Anders ligt hij er zo in... Mijn man is werken de hele dag.... Hmmm....wat een gedoe zeg!
Goeie morgen meiden @Mouschy, leuke foto samen met Ewout, lekker stoeltje @sereenalian, nou doe maar niet je bent pas 35 weken.... @Joepie, kan hoor door de spanning. @las, jep hier ook harde buiken met staan, zitten.' Lag gister op bed en ze ging dr eigen ook even uitstrekken en omdraaien...oefff (en een heel appart gezicht) @han, ik ook hoor, laat ze nog maar even zitten tot we mogen @marsab, aaacchhh hopelijk wordt ie snel weer beter. gelukkig zijn hier katten expers @Pomme, zolang hij het niet opneemt met z'n mobiel Soms laat ie van mij het nog horen @prisenkids, best mogelijk indd de 28ste vollemaan, dat zeggen ze indd! Hier redelijk geslapen, harde buiken, en dan maar niet te beginnnen over m'n vingers...... Morgen ochtend lekker naar mn vriendin, heb ik al lang niet meer gezien, naar d'r nieuwe huis kijken, en ze is ook zwanger (na d'r mannetje ben ik de enigste die het weet!) Dus dat wordt lekker praten over baby's en daarna even naar Burgerhout joepie. Vandaag rustig aan doen, vanmiddag even terug voor het geboorte kaartje, zag gister pas dat ons adres verkeerd geschreven is en onze achternaam, en dat wil ik toch wel allemaal goed erop! tot vanmiddag meiden.
Hoi, hier ik ook weer even. Kom even nieuwsgierig spieken. Pfoeh wat slecht geslapen, o.a. door een vreselijk irritante mug die mij meerdere keren geprikt heeft en een jeukende arm En merk dat ik met tillen op moet passen, rug werkte niet zo mee vannacht. Las, ik heb laatste dagen ook veel harde buiken en voel haar daardoor minder. Ook af en toe het gevoel dat er een band om m'n ribben getrokken wordt. Vandaag drukt ze ook gezellig op de onderkant. Wil zo de stad in, ben benieuwd hoe ik ga waggelen haha. x Sophie
heb het drolletje verwijderd met handschoenen ook, een plasticzak om mijn arm, met daar een doek in. Dit moet toch geen kwaad kunnen, daarna heb ik gelijk nog eens mijn handen gewassen. Volgens mij kan er geen ƩƩn bacterie door die laag! hihi
Oh spannend, steeds meer gerommel in het circuit . Hier eindelijk weer eens goed geslapen. Wel af en toe kramperig gevoel maar niet noemenswaardig... Lijkt wel of het in ene is afgenomen.... Naja we will see... Marsab, volgens mij is dat geen probleem hoor. Ik maak de kattenbak ook gewoon schoon met handschoenen. Als je het dan ook nog dubbel doet met handschoen en doekje dan kan er niks mis gaan lijkt mij... Wel zielig he, zo'n beestje. Wat kunnen ze er verder aan doen? Of blijft hij nu verlamd? Jessica, phiew gelukkig zie je het nog op tijd dat het adres niet klopte hihihi Joepie, dat is mooi te horen. Ik hoop voor Noor dat ze nog even lekker bij haar kunnen blijven zitten en dat alles goed gaat... Han spannend, dus het leek er wel even echt op? Ben benieuwd hoe je groei echo is strakkies. Laat je het ff weten? Ok, straks nog even naar de Ikea om gordijnen te halen en dan weer lekker relaxen. Fijne dag en succes voor diegene die naar VK og Gynea moet. P.s.: Nog geen nieuws van Viginia he? kus
marsab : met een handschoen aan mag je het wel opruimen hoor Ik doe de kattenbakken hier ook nog, maar wel met handschoenen. Kon volgens de gyn geen kwaad! Op de rest reageer ik straks, ga ff lggen, ben tegenwoordig om 10 uur al steen kapot en ben er dan net 2 1/2 uur uit
Goede morgen allemaal, Ief, jeetje wel erg spannend voor jou.Het zal niet lang meer duren. Ik heb vannacht ergggg slecht geslapen. Ben verkouden en kon heel moeilijk ademen. Slijm in mn keel en kriebels en mijn neus is verstopt. Voel me echt niet lekker. Ben erg benieuwd naar Virginniie, als het goed is zij nu bevallen.
@ief: oe spannend dus wie weet komt er deze week al een 2e babietje bij kijken @pomme: gefeliciteerd nog! @han: ik ging oorspronkelijk ook voor langharig.. somehow heb ik nu een abessijn thuis inderdaad geniale beesten zijn het enneh.. helaas verharen ze net zo erg hele vervelende haren ook nog.. je krijgt ze bijna niet meer van je kleren af enneh.. die uk van jou mag nog even blijven zitten hoor hoop dat je even streng hebt toegesproken vannacht? @marsab: met handschoenen en je handen wassen moet echt kunnen hoor. zolang je niet tussendoor even ej vingers in je mond stopt..... maar lijkt me dat je dat sowieso al niet deed overigens hier tot kwart voor 5 geslapen en toen was het over ook voor job trouwens.. die lag net zo hard te draaien en te wiebelen. en mn buik was ook al niet gezellig die sliep lekker door.. dus al met al duurde het erg lang voor de wekker ging. iteindelijk net tot kwart over 10 geslapen en bovendien.. weer 0,3kg afgevallen sinds eh.. maandag. toch apart want ik BLIJF echt eten. ga er maar vanuit dat alles rechtstreeks into de babybeer gaat. job merkt ook wel om de dag ofzo op dat het lijkt dat mijn buik NOG dikker word... of dat hij WEER gegroeid is dus ik ben bang dat ik gewoon een klein vreetzakje aan het maken ben vind het bijna jammer dat er niet nog een groeiecho komt.. want ik denk dat het aardig bijgroeit zo
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg bv, tb Mouchy: JONGEN, + 20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland niet ingedaald Zoƫ: VERRASSING, + 14.3kg, bv, tb,22 Juli verlof,volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg, nh, 100/55 Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof Volledig ingedaald Debby21: MEISJE +5 kg bv, uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +18 kg,ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, Sophie: MEISJE uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, 120/70 bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg, thuisbevalling gepland...BV,volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,5 kg, +R, 100/60, bv, tb, heeft al verlof standaard, ingedaald 6 pond bij 36 w Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +19 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama ingedaald uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, TB Sas25: MEISJE uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Triez: JONGEN Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +10kg, bv, zh, verlof 26 Augustus uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +17 kg, bv, zh , Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mama Pris: VERRASSING, veel kg, bv, thuisbevalling uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, + 27 kg, bv, zh, 10 aug verlof uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 16 JONGENS 19 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren: 2 JONGENS 1 MEISJES Agenda 22 augustus: Patries gyn controle 23 augustus: miranda040172 gyn controle 23 augustus: Han groeiecho 23 augustus: Zonnetjes controle vk 24 augustus: Han controle vk 24 augustus: Sereenalian controle vk 27 augustus: Mouschy controle VK 27 augustus: Saskia78 intake kraamzorg [b[28 augustus: [/b] Saskia78 controle VK 28 augustus: Jessica gyn controle groei echo 28 augustus: Edokid controle vk 28 augustus: Zoe controle vk 28 augustus: Rootje vk controle 29 augustus: Marsab vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian ... gek genoeg.. ben ik inmiddels +9 kg ipv +11 raar idee hoorr vooral omdat je mn buik ongeveer ziet groeien...
goedemorgen ik kwam ook eens kijken of een er toevallig al iemand bevallen is maar het is nog erg rustig op dat vlak... Wel her en der gerommel maar nog niets concreets... Hier is alles nog erg rustig moet ik zeggen.... Ik verwacht ook niet dat het erg snel gaat gebeuren... Maar iedereen die ik zie zegt wel dat het vast wel op tijd zal komen..... We zullen zien...
Heel herkenbaar, dat is bij mij nu al een dikke week zo. Helaas ook 's nachts, dus ik heb vannacht weer nauwelijks geslapen. Ik denk dat ik de afgelopen 48 uur, minder dan 6 uur geslapen heb . Nu dacht ik, dan blijf ik lekker in bed liggen een boek lezen, dan rust ik nog een beetje uit. Maar ik heb mijn boek uit en was in de overtuiging dat ik er nog 1 had die ik nog niet gelezen had, maar dat is dus niet zo. Nu moet ik eerst nog leesboeken gaan regelen. Ach ja... (Sorry hoor, even klagen ) Marsab, wat zielig voor dat katje. Wel fijn voor hem dat jullie je over hem ontfermen. Hopelijk komt ie er helemaal bovenop, of in ieder geval zo veel mogelijk.
@loran:heel erg bedankt voor je medeleven, het begint idd hier nu ook wel spannend te worden! @ief: jeetje wat spannend meid! Mag ik vragen waar je vk dat op baseert? @las: ik heb het ook, maar ook als ik in bed lig, dan krijg ik de hele tijd een harde buik. Gaat de hele dag door, moet zeggen dat ik het best vervelend vind. Vandaag alweer 39 weken en nog niets noemenswaardigs aan de hand. Straks naar de vk en dan kijken of de kleine inmiddels helemaal vast ligt. Vind het wel moeilijk dat het nog 3 weken kan duren, ben er echt een beetje flauw van. Weer vervelend geslapen vannacht, maar we hebben de leesmap, dus heb lekker liggen lezen om 3 uur vannacht haha. Jammer dat virginie geen buddy heeft, ben wel heel benieuwd hoe het is gegaan. Er moet nu toch een dezer dagen een septemberbaby geboren worden toch? Er zijn er best veel aan het rommelen ed. Mijn mannetje heeft vandaag zijn eerste echte rijles gehad, t zou toch wel heel makkelijk zijn als hij straks zijn rijbewijs heeft. Gelukkig doet hij een soort van snelcursus, dus het kan nooit heel lang duren. Krijgen jullie ook aldoor smsjes of telefoontjes met de vraag of je al bezig bent? Ik gisteravond weer, vind het best vervelend hoor. Ik weet ook wel dat het goedbedoeld is, maar toch. Veel plezier vandaag meiden! Ben benieuwd of er vanavond wat meer babynieuws is!
@rootje: iets doet me vermoeden dat je geen hekel hebt aan boeken kopen zou bijna zeggen je mag hier wel een boekje komen lenen.. maar de boekwinkel is vast dichterbij
Tja inderdaad ik heb er zeker geen hekel aan, je zou onze boekenkast moeten zien Maar de boekhandel is inderdaad een stuk dichterbij dan rotterdam. Hoewel ik het eigenlijk niet zie zitten om er heen te gaan. Ben zo ontzettend brak namelijk. Ik kan al bijna niet lopen van vermoeidheid en de pijn in mijn bekken, laat staan in de auto stappen en naar de boekhandel rijden. Dus ik ga maar eens zoeken of ik nog boeken heb die ik al zo lang niet gelezen heb dat ik niet meer weet waar het over gaat