mja of gewoon een boek uitzoeken waarvan je zeker weet dat je het echt goed vind hier ook een overvolle boekenkast hoor. ben laatst overnieuw begonnen in the wheel of time van robert jordan. was er al eens eerder in begonnen maar vond er geen barst aan. nu zoef ik er heerlijk snel doorheen en vind ik het eigenlijk behoorlijk spannend zit alweer in deel 4 inmiddels (heb t/m 6 in de kast.. daarna moet er echt geshopt worden.. das het nadeel van zulke series )
Ja dat kan ook nog inderdaad. Hey ik krijg net de nieuwsbrief van bol.com, 3 thrillers voor de prijs van 2, die komt net op tijd, snel bestellen en morgen in huis
Hier ook nog alles rustig. Lees wel met spanning mee om te kijken of er al iemand bevallen is. Ben zo benieuwd! Harde buiken ken ik niet; zou best kunnen dat ik ze wel eens gehad heb, maar ik herken ze niet als zodanig. Wel kan ik voelen dat kleine uk steeds vaster in mijn bekken gaat liggen. Dat gaat gepaard met nogal wat krampen en steken! Ook 's nachts als ik me omdraai dan kan het allemaal even flink zeer doen. Van mij mag die bevalling wel gaan beginnen! Moet er niet aan denken dat ik nog 3,5 zou moeten wachten! Zodra hier wat gebeurd dan laat ik dat meteen weten!
Goeiemorgen mama's! (kan nog net) Prisenkids: Ik denk ook dat er de 28ste wat gaan bevallen, heb mezelf ook op die dag gezet hihi! Joepie: Hier de laatste dagen soms ook diarree.... Sereenalian: Niks aan he, als je mannetje een nacht weg is? Marsab: Je bent er maar druk mee met het katje! Wel heel zielig hoor! Hoop dat tie snel een beetje opknapt! Jessica: Leuk is dat he, kletsen over baby's met een vriendin! Mijn vriendin is ook zwanger (12 wkn) en hebben het ook alleen maar daarover soms haha Sophie: Waggel ze in de stad! Maart: Hier nog zo eentje met een zere keel, hoesten, zere oren en een verstopte neus! Het begon gister al, maar het is vandaag veel erger. Heb geloof ik echt beetje de griep te pakken....getsie! Als dat voor het bevallen maar over is haha Saskia: Wat grappig dat je blijft afvallen! Misschien maakt je uk nu wel een giga groeispurt en eet tie alles op wat mama ook opeet..... Rootje: je mag van mij wel boeken lenen, vrees alleen dat ik niet in de buurt woon (goeie tip is trouwens: De Reunie van Simone van der Vugt....heb m net uit....) Suus: Ik vind dat ook heel vervelend worden al dat gebel en gesms of ik er nog loop en of het al rommelt.....word er zelf een beetje zenuwachtig van! Droom ook alleen maar over bevallen etc.... Hier ook nog steeds niets aan het handje, behalve grieperig dan.... Heb de hele ochtend op de bank gelegen, jekkes! Kleine uk wilde gisterenavond geloof ik uitbreken....en wel midden uit mn buik...woow wat ging die tekeer! Word het dan toch een voetballer?
@zoe: mja te veel afvallen is niet echt goed geloof ik dat is iets met afvalstoffne... maar vorige keer klaagde de vk nog niet... dus het zal wel goed zijn denk ik toch @rootje: welke thrillers?
Saskia, Ik woog gisteren bij de vk 2 kg minder als vorige week. Dus ik ben ook afgevallen of de weegschaal doet het niet goed daar. Suus, inderdaad erg vervelend die telefoontjes.
Zo ik ben weer terug We hadden dit keer een heel aardige gyn die alles duidelijk uitlegde en ons goed geruststelde. Ze was echt een expert in echo's maken geloof ik want heb nog nooit gezien dat ze alles zooo snel vonden. Alles was prima, smurfje is niet extreem klein en zal waarschijnlijk 6 pond bij geboorte zijn. Ze heeft ook nog even een blik tussen haar beentjes geworpen en het is echt een meid (zijn we ook weer gerustgesteld want we hebben nog steeds geen jongensnaam) Saskia en rootje: ja is heerlijk om boeken te shoppen! het werd alleen wel een heel dure hobby dus ben ik nu maar lid van de bieb geworden dus daar leef ik me helemaal uit. Saskia: vreemd dat je af blijft vallen, ik kom helaas alleen maar meer en meer aan. Gelukkig blijft je buik vrolijk doorgroeien dus het zal wel goed zijn. Zoë en maart: ik blijf bij jullie uit de buurt, wil niet ook ziek worden ief: spannend! bij mij is vandaag geconstateerd dat ze nog los in het bekken ligt, betekend dat dat ze nog een hele tijd op zich laat wachten? Ik hoop het wel want ben nog niet eens 37 weken. Suus: is idd heel handig als je vriend ook een rijbewijs heeft, hopelijk haalt hij hem snel. Las: ik heb ook heel veel harde buiken, vooral 'snachts. Als ik opsta/ weer ga liggen krijg ik weer een harde buik, erg vervelend!
@han: ik kocht veel bij de kiosk.. das net ff goedkoper je hebt wat minder keus tho en ben fanatiek aanhanger van de donner hier... maar daar mag ik van mezelf niet te vaak komen meestal ontwijk ik die tenzij ik een boekenbon heb nog ergens (en sinds de verhuizing duiken die overal en nergens op..... ) en ik ben lid van bookcrossing dan kun je gewoon boeken in/uitlenen alleen nu steeds geen tijd om dingen te versturen.. dus het staat even op een stop.
Hoi hoi, Han: Fijn dat alles goed was bij de GYn en ze je nog even hebben kunnen bevestigen dat je echt een meisje verwacht. Wij krijgen ook een meid (hopen we) en anders is het maar zo. Ik droom wel vaak dat het toch een jongen word. Voordat we de 20weken echo kregen was ik er ook van overtuigd dat het een jongen werd. Zoe: Nee ik vind het niks als mijn ventje weg is. Gelukkig komt het niet zo vaak voor. En mijn broertje komt me vanavond gezelschap houden . Hier ook een boeken verslinder. Alleen elke keer als ik ga lezen word ik moe en val ik in slaap. Best vervelend. Ik ben nu in de laatste Harry Potter bezig. En die is engelstalig dus moet wel echt mijn aandacht erbij houden. Ik vind hem tot nu toe wel geweldig trouwens. Straks ga ik ook ff naar buiten. Zit de hele week al binnen.
Han fijn dat alles goed was bij de VK! dus echt een meid haha leuk! zoe beterschap! miss. is het ook wel het begin van de bevalling, want die begint vaak als een griepje... succes! Migga fijn dat de uk goed is ingedaald en nog meer aan het zakken is, goed teken! Tja van mij mag het ook wel beginnen hoor, ben het echt zat.... Saskia en Rootje veel lees plezier! Suus hoe was het bij de VK, beetje leuk nieuws gehad? Tja vind het ook een vreselijk idee dat het nog 3 weken kan duren... Maar alles wat de beeb eerder komt is weer meegenomen. Hier verder ook niet zoveel nieuws... Alles is nog rustig in mijn buik. Heb wel last ook van harde buiken, maar dat hoort er bij... Het lijkt net of ik een skippybal heb ingeslikt... iedereen op straat (wild vreemde) spreken me aan dat het vast niet lang meer zal duren
@Han: bij mij werd gisterochtend ook geconstateerd dat uk nog lekker los lag en helemaal niet aan het indalen wil slagen. Gelukkig maar, want ik wil nog wel een week of 4, 5 door. Heb zo'n goeie zwangerschap, zelfs mijn rug doet geen pijn meer en ik slaap als een diva @Marsab: jij gaat toch morgen terug naar de dierenarts met dat kleintje? Wat betreft ziektes e.d.: als je katten bent gewend, ermee bent opgegroeid e.d. dan heb je (net als het grootste deel van Nederland) allang anti-stoffen tegen toxoplasmose opgebouwd. Ik maak geen kattenbakken schoon, maar aai alles wat los en vast zit en ben er heel makkelijk in (vooral met mijn eigen dieren.) @Joepie: meis, fijne dag vandaag, het weer heb je mee! En een heerlijk, romantisch weekend gewenst - lekker uitwaaien, een drankje, uitslapen... enne...Gefeliciteerd!! Girls, fijne middag nog. Ga even wat eten weer, heb net gezwommen en kan een koe op
Saskia: Nee, teveel afvallen lijkt me inderdaad ook niet goed! Maar als je VK er vorige keer niks over heeft gezegd zal het wel goed zijn. Misschien ff vragen volgende keer..... Han: Fijn dat alles weer goed was! En dat je nog een keer gezien hebt dat het echt een meid is! Volgens mij is het meestal wel zo dat als het nog niet volledig is ingedaald de bevalling nog wel ff duurt...... Mouschy: Wil je me niet zo laten schrikken.... hahaha, kga zo maar eens ff een frisse neus halen, helpt misschien wel.... Darcy: Wat fijn dat je je zo lekker voelt! Lekker hoor dat je zo goed slaapt! Lekker van genieten! Ennuh....eet smakelijk (al lijkt een hele koe me beetje veel )
@zoe: kreeg in het begin van mn zwangerschap ook te horen dat het vooral het punt is dat je niet moet dieeten... maar dat een beetje afvallen best kan gebeuren. viel in begin ook eits van 5kg af in een paar weken tijd zegmaar vandaar dat ik nu op niet zo heel veel pluskg's zit vrees ik ik heb de 28ste weer een afspraak en bij deze is het verplicht wegen plus urine onderzoek dus als er wat is hoor ik het vanzelf lijtk me
Het is vast allemaal wel goed! Vind zo raar dat je urine onderzoek hebt, dat hoef ik niet.....zo zie je maar dat het per VK weer heel anders gaat....
nog maar 9 dagen.. das 1 week en 2 dagen he poe... time flies enneh.. tja bij mijn vorige vk heb ik helemaal nooit urine hoeven inleveren zlefs niet de eerste keer... hier moet het vanaf 36 weken elke week somehow
ik had al een paar dagen last van krampen en dacht indalings weeen, nou nee dus ik weet niet wat het was maar gister avond toen ik in bed lag kreeg ik een drukkend gevoel en lag me meisje weer even dwars en kreeg een heele harde buik die ook echt pijn deed. gelukkig ging ze naar een uurtje weer goed liggen en o wat lucht dat op maar toch baal er wel van dat ze nog niet vast lig
Nog geen baby's geboren zo te lezen. Darcy, fijn dat je nergens last van hebt, ben jaloers op je. Han, Super dat alles goed was bij de gyn. toch fijn om te horen. Ga zo ook maar een frisse neus halen. Verveel me
Meiden ben dan sinds een half jaar geen poster meer hier in het topic, maar nog wel een trouwe meelezer... Ik wil ons allemaal even een fijne bevalling toenwensen en hopen dat we, over een niet al te lange tijd, allemaal een gezond wondertje kunnen vast houden! Gr claudia