Goede morgen, Hier ook een vroege vogel. Heel slecht geslapen vannacht, misschien in totaal 2 uur en voor de rest alleen zitten draaien. Kan heel moeilijk slapen met een verstopte neus. Ik zie dat er nog geen baby's geboren zijn, maar dat zal niet lang meer duren erg spannend! Ik ben erg benieuwd naar de baby foto's. sereenalian, veel suc6 bij de vk. Ief, lees ze, straks na de bevalling heb je misschien geen tijd meer voor een boek.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg Miss X: MEISJE, +22kg, bv, zh, 20 Juli verlof, Volledig ingegaald uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +19 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +11kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +17 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mama uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, + 27 kg, bv, zh, 10 aug verlof uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 15 JONGENS 17 MEISJES 15 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/6/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06-07-'07 (29w6d) van een vlinder - Niels Broekmans Totaal geboren: 2 JONGENS 1 MEISJES Agenda 23 augustus: Han groeiecho 23 augustus: Zonnetjes controle vk 24 augustus: Han controle vk 24 augustus: Sereenalian controle vk 27 augustus: Mouschy controle VK 27 augustus: Saskia78 intake kraamzorg 28 augustus: Saskia78 controle VK 28 augustus: Patries controle gyn 28 augustus: Jessica gyn controle groei echo 28 augustus: Edokid controle vk 28 augustus: Zoe controle vk 28 augustus: Rootje vk controle 29 augustus: Rian vk controle 39 weken 29 augustus: Marsab vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle 30 augustus: miranda040172 gyn. controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian
Goeie morgen meiden. Nou hier ook weer slecht geslapen werd om 4uur wakker om te plassen, en eenmaal weer terug... De bovenbuuf had nog de tv aan staan en als ik dan eenmaal wakker ben. Om 6uur was ik nog wakker, om half zeven een beetje ingedommeld, en om half acht mamaaaaaaa............. Dus ben helemaal op, straks naar mn vriendin, en daarna hemeltje ophalen in burgerhout en daarna naar bed! Moet ook steeds aan Virginie en Noor denken! Virginie heeft d'r kleine nu Moet maandag weer naar de fysio, mijn nek is trouwens ook erg verkramt. Hij zei hoe zit je, zeker ingezakt, ik ja kan wel hij, ja zo zit je nu ook Dus dat heb ik er ook bij, en de CTS trekt nu ook al door naar mn arm, dus van mij mag ze zaterdag of zondag kom Sorry dat ik niet reageer hoor meiden, maar heb wel alles gelezen. Nou meiden fijne ochtend en middag, kom vanavond wel weer even kijken.
hai hier een update voor het forum 34w en 5 dagen alles oke. ctgs blijven goed. verder rust rust rust. morgen wordt de navelstrengdoorbloeding gemeten en dan wordt het beleid verder bepaalt. liefs noor hier gauw nog even een smsje plaatsen van noor. voordat we vertrekken naar zandvoort. ga niet alles teruglezen hoor doe ik maandag wel. groetjes joepie
Fijn dat Noor je had gesmst! Enne veel plezier dat jullie naar Zandvoort gaan! Met dit lekker weer! Ik heb ook k*t geslapen vannacht, om elk 1 a 2 uur wakker naar de wc en had pijn in mijn heup, pff. Het leuke is dat mijn poes ieder X met mij mee naar de wc gaat en dan terug naar bed, lief he. Ik was al blij dat ik om 7 uur uit bed kwam, omdat mijn vriend ook wakker moest zijn voor zijn werk. Ik denk ook dat Virginie intussen al een baby heeft. Verder verveel ik me nog steeds niet, want ik heb nog genoeg te doen Ik kom vanmiddag nog terug kijken! Lies x
Goedemorgen mama's! Hier wel redelijk geslapen vannacht, maar 3x wezen plassen...en daarna gewoon weer verder geslapen! En dat terwijl ik gister ook al bijna de hele dag had geslapen....Ben nu nog doodop... Mag je trouwens iets voor je keel als je zwanger bent? Patries: Geniet lekker van je verlof! Voor je het weet zijn de weken al voorbij! Ief: Wat spannend zeg bij jou! Ben benieuwd of je VK en je mannetje gelijk hebben....Word je soms ook helemaal gek van dat afwachten? Maart: Wat balen dat je zo slecht hebt geslapen! Verplicht middag-dutje doen! Hoe is het vandaag met je verkoudheid etc? Mooi buikje heb je trouwens! Sereenalian: Veel plezier met je oppas hondje! Wat is het voor hondje? Jessica: Wat doet de bovenbuuf 's nachts met de tv aan? Veel plezier bij het hemeltje ophalen! Joepie: Veel plezier in Zandvoort! Geniet er lekker van! Noor: Ben blij dat alles goed met je is....we wachten in spanning af! Heb tegen 10 uur verjaardag van de buurvrouw en vanmiddag even snel op visite bij oma....en tussendoor nog even slapen
Dag lieve mama's. Vind het zo vervelend voor iedereen die zo slecht slaapt. Ik heb daar helemaal geen last van. Ik word 'snachts hooguit 2x wakker om te plassen en verder slaap ik als een roosje. veel liefs
Goeiemorgen meiden, Hier ook behoorlijk beroerd geslapen. Voelde me gisteravond ook helemaal niet lekker, heel onrustig. ik had 's middags een omelet gegeten, denk dat die verkeerd gevallen was. Voelde me behoorlijk naar. Dus 10 uur mijn bedje ingedoken, helaas wel tig keren wakker geweest. Bah. Dus voel me brak. Vandaag maar lekker rustig aan. Beetje rommelen in huis en straks met mijn mannetje zwemmen. Das zo relaxt. @Noor: fijn te horen dat het goed gaat met jou en de ukkies. @Joepie: ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad gister en een heel fijn weekend in Zandvoort gewenst. @Ief: Wij wachten geduldig af hoor. @Sereenalian: O wat leuk een oppashondje. Veel plezier met hem vandaag @Jessica: Eindelijk het hemeltje ophalen. Super zeg. @Zoe: volgens mij mag je wel wat voor je keel hoor tijdens je zwangerschap. Ik zal het gewoon even navragen bij de dokter of apotheek. @Maart: Mooie foto zeg en een mooie buik natuurlijk. Ik hoop dat je je al wat beter voelt. Verkouden zijn is echt niet leuk. Zal vanmiddag wel weer even spieken hier. het wordt toch steeds spannender!
@zoe: ik zou het op thee met honing houden ik ben zelf zwaar fan van trachitol.. maar dat mag dus niet als je zwanger bent heb in het begin keer of 3 een halve keelontsteking gehad en normaal "fiks" ik dat met trachitol omdat ik voor veel echte medicatie allergisch ben. dat was wel eventjes vervelend.. maar thee met honing helpt best aardig. en dropjes ook. (en zolang je geen last hebt van je bloeddruk.. mag je best af en toe een dropje.. ) hier trouwens vannacht geslapen als een blok zou dat komen van het fietsen plus dat we savonds nog naar ikea zijn geweest. 3x ikea op en af gelopen omdat we steeds iets anders bedachten en nog even terug wilden slechts 2x naar toilet geweest ook.. *heerlijk* wel om 9 uur echt wakker maarja.. liever om 9 uur echt wakker.. dan de halve nachht natuurlijk blij te horen dat het goed gaat bij noor mijn dementie begint trouwens absurde vormen aan te nemen soms gister job "hmm je bent vergeten de ventilator in de badkamer uit te zetten... het word wel steeds erger he dat vergeten?" waarna ik helaas moest opmerken dat ik ook vergeten was mijn eigen ontbijt te kopen bij de supermarkt... (dat vind ik toch vervelender dan een ventilator zegmaar) gelukkig wel gewoon ontbijt voor job meegenomen ik kan nog wel eventjes richting super lopen.. job wipt om half 8 de deur uit richting werk gister werd ik nog half omver gelopen ind e ikea door een mevrouw... die eerst in halfnederlands begon te roepen "oh sorry.." met een hoop gemopper er tussendoor en vervlgens mijn buik zag en onwijs in de lach schoot. dus ik snapte het al eventjes niet.. bleek dat ze met zo'n zelfde buik liep en daarom aanvankelijk tijdens het sorry zeggen nogal mopperde *grin* uiteindelijk dus toch nog wel even om gelachen samen en elkaar succes gewenst
hey allemaal! Hier ook redelijk geslapen. Met het poesje gaat het ook wel redelijk goed. Moest er vanmorgen weer mee naar de dierenarts. De DA was blij dat hij op de kattenbak plaste, maar poepen laat het katje lopen. Dat komt dus door de verlamming. Hij voelt niet dat hij moet zeg maar. Verder hebben ze hem ontwormd en ik heb het beestje bespoten met frontline ontvlooiing. Dit is alles wat we er tot nu toe aan kunnen doen. Hopelijk vindt het beestje snel een baasje.... Nu willen we hem in het asiel plaatsen of de dierenbescherming bellen voor een pleeggezin.
Ben ik nog even: Marsab: Fijn dat het goed gaat met het katje! Inderdaad hopen dat je zo snel mogelijk een goed adres vind waar ze net zo lief voor hem zijn als jij dat bent! Saskia: Ben ook inderdaad heel erg fan van trachitol normaal Maar thee met honing is ook een goeie! Had ik nog niet eens aan gedacht! Zal eens kijken of dat eerst helpt, samen met dropjes. Hou er niet zo van om nu iets te nemen, stom he? Heb dat zelfs met paracetamol....terwijl dat gewoon mag. Ennuh ik word al moe bij de gedachte aan het fietsen en 3x de ikea rondlopen dus ik vind het niet gek dat je zo goed hebt geslapen haha Wat zal dat trouwens een grappig gezicht zijn geweest toen twee hoogzwangere vrouwen elkaar bijna van de benen liepen! Patries: Fijn weekend patries! Hoe warm is het nu bij jullie? Hier de hele ochtend al last van harde buiken! Kga nu rennen, want moet zo op visite! Toedeloe!
hallo meiden, ik meld me ook even Vannacht vanaf een uur of 12 tot een uur of 3 om de 10 minuten oefen weeen! Wordt er moe van! Nu sta ik daarnet het bed aftehalen en is mijn onderbroek die ik net heb aangedaan ineens helemaal nat aan de voorkant . Ik naar de wc was hij nat met een helboel slijm en een beetje, echt een klein beetje bloed. Slijm was wel bruin. Enne sorry voor de details maar wordt er gek van Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt. Sas had je niet beter in barendrecht kunnen gaan wonen! Je bent meer hier dan daar groetjes las
Hier even een berichtje van mij, sorry reageer niet op iedereen ben moe moe en moe... Slaap snachts redelijk...maar blijf moe..hoe vaak en hoelang ik ook slaap... Alleen vanacht last van voorweeen in me rug...maar ja ze deden niks Morgen weer een ctg en urine en bloedonderzoek, ben benieuwd! Van mij mag ze nu wel komen hoor, ben op
Goedemorgen meiden! zo te lezen hebben de meeste onder ons ook een PIEP nacht gehad... Ik ook hoor, baal er ook zo van... Ik slaap echt beroerd, aldoor naar de WC en als ik dan terug ben kan ik niet meer in slaap vallen... Aldoor malen over hoe deze bevalling zal gaan... Las; je kan best je slijmprop zijn verloren! succes, bel ff de VK! Zoe veel plezier! Marsab fijn dat het beter gaat je huisgenootje! altijd zo zielig he die beestjes... konden ze maar vertellen he wat er was... Saskia haha leuk he die zwangerschaps dementie... ken het ook hoor, te erg...
Goedemorgen Meiden, Zo te zien nog geen bevallingen. Wij zijn best laat he? Vannochtend voor het eerst krampjes gehad. Maar niet dat ik zal zeggen ''ja het gaat beginnen''. Ze waren ook niet pijnlijk, maar wel verassend want ik had namelijk nog helemaal geen krampjes gevoeld. Nou mij benieuwen of ze snel komt. Ik zat gisteren nog te vertellen dat het zo ver voor mij leek omdat ik helemaal nergens last van heb. En dat ik nog geen krampje, indalingsweeen, oefen of voorweeen heb gehad. Ik weet ook niet of ik het vannochtend wel heb gehad, het waren krampjes, die wel 3x terugkwamen maar ze deden niet zeer ofzol. Het was meer vervelend. Misschien moet ik gewoon poepen hih.. Nou ik ga even teruglezen. Ben trouwens gisteren naar de pedicure geweest en heb een massage gehad, het was heerlijk! XXX
@Zoe: Het is hier nog volop zomer. Overdag temp. van 45 graden als niet hoger. Vooral de luchtvochtigheid is laatste 2 weken errug hoog. En dat maakt het niet aangenaam. Maar binnen in de airco is het goed uit te houden hoor Veel plezier bij de visite! @Marsab: fijn te horen dat het goed gaat met het katje. Toch wel goed dat de DA hem ontvlooid en ontwormd heeft. Is ook zeker goed voor het katje. Ik hoop dat je snel een lief baasje voor hem kan vinden. @Mouschy: vervelend dat je zo rot hebt geslapen, voor alle meiden trouwens die zo rot slapen. Is echt niet grappig. Niet te veel piekeren over de bevalling hoor. Volgens mij gaat het bij jou zoineens heel onverwachts gebeuren. @Las: ja zal best je slijmprop eens geweest kunnen zijn. Maar ff checken bij de vk. Dus je bent al weer lekker aan 't oefenen geweest vannacht. Ben benieuwd hoe lang het bij jou nog gaat duren. @Prisenkids: succes morgen bij je controle. Hoop dat alles goed is. @Saskia; heerlijk he die zwangerschapsdementie. Hier ook last van hoor. Schrijf nu alles maar op. En zelfs dan vergeet ik het nog. @MissX: je hebt jezelf lekker verwend gister. Heel goed, zo hoort het. Een dagje lekker aan jezelf denken en genieten. Hopen dat er nog meer van dat soort dagen volgen. Uitrusten is toch wel belangrijk, er moet nog genoeg hard werk gaan gebeuren. Oke, ik ga weer even verder aan de strijk voor de beeb. Dan zijn we weer een stapje verder. Doei
Joepie, bedankt dat je ons op de hoogte houd. Gelukkig gaat alles goed met Noor. Saskia, jij hebt nog veel energie, zo op en neer naar de ikea. PrisEnKids, veel suc6 morgen en hou ons op de hoogte. Hopelijk mag je snel bevallen. Las, misschien is het begonnen bij jou en heb je idd je slijmprop verloren. Spannend hoor. MissX, die krampjes herken ik. Niet pijnlijk maar ook geen fijn gevoel. Marsab, gelukkig gaat het goed met het arme katje, hopelijk vind ze snel een nieuw thuis. Ben benieuwd wanneer Virginnie zich weer meld. Ik hoop dat ze haar kindje al heeft en naar huis mag.
@maart: die is savonds ook wel echt op hoor en het ligt aan hoe ik geslapen heb als ik slecht geslapen heb doe ik ook echt niets heel de dag heb ik wel aardig geslapen.. dan doe ik in etappes nog best veel eigenlijk. al merk ik dat vaak pas einde van de dag.. als ik om 9 uur van de bank af val @las: tja ik kon niet kiezen welke ikea-bank ikwilde dus ben maar bij ikea gaan wonen nahja.. ik ben voorlopig behalve de ikea redelijk uitgebarendrecht denk ik zw-zwemmen is er niet meer tot 2 september en gemerkt dat hier overdag in het zwembad relaxn ook wel lekker is. dus weet nog niet of ik weer ga zw-zwemmen tegen de tijd het weer kan eventjes op woensdagochtend een uurtje poedelen in het recreatiebad van zwembad hier op de hoek is namelijk toch ook wel fijntjes
Weet iemand misschien tot wanneer je nog mag zwemmen. Ik wil eigenlijk nog zwemmen maar durf niet, straks breken mijn vliezen in het water of kan dat geen kwaad?