Wij gaan waarschijnlijk geen testen doen ook al ben ik bijna 38. Maar dat is een keuze die je maakt, ik overleg volgende week nog wel met de gyn. Cristel, bedankt voor je antwoord, misschien tijd om een andere banner te nemen of ergens de nieuwe uitgerekende datum te zetten.
ouder: dat is hier in de usa min of meer verplicht iedereen krijgt zon test.. ze doen geen nekplooimeting maar wel bloed test.. nu weet ik al wat het is... berbel: ik weet het ik zit de heletijd te twijfelen zal ik een ander ebanner nemen of niet... aan de ene kant wil ik wel andere kant wil cailynn ook weer niet weg doen wat moet i kdoen
Cristel, je kan onder je naam de uitgerekende datum zetten (daar waar nu vip member staat). Of onder je banner dat kan ook, dan hebben we een ieder geval een idee hoe ver je bent.
hahah precies.. trouwens ik weet niet ho eoud jou eerste kindje is.. cailynn pas 5 maanden maar vraagt nu opeens heel veel aandacht... echt constant en echt alleen van mij.. als ik even niks tegen dr zeg ofzo begint ze gewoon te huilen totdat ik dr aandacht geef heb jij dta ook
Vandaag vloog de dag voorbij, letterlijk en figuurlijk. Ik merk wel dat ik moe ben aan het einde van de dag, had ik eerst nooit. morgen lekker vrij, ga heel lang uitslapen.
Hoi meiden! Ik heb vakantie! Joehoe! De laatste vrije dag die ik gehad heb door de weeks, was de zomervakantie in juli...Ik ben der dus echt aan toe! Vandaag voel ik me gelukkig wat beter...Heb het kramp gevoel wat minder..Opzich wel fijn echter maak me nu weer zorgen dat ik "niets voel" Borsten doen nog wel onmeunig pijn! Morgen even bij de HA langs...Ben benieuwd wat hij allemaal gaat doen.. iig wel leuk
Hier ook wat minder krampen hoor dus denk dat dat er bij hoort... Eerst voel je het en denk je o jee is dit wel goed... en als je het dan niet meer voelt weer precies hetzelfde..... hihihihihi....
Hahaha! Toevallig voelde ik vamiddag ook weinig, maar vanaaf weer wat steken duzzz....hihi Wij doen waarschijnlijk geen testen....ben ook nog jong vandaar vinden we dat het niet nodig is. Verder had ik mijn eisprong op 28 december, dat is de trouwdag van mijn ouders, dus wel heel grappig. We krijgen (als alles goed gaat) echt een familiekindje: - eisprong op trouwdag van mijn ouders - bevrucht in het huis van hubbie zijn ouders (moesten op het huis/ dieren passen omdat zijn ouders op vakantie waren) - 7 januari 1e keer getest, waren we 6 jaar bij elkaar! (helaas toen nog negatief) - 20 september uitgerekend -> 21 september trouwt schoonzusje! Dit vonden we allemaal wel heel grappig!
Goedenavond iedereen, Bij mij zijn de krampen juist weer extra terug vandaag... Probeer me niet druk te maken, maar check het toch ff wat vaker op het toilet! Gelukkig kunnen we onze onzekerheidjes met elkaar delen op dit forum TIP TEGEN MISSELIJKHEID :Ik heb vandaag bij de drogist sea-band polsbandjes gekocht. Dit zijn polsbandjes met een plastic knopje welke een soort acupunctuur uitoefend op je pols. Je misselijkheid gaat niet volledig weg, maar ik ben iig niet meer duizelig en de misselijkheid is wel een stuk minder! Kopen dus!
Hey meiden en man Grappig die verhalen over drank Dit was de eerste maand dat ik ook na eisprong af en toe 2 glaasjes wijn dronk. Met jaarwisseling 1 glas wijn en 1 glas champagne gedronken. Twee dagen later wist ik dat ik zwanger was Vind t wel toepasselijk dat m'n laatste drankje die nieuwjaarschampagne was. Erg lekker maar achteraf had ik liever niet dat ik gedronken had. Eerste week zwangerschap miste ik een lekker glas wijn wel, maar nu geen enkele moeite door misselijkheid. Ook koffie drink ik al ruim een week niet meer (moet er niet aan denken haha) Roken heb ik nooit gedaan. x Sophie