JOEHOEEE! De eerste september baby! MissX: Van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!!!! Ben benieuwd naar je verhaal en de eerste foto's! En wat een mooie naam! Liefs
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Las: MEISJE, +9 kg, tb, bv, geen verlof Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +19 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +11kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mama uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, + 27 kg, bv, zh, 10 aug verlof uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 15 JONGENS 16 MEISJES 15 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans 3. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm Totaal geboren: 2 JONGENS 2 MEISJES Agenda 27 augustus: Mouschy controle VK 27 augustus: Saskia78 intake kraamzorg 28 augustus: Saskia78 controle VK 28 augustus: Patries controle gyn 28 augustus: Jessica gyn controle groei echo 28 augustus: Edokid controle vk 28 augustus: Zoe controle vk 28 augustus: Rootje vk controle 29 augustus: Rian vk controle 39 weken 29 augustus: Marsab vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle 30 augustus: miranda040172 gyn. controle 7 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian
Goedemorgen iedereen! Ik schrik er eigenlijk een beetje van dat er nu echt al 1 septembermama bevallen is...hihi! Het komt nu wel heeeeel dichtbij! Wauw! Hier een k*t nacht gehad! Hele nacht harde buiken, darmgerommel, hoestbuien, zere keel,verstopte neus en lekkende boobies..... Rian: Wat gemeen he zo'n valse start.... Jeetje mina, ben de rest alweer vergeten en kan ook niet verder teruglezen.....word vervolgd......
Miss X, van harte gefeliciteeeeeeeerd! Wat geweldig, een van onze septembermamma's is bevallen! geniet lekker van je dochtertje Amber
Ik krijg nu al een kippenvel van MissX's geweldige bericht! Krijg nu 'n beetje brok in mijn keel! MissX: Van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!!!! Wat een vlotte bevalling! Ben benieuwd naar je verhaal en de eerste foto's! Mooie naam! Liefs xxx p.s. vanmorgen kon ik mijn tranen niet meer bedwingen, omdat mijn vriend 6 dagen per week moet werken (omdat z'n collega's met vakantie zijn), daarnaast wilt hij op zijn vrije dag gaan motorrijden, cursus smederij en zo. Ik zei hem vanmorgen nog dat wanneer we tijd voor elkaar pas hebben, pas na de 1ste week van september. Hij zei dat hij wel tijd voor me zou maken. Toen hij wegging, begon ik te huilen. Ik heb hem toch maar een smsje gestuurd wat me dwars zat. Ik wou graag een keer met z'n tweetjes iets leuks doen voordat ik ga bevallen. En ook verveel ik me niet nu ik verlof heb, alleen mis ik gewoon sociale contact. Ik ben gewend iedere dag op het werk en nu ineens is 't beetje stil in huis. Ik heb voor mezelf voorgenomen om volgende week wat anders gaan aanpakken om sociale contacten op te zoeken. Hij smste me terug dat hij mij goed begrijpt en we vanavond hierover zullen hebben. Sorry dat ik jullie misschien hiermee lastig val, maar ik moet het gewoon kwijt.... Ik ga nu ff buiten en verse brood halen! Ik kom straks terug kijken of de volgende al aan het bevallen is. Ben nog steeds benieuwd naar Virginie, en jammer dat rian diarree had, haar ukkie bleef gewoon lekker binnenzitten.... =;
Ik ben gewoon de hele ochtend al in een juichstemming (afgewisseld met emo momenten, nesteldrang en acute angst dat het erg dichtbij komt) Mijn vriend is weer begonnen met werken dus nu kan ik eindelijk wat schoonmaken. Afgelopen week mocht ik dat niet omdat ik rustig aan moest doen maar aangezien ze mooi op gewicht is kan ik nu tenminste weer wat doen. Ben maar meteen begonnen met Alles (weer) uitwassen, met de naaimachine aan de slag en nog wat laatste dingen halen voor de vluchtkoffer. Ben blij dat ik mijn nesteldrang weer eens uit kan leven. Rian: balen zo'n valse start, hopelijk is dit de enige en is het de volgende keer het echte werk. Miranda: kan me voorstellen dat je daar mee zit hoor. Het is idd opeens een grote overgang als je met verlof gaat en als er dan ook nog eens je vriend weg is kan je dat contact heel erg gaan missen. Mss kan je met hem afspreken dat hij dan wat korter gaat moterrijden, dit zijn toch de laatste weekjes met z'n 2en. Ik heb de afgelopen week heerlijk genoten dat mijn vriend thuis was en baal er nu ook weer van dat hij de hele week weer moet werken. Dikke knuf! kom maar gezellig vaak met ons kletsen. Schijnbaar zijn we vannacht allemaal onrustig geweest door miss x, hier ook al slecht geslapen door constante buikpijn. Zo nu ga ik weer eens schoonmaken.
Hoeraaaa Miss X gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws Geniet ze en rust lekker uit! En wat een mooie namen! Ook ik zit hier met tranende ogen, die hormonen werken idd goed Was trouwens apart, ik begon bij je berichtje van gisteravond over lichte krampen, maar zag banner en tekstje gewijzigd. Toen ben ik in sneltreinvaart naar laatste pagina gegaan Voor iedereen Hier vannacht heerlijk geslapen, wel paar keer eruit, maar heerlijk relaxed nu. Ben gewoon verbaasd. Vanochtend belde postbode aan, mn man heel lief snel zn bed uit en kwam terug met 1 pakje (mutsje voor bij geboortepakje ) even later belt de postbode nog een keer aan, was iets vergeten. Man weer naar de deur: een heel groot pakket haha. Hij komt de slaapkamer in met de vraag wat ik toch allemaal het huis in breng (nog een extra dekentje en 4 waskussenhoezen extra ) xx van nog een trotse tante, Sophie
@maart, nou ik ook! Zat er ook aan te denken... @sophie, hormonen de ene keer en de andere keer weer @Miranda, kan me voorstellen! @Han hier ook nesteldrang, ik kan helaas niks meer doen, zelf aanrdappels schillen of een luier verschonen doet gewoon TE zeer. M'n moeder komt gelukkig straks schoonmaken, en ik pak mijn tas in en daarna met de voeten omhoog.... Heb foto's van het Hemeltje in m'n album (en mijn voeten, zwelgje)
Miss X: Van harte gefeleliciteerd met jullie dochter! \/ \/ Heel veel geluk gewenst en geniet van jullie kleine meisje! liefs, pooh
Jessica: ja dan moet je je zeker rustig houden, nesteldrang is leuk maar je moet jezelf niet gaan pijnigen. ik ga ook maar weer een pasje terugdoen want kreeg net alweer 2 harde buiken vlak na elkaar.... krijg ik vanavond weer van vriendlief op mijn kop In ieder geval lief dat je moeder komt helpen dan kan je nog een beetje aan nesteldrang voldoen.
AAAHH, GEFELICITEERD MISS X! wat een mooie namen en geweldig dat het zo snel is gegaan zeg. Ik was wel verbaasd hoor toen ik het las, even niet online geweest en de 1e septemberbaby is geboren! Ook hier last van de hormomen hoor, zit met traantjes in de ogen het bericht te lezen. Ben ontzettend benieuwd naar de foto's. Heb verder nog niet bijgelezen hoor, heb eerst alleen even naar het nieuws van miss x gekeken. Ga zo even uitgebreid het nieuws lezen. Hier verder nog alles rustig. Zit er over te denken morgen nog even een dagje dierentuin te doen. Al lijkt dat ook wel eng nu miss x is bevallen. In principe kan het wel elk moment gebeuren. Ach, ik kijk morgenvroeg wel even hoe ik me voel. Groetjes suus
Hoi meiden, Ben net terug van de yoga en wat zie ik nu? Wauw de 1e septembermama is bevallen! MissX van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Helemaal super. En zo te lezen in de bevalling snel verlopen. Heerlijk hoor. Nu heerlijk genieten van jullie meisje, maar daarna horen wij graag wat van je hoor. Zijn erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk foto's van de kleine meid. Geniet ze!! @Rian: jammer dat het vals alarm was. Hoop dat je diarre snel over is. Is ook niet prettig. @Miranda: kan me zeker voorstellen dat je nog wat tijd samen met je ventje wil hebben. Gelukkig kunnen jullie er vanavond even samen over kletsen. Hou je taai hoor meid. anders kom je hier maar even wat meer kletsen. Knuf voor jou. @Jessica: mooi hemeltje en je buik niet te vergeten. Jeetje je hebt echt last van opgezette voeten. Hup die benen in de lucht. Fijn dat je moeder zo komt om je te helpen. @Han: niet meteen te veel uitleven in huis hoor, met je nesteldrang. Maar weet hoe je je voelt. Is erg moeilijk om je in te houden. @Zoe: vervelend dat je zo'n kl*te nacht hebt gehad. @Sophie: jij dus heerlijk geslapen vannacht. Zo ik ook wel willen . leuk he als de pakjes bezorgd worden, lijken bijna cadeautjes Ben ook erg benieuwd hoe het met Virginnie gaat. Toch wel spannend. Ze zal wel heerlijk aan het genieten zijn van hun zoontje. fijne dag meiden. Liefs Patries
MissX HEEL ERG GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!! Geniet lekker van jullie meisje en doe lekker rustig aan de komende dagen. Enne inderdaad heel mooie namen. Verder heb ik nog niet bijgelezen, dat komt wel!
Lief van jullie, maar dat komt wel goed, ik ben blij dat ik dit met jullie kan delen! @Jessica: mooi foto's! je enkels lijken soms op de mijne, ene moment dik en de andere moment weer vanouds. @Han: doe er rustig aan in je huis! Ik heb alleen meestal de nesteldrang 's avonds, maar nu het warm wordt laat ik alles links liggen op de was na! xxx
Miranda: Ik snap helemaal hoe je je voelt! Hier nog zo'n eentje met een drukke vriend! Er worden al drie avonden in beslag genomen door de training van de voetbal. Dan ook nog eens de zaterdagmiddag en zaterdag 's morgens moet hij meestal nog ff aan het werk! Nou gaat hij vanmiddag een xtje niet naar de voetbal, omdat hij toch geblesseerd is....gaat tie inplaats daarvan naar de autocross! Inplaats dat hij dan iets met mij gaat doen? Hij zal wel denken: Nu kan het nog! Maar ondertussen zit ik alleen! Heb het dus ook maar anders aangepakt, ben gister de hele dag weggeweest hahaha Han: Is je nesteldrang nog niet afgelopen? Jij blijft maar bezig he? Sophie: Ben jij ook altijd zo blij als een kind als de postbode met een pakketje komt? Jessica: Wat lief dat je moeder komt helpen! Wat balen dat het je zo'n pijn doet! Suus: Als je je goed voelt zou ik gewoon lekker nog een dagje dierentuin doen! Patries: Hoe was je yoga? Het blijft hier maar rommelen! Word er beetje krengerig van! Of kappen dr mee of doorzetten! Nu kiezen! Kga zo mn bestelde foto's ophalen bij de hema, kan ik die mooi inplakken morgen! En ga vanmiddag even op mn werk langs, kijken wat voor nieuws er allemaal is! Moet toch wel een beetje bij blijven (werk bij Ici Paris XL! Of mag reclame hier niet? )