Nou indd! Mijn moeder zei gister al, lijkt wel of ik ook nesteldrang heb, dat ik het van jou overneem Baal er echt van dat ik het niet zelf kan, ben toch al zo'n poets muts ik wil het liefst zelf alles van onder tot boven nog even soppen en boenen, maar helaas
Vergeten te zeggen: Mn buurvrouwtje is net weer naar het ziekenhuis gegaan. Ze is 2 september uitgeteld, maar heeft tijdens haar zwangerschap al heel wat bloedingen gehad. Ze mag al vanaf 32 weken helemaal niks meer doen! Ze dacht vanmorgen dat haar vliezen waren gebroken, maar dit was dus weer een bloeding alleen deze keer wel erg... Dus die is weer naar het ziekenhuis.....ben benieuwd.....
poeh wat naar zoe... Hier hebben ze geregeld dat ze bij mij komen schoonmaken 4 september. Familie en vrienden! haha, dan doet iedereen een kamer en is het hele huis spik en span! Ben er zooo blij mee!
miss x gefeliciteerd met je dochtertje. ik kan niet wachten op de eerste fotos. zo te lezen was het een vlotte bevalling en ook gewoon thuis dat moet heerlijk zijn. op naar de volgende september mama. ik kon vanacht niet in slaap komen en ben tegen me vriend gaan praten continu, helle verhalen vertelde we elkaar over onze jeugd was wel leuk maar toen we op de klok keken was het ondertussen alweer 4 uur. mijn mannetje moest er om 6 uur weer uit en vond het wel zielig zeg dat ik lekker kon blijven liggen terwijl hij wakker bleef voor mijn. nou ja die uurtjes die ik heb geslapen waren heerlijk en ik hoop voor hem ook.
Miss X; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE! VEEL GELUK! Meiden, ik lees nog steeds af en toe even mee hoor. SUper dat de eerste nu echt bevallen is, komt steeds dichterbij voor allemaal!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 62#1371962 Lieve dames, Hartsikke bedankt voor jullie reactie's Hier mijn verhaal en foto's op de site. Ik kom supersnel weer, ik wil wel weten wie de volgende is. XXX
Marsab: lekker! zulke vrienden kan ik ook wel gebruiken (zo'n familie trouwens ook) Zoë: jee das idd naar, dan besef je opeens weer dat brandend maagzuur en slecht slapen helemaal niet zo heel ernstig is. Wat het nesteldrang betreft: het is een weekje weggeweest maar toen kwam het idd weer net zo hard terug toen mocht ik niets van mijn vriend dus moet ik het nu inhalen. Veel plezier op je werk vanmiddag. Lovewinnie: dat zijn leuke momenten zo midden in de nacht! dat is echt zoiets waardoor je elkaar beter leert kennen, hij haalt zijn slaap wel weer in, vind hij vast niet erg. Jessica: hahaha wist niet dat nesteldrang besmettelijk was. Kan me wel voorstellen dat je het zelf wil doen, iemand anders doet het toch anders als jij het zou doen. Vond het al moeilijk om mijn vriend de was op te laten vouwen zonder hem steeds te verbeteren Je hebt trouwens flinke enkels ik heb dus helemaal geen last van vocht vasthouden, nu weet ik waarom ik daar zo blij mee ben. Suus: zou ook gewoon gaan, zou alleen niet meer het halve land doorrijzen om erheen te gaan. Maar als er een dierentuin niet te ver weg is zou ik het gewoon doen. Sophie: altijd leuk als je een pakje krijgt, ben dan ook altijd helemaal blij. Als ik in de stad iets heb gekocht trouwens ook dan moet ik thuis alles meteen weer bekijken
Miss x: wat een super bevalling zeg! En wat een wolk van een baby, zooo schattig! *han zucht en zwijmelt lekker de hele dag verder over schattige beebs*
ooooooooow MissX wat geweldig! GEFELICITEERD! En wat een geweldig bevallingsverhaal! Daar teken ik meteen voor! Het feit dat je amper een paar uurtjes na de geboorte alweer achter je laptop zat zegt genoeg! Ik ben ontzetttend blij voor jullie en hoop dat ik snel mag volgen!
@Jessica: ha! Zwelgje! Ik noem mijn voeten soms Frodo-voeten @Miranda: vanavond lekker even bijpraten en een paar goeie momenten prikken om samen leuke dingen te doen, nu kan het nog @all: door Miss X MOEST ik vanmorgen rap naar de Dirk v/d Broek, kwamen met zes tassen terug Hamsteren! Inkopen! O help, straks komt die kleine eerder Ga nu gauw even het bevallingsverhaal lezen, zo te zien gaat het prima met Miss X, want ze is alweer op de site. Gezellig vind ik dat!
@lovewinnie: dat nachtelijk gsprek betekent toch niet, dat je nu opeens gaat bevallen, he Het zou zo maar kunnen... zo heb je het over je verleden samen, een soort inventarisatie en zo komt ukkie erbij... ik geloof nl. erg in intuïtie, zou me niks verbazen als het zover is bij je...
kitten wordt vandaag opgehaald. Door een vrouw helemaal uit Utrecht! Ze vangt dieren op (heeft zelf al 3 kittens thuis) En werkt in een asiel. Ze houdt me op de hoogte als ze een nieuw gezinnetje heeft gevonden, dat wilde ik graag. Nou als iemand helemaal uit Utrecht komt voor een poesje, moet je toch wel hart voor dieren hebben dacht ik zo... Ik vind het wel heel moeilijk, maar is het beste zo. Het kleintje krijgt nu een welverdiend gezinnetje. Jammer genoeg wilde niemand in onze naaste omgeving het diertje hebben. Maar nu is het toch opgelost. Bah, vind het heel naar......
miss x van harte gefeliciteerd met je kleine meid. EN wat een bevalling daar teken ik voor hoor En die meid wat is ze moooooooooi. Ga maar lekker genieten. groetjes las
@miss x: och, wat een mooi schatje zeg! En zo snel al weer online, hoop dat ik me na de bevalling net zo goed mag voelen. De dierentuin is een uurtje rijden hiervandaan, dus als het morgen mooi weer is en ik me goed voel ga ik lekker heen! @maart: ikke wil ook!
darcy: ik ben vandaag heel emotioneel ook kan om alles wel janken dit heb ik eigenlijk heel de zwangerschap niet gehad. net even vlug wat boodschappen gedaan en dit was echt supper vermoeiend en de tranen sprongen in me ogen terwijl er niks aan de hand is. ik denk zelf dat ik niet tot de 40 hoef te lopen ook al ligt me uk totaal niet ingedaalt ofzo maar dat gevoel heb ik gewoon al vanaf het begin. ik heb totaal geen zin om op te ruimen en voel me suf, moe en voel me heel zielig (ja zwelm in zelfmedelij) ik weet niet waar ik vandaag last van heb en hoop ook dat het snel over is. het liefst wil ik alweer een dutje doen maar kan moeilijk heel de dag op bed liggen toch.
@Lovewinnie: ik weet het niet hoor, maar ik vind het verdacht veel neigen naar 'de balans van je leven opmaken' en OF je ukkie komt heel snel, OF je bent nu gewoon aan het toeleven naar de bevalling en het met z'n drietjes zijn daarna... Hoe dan ook, het komt heus goed Enne... als je wilt slapen: gewoon lekker doen. Misschien ben je ook wel een beetje doodop van al die rare nachten en dagen? @Marsab: tuurlijk heel sneu om afscheid te nemen, maar eh... JIJ hebt het prima gedaan, dat zorgen voor 't kleine poessie! Zonder jullie hulp had ie het nooit gered. Well done en vertrouw erop dat het beestje een goed leven tegemoet gaat, ondanks de pittige start...