Miss x heb op de baby site gekeken Wat een mooi poppetje... zucht zwijmel.... Wij willen nu ook allemaal onze beebs! Alles is nu lekker schoon indd. Heb een koude kompres voor mn pols, maar helpt erg goed. @marsab, gelukkig, hopelijk heeft ie snel een lief gezin waar hij gelukkig en liefdevol wordt verzorgt. @darcy, erg he @migga en maart, nou hier nog een hoor @Han, nou wees blij meid, je mist niks.... Heb trouwens sinds een half uurtje dat m'n linker borst een beetje pijn doet rond m'n tepel Vanmorgen weer wat steken beneden en m'n doos weer erg beurs (moe gevoel) Je gaat nu op elk pijntje dingetje leten
Miss X, op je andere topic al gereageerd, maar wil t hier ook nog even kwijt. Wat een super schatje Zooooo lief! Wie volgt xx Sophie
Jessica: fijn dat alles weer schoon voelt. Ik heb die pijnlijke tepels ook vaak. soms trekt 1 of allebei de tepels heel hard samen, echt pijnlijk! Ik heb dat nog niet heel erg dat ik op alles let maar dat is denk ik omdat ik nog geen 37 weken ben. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat ik te vroeg (voor 40 wkn) beval. Marsab: ben het met darcy eens, jij hebt alles wat je kon doen gedaan voor het beestje. Wel prettig om te weten dat ze naar iemnad gaat die hart voor dieren heeft. Darcy: ook plotselinge aanval van nesteldrang? is die nu bevredigd met inkopen doen? wat is het nu opeens rustig? was vanmorgen zo druk.
Ja iedereen heeft nu de smaak te pakken! Ze denken dat het altijd zo makkelijk gaat en zijn nu zelf met bevallen begonnen
Toch al snel gegaan door mevrouw uit Utrecht, erg lief van haar. Ik had je hyves bericht doorgesturd naar mijn 6 vriendinnen en ook op motor-forum geplaatst. Maar ik hoop toch dat dat poesje snel een lieve baasje kan vinden.
Miss X, Gefeliciflapstaart! Wat een mooi meisje! Spannend wie de volgende gaat worden! Hier zeer onregelmatige krampjes - maar ze zijn het niet waard om over naar huis te schrijven... Veel succes, sterkte en vooral plezier toegewenst in deze laatste weekjes. Het gaat zo snel nu! Liefs, Modo
wat is het rustig hier ja, normaal wordt er heel wat meer gekletst. Of komt dat doordat het weekend is en de meeste mannetjes nu ook vrij zijn? Hier nog geen nieuws,ben me een beetje aan het vervelen, vriend is aan het voetballen. Groetjes
hier samen met manlief Mr. & Mrs. Smith kijken. Beebje in buik draait al de hele avond mee in mijn buik... alsof ze nooit slaapt. Fijne avond verder aan iedereen!
Idd erg rustig hier. Iedereen is weekend aan het vieren. Of zijn er een aantal aan het bevallen Ben benieuwd wanneer de volgende aan de beurt is, in ieder geval blijft het erg spannend.
Goeiemorgen meiden, Vandaag mijn 1e officiele verlofdag. En dan kan je uitslapen en ben je gewoon om 8 uur klaar wakker Ach ja kan gebeuren. Heb nu al een uurtje gerommeld in huis, nu even aan het ontbijt en straks even lekker zwemmen en wederom babykleertjes strijken (Strijken is niet echt mijn hobby, dus dat blijft op de 1 of andere manier telkens liggen ). Vanmiddag met een zwangere vriendin naar de mall voor babyshoppen. Zij loopt 2 weekjes achter op mij, maar heeft nog bijna niets gekocht. Ze zijn namelijk net 1.5 maand geleden naar Dubai verhuisd. Dus dat wordt flink shoppen voor haar en beetje voor mij. @MissX: heb even je site bekeken en wat een lief meisje zeg. Daar mag je zeker trots op zijn! En wat super zeg dat je je goed genoeg voelde om meteen alles op het forum te vermelden. You go girl! Nu maar even heerlijk genieten van jullie meisje. Wij willen ook! @Marsab: fijn te horen dat je zo snel iemand hebt kunnen vinden. Weet zeker dat deze vrouw een goed huis voor het katje zal vinden. Gelukkig bestaan er dit soort mensen op de wereld. Fijne vrienden + familie heb je trouwens. Komen gewoon lekker bij jou in huis poetsen. Hhhmm moet het toch alleen met mijn mannetje doen. O ja en mijn maid die 1x per week 4 uurtjes komt. Is ook niet verkeerd hoor. @Zoe: Yoga was wel fijn. Moet zeggen dat het best zwaar was. Merk nu toch wel dat mijn lichaam niet alles meer aan kan. Ik had ook wel 1 van de grotere buiken, tja en die gaat in de weg zitten. Maar ondanks dat toch even geweest, nu wil ik ook zeker nog min. 2 x per week gaan. Daarnaast zwem ik nog bijna iedere dag. Das echt zo heerlijk. Sorry meiden ik weet het niet meer. Ben de rest alweer vergeten. O ja mijn vriendin heeft gister foto's op het strand gemaakt van mijn mannetje en mij. Het was giga heet en er stond een erg harde wind. Was dus n iet zo makkelijk met foto's maken, aangezien ik mijn haar los had. Dus 9 van de 10 keer was mijn hele gezicht bedenkt met haren. hihi. Maar ondanks dat alles toch wel leuke fotootjes geworden. Zal ze zo in mijn album zetten. Kus, patries
Goedemorgen Patries! Leuke foto's aan zee met je mannetje! Een ding ben ik wel nieuwsgierig waarom jullie in Dubai gaan wonen? Verder heb ik echt k*tgeslapen vannacht. Alweer 'n btje bloedverlies doordat ons wondertje flink tegenaan ging schoppen en daarna hield het meteen op. Ook had ik erg pijn aan mijn beide heupen omdat ik aan zij moest liggen. Op buik en rug slapen kan niet meer. Ik ben maar om 7 ur uit bed gegaan, zonet heb ik lekker op de bank kunnen zitten. Straks haal ik mn slaapje nog wel ff in want we gaan vanmiddag om half 2 weg van huis naar mijn vriendin en vriend die open huis houden in IJmuiden en daarna nog ff naar Alkmaar wat mn vriend iets moet ophalen, dan zijn we tegen zes uur thuis. Beter eerst ff dutje doen zodat ik de hele middag kan opblijven. Jullie kennen dat wel Verder heb ik ook raar droom gehad dat ik eerder ga bevallen. Misschien zal het door MissX komen, het heeft toch wel invloed en/of impact op ons en voor jullie ook, denk ik. Ik heb nu zoiets gevoel van...ik denk dat ik vandaag toch maar ziekenhuiskoffer klaar ga maken, want je weet maar nooit. Alhoewel ik hoop dat ons wondertje over 2 weken mag komen, liefst na 3 september natuurlijk, dan ben ik al tegen 38 weken zwanger. Het voelt ook meer veiliger....
Goeiemorgen Miranda, Vreselijk he als je zo beroerd slaapt. Hier helaas ook iemand die daarover mee kan praten. Nu maar af en toe wat dutjes doen en uitrusten, dan halen we toch nog een beetje onze slaap in. Mijn man en ik zijn bijna 2 jaar geleden naar Dubai verhuisd. Mijn man had een baan in Dubai aangeboden gekregen via zijn huidige werkgever. En dat leek ons wel wat. Dus op 1 november 2005 zijn wij het vliegtuig ingestapt om een nieuw leven in Dubai te beginnen. Eerlijk gezegd bevalt het ons nog prima en zijn we iig van plan er nog een jaar aan vast te plannen. En volgend zien we wel weer. Wij leven van dag naar dag en genieten volop van het leven hier. Het is een hele ervaring en zo lang het nog kan blijven we dan ook doen. Als we het zat zijn zien we wel weer. Zijn nog genoeg kansen in de wereld. Je kan evt. ook op onze site kijken, daar staat veel meer info over ons leventje daar. www.marcpatricia.web-log.nl Liefs, patries
meiden super bedankt voor jullie opbeurende woorden over de kitten! Lief van jullie! Patries: leuke foto's! Ben zo benieuwd elke keer als ik op het forum kijk. Gister overviel me het bericht van Miss X ook al. Dus echt nieuwsgierig wie de volgende zal zijn!
Goedemorgen iedereen. Patries mooie foto's! Marsab: daar zijn we toch ook voor, we zijn er niet alleen maar om over brandend maagzuur te klagen hoor. ik heb vannacht opeens best goed geslapen, werd pas om 9 uur! wakker Heb trouwens gister nog best op mijn kop gekregen van mijn vriend omdat ik zoveel ineens gedaan had Nu mag ik nog maar 1 ding per dag doen maar waar moet ik beginnen...... wil nog zooo veel doen. Ga vandaag maar eens de troep opruimen die ik gister heb laten liggen omdat ik niet meer kon
Ik heb weer heerlijk geslapen, maar ben wel vroeg op gaan staan en ben maar een paar afleveringen van Grey's Anatomy (seizoen 2) gaan kijken, maar daar ben ik behoorlijk verdrietig van geworden... heb keihard gebruld! Manlief moest me echt even troosten.
Aahhhh waren het zo'n zielige afleveringen? of kreeg je er last van je hormonen bij? Wat lief van je man trouwens dat hij je troost, die van mij moet dan alleen maar lachen Toen ik een keer overstuur was door the gilmore girls (luke en lorelai gingen uit elkaar) heeft hij me nog dagenlang voor de gek gehouden.
Goeie morgen meiden @Patries, heerlijk he, geniet ervan! Mooie foto's... @Miranda, zou indd straks nog maar even je bedje inkruipen. @Marsab, ben ook zo nieuwschierig, en als ik dat leive mooie poppetje van miss x zie denk ik, ik wil ook, kom nou meisje! @Han, haha ik was ook om 9uur wakker! Heb redelijk geslapen, om 6uur werd Zara wakker, denk gedroomd dus even getroost en hup weer terug, en toen om 9uur wakker, Zara sliep zelf ook nog En naar je vriend luisteren, rustig aan doen. @pomme, herken dat hormoontjes vanmorgen weer opgestaan met dikke voeten (vind ze eigelijk niet meer op voeten lijken ) Hebben jullie ook dat de omgeving (kennissen, famillie, vrienden) vragen hoe lang moet je nog... grr