september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedemorgen allemaal,

jullie zijn lekker wakker aan het worden!

@ Patries: ik heb je weblog gelezen en foto's bekeken, erg leuk. Wel avontuurlijk dat jullie daar wonen!
    Ik ben nogal echt een huismus en hecht snel aan mijn woning en katten.
    Top dat jullie de katjes meegenomen hebben!

Ik heb de enveloppen vanmorgen geschreven en de meeste adressenstickers zijn geplakt. Alleen ontbreken nog wel wat adressen van mijn vriend, die deze week zal komen. Maar het begin is er...

Verder is het alles al klaar in huis, alleen nog de was ophangen over een half uur, en daarna denk ik ff dutje doen.
    Vanavond ga ik alvast de voorbereidingen voor de ziekenhuiskoffer klaarliggen en morgen pas inpakken dan weet ik zeker dat ik niets vergeten ben.

Jullie een fijne dag vandaag...!
    Vanavond of morgen kom ik terugkijken of er iemand een baby heeft gekregen...

Liefs xxx

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen :p
    Geen nieuws? ;)

Gisteren was ik zo onder de indruk van bevalling Miss X dat ik verder niet meer gereageerd heb ;) maar wel meegelezen hoor...

Darcy, dat hamsteren dat ken ik ook hihi. Doe ik nu al een paar weken en begint nu een beetje af te nemen. Elke avond zorg ik ook dat t meeste aan kant is (geen afwas laten staan e.d.), want stel dat de bevalling die nacht begint...

Marsab, lijkt me ook heel naar om weer afstand te moeten doen, maar klinkt idd alsof het een heel goede, vertrouwde oplossing is. Het beestje heeft door jou weer alle kansen. Sterkte!

Suus, nog naar de dierentuin? Veel plezier :D

Lovewinnie, zo'n dag had ik afgelopen week ineens ook. Was volgens mij nogal oververmoeid toen. Besloten het rustiger aan te doen. Dikke knuffel voor jou xx

Jessica, fijn dat het koude kompres goed helpt. Hoe is het met de steken?

Patries, erg leuke foto's :D

Miranda, dat gevoel aan heupen herken ik helaas maar al te goed ja.

Han, fijn zo lekker geslapen. En super dat vriendlief zo goed op je past :D
    enne goed luisteren heh ;)

Pomme, wat lief van dat troosten :p
    Alhoewel verder geen softie, mijn man zou naast me zitten te janken :D

Jessica, ik ben wel een beetje 'bang' voor veel telefoontjes deze weken. Hoe lief ook bedoeld, ik heb er helemaal geen zin in :oops:
    Laat mij maar gewoon lekker m'n ding doen...

Ik heb wel telkens in winkels dat men vraagt hoe lang ik nog moet. Ik vind die aandacht wel heel leuk merk ik en dat zal ik wel missen straks haha. Gisteren vroeg een verkoper hoeveel maanden moet je nog hihi.

Miranda, jij en alle anderen ook een fijne dag!

xxx Sophie

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Morning girls,

pff.. heb even de boven en benedenverdieping gezogen, de planten verzorgd, opgeruimd en meer van zuks, ben er gaar van :( En dat, terwijl ik nog een goeie vier weken zwanger denk te blijven...
    Ik keek wel even raar op vanmorgen van die kratten met voorraad; ben gisteren echt 'los' gegaan in de supermarkt en ja, het voelt wel ontspannen dat veel in huis is gehaald :)

Gisteravond naar een dakterras-feestje gegaan in hartje Amsterdam. De mensen daar waren verbaasd dat ik er was, omdat ik zo hoogzwanger ben. "Dat je dat aandurft" heb ik meerdere keren gehoord :confused: Toen ik om half 12 naar huis ging met mijn vriend, riep iedereen "dat je het zo lang hebt volgehouden," ook al zo raar :confused: (ik ben gistermiddag wel even gaan liggen, maar voel me verder prima dus waarom geen feestje?)

En terwijl ik dit typ, vallen mijn ogen bijna weer dicht ;) Nee, de middagen zijn de momenten dat ik instort...

@Patries: leuke foto's, joh! En een heel mooie buik :D

@Miranda: fijne dag vandaag, het is echt lekker weer om een beetje te gaan toeren richting Alkmaar e.o.

@Han: he? Jou wou ik ook nog wat schrijven, ben ik het kwijt :(

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Han: rustig aan vandaag, he! (dat was 'm ;) )

5. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goedemorgen mama's!

Joepie niet bevallen? Dan heb ik het gedroomd hahahaha

Hier voor het eerst een nacht geod geslapen! Joehoe!
    Was alleen om 9 uur beneden omdat mn hondje zo tekeer ging....
    Ze voelde zich waarschijnlijk alleen, het is ook zo'n trutje!
    Maar heb mn kussen toen meegenomen en een dekentje en toen ben ik
    zo weer in slaap gevallen tot een kwartiertje geleden....heerlijk!

Heb als ontbijt poffertjes gegeten :oops: :oops: :oops:
    had er zo'n zin in......

Pomme: Wij hebben gisteren ook film gekeken en net als bij jou draaide de beeb constant mee hahaha, grappig he? Ik heb trouwens nog nooit naar Grey's Anatomy gekeken, schaam me diep.....Maar mn vriendin heeft ze op dvd, maar vergeet die telkens mee te nemen als ik bij haar ben! Had me voorgenomen om die in mn verloftijd te kijken....die is al bijna om hahaha

Patries: Gefeliciteerd met je 1e verlof dag! Grappig dat daar de week alweer begonnen is, terwijl wij hier luie zondag hebben haha
    Babyshop ze vanmiddag! Leuk!
    Wat goed van je trouwens dat je zovaak zwemt! Kan me voorstellen dat dat heerlijk is daaro!

Miranda: Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Inderdaad maar even een dutje doen want anders red je het vanmiddag vast niet zonder slaap! En je ziekenhuiskoffer al klaar? Toen ik hem klaar had was ik ineens veel geruster....stom he?

Marsab: Fijn dat je katje zo snel een goed tehuis heeft gevonden!

Han: hahaha moet zo lachen om jou nesteldrang! Dat van mij is nu gelukkig wel klein beetje over...maar ik kreeg op een gegeven moment ook van iedereen op de kop....van mn mams, en mn schoonzusje....

Voor iedereen een fijne dag vandaag!

P.S. Mn buik is niet blij met de poffertjes..... :(

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen Dames,

Vandaag voor het eerst met een matrasbeschermer geslapen. Ik ben midden in de nacht zweterig wakker geworden had het zo warm. Ik heb de beschermer meteen eraf gehaald en heerlijk doorgeslapen. Van mij hoeft die beschermer dus niet.

Patries, lekker dat je nu verlof hebt. Geniet ervan. Leuke foto's. Ben echt jaloers op je.

Nog niemand zeker iets van Virginnie gehoord.

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Goedemorgen Mama's

Nog niemand bevallen? Ben zo benieuwd wie de volgende is. Ik geniet zo van onze kleine meid, maar het idee dat je niet meer zwanger ben is heel raar. Vooral als ik nu jullie verhalen lees..

Ik ben erg uitgescheurt en gehecht tot aan mijn anus. Dus zitten is echt beroerd. Als ik dat weer kan zal ik weer actief meekleppen. Tot die tijd kom ik alleen ff checken ;)

XXXXX

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Miss X gefeliciteerd met jullie meisje! wel vervelend dat je zo bent uitgescheurd. Doe lekker rustig aan, en als de pijn te heftig is aan je VK vragen of ze LIDOCAINE zalf voor je voor wil schrijven. Dat is een verdovende creme. Echt super werkt dat! Geniet maar lekker van je meid, en we 'zien' je vanzelf wel weer hier!

Maart zo'n matrasbeschermer moet ik er ook nog op leggen, maar ik wil het zo lang mogelijk uitstellen, omdat het zo zweterig is... :rolleyes:

Zoe en Han jullie hebbem dus lekker geslapen! mag ook wel eens een keertje haha.

Darcy dus je bent wel lekker druk geweest, alleen stil zitten en afwachten is ook niets he...

Miranda dus je bent ook bijna klaar met het schrijven van de envalopjes? lekker hoor, alles klaar zometeen!

Hier voor de rest alles rustig.... Morgen weer naar de VK, hoop dat ze nu eens wat positief nieuws heeft voor mij.....

9. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    @Jessica: hier hetzelfde wat betreft de voeten... Eerst leek het nog iets van varkenspootjes, nu gaat het meer de olifanten-kant op :(

En dat vragen van familie en vrienden... :S En dan erachteraan: "WIJ kunnen niet wachten!" Of: "Wij zijn ZO benieuwd!"
    Ja hallo :rolleyes: , wat dacht je van de aanstaande ouders hier? Wij misschien nog wel meer :)

10. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Hier ook nog steeds alles rustig! Morgen 39 weken! Een rare gedachte dat het ook nog wel 3 weken kan gaan duren voordat uk zich aandient! Daar moet ik eerlijk gezegd niet aan denken; die toeter mag van mij nu wel een keer verdwijnen!
    Ik vind het allemaal heeel spannend en hou het topic nauwlettend in de gaten!

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

Wauw Miss X, gefeliciteerd meid, en wat een plaatje je dochter. Snelle bevalling hoor.

Liefs Moons

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou zo'n super bevalling wil ik ook wel haha!

Ik heb een nieuwe buik foto in mijn album, is vanmorgen gemaakt 39+3 dagen zwanger! :D

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hallo ladies!

Ff een tip over die matrasbeschermer: bij mij ligt ie nu zo ongeveer een week op m'n bed. Ik heb de matrasbeschermer op m'n matras gelegd, vervolgens een groot strandlaken eroverheen, dan m'n molton en hoeslaken en het zweterige is weg! Oke, kraken doet het nog steeds, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend ;) Hopelijk gaat het zo bij jullie ook een stuk beter!

Ik ben ook erg benieuwd naar Virginnie...

Verder weinig puf, hang wat op de bank enzo. Helaas nog geen herrie in de tent hier :(

Ik weet niet meer wie het zei, maar de 28e kan er idd wel het een en ander gaan gebeuren. Nog 2 nachtjes slapen en we zullen het weten.

liefs,
    pooh

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, leuk dat je nog tijd hebt om mee te kletsen. Heel erg vervelend dat je zo uitgescheurd bent, is een nachtmerrie van iedereen hoop dat je snel geneest. Tot snel.

Mouschy, wat een mooie buikje. Lekker groot. Ik vind Ewout echt een schatje, die staat er ook altijd leuk op.

Pooh, ik heb ook een laken op de matras beschermer gelegd maar heeft bij mij niet geholpen.

Dames, ik ben straks ook erg benieuwd naar onze buikjes na de bevalling.

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij de Hema kun je voor 15 euro een waterdichte molton kopen. Liggen bij de dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons etc.
    Misschien een tip :D
    Ik heb ook nog een beschermer (klein) van de thuiszorgwinkel, maar die was zo klein dat ie telkens verschoof.

Ik houd t even kort, want visite komt eraan.

xx Sophie

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    @jessica: jep, de hele tijd, hoe lang moet je nog, ooh wat spannend! Telefoontjes of ik al bezig ben etc..

@sophie: toch niet meer naar de dierentuin, was pas om 11.00 uur echt wakker. Heb voor het eerst weer eens heerlijk geslapen en daar was ik ook wel blij om! Dus ander keertje naar de dierentuin maar weer.

@miss x: wat vervelend dat je zo uitgescheerd bent zeg! Dat is natuurlijk het nadeel van zo’n snelle bevalling. (neem tenminste aan dat het daar mee te maken zal hebben gehad?). Wel super dat je nu van jullie mooie kindje kunt genieten! Het is echt een plaatje. Lees maar lekker mee en als je je goed voelt horen we weer van je! Rustig aan doen en vooral lekker genieten van deze tijd he.

@maart: mijn rug was vannacht ook helemaal nat van het zweet door dat stomme plastic ding eronder.

@mouschy: dat hoop ik ook voor je! Veel succes dan morgen bij de vk.

@blodyn: idd, vanochtend nog een smsje van iemand, ze was zo benieuwd, ja, wat denk je van onszelf dan?!

@maart: ik ben ook idd erg benieuwd hoe onze buikjes er straks uitzien! Ik hoop wel dat het weer een beetje redelijk bijtrekt, ben nog jong en wil echt nog wel eens in mijn bikini durven lopen haha.

Verder alles hier nog rustig. De 28e verwachtten jullie meer beebs? Ben heel benieuwd hoor. Dan is het feest hier in Groningen. Normaal ging ik ’s avonds dan even vuurwerk kijken en even de stad in, maar dit jaar durf ik het niet aan. Niet dat ik bang dat ik opeens moet bevallen, maar het is altijd zo druk, vind het geen prettig idee, ben dan bang dat ik klem kom te zitten of ellebogen in mijn buik krijg enz.
    Ben zo blij dat ik eindelijk weer eens lekker heb geslapen, dan voel je je echt direct een stuk beter en kan ik er weer even tegen aan tenminste.

17. Ddp

Ddp Niet meer actief

MissX: Wat balen dat je zo bent uitgescheurd! Kan me voorstellen dat je bijna niet kunt zitten.....ze zeggen altijd wel dat je niet moet proberen voorzichtig te gaan zitten maar in 1x dr op gaan zitten.....
    Hoop ook dat het snel geneest....

Maart: Heb er idd ook een badlaken over heen gegooid en dat zweet veel minder....maar lekker is het nog niet!

Mouschy: Ik hoop voor jou dat de VK een keer positief nieuws heeft!

Blondyn: Irritant he dat iedereen dat vraagt en zegt? ook al is het vaak wel lief bedoeld!

Migga: Voor jou komt het ook kort bij nu! Spannend!

Pooh: de 28ste is het volle maan en ze zeggen dat er altijd veel kindjes worden geboren dan.......heb mezelf op die datum gezet hahaha

Maart: ik ben ook heel benieuwd hoe onze buikjes er straks weer uitzien...

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Suus, in bikini gaat niet meer lukken bij mij. Ik baal daar zo erg van. Ik heb striemen op mijn buik gekregen dus durf ik niet meer in bikini hoop wel dat ik nog een tankini aan kan.

Kom op volgende baby. Ik kan niet wachten. Voor mij nog 10 dagen te gaan voor mijn uitgerekende datum, hoop natuurlijk dat het eerder gebeurt. Ik moet er niet aan denken om tot 42 weken te moeten lopen.

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is het rustig hier trouwens. Iedereen zit zeker lekker buiten met dit mooie weer.

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk dat idd iedereen lekker met het mannetje in de tuin zit, is het ook wel weer voor.
    ik heb geen striemen op mijn buik maar wel op mijn benen dus dat is helemaal moeilijk te bedekken. Hoop wel dat mijn buik weer een beetje als vanouds wordt hoor.

Jessica: ja hier vragen ook veel mensen hoe lang ik nog moet of krijg de opmerking: dat duurt zeker niet lang meer.
    Kreeg trouwens ook de opmerking van de gyn én van de vk dat ik een behoorlijke buik had. Vond m nog niet eens zo groot.

Suus: lekker dat je zo lang hebt geslapen, dierentuin kan altijd, slapen moet je doen wanneer je het kan. Wat voor feest is er de 28ste in groningen dan?

Sophie: prima tip mss eind deze week even kijken want dan gaan we het matras beschermen. Was t gezellig met de visite?

Mouchy: kijk dat is pas een buik! en idd ewout staat er altijd leuk op.

Miss x: leuk dat je mee blijft kijken. tegen de tijd dat de laatste gaat bevallen heb jij al een hele dame.

Zou virginnie nog in het ziekenhuis liggen? had gehoopt dat we nu al wel iets gehoord zouden hebben. Ben zo nieuwsgierig :oops:

Zoë: ja erg he dat iedereeen zich ermee gaat bemoeien. Ik wilde dat mijn vriend weer thuis was want dan kan ik me tenminste inhouden, nu heb ik steeds het idee dat ik weer wat moet doen. Nog even en ik word helemaal gek van mezelf.

Darcy: ja je bent toch niet gehandicapt als je hoogzwanger bent :( Je kan op een feestje net zo goed op een stoel zitten als thuis, neem tenminste niet aan dat je de hele avond hebt staan jumpen ;)

Deel Deze Pagina