Weet trouwens niet of ik wel zo snel weer kan komen nadat ik bevallen ben hoor! De compu staat beneden....helaas geen laptoppie!
In hellendoorn, super mooie route. Wel vermoeiend... Maar goed, hond Boy was weer helemaal in zijn element! hihi
Marsab: Kan me voorstellen dat je hondje zich helemaal geweldig voelde in dat bos! Die van ons kan het niet zo heel lang volhouden om te lopen met zn korte pootjes! Jessica: Pcies! We kijken gewoon hoe we ons voelen! Misschien voelen we ons wel zo top daarna....wie weet! Kunnen we de weeen niet opwekken?
Ik heb net met manlief de vluchtkoffer ingepakt, vinden jullie dat laat? Ik moet alleen nog wat entertainment inpakken en nog wat voor de stevige trek. Haal ik morgen. Morgen 38 weekies, wauw... Denk alleen niet dat ik de volgende baby baar, vrees dat de mijne tot week 42 er warmpjes bij wil blijven liggen...
Nee hoor vind ik niet laat! Ik heb er ook nog niet alles in, omdat ik m'n pons kaartje dinsdag nog nodig heb, en de foto camera ook nog niet die is zo bij de hand, en mn verzekeringspasje zit in m'n portomonee, dus die is ook zo stand by!
Jessica, hier ook hoor. Je bent zeker niet de enige. Ik wil mijn meisje ook. Het is wel genoeg geweest zo. Pomme, laat weet ik niet. Je bent in ieder geval op tijd want je bent nog niet bevallen Marsab, wat een energie. Ik zou geen 5km meer kunnen lopen hoor. Zou idd zomaar kunnen dat PrisEnKids bevallen is ondertussen. Afwachten maar wanneer ze zich weer melden hier.
Bij Zara hadden we van te voren sex, even daarna (uurtje erna of zo) kreeg ik weeen! Maar ja dan moet de beeb in kwestie wel ''er klaar''voor zijn.
Jeetje meiden er wordt hier weer lekker gekletst! @Miranda: Lekker he als je iedere keer wat meer af hebt. Zeker als je de ziekenhuistas klaar hebt, dat geeft echt rust. Vond ik zelf althans. Leuk dat je onze weblof hebt bekeken. Voor ons was het niet zo moeilijk hoor om te bedenken of we de katjes meenamen. Dat spreekt toch voorzich. Zij horen gewoon bij ons gezinnetje. En zij hebben het ook reuze naar hun zin hier. @Maart: heerlijk he zo'n matrasbeschermer. Ik zelf heb van die kraammatrasjes bij de Etos gekocht, heb er nu een strandlaken overheen gelegd en moet zeggen, het kraakt, maar zweet niet heel erg. @Darcy: Tja zwanger zijn is toch geen ziekte? Snap ik soms ook niet hoor. Ben vorige week nog naar een dopingsfeest geweest, heb ook nog even gedansd. Nou iedereen stond me raar aan te kijken. Ach als je je goed voelt, waarom niet toch? @Zoe: a lekker poffertjes. Ik ben jaloers. zou ik ook wel willen. Helaas zijn die hier niet te krijgen. Fijn dat je zo lekker geslapen hebt, mag ook wel een keer. Zwemmen is echt heerlijk ja. Yoga was toch iets minder gister blijkt. Heb namelijk hevige spierpijn in mijn bovenbenen. Lekker dan. @Han: fijn dat je ook lekker hebt geslapen. Hebben wij a.s. mama's wel nodig. Pas je wel op met je hevige nesteldrang? Ik ben vandaag ook aan de slag gegaan, maar het lijkt wel of mijn lichaam aan het protesteren is. Voel me echt hevig brak. Volgens mij weet mijn lichaam dat ik nu verlof heb en dus rust kan nemen. Lekker dan, ik wil nog zo veel doen. @Mouschy: echt enorm grote maar mooie buik. Heerlijk hoor. Heel veel succes morgen bij de vk. Hoop zeker dat ze nu goed nieuws voor je hebt. @Migga: wauw morgen al weer 39 weekjes. Aftellen. spannend hoor. @MissX: bah uitgescheurd, lijkt me ook erg pijnlijk. Als ik jou was zou ik ook bij hevige pijn die lidocaine creme vragen, is erg goede verdovende creme. Alleen moet je dan wel weer voorzichtig zijn dat je niet te veel gaan doen, want met die creme voel je niet dat je het beschadigd. Geniet maar lekker van je meisje. Je maakt ons nu wel nieuwsgierig hoor. Ben ook zo benieuwd hoe ik mijn bevalling ervaar en natuurlijk hoe het is om moeder te zijn. Lijkt me zo geweldig. Kan bijna niet meer wachten. @Suus: ook jij lekker geslapen. heerlijk toch. Tja dierentuin loopt niet weg hoor. Kan je later gewoon lekker met de kleine ernaar toe. Lekker stuk wandelen door de dierentuin. Heerlijk toch Sorry als ik iemand ben vergeten, heb mijn best gedaan. Voel me vandaag super brak. Heb waarschijnlijk toch iets te veel gedaan. Heb ook giga spierpijn van de yoga van gister. En daarnaast een beurs gevoel daar beneden. Ondanks dat vanmiddag toch nog naar de mall geweest met vriendin. Babyshopping. Heb toch weer 1 pakje gekocht. Kon het niet laten liggen Maar of dit het 1e pakje wordt voor onze kleine. Ik ben er gewoon nog niet uit. Heb wel iets super liefs gezien, maar ze hadden het alleen in early baby, dus echt ieniemini baby, tja dat past die van ons niet. Morgen gaat mijn man in ander filiaal checken. hoop zo dat ze 't nog hebben. Er is hier uitverkoop, dus zal wel uitverkocht zijn. Helaas pindakaas. Oke meiden ik ga zo eten, is hier al weer 7 uur. Kleine is aan 't trappelen heeft zeker honger. Nou ik ook. Fijne avond. Liefs, patries
Mss heeft noor wel iets laten weten maar joepie is nog het weekendje weg... mss horen we daar morgen ook meer over. Ik heb ook geen laptop die op internet kan en de comp staat beneden. Ik heb echter wel een hele lieve vriend die alles wel wil lezen en wat door wil geven (Hopelijk ) Jessica: ik heb dat ook wel hoor, mijn buik begint nu echt in de weg te zitten en ik ben zooo benieuwd! Ik begin voorla mijn borsten nu ook zat te worden, ze zijn zo Enorm ze liggen nu gewoon op mijn buik en ze voelen erg vervelend! Helaas is dat nu net iets wat na de bevalling nog erger kan worden. Pomme: ik heb gister ook nog wat dingen ingepakt maar heb hem ook nog niet helemaal klaar. Mijn vriend wil dat ik er alles in heb zitten maar sommige dingen heb ik gewoon nog nodig. Als ik eenmaal weeen krijg kan ik hem nog eens nalopen en de laatste dingen erin doen. Ik heb trouwens ook het idee dat die van mij het wel gezellig vind daarbinnen en gewoon gezellig blijft zitten.
Pomme: Ik vind dat helemaal niet laat hoor! Dat van mij is pas sinds vorige week helemaal af.....en heb net als jessica sommige dingen er nog niet bijliggen, maar die zijn dan zo gepakt! Jessica: Sex, daar kan ik me toch helemaal niet toe zetten nou.... Kan ik niet vragen aan de kleine of tie dr klaar voor is? Dan weet ik tenminste dat het wat oplevert hahahaha. Patries: Hopen dat ze in het andere filiaal het bewuste pakje nog hebben! Eet ze voor zometeen! En vanavond verplicht op de bank na zo'n vermoeiende dag hihi Wij gaan zo naar de Mac! Heb zo'n idee dat het wel eens de laatste keer kan zijn dat we zonder beeb gaan..... Heb al gezegd dat ik niet naar binnen wil....ze zullen wel denken. Wat zielig, die man moest weer met zn vrouw mee naar de mac....hihihi
Patries: ja dat had ik gister, wilde ik ook teveel ineens gaan doen. Is niet aan te raden idd. Eet smakelijk, ik ga nu ook koken. Zoë: zo erg zal het toch wel niet zijn? die arme man van jou vind het waarschijnlijk ook niet erg om te mac-en. Ook jnij eet smakelijk, neem je voor mij een milkshake mee? heb ik deze hele week al zin in. Jessica: sex is lastig met die dikke buik dus dat gebeurt hier maar af en toe (tenminste op de manier waarop het een bevalling opwekt ). We kunnen ook allemaal 6 annanasharten en een krat bitter lemon eten/ drinken en kijken bij wie het effect heeft
@Zoe, ik ook niet hoor, al een paar maanden eigelijk al niet, kan me gestolen worden op het moment... Maar ja hubbie wel! Wat kan jou het schelen, al ga je iedere week naar de Mac! @han, hihi lastig he.. Ananas is ook en goed idee, van de bitterlemon wist ik niet kaunnen we ook proberen
@maart: ik heb gelukkig (nog) geen striemen op mijn buik, maar wel op mijn kont, benen en borsten. Ik blijf gewoon hopen dat ze zo licht worden dat als je eenmaal in de zon bent het niet echt meer opvalt. Ik heb ze in de pubertijd ook heel erg op mijn borsten gehad en toen was dat wel zo! Dus wie weet valt de schade nog best wel te overzien. En met een paar striemen kun je eigenlijk best nog wel in bikini, als je een beetje bijgekleurd bent kan de schade nog best meevallen. Ik kan ook echt niet meer wachten tot de baby komt, nog 4 dagen tot de datum. Moet er echt niet aan denken tot de 42 weken te moeten blijven lopen, maar ja, je hebt er zelf geen invloed op he. @han: dan in het Gronings ontzet, oftewel Bommen Berend. De precieze reden weet ik eerlijk gezegd niet, maar het heeft iets met vrijheid van Groningen te maken. De scholen zijn dan ook allemaal vrij en er worden dan dingen georganiseerd. S Avonds altijd vuurwerk. Haha, zou wel grappig zijn als hij dan komt, wordt hij op een soort van feestdag geboren. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar virginie, zou alles wel goed zijn? @zoe: hier ook heel onrustig. Vond de zwangerschap aldoor heel snel gaan, maar nu op het einde zit je alleen nog maar te wachten op de bevalling eigenlijk, vind het daardoor zo lang lijken. De dagen kruipen voorbij.. @marsab: hihi, 5 km lopen lijkt nu ineens veel meer dan anders he. Vind het wel goed dat je dat nog volhoudt. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt een wandeltype ben, maar toch. @jessica en zoe: ik wil de kleine ook! Kan niet meer wachten haha. Hier trouwens wel een laptop, maar durf niet te garanderen dat ik zo snel weer online ben hoor. Vind dat miss x wel snel weer online was, denk niet dat ik daar zelf zin in heb. Sms natuurlijk wel even mijn buddy. @zoe: hihi, nog tips voor het weeën opwekken, ik houd niet van tonic en bitter lemon en ook de sexdrive staat momenteel niet echt op een hoog pitje.. @pomme: ik heb het ook toen pas gedaan hoor en hij staat nu klaar dus. Ik heb ook het gevoel dat de kleine wel eens tot de 42 week kan blijven zitten. @han: ik ben ook zat van buik en borsten. Ze hangen idd gewoon op mijn buik nu. Maar ja, die kunnen idd nog wel eens groter worden na de bevalling. Moet je nagaan, dan heb je je buik ook niet meer zo opvallend en dan lijken we straks helemaal pamela anderson.. Nou meiden, allemaal toch maar massaal aan de sex en liters bitter lemon en ananas.. Zie het ook niet echt zitten. O ja, wonderolie is er ook nog, maar lijkt me ook niet echt aan te raden.
@Patries: mooie site hebben jullie en vooral Tommie vind ik lief Als je zegt, dat je op een 'dopingsfeest' bent geweest, dan bedoel je neem ik aan een 'doopfeest'? Want onder invloed van doping dans ik ook, hoor Ben net terug van het strand, hebben ook kilometers gewandeld en de hond laten zwemmen. Ben nu wel erg duf, maar o, wat was het heerlijk in Wijk aan Zee! Ook ik heb telkens als ik inlog hier de gedachte: is er iemand bevallen ondertussen? Spannend, spannend. Meiden, ik ga het zand tussen mijn tenen vandaan douchen en mijn Hobbit-voeten bewonderen (@Jessica: ik heb het ook en steeds erger...) Tot later vanavond