Ha meiden, wat een hoop geklets met dit mooie weer! Hier nog zo eentje die haar beebje NU wil.... Maar ja, echt luisteren doen ze nu nog niet he? Hier vanmiddag wel ananas gegeten, maar alleen het vruchtvlees hoor. Dat ananashart moet je echt laten liggen, het enige wat je daarvan krijgt is onwijze misselijkheid. En dat lijkt me niet echt lekker.... Tja, en dan de bitterlemon of tonic. Dat werkt dacht ik alleen als je een hele krat drinkt. Nou, volgens mij geeft dat hetzelfde effect Misschien dat MissX nog tips heeft? Die heeft de klus per slot van rekening al geklaard. Die onrust herken ik trouwens wel, maar vandaag ben ik gelukkig een stuk relaxter als gisteren. Ook superlekker geslapen vannacht, en vanmiddag ook nog een anderhalf uur in dromenland geweest. @ Marsab: 5 km lopen Wow, dat vind ik echt superknap! Dat red ik niet meer hoor En verder ben ik alles weer kwijt. Hebben jullie ook dat die zw.schapsdementie met de dag erger lijkt te worden? liefs, pooh
Darcy: Dopingsfeest. Tja nu ik het teruglees ziet het er wel heel erg raar uit. Soms zit ik zo te trutten met NLse en Engelse worden, is echt niet te geloven. Ik maak soms erg rare fouten. Of zal het toch met de hormonen te maken hebben Ach je weet wat ik bedoelde.
hallo meiden. Zie dat sas nog geen tijd heeft gehad om het te melden. Soms ook aan het bevallen. Vandaag om 12.36 is ze geboren. Gezond en wel. Verhaal volgt nog. En pooh ik heb gisteren de kern van een ananas zitten eten! Richelle Tess 21 cm en 3740 gr groetjes las
Heyy meiden, Kom net kijken of er nog iemand is bevallen en zie net dat las bevallen! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Hoop dat alles goed is gegaan! (21 cm lijkt me niet geod maar ga maar van 51 uit ) Geniet ervan! hier helemaal rustig! liefs rian
hoeveel geboortekaartjes gaan jullie versturen? wij hebben nu ong 60 adressen, plus 10 extra we hebben een zelf ontworpen kaartje via internet.
Las van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ga nu maar lekker van haar genieten. We zijn daarna natuurlijk benieuwd naar je verhaal en de foto's van de kleine Liefs, patries
Hoeraaaaa Las, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!!!! En ook al zo'n mooie naam Heel erg veel geluk! Leuk dat je ook al een berichtje geplaatst hebt! Enne oh jee ik heb gisteren ook het hart van een ananas gegeten xx Sophie
Het gaat nu echt beginnen met de bevallingen, net als jullie kan ik ook niet wachten....maar wij hebben het niet voor het zeggen he? MissX gefeliciteerd met je dochter, behalve het uitscheuren mag ik hopen dat het bij mij ook zo snel gaat Las ook gefeliciteerd met je dochter, hoop dat de bevalling allemaal goed is gegaan?? Suus, mijn telefoon staat op scherp hoor!! Ik hoop voor je dat het niet meer al te lang duurt Iedereen, veel succes met de laatste loodjes, hier ook olifantenpoten, aambeien en last van wisselende stemmingen, maarrrrr het is voor een goed doel he?
Hee las, SUPER, GEFELICITEERD! Geniet lekker van jullie kleine meid, wauw, weer een wondertje erbij. Ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's. Doe lekker rustig aan en geniet van de kleine. Ik baal dat ik geen ananas lust, anders ging ik nu het hart eten haha. Toch nog weer een baby, spannend zeg! Liefs suus
@gonzo: je nummer staat erin hoor, ik zal de mijne ook regelmatig in de gaten houden, want jij bent de 37 weken ook voorbij dus wie weet...spannend zo hoor! @zonnetjes: wij hebben ook 60 adressen en bestellen ook zo'n 10 extra. Hetzelfde dus ongeveer.
Las van Harte gefeliciteerd!!!!!! Wow het gaat nu echt beginnen bij de septembermama's! Ben heel benieuwd naar je verhaal en naar wie nu de volgende zal zijn. SPANNEND
Las, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie namen. Geniet van de kleine. Ben ook erg benieuwd naar jouw verhaal en de foto's. Hoop dat het zo door gaat en er elke dag minimaal 1 baby word geboren. Ik ga zo meteen een hele ananas eten met hart en al, misschien wel met schil heb er toevallig 1 liggen.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoƫ: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Pomme: MEISJE, +16 kg,bv, zh, 'verlof' sinds 15 juni i.v.m. zelfstandigheid Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +19 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +11kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mama uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, + 27 kg, bv, zh, 10 aug verlof uitgerekend 29 september Noor: (2ling) 2 JONGENS, +11.5 kg, bv, zh, verlof 28 juli uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 15 JONGENS 15 MEISJES 15 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans 3. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm 4. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm Totaal geboren: 2 JONGENS 3 MEISJES Agenda 27 augustus: Mouschy controle VK 27 augustus: Saskia78 intake kraamzorg 28 augustus: Saskia78 controle VK 28 augustus: Patries controle gyn 28 augustus: Jessica gyn controle groei echo 28 augustus: Edokid controle vk 28 augustus: Zoe controle vk 28 augustus: Rootje vk controle 29 augustus: Rian vk controle 39 weken 29 augustus: Marsab vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle 30 augustus: miranda040172 gyn. controle 7 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian
hey, ik kwam ook even kijken of er nog iets te melden viel en ja hoor! Las, van harte gefeliciteerd met jullie meisje en geniet er lekker van. We hopen snel te horen hoe get gegaan is. Erg mooie namen hoor! Ik ga maar weer naar beneden. ik zal voorlopig wel weinig online zijn. Onze pc in de woonkamer is nu echt kapot gegaan en we hebben (gelukkig) op zolder een oude staan, maar die is erg traag en het is erg warm op zolder, dus daar zal ik niet vaak zitten. Plus het feit dat trappenlopen ook niet zo goed meer gaat. Tot binnenkort weer! Groetjes!
van harte de new born mama's! maar van mij mag het nog wel ff wachten. ben morgen 38 weken en ben het eigenlijk gewoon nog niet zat het zwanger zijn. heb geen mega buik en verder gaat alles nog wel goed. was zaterdag in de stad,toen ik een collega tegenkwam en die tegen me zijn dat ik er nog zo kwiek bij liep, ze zou niet verwachten dat ik met 2 weken al een kindje verwachtte. mijn vriend zei ook al: jij mag volgens mij echt niet klagen deze zwangerschap.. je houd (nog) geen vocht vast, hebt (nog ) geen striemen op je buik. en toch vind ik het wel heel leuk al die dames hier die hun kindjes krijgen, toch maar weer een hele prestatie zon bevalling