september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo ,

Vannacht eindelijk wat beter geslapen. Dromen doe ik ook. Ik droomde ook laatst dat mijn baby bloed tussen haar poep had en dat mijn moeder toen zei dat ze het waarschijnlijk niet overleeft omdat dit niet goed was. Echt naar om zoiets te dromen.

Rian, jammer dat het niet doorzet.

Zonnetje, fijn dat bij jouw alles goed gaat. Geniet dan maar van de laatste weken.

Patries, zo'n schoonmaakster wil ik ook wel hoor voor alle zware klusjes.

Hier is de ananas al op maar nog niet geholpen.

2. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    hier ook nare dromen ,slecht slapen...verder nog niks helaas....
    voel me redelijk down ....maar jah gewoon doorgaan

ben benieuwd wie de volgende is...

jammer rian dat het niet doorzet!

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Maart, idd erg vervelend die dromen. Maar zoals Marco zegt. dromen zijn bedrog! hihihihi

Ik denk dat ik vandaag ook maar een rijpe ananas ga kopen. Die fles bitterlemon heeft ook niet geholpen ;).

4. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    heeft iemand al iets gehoort van virgine of noor?
    ben nieuwsgierig......

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee nog niks gehoord. Ik heb wel gedroomd dat Noor was bevallen. Dus wie weet.

6. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    hopelijk is alles goed met hun beide ....en de beebs

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja hoop ook dat met hun alles goed is, zou wel de sms buddy van iedereen willen zijn, zo nieuwsgierig ben ik :(
    Hoeveel weken was virginnie eigenlijk? je moet minstens 3 dgn in het ziekenhuis blijven als je voor de 37 weken bevalt toch?

Wie weet is ze zo van de kleien aan het genieten dat ze ons totaal vergeet.... kan het me bijna niet voorstellen (wij zijn tenslotte ook enorm leuk) maar het is een mogelijkheid.

Vind het trouwens ook wel erg grappig dat we ook dromen over andere mensen van het forum, zo erg zijn we er dus mee bezig. :)

8. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    han@ virginne en noor hadden niemand als sms buddy toch ?...wel jammer in dit geval he....moeten we erg veel geduld hebben....en dat hebben we niet :)

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Virginnie had geen sms buddy maar noor wel. Joepie is haar buddy maar die is een weekendje weg op huwelijksreis. Als ze terugkomt zullen we weten hoe het met noor gaat (als ze heeft gesmst.

En idd geduld is niet mijn sterkste kant... :oops:

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb nog wel alle nummers in mijn mailbox staan zal Noor zo wel een sms sturen. Hopen dat ze het niet erg vind.

11. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    han@aah oke nou dan is het afwachten !!!!

hey nog tien dagen zie ik....hopelijk nie langer...kan maar zo nog drie weken gaan duren...moet er niet aan denken hoor pfff

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Maart: das een erg goed idee! als ze geen zin in een sms-je heeft dan stuurt ze er gewoon geen terug neem ik aan.

Kelly: Op een gegeven moment duurt het wachten idd lang, vooral als er al mensen zijn bevallen. Ik moet nog minsten 1 week maar het kunnen er ook 6 worden :( En ik heb eerder het idee dat het er 6 zullen zijn dan 1 :(

13. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Ik ben ook benieuwd hoe het met de dames in het ziekenhuis gaat? Maar ja laten we het er dan maar wel ophouden geen nieuws is goed nieuws toch?

Ik heb hier ook het hele weekend wat vervelende krampjes. Gister zelfs in de auto in mijn buik en in mijn rug tegelijk... Geloof me dat doet pijn.
    Nog een weekje uitdragen en dan mag ze wat mij betreft gewoon lekker komen :D

Liefs sereena

14. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    han@ ik denk dat ik er zo veel mee bezig ben dat het daardoor nog langer gaat duren.....dus probeer het een beetje van me af te zetten...en het gevoel wordt idd sterker nu miss x en las al zijn bevallen ......
    maart@ ben benieuwd of jij er achter komt hoe het met noor gaat

15. Ddp

Ddp Niet meer actief

Hej, wat zijn jullie allemaal fanatiek aan de klets vandaag!

Wat dromen jullie trouwens allemaal naar! Getsie!

Han: Wat goed dat je weet wie er al een tijdje niet geweest is! Mn geheugen is wat dat betreft echt een zeef.....

Rian: Wat balen dat het niet doorzet! Dat had ik dus vorige week ook en de dagen erna(en nu nog wel een beetje) was ik heel onrustig!

Ief: Lekker he op zo'n zeiltje liggen kraken? Maar het went wel hoor haha!

Maart: Wat een goed idee om Noor te smsen, dat vind ze vast niet erg!

Heb trouwens van de week gedroomd dat Joepie was bevallen.....
    Maar ik neem aan dat die gewoon lekker van haar huwelijksreis aan het genieten is!

Vanmiddag komt een oud-vriendinnetje van me op bezoek! Heb haar al heel lang niet gezien. Sinds kort hebben we eigenlijk weer een beetje contact. Ze wilde eigenlijk volgende week maandag langskomen maar dan ben ik al 3 dagen overtijd(hahaha wat klinkt dat grappig).
    Durf dan niet zo goed meer af te spreken....dus nu komt ze vanmiddag!
    Ben benieuwd of het nog net zo leuk is als vroeger, of dat het heel anders is.....

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat lees ik nou alweer een meisje geboren, gefeliciteerd las met je dochtertje.

zo juist is een neef van mijn vader geworden van een gezonde zoon van 6,5 pond zwaar. de naam weet ik nog niet maar vind het geweldig. mijn nichtje van mijn is nu 39 wk zwanger en opgenomen met een hoge bloedruk dus dat zal ook wel niet lang meer duren denk ik. nu is het nog wachten op mijn en heb gister veel last gehad van oefenweeen en werd er gewoon misselijk van en ben optijd naar bed gegaan helaas wil dit niks zeggen dus wacht netjes af.

17. Ddp

Ddp Niet meer actief

Kelly: Dat gevoel had ik vorige week ook! Was er naar mijn idee ook veels te veel mee bezig en daardoor werd ik heel onrustig en ongeduldig! Sliep ook bijna niet meer omdat ik continue dacht aan de bevalling....

Heb het nu ook een beetje van me afgezet en dat helpt wel!

18. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    zoe84 @ mijn tweede was al geboren rond deze tijd en dacht de hele tijd dat ga ik nu weer doen....stom eigenlijk achteraf....hopelijk lukt het me om het een beetje uit me hoofd te zetten..zal lastig worden ,zeker omdat iedereen steeds belt en vraagt en????? is er al iets???? :rolleyes: net alweer foon

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Smsje is eruit. Zodra ik er 1 terug krijg horen jullie het.

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ben benieuwd Maart!

Las GEFELICITEERD met jullie dochter! geniet maar lekker van je kraamtijd!

Ik ben net weer terug van de VK... En ik vroeg of ze me wilde stippen omdat ik er zo door heen zat/zit... En ze zei normaal doen we dat alleen vanaf 41 weken, maar omdat ik zo'n last heb wilde ze het nu wel doen! Dus ik helemaal happy. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan, maar de baby is NOG ALDOOR NIET INGEDAALD, en mijn baarmoeder ligt ook nog vrij hoog en staat... Ze zei ook ik kan je wel stippen, maar daar krijg je meer last van dan gemak. Omdat het eigenlijk nog niet klaar is daarbinnen, krijg je miss alleen maar last van harde buiken tot de bevalling. En die harde buiken kunnen wel een paar dagen duren, en hoeft helemaal geen zode aan de dijk te geven. Maar ze zei ook dat het zomaar in eens kan veranderen nu, en dat het daarbinnen zomaar klaar kan zijn en dat ik morgen al beval. Lekker duidelijk dus NOT
    Ik moet maandag 3 Sept. weer terug komen, dan loop ik dus al overtijd...

Deel Deze Pagina