september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddp

Ddp Niet meer actief

Kelly: Kan me voorstellen dat je dat deze keer weer dacht....dan is het helemaal vervelend als het op zich laat wachten!
    En idd die telefoontjes steeds.....kan niemand meer normaal opbellen want ze beginnen al half te juichen als ze horen dat ik het ben....

Moet ze nog telkens teleurstellen hahaha

Maart: Ben benieuwd of je een smsje trug krijgt..... :D

Ff een vraagje, iemand hier verstand van het UWV?

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Mouschy wat balen zeg. Hopen dat ze idd zomaar veranderd en dat je morgen bevalt :) zou geweldig zijn.

Ik ben er ook wel doorheen nu, mag nu echt komen van mij. Maar heb wel het gevoel dat het nog wel een tijdje kan duren, ik heb nog geen wee gezien.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@blodyn: dan ben ik wel benieuwd waar je woont.. want ik woon op zo'n eh.. 5 minuutjes lopen van zuidplein :)

@mouschy: lekker is dat... balen toch hoor

hier net lekker gezwommen
    in bikini deze keer
    kreeg ik vorige week nog het commentaar dat je onder water niet kon zien dat ik zwanger was..
    nu werd ik meerdere malen gevraagd hoeveel weken ik nog moest..
    en was er zelfs een meneer die nadat ik had gezegd hoeveel weken ik nog moest.. spontaan begon over zn operatie aan darmkanker.........
    en vroeg of ik weleens die bevallignsprogramma's op sbs keek :)
    want dat was toch wel interessant vond hij na zn operatie
    eeh.. ik hoop dat toch darmkanker weinig weg heeft van babies krijgen :S

maarja.. verder aardige ventt hoor :)
    alleen de combi vond ik wel wat raar

zo kraamjuf op bezoek
    die belde net om het adres nog eens te vragen omdat volgens de tomtom er enkel even nummers izjn in deze straat.
    maar zal wel iets zijn met een oud kaartje.. en ik woon in een huis dat er net een jaar staat :)

maareh.. geen babies nog vanochtend?
    ik durf nu echt niet meer langer dan 5 minuten van het forum te verdwijnen hoor :p

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Maart; Nee ik ook niet hoor, af en toe een harde buik. Meer niet, de baby is nog best druk, ik voel hem de hele dag door...

Saskia; maar je hebt wel even lekker gezwommen! vreemde combi van die vent, maar het is goed bedoelt denk ik dan maar hahaha

Ik heb een nieuwe topic geopend bij MAMA's!!! Dus de meiden die bevallen zijn kunnen daar verder chatten!!! September 2007 mama's!!! heet de topic.

5. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Vervelen jullie je ook al soms een beetje. Ik heb een site gevonden waar je complete films en series gratis kan kijken. Op http://joox.net kan je direct klikken en kijken. Ik ben nu bezig met seizoen 1 van HEROES. Wat een gave serie is dat zeg!

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik verveel me zeker niet
    maar het is altijd leuk om eens te kijken of er nog leuke series zijn die ik niet kende :)
    ik kijk nooit tv.. dus als iemand nog goede tips heeft buiten "lost" en "the 4400" :)

@mouschy: oh was zeker goed bedoeld hoor
    hele aardige vent wel en hij wenste me later ook nog veel succes
    maar tja eh.. vaag verhaal vond ik het maar *grin*

toch is het wel lekker zwemmen zo vroeg
    lekker rustig.. en voornamelijk 55+ers in het zwembad :)
    kennelijk is het voor 10 uur enkel voor 55+ers
    dus die liggen om 9 uur al lekker te poedelen..
    en voor de rest van de wereld gaat het pas om 10 uur open.

nouja.. meeste 55-ers werken natuurlijk op maandagochtend :)
    dus heerlijk rustig :)

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pomme, bedankt voor de tip.

8. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    saskia:
    sex in the city zeer komisch en je hoeft er niet veel bij na te denken.
    Hou je daar toch wel van dan kan ik de box van "24"ook aanraden

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou Dames daar komt ie. Krijg net een sms terug van Noor.

De mannen zijn er al!
    Zondag 26 augustus.
    Chris Antonie 8:50 uur - 2.125 gr
    en
    Tijn pieter 9:05 uur - 2.490 gr

Ze doen t super! En liggen in n warmtebedje niet in de couveuse. We zijn helemaal perplex en dolgelukkig.
    Gr Noor

---------------------------------

Gefeliciteerd Noor! Super!!

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden :D

Het ananashart van zaterdag en zondag ;) heeft hier helaas niets geholpen hihi.

Ben zo ontzettend lui vandaag...vanochtend al meegelezen hier, maar gewoon te sloom om te reageren :oops:
    Net een lekker lavendelbad genomen, da's wel lekker. Gisteravond laat bewoog ze nogal heftig en had ik enorme steken, vanochtend drukte ze ook flink op de onderkant. Gaat nu weer beter :D

Ik las iets over geboortekaartjes. Geloof dat wij ook circa 60 adressen hebben, maar moet ze met m'n man nog steeds even doornemen. Vind ik zo'n k** klus. Denk dat we 100 kaartjes bestellen. Gisteren wel proefdruk gevraagd :D Man heeft 'm zelf ontworpen m.b.v. bestaande afbeelding, dus ben erg benieuwd!

Rootje, balen van je pc :cry:

Zonnetjes, ook eens iemand die niet zo ongeduldig is haha, volgens mij ben je de enige... :D

Patries, rust lekker uit vandaag! Zou ik ook helemaal niet blij mee zijn als ze hier zo vroeg voor de deur staan.

Saskia, super dat je zo genoten hebt. Klinkt heerlijk relaxed.

Han, stuur jij de schoonmaakster vervolgens door naar mij? ;)
    Ik word helemaal gek van mezelf. Mijn man herkent me niet meer terug. Let op alles, terwijl het huishouden me normaal geen *** interesseert :oops:

Ohhh poffertjes, als die nu eens voor mijn neus staan, lekker met boter en veel poedersuiker mmmmmmmmm

Pomme, goed nieuws voor je: als je 38 weken zwanger bent is week 39 begonnen :D

Miranda, lig je nu lekker te slapen?

Zoe, beterschap! Hoe was het bij de vk?

Ief, graag gedaan :D
    Wat naar van die droom, heb ik gelukkig nog niet gehad, lijkt me erg rot wakker worden :( Overigens droom ik wel van alles door elkaar...maar ik las al dat ik niet de enige ben.

Marsab super dat je lekker geslapen hebt :thumup:

Suus, idd lekker toegeven aan je vermoeidheid. Goed uitrusten!

Brigitte, klinkt wel spannend bij je!

Sereenalian, gefeliciteerd met je schoonzusje.

Rian, balen zeg :cry:

Lovewinnie, klinkt spannend!

Mouschy, balen joh...maar kan nog van alles gebeuren!
    Leuk dat je ons nieuwe topic geopend hebt :D

Zoe, wat wil je weten over UWV?

Saskia, idd rare combi :(

pomme, thanks voor de tip!

Ben benieuwd wie er vandaag gaat bevallen :p :D

xx Sophie

11. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Bij deze ook voor Noor gefeliciteerd en geweldig dat het goed gaat met de jongens en met haar....

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    ZoË: moet tot mijn schaamte bekennen dat ik alleen degene onthoud die elke dag posten dus ik sla er vast een hele boel over die zich nu erg ongeliefd voelen :oops:
    Ik sta momenteel in loondienst van het uwv of ik er verstand van heb weet ik niet :)

Saskia: sommige mensen kunnen vreemde links leggen. Waarschijnlijk zat ide man erg met zijn verhaal en grijpt hij elke kans aan om het aan iemand te vertellen (ik kan het weten want ik heb zo'n moeder, die verteld ook haar verhaal aan iedere wildvreemd die tegen haar praat)

Maart: ben benieuwd, toch handig dat we jou hebben ;)

Kelly: kan me voorstellen dat je er nu dan ook min of meer op rekent. Het van je af zetten is moeilijk, toen ik echt te veel met de zwangerschap bezig was heb ik verplicht van mijn vriend afleiding moeten zoeken. Eeen paar goede boeken en een hele moeilijke puzzel later ging het al een stuk beter :)
    Zit er net aan te denken dat zo'n puzzel mss wel weer een goed idee is want ik ben weer redelijk druk in mijn hoofd de laatste dagen :(

Pomme: bedankt voor de tip, ga zo eens kijken of er iets leuks tussenstaat. Heroes mag ik niet verder kijken want die kijk ik iedere donderdagavond gezellig met vriendlief.

Mouchy: tja hoop voor je dat je kleine zich idd snel bedenkt en zich toch nog naar de uitgang begeeft. Ik zei nog zo tegen je dat je het hem niet te veel naar zijn zin moest maken in dat 5 sterren hotel van je ;) :)

Lovewinnie: hmm lijkt me toch minder prettig al die voorweeen, van als hebben we vernomen dat ananashart helpt... ;)

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hahahahaha nou laat nog maar een paar daagjes wachten..... na vrijdag! Mijn mannetje moet eind van de week nog paar dingen doen voor zijn werk...... ;)

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat gaaf! En geweldig dat het zo goed gaat. :p :p :D

Noor, je kunt het nu ws nog niet lezen, maar super en dubbel gefeliciteerd.
    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!

:p :D :p :D :p

xx Sophie

15. Ddp

Ddp Niet meer actief

Wauw! Noor is dus ook al bevallen......

NOOR, GEFELICITEERD MET JULLIE 2 ZONEN!Geweldig zeg! Gelukkig dat alles goed gaat.....

Sophie: Het is een vrij ingewikkeld verhaal maar zal het kort proberen uit te leggen....

Werkte eerst 28 uur. Mn contract zou in eerste instantie niet verlengd worden, maar toch 10 uur uit weten te slepen.
    Ik ging er dus 18 uur op achteruit.

Voor die 18 uur heb ik een WW uitkering aangevraagd. Ook netjes gekregen. Maar omdat ik zwanger ben en met verlof ben nu, is de WW omgezet naar Ziektewet.....

Sinds ik in de "ziektewet" zit, krijg ik bij elkaar meer geld als toen ik nog
    gewoon 28 uur normaal werkte zonder dat er iets aan de hand was....

Het het UWV al gebeld en de afdeling ziektewet zegt dat het wel klopt, maar moest het eens navragen bij de afdeling WW. Die moeten me nu nog terugbellen...

Ik snap er zelf helemaal niks meer van, maar heb het gevoel alsof dit niet klopt! Zit er niet op te wachten om straks alles weer terug te moeten betalen....

Beetje duidelijk? :(

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd Noor met haar 2 mannen!!!

Wat ontzettend fijn dat ze niet de couveuse in hoeven en alles goed met ze gaat :D

Ow wat leuk toch allemaal dat iedereen aan het bevallen gaat, wordt er helemaal blij van!

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Noor gefeliciteerd met je twee mooie mannetjes!!!! Lekker genieten!!!

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nou vooruit dan, we hebben noor vandaag al dus dan gaat lovewinnie of mouchy morgen bevalen en dan......
    Zal ik de rest van de planning voor iedereen al maken, iemand nog speciale wensen? :) :) :) :) :) :)

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    lijkt me goed plan...... ik wil dus graag vanaf 1 september

20. Ddp

Ddp Niet meer actief

Ik wil morgen wel graag han! Maakt me niet uit wanneer, ben de hele dag beschikbaar! En anders wil ik de dag erna ook nog wel..... :D

Deel Deze Pagina