september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    han@ oke vooruit...donderdag omdat ik geen pijn heb ;) .....maar geen dag later hoor :)

2. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat zou op zich wel heel erg prettig zijn! Mijn vriend mag dat niet zeggen want die is pas 10 oktober jarig en dat vind ik best lang....

3. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja anders worden de dames van het forum boos :)

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Pfieuw was al bang dat je boos op me ging zijn.... ;) Is nog niet gemakelijk hoor zo'n schema maken 8)

5. Ddp

Ddp Niet meer actief

Han: Super die planning! Kan me er helemaal in vinden!

Sophie: Nee, na mn verlof ga ik gewoon weer 10 uur werken....tis ook wel beetje ingewikkeld maar neem toch aan dat die mensen van het UWV het toch wel weten? Die vonden het geloof ik al vreemd dat ik belde of ik niet teveel geld ontving....haha

Las: Jouw bevalling was dus ook best snel en liep allemaal goed! Gelukkig maar! Zo'n bevalling teken ik ook voor!

Kga nu naar de VK! Tot straks!

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    :D :D :D :D :D

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Noor van harte!!

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@han: tja het is natuurlijk ook niet niks he
    en nu vandeweek jos brink die er wel aan overleden is..
    kan me voorstellen dat het dan toch wel weer bij je boven komt
    onafhankelijk van hoe lang het geleden is.

@noor: gefeliciteerd!
    fijn dat ze het goed doen hoor :D

@planning: eh.. mag ik ergens einde van de maand?
    al denkt job dat het nog max. 2 weken gaat duren
    iets met onverzadigbaarheid en een goed mannelijk voorgevoel.
    alsin.. hij riep het al ruim voor de onverzadigbaarheid.. maar ziet het als een teken dat het er toch echt aan gaat zitten te komen :)

kraamjufje was net hier
    was erg aardig
    en bovendien ook erg snel thuis in mijn huis had ik het idee :)
    nouja.. ergens is dat wel prettig asl je geacht word redelijk deel vand e dag in bed te liggen.
    vond de poes onwijs schattig (altijd een goed punt bij mij)
    poes vond haar iets minder interessant tho... typisch genoeg
    en andere poes vond dr gewoon eng.. maar dat zijn we niet anders gewend.
    hoop dat de kraamzorgjuf die we uiteindelijk krijgen gewoon een beetje rustig is.. dan heeft poes het ook niet zo zwaar :)

begreep dat ze niet voor het hele huis zorgt.. enkel voor de kraamkamer, babykamer en het sanitair.
    en evt. op verzoek wel even wil helpen met andere dingen maar dat dat niet standaard is.

en tegenwoordig heet dat "zorgconsulent" en heeft ze een mobiel waar op ik altijd mag bellen als ik vragen of iets dergelijks heb.
    dus zegmaar vanaf nu.. tot de bevalling mag ik dr zelfs midden in de nacht bellen over alle mogelijke onderwerpen
    bijv. de aanschaf van babyspullen *grin*

9. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Wat een geklets weer. En wat zie ik nu?

Noor van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes. Fijn te horen dat het zo goed gaat met de knulletjes en dat ze niet in de couveuze moeten. Geniet ervan meid!!

@Las: Fijn te horen dat het goed gaat met jou en de kleine. En een mooi bevallingsverhaal, klinkt dat het allemaal vrij rap is verlopen. Heerlijk hoor.

@Sereenalian: gefeli met je schoonzusje. Leuk hoor dat ze ook zwanger is.

@Rian: balen zeg :( Ik hoop voor je dat het toch snel gaat doorzetten, dit is namelijk niet fijn.

@Maart: En begint de ananas al te werken?

@Ief: heerlijk he zo'n zwetterig en krakend matje. Join the club ;)

@Lovewinnie: Grappig zeg dat er zo veel zwangere bij jullie in de familie zijn. Spannend.

@Mouschy: Jeetje balen zeg meid. Dus toch nog afwachten geblazen. Hoop voor je dat het toch heel onverwachts gaat beginnen. Je weet maar nooit toch?

@Han: handig zeg zo'n lijstje. Weten we tenminste waar we aan toe zijn en wie we elke dag moeten feliciteren. ;)

@Jeetje meiden wat een rare dromen zeg. Wat hormonen wel niet allemaal met je doen. Hier ook iemand die gek droomt, wordt dan midden in de nacht en kan daarna niet meer goed slapen. Ik kan me alleen de dromen niet altijd goed herrinneren, alleen vaag.
    Ik had trouwens vannacht gedroomd dat Noor was bevalling, maar niet van een 2-ling, maar van een 3-ling.
    Gelukkig is het voor haar toch bij een 2-ling gebleven. hihi

Sorry als ik iemand ben vergeten. Gaat zo snel allemaal.

Kus, Patries

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    :confused: Kan me niet echt voorstellen dat de kraamzorgjuf echt heel blij zou zijn als je om 3 uur aan de telefoon hangt met de vraag welk wasmiddel je het best kan gebruiken voor de kleertjes. Als ze dan vraagt waarom je op dat tijdstip belt: *tja ik slaap nogal slecht en met nachtstroom is het wassen goedkoper*

:) :) Zie het al helemaal voor me :) :)

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    NOOR GEFELICITEERD

Geniet van je 2 sterke mannetjes. Gelukkig hoeven ze niet in het couveuse.

XXX

12. Saskia78

@las: ik word echt dement.. wilde nog bij mn post zetten dat ik voor zo'n bevalling ook wel zou tekenen :)
    ben blij dat het allemaal goed gegaan is.

vond het al dapper dat je nog smste nadat je al heel de nacht weeen had gehad zegmaar :)

13. Saskia78

hahaha nou weet je wat het ergste is...
    het is dat job wel graag slaapt snachts.. anders had ik al een paar keer midden ind e nacht de trommel gevuld hoor :)

zelfs weleens overwogen om toch maar even te dweilen beneden

durf me alleen niet helemaal jobs gezicht voor te stellen als die om 6 uur beneden komt en de hele vloer is nog nattig *lach*

14. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hoezeeeeee, weer twee gezonde baby's erbij! Noor van harte meid. Hopelijk gaat het met jou ook allemaal goed. Geniet er lekker van!

Han, gezien mijn verloskundige dilemma (vervangster die ik niet wil ;)), wil ik je vragen mij op woensdag te zetten hihihihi. aaaaaaaaaaaaaaah zie een smekende smiley :)

Mouchy, dat is ook mooi balen. We gaan met zn alleen duimen dat het allemaal goed gaat en ook jij heeel snel zal bevallen. Ik ben voor de lijst van Han :)

Hee Patries, toch wel een lichtelijke voorspelling he met je droom over Noor ;)...

Las, klinkt ook goed hoor jouw bevalling! teken ik stiekem ook wel voor hihihi. ben je nog uitgescheurd of ingeknipt? Ook altijd handig om te weten he? haha

Zo heb me net toch nog even kunnen dwingen om te stofzuigen. Nu is het weer heerlijk schoon... Maarja voor hoe lang met 1 grote herder en twee perzen ;).

Pomme, trouwens nog bedankt voor de tip. Altijd handig zo'n site, voor straks in het kraambed hahahaha...

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Han: mijn man wilde ook wel dat de kleine op zijn verjaardag komt, dat zal 11 september zijn. Lekkere datum :rolleyes:
    Maar het leek het wel leuk, want dan kan hij samen met zijn zoontje cadeautjes vragen, zoals een Playstation 3...

@Saskia: fijn dat het zo'n aardige kraamjuf was. Dus nu ga je haar bellen voor advies zoals welk babypakje de kleine als 1e aan mag? Wel midden in de nacht bellen hoor ;)

Ik werd net trouwens gebeld door de nurse van het ziekenhuis. Ze hadden de uitslag van mijn swab (kweekje uit vagina). Ik blijk streptococcus bacterie B bij me te dragen. Ze kon me vertellen dat bijna de helft van alle gezonde zwangere vrouwen dit hebben. En dat het opzich niet schadelijk is voor de kleine. Het enige wat ik wel moet krijgen is een i.v. infuus met antibiotica zodra ik aan het bevallen ben, dus voordat de kleine ter wereld komt.
    Heeft iemand hier wel eens van gehoort?
    Morgen afspraak bij de gyn, dus zal het haar ook even vragen.

16. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    LAS GEFELICIFLAPPIE

Geniet van jullie kleine meid.

Het gaat nu wel erg snel he..
    Jullie moeten maar snel bevallen want dan zijn we niet zo alleen bij de mama's forum ;)

XXX

17. Saskia78

missX: jullie mogen dan wel bevallen zijn... maar jullie zijn echt nog niet ontslagen uit dit topic hoor
    tot de laatste mamma bevallen is dienen jullie hier OOK te plakken *grin*

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Weet ik :)

Zag dat jullie hadden afgesproken dat er elke dag minimaal 1 kindje werd geboren?

19. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ik sluit mij geheel aan bij Saskia :)! Iedereen is pas ontslagen van dit topic als IEDEREEN is bevallen gheghe

20. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @MissX, zag dat je alweer wat nieuwe foto's hebt gezet op je babiesite. Het is echt een plaatje!

Deel Deze Pagina