HAI Allemaal Kan het nog steeds niet echt bevatten hoor, ik heb het idee dat ik de bevalling nog niet heb kunnen verwerken omdat het zo snel is gegaan. Zitten gaat nog steeds moeizaam. Borstvoeding gaat prima alleen wat doet mijn tepels zeer zeg! Heb nu al last van stuwing, en mijn baarmoeder was na de 2e dag al bijna net zo klein als het hoort dus het gaat allemaal erg vlot. Ben een beetje labiel vandaag, volgens de verloskundige word dat morgen nog erger. De kraamverzorger is echt TOP! Yocena (je spreekt uit djoozenna) is zo schattig Maar kweet niet of dat door de hormonen komen, maar ik voel me zo gelukkig maar dan ook weer heel erg bang dat het zo snel zal gaan en dat ik alles zal vergeten. Ik maak me nu al zorgen dat ze niet zo klein blijft en ze is nu pas 2 dagen . Ik ga dat nu al missen. Haar eigen geur die ze heeft ben ik bang dat ik die over aantal jaren niet meer kan onthouden en dat ik de bevalling en de momenten zal vergeten. Het zal wel aan de hormonen liggen hihi. Houden jullie het ook nog een beetje uit? Ik zou vandaag eigenlijk 39 weken zijn. Raar idee XXXX
Volgens mij zijn dat niet alleen hormonen hoor miss x, het is ook een enorm schattig mini mensje. Zou trouwens ook wel vreemd zijn als je je kindje niet helemaal het einde vond. Van de ene kant is zo'n supersnelle bevalling natuurlijk geweldig maar van de andere kant kan ik me erg goed voorstellen dat je het maar half bewust hebt meegemaakt. Als je bang bent om dingen te vergeten zou ik ze gewoon op schrijven, ik heb nu een speciaal zwangerschaps dagboekje en daar zal ik straks verder in schrijven over de kraamtijd. Hopelijk kan je snel weer een beetje normaal zitten, hou ons op de hoogte want wij genieten helemaal met je mee. Dikke knuf Han
hoi dames missx gefeliciteerd las gefeliciteerd met jullie meisjes heb echt niet alles terug gelezen hoor dan ben ik nog wel even bezig. had nog een smsje voor noor gehad: de mannen zijn er rond 9 uur geboren supersnelle bevalling chris antonie ca 2150 en tyn pieter ca 2500 gram ze doen het super en liggen in een warmte bedje. we zijn helemaal perplex en dolgelukkig. afz. noor wel een beetje laat maar ja heb toch nog mijn best gedaan als ik in zandvoort een computer had gevonden had ik het jullie direct laten weten. En virginne dan????????? hier gaat alles z`n gangetje ben wel erg moe geworden hoor je doet toch meer dan je eigenlijk kunt maar ja het was SUPER GEZZELLIG. ZOE: IK BEN NOG NIET BEVALLEN HOOR! heb wel steeds last van steken in mijn vagina en een strak gevoel boven in mijn buik. en heb het hele weekend al diaree. ik weet niet of dit voortekens zijn. liefs joepie
ow Joepie sorry was zo druk bezig met het nieuws van noor dat ik helemaal vergat te vragen hoe je dag en je huwelijksreis(je) was geweest. Heb je foto's? wil eigenlijk wel een volledig verslag horen Kan trouwens best zijn dat het voortekens zijn, hoor je wel vaker. Ik ben de hele dag al ontzettend misselijk, heb last van maagzuur en heb t benauwd De kleine is ook ontzettend druk en volgens mij is ze haar kickboks kwaliteiten op mijn maag aan het uittesten. Iemand tips over hoe ik het op kan lossen?
han: het was geweldig donderdag was wel erg moe hoor je wordt echt geleeft en mijn schoenen pasten niet meer omdat ik zoveel vocht vast hou dus moest noodgedwongen op mijn slippers erg charmant hoor. het weekendje was ook echt super ik ben zo dol op de zee kan er wel uren naar staren en val dan ook zo in slaap van dat geluid. denk dat ik maar ga verhuizen naar de kust. foto`s zijn nog niet klaar maar zal zeker wel wat in mijn album zetten als ze klaar zijn.
han@ heb dat maag probleem ook vooral als ik ga liggen of het nu de rug is of zij ......dan maag pijn en maagzuur enige wat ik kan doen is rennies slikken en wat hoger gaan liggen... nog een optie , is bevallen ...maar daar moet jij ff nog een dikke week mee wachten hoor sorry even een flauw momentje ik
NOOR: gefeliciteerd met je 2 zoontjes!!!! Het was gezellig vanmorgen op de boerderij en ik was om half 1 thuisgekomen en brood gegeten. Al vrij snel viel ik in slaap. Pas om half 5 wakker... Nu ff kijken op dit forum, meteen al 8 pagina's erbij.... Het gata hard, zeg....het blijft spannend allemaal. @ patries: ik hoop dat het niets ernstigs is ook al heb ik nooit van gehoord. @ PrisEnKids: nog niet aan het bevallen, want dan dacht ik juist wel @ MissX: leuke babyfoto's, zeg! @ de rest: ik ben nu al weer vergeten wat ik nog wil zeggen... Ik ga nu snel eten koken, mn vriendje komt over 10 min thuis! Ik ga pasta maken met tonijn en zo...hmmm.... Tot laterzzzzzzzzzzz XXX
Joepie: welcome back! Super dat je een leuke dag en weekend hebt gehad! Gefeliciteerd! Miss x: Ik weet wat je bedoelt met het: te snel gaan. Mijn zwangerschap vind ik voorbij vliegen, maar als ik naar anderen (bekenden) kijk bij wie het wondertje al geboren is, zie ik dat die kinderen soms al 3 weken zijn. En voor mijn gevoel hoorde ik gister pas dat ze geboren waren. Het gaat allemaal TE snel soms, naar mijn gevoel....En dat maakt mij ook wel een beetje bang. VRAAGJE AAN IEDEREEN: WIE "MOETEN" ER SOWIESO EEN GEBOORTEKAARTJE HEBBEN, DIE GEEN FAMILIE/ BEKENDEN ZIJN? Ik heb al: - verloskundigenpraktijk - verzekering - tandarts - dokter - kerk - ? Iemand nog een idee?
Pris&kids: Daar ben je! En nog niet bevallen gelukkig! Miranda heerlijk pasta, ben ik dol op! Lekker idee met tonijn! Tonijn uit blik? Han: volgende week maken we een nieuwe bevallingslijst en dan mogen wij er ook bij op! hihihi, nu nog even wachten, kleintje mag nog wel 1,5 week binnen blijven! Jessica: ben je er nog, ik zie weinig berichtjes van jou op de laatste pagina's! Toch niet aan het bevallen he, dan kruip je voor! Saskia: zwemmen in een koud bad is ook niks voor mij! Jeetje, ik zou dan het zwemmen ook een keertje overslaan... Patries: kan me voorstellen dat je schrikt na zo'n uitslag over de bacterie, maar zorgen moet je je pas gaan maken als je manneke ook daadwerkelijk de ziekte krijgt! Toch een knuffel voor de schrik!
@marsab: daarom heb ik vandaag gezwommen ipv de woensdag woensdag leek me mooie dag.. lekker midden in de week enzo maar eh.. dan maar even niet midden in de week
Ik ben even een weekend weg en er zijn 40 pagina's en 4 baby's geboren! wat gaat het snel meiden! Ik ga toch ook maar even een beschermhoes op mijn matras leggen denk ik! Echt super gefeliciteerd allemaal! ik vind het zo leuk dat de eerste baby's er zijn! je leeft toch al die tijd met elkaar mee! ik ga snel mijn ziekenhuis koffertje inpakken en de hoes eromheen doen! heerlijk al die baby's! Jen.
Hahahah flauwe momentjes zijn altijd leuk! heb de hele middag al een flauw momentje nu ik er over nadenk Jennifer: tja het gaat idd heel snel ineens! Marsab: ja wil mijn kleintje erg graag zien maar wil toch ook niet dat ze te vroeg gaat komen. Zelfs al had je me heel smekend aan gekeken dan komt er nog niemand op die nog geen 37 weken is (zelfs prisenkids niet en die heeft het wel zwaar) Kan trouwens verder niemand bedenken... behalve je werk? Moet de verzekering trouwens ook een kaartje hebben? en de tandarts? Die heb ik allemaal niet hoor. Joepie: mooi dat het zo leuk is geweest, toch zenuwachtig voor niets geweest Miranda: de boeren buitenlucht doet je schijnbaar goed, wou dat ik smiddags ook zo kon slapen. Mijn schoonzusje is net op bezoek geweest, erg gezellig! bij haar kan je er nu ook niet meer omheen dat ze zwanger is. Het lijkt zo kort geleden dat ik ook 15 weken was... het gaat stiekum toch best hard.
nope, daar gaat mijn kleine niet heen. Bedankt voor het meedenken in ieder geval! Ik heb al die instellingen gedaan, zodat het kindje gelijk ingeschreven kan worden/ daar bekend is! Vandaar! Ik heb toch te veel kaartjes, weet bijna niet meer wie ik allemaal bedacht had. Maar volgens mij heb ik me verrekend....hihi Nou ja, liever te veel dan te weinig kaartjes!
hey meiden Wat kleppen jullie veel! Han: Vind heel lief dat je me voor vandaag heb neergezet! mag ik wel gaan opschieten! Zal vriendlief is ff lief aankijken Maar denk niet dat het gaat doorzetten Noor: GEFELICITEERD MET JE ZOONTJES! Ik weet niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven maar heb het wel gelezen hor! Voelt me beetje echoistisch zo Echt ben hele dag al onrustig, geen rust in me kont, alles moet schoon netjes recht liggen, erger me dood aan me kind hond en man omdat die er weer een troep van maken, heb rare hoofdpijn, ben harstikke moe maar als ik wil slapen gaat er alleen maar door me hoofd moet dit nog doen dat nog doen Maar daar hebben meer meiden last van. Ga nu ff nog het geboortekaartje regelen (ja weet het ben laat) en dan hoop ik of een rustige nacht tegemoet of gewoon een nacht met een bevalling. Meiden jullie heel veel sterkte ook deze nacht! liefs rian
Las en Miss X, ik vind 't zo leuk dat jullie zo snel al berichtjes plaatsen Komt 't voor ons ook wel erg dichtbij! Miss X wat een leuke nieuwe foto's, kan me voorstellen dat jullie erg verliefd op haar zijn. T is echt een schatje. Kan me je gevoel heel goed voorstellen trouwens. Alles gaat zo snel ja. Las, ook al zo'n snelle bevalling Han, zondag bevallen vind ik een goede deal Zoe, ik bedoelde of je dan tijdens je verlof misschien recht hebt op alle uren en na verlof die 10 uur, aangevuld met ww. Maar misschien begrijp ik je wel helemaal verkeerd UWV zal het vast wel goed weten idd., desondanks vind ik t maar een aparte organisatie. Misschien kun je op internet nog één en ander vinden... Saskia, zorgconsulent, wat klinkt dat chique Dat voorstel heb ik niet gekregen hoor haha Patries, ik heb er niet van gehoord. Niet teveel zorgen maken heh! Onduidelijkheid is wel vervelend. Hopelijk morgen meer info. Sterkte ermee. Darcy, afscheid nemen vind ik altijd al zo emotioneel, en dan met die hormonen erbij Maar gelukkig staat er iets erg moois tegenover Suus, wat actief een soll. brief. Duim ook voor je! En die smsjes zou ik ook gek van worden hoor. Wat zijn wij trouwens met z'n allen toch ongeduldig hihi, maar zooooooo logisch Voor jou helemaal, bijna 40 weken... Toch jammer dat die ananas niet bij iedereen werkt. Had trouwens 't idee dat ons kleine meisje er erg beweeglijk van werd haha Joepie, nogmaals gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's Han, hier ook al zo'n beweeglijk kind (bij vlagen). Steeds vaker steken onderin, net of ze met haar hoofd in m'n bekken zit te draaien. En ook af en toe misselijk, raar gevoel in maag, maagzuur en menstruatiepijnachtig gevoel. Ook lijkt er echt te weinig ruimte te zijn auw, maar tja dan zou ze niet meer zo kunnen draaien denk ik dan... maar ehh de oplossing....ik vind die van Kelly wel een goede: bevallen (en jij dan volgende week!) Han, wat een goeie: kaartje aan kinderdagverblijf....voeg ik gelijk toe aan mn lijst. Thanks voor de tip! Rian, zoooo herkenbaar wat je schrijft. Ik loop ook achter mn man zn kont aan van ruim dit op en ruim dat op. Ben normaal nooooooit zo Bied ook wel weer vaak mn excuses aan haha en zeg m dan dat ie t maar allemaal aan de hormonen moet wijden.. xx Sophie