september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddp

Ddp Niet meer actief

Rian: Het is wel of ik mezelf hoor praten...zo voel ik me ook! Ben ook zo onrustig! Getsie!

Han: Heb helaas geen tips voor je brandend maagzuur en je benauwdheid.....vervelend he? Dat benauwde komt omdat alles meer en meer in de verdrukking komt te zitten, zo ook je longen....dat zei de VK mij!

Joepie: Fijn dat je zo'n leuk wkend gehad hebt! En gelukkig maar dat je nog niet bent bevallen, jij moet nog ffies wachten!

Patries: Hoop voor je dat het niet iets is om je zorgen over te maken! Vervelend zeg! En soms kun je beter geen dingen opzoeken op internet....dan lees je veels te veel....en vaak dingen die je niet moet lezen!

Jennifer: Daar ben je weer! We hadden jou ook al gemist en waren al bang dat je ook aan het bevallen was geslagen haha! Ligt je beschermhoes al?

En de rest ben ik vergeten....maar dat is niets nieuws he? :D

2. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    @han: da's prima; we wachten af :D

@Saskia: Ja, haha, inderdaad. Zou je zo kunnen zien zwaaien :)

Zijn trouwens best een hoop meiden hier die een meisje krijgen of lijkt dat nu maar zo? Een buurvrouw van ons vroeg in het begin aan m'n vriend wanneer ik ben uitgerekend. Toen hij zei in september zei zij: "Oh, dan wordt het een jongetje. In september worden altijd jongetjes geboren."

Altijd... :( Bakerpraatje...

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik stuur geen geboortekaartje naar de tandarts en dokter, hihi. Maar toch wel leuk idee om mijn huisarts in te lichten dan doe ik wel via mail of zo.

Enne je werkgever?
    En ook UVW, ik moet wel naar toe opsturen ivm mijn werk samenhangende zwangerschapsverlof, zodat ze gaan berekenen wanneer ik daadwerkelijk ga beginnen.

Verder stuur ik ook naar mijn motorrijschool en pretecho.

Verder was pasta met tonijn erg smakelijk, ja idd uit de 2 blikken (1 op water en 1 op olie). Volgens de recept 2 blikken tonijn op olie, ik vind te vet, dus heb ik maar 1 water en 1 olie genomen. Het smaakt precies goed.

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik stuur ook geen kaartje naar de dokter, tandarts en verzekering. Wel naar de vk, pretecho, werk en ex. werkgever.

5. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik stuur ook geen kaartje naar de dokter en verzekering. maar wel de vk en vrouw van zwangerschapsgym.
    als ik wat over hou kan ik altijd nog naar de dkt toe sturen.

6. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hi hi, Best druk vanavond hier op het forum! Net terug van Yoga, was wel weer even lekker :)

Lees net bij De bevalling dat vanmiddag de vliezen van kvptje waren gebroken. Dus haar bevalling zit er ook al aan te komen. Spannend hoor!

Ik ben vandaag weer eens erg hongerig grrrrrrr! Maar heb heel verstandig alles van Optimel in huis gehaald.. Alvast voorwerk voor na de bevalling hahaha

@all, truste voor zo! En voor diegene die vannacht gaan bevallen! SUCCES!

Kussies

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    kvptje ook al begonnen? Jemig, de een na de ander nu :eek:
    Ik durf bijna niet meer in te loggen ;)

@Marsab: ik stuur ook een kaartje naar mijn werkgever, 'n paar oude werkgevers en de buren. Hebben 150 kaartjes besteld, die raken wel op met alle contacten die we willen en moeten sturen :(

Ga morgen voor de (voorlopig) laatste keer naar het dierenasiel, waar ik al 17 jaar vrijwilliger ben. Alles afronden (doe nu de PR en donateurs, maak nog af en toe schoon) en dan is het over... weer ff een afscheid :(

Morgen de ramen lappen, de box installeren en e.e.a. schoonmaken. Woensdag de enveloppen schrijven. Ik ben aan het afronden, terwijl ik nog wel even heb w.b. de zwangerschapstermijn :rolleyes:

Meiden, fijne nacht en tot morgen!

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja kvptje ook al, hihi.. Ze heeft mij gevraagd om jullie op de hoogte te houden, dus zodra ik een smsje krijg met hoe en wat, laat ik het jullie wel weten, ze zal zelf wel bekaf af zijn als het eenmaal zover is..
    Het stomme is, dat ik zenuwachtiger ben voor haar, dan dat ze zelf is, hihi :)

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames

Hmmm kvptje stond niet op mijn lijstje..... zie je wel komt nu al niets meer van terecht :D
    Ben erg benieuwd, ik ben ook bijna zenuwachtiger over wie er nu weer is/ gaat bevallen dan dat ik zelf moet gaan bevallen (ooit).

Gisteravond heeft de kleine hier een feestje gevierd, die is de hele avond Heel druk geweest. Overdag was ze al druk maar toen ik eenmaal op de bank zat.... ze was zo druk bezig dat mijn hele buik op het eind van de avond beurs was.

10. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goeiemorgen!

Al nieuws van Jessica?
    En Kvptje ook aan het bevallen?
    Wauw! :D :D

Volgens het lijstje zijn Mouschy en ik vandaag ook aan de beurt, jippie!
    Maar voel me nog veels te goed hahaha
    Alhoewel....al vanaf 6 uur wakker.... :confused:

Han, fijn he dat de kleine af en toe een feestje viert en je buik zo lekker beurs aanvoelt? Kreeg hier gisteren een giga trap tussen mn ribben, AUW!

Hier zijn alle enveloppen al geschreven, moeten alleen nog postzegels op. Heb er 116, en nog komen er af en toe mensen bij....pffff
    Heb ook al een lijstje gemaakt met wat er op het kaartje moet komen en hoe het er op moet komen haha. Vriendlief hoeft het alleen maar uit te printen en de getalletjes etc in te vullen....

kga de was ophangen.....tot straks!

11. Ddp

Ddp Niet meer actief

Sophie: Ik zou het niet weten waar ik recht op heb. Snap er geen snars meer van hahaha. Maar zowel de afdeling ziektewet als de afdeling ww hebben het nu nagekeken en volgens hun is het zo goed.....

Mevrouw stelde nog wel voor om mn hele dossier erbij te halen en alles opnieuw te berekenen....maar dat kon 1 a 2 dagen duren als ik dat wilde.

Nouja, doe maar! Wil liever niet dat ik straks van alles moet terug betalen....

Ze vonden het geloof ik maar vreemd dat ik belde omdat ik het te hoog vond hihi

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goodmorning girls,

Allemaal een beetje geslapen vannacht? Hier ging het wel, kon slechter. Ben wel een paar keer helemaal bezweet wakker geworden, irriteerde me ook mateloos aan dat zeiltje (voor de 1e keer trouwens). Gelukkig kon ik lekker uitslapen, wat is het toch heerlijk om verlof te hebben.

@Joepie: Nog van harte met jullie huwelijk. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ben erg benieuwd naar de foto's en verhalen.

@Saskia: Zal Marc eens vragen naar tips voor de bonsai, want aan mij heb je echt niets.

@Darcy: jeetje dus nog een afscheid voor jou. 17 jaar werken als vrijwilligers is ook niet niets. Bij welk asiel ben je eigenlijk vrijwilligster? Ik heb in mijn schooltijd nog eens stage gelopen bij Dierenasiel Zaanstreek. Succes meid.

@Ief: fijn dat je genoten hebt van je yogales.

@Rian&Mouschy: hoe gaat het met jullie meiden? Ik blijf voor jullie duimen dat er wat gaat gebeuren.

@Han: zo zie je maar hoe snel de tijd gaat. Ik kan me ook nog zo goed herrinneren dat we net ontdekte dat we zwanger zijn. 't lijkt de dag van gister. En nu zijn we allemaal al met verlof en ons voorbereiden op de komst van ons kindje. Gaat echt snel.

@iedereen: wat spannend zeg dat kvptje haar vliezen zijn gebroken. Ben benieuwd of ze al bevallen is. O wat is het spannend zeg. Ik ben iedere keer benieuwd als ik even kom kijken wie er al weer bevallen is. Ik krijg er helemaal de kriebels van.

Vanmiddag hebben we een afscheidsfeestje van mijn manager/baas. En daarbij dus ook van zijn vrouw (1 van mijn beste vriendinnen hier) en hun dochtertje. 't leek allemaal nog zo ver weg, dus heb ik me er niet al te druk om gemaakt. Maar nu met al de laatste voorbereidingen, cadeautjes kopen, taart regelen, en noem maar op. Komt het te dichtbij. Mijn collega had me gister de speche voorgelezen, ik had gewoon tranen in mijn ogen. Ben benieuwd of ik me vanmiddag in ga houden of dat er toch tranen zullen vloeien.

Gelukkig is het niet definitief afscheid. Ze vertrekken vanavond voor 2wkn naar Maleisie en zijn dan van 11-20 sept, in Dubai. Ze hebben mij dus gezegd dat ik rond die tijd echt bevallen moet zijn, want ze willen onze kleine erg graag bewonderen. Dus we doen ons best. Maar dan is het echt over, dan gaat ze echt weer voorgoedt naar NL.
    Dag lieve baas, lieve vriendin en lief dochtertje. Bah ik vind het helemaal geen leuk idee. Gelukkig zal ik rond die tijd heel erg druk zijn met de kleine. Dus genoeg afleiding.

Sorry meiden voor het lange verhaal. Maar ja vind het nu wel erg dichtbij komen. Bah.

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Noor, van harte gefeliciteerd met je mannetjes!!!!!

Het gaat inderdaad hard nu, en kvptje ook al bezig... Ben benieuwd wie de volgende is.

@ Patries: ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Maar gelukkig weten ze het nu, en houden ze jou en je beebje goed in de gaten. Dikke knuf van hier!

@ Joepie: leuk dat je zo'n geweldige dag en weekend hebt gehad. En dan maken die slippers ook niets meer uit toch? Lekker he, de zee? Ik kan er ook altijd zo van genieten! Wij gaan regelmatig even naar de zee, maar ja, dan woon ik ook wel wat dichterbij.

Over de geboortekaartjes, wij hebben er zo'n 145 besteld en die gaan ook echt op, vrees ik. De huisarts stuur ik wel een kaartje, verzekering en tandarts niet. Wel idd naar m'n werk (ook de P&O afdeling), werk manlief, KDV en de gyn. Je beebje kun je vaak online opgeven voor de ziektekostenverzekering (gewoon bijschrijven op je eigen polis of die van je man), wist je dat? Handig om dat snel na de geboorte te doen, zodat de kleine ook daar bekend is.

Hier verder alles oke. Helaas nog niet echt voortekenen. Wel gisteren volgens mij (een deel van) m'n slijmprop verloren, maar ja, dat zegt nog niks helaas. Hier ook zo'n klein druktemakertje. Van het weekend was het ineens een dag veel rustiger, dus ik me gelijk zorgen maken. Maar inmiddels wordt ik weer helemaal beurs getrapt, dus dat is lekker geruststellend ;)

Tot gauw!

liefs,
    pooh

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen Zoe,

O ja voor jou ook een spannende dag. Wel aan het lijstje van Han houden hoor, anders moet ze alles weer veranderen. ;)

Jeetje wat hebben jullie veel geboortekaartjes te versturen. Wij hebben er 60, dat vind ik al meer dan genoeg.

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor. Eerst maar zeker weten dat ze je niet te veel betalen, anders moet je het later weer terug betalen. Das ook niet zo mooi. Ben benieuwd wat eruit komt. Zou op zich best gek zijn toch als je nu gewoon meer geld krijgt als toen je werkte.

Liefs, Patries

15. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen iedereen....

hier weer redelijk slecht geslapen en vanaf vanmorgen kramp in me buik, harde buik constant en maagpijn...maar volgens mij geen weeen ...denk zelf dat het me darmen zijn.....we zien wel weer

spannend kvpje ook bezig........ben benieuwd wie volgende is ;)

16. Ddp

Ddp Niet meer actief

Hihi nee, dat zou inderdaad niet gek zijn! Maar mn gevoel zegt nog steeds dat het niet klopt. Ook al hebben ze me nu al 3x gezegd van wel...stom he? Zullen wel denken daar....

Patries, Vreselijk he afscheid nemen? En dan helemaal als het van zo'n goede vriendin is...geen fijn vooruitzicht voor jou dus vandaag!
    Geeft niks als er traantjes komen! Dat is toch normaal als je afscheid neemt en dan ben je ook nog eens hoogzwanger!
    Dikke knuf voor jou!

Pooh: 10x liever legaal mishandeld worden als een dagje niet zoveel voelen he? Kan me voorstellen dat je je dan meteen zorgen maakt!

Hier ligt er eentje onwijs te snurken! Niet normaal.....
    Zoƫ, onze engelse bulldog.... :)

17. Ddp

Ddp Niet meer actief

Kelly, je mag nog niet hoor! Netjes je beurt afwachten! :D :D :D

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@blodyn: ik ga vanmiddag weer langs je huis fietsen denk ik :)
    moet even een kraamkadootje kopen voor komende zondag :)

ik ken trouwens inderdaad meer jongens/mannen die in september geboren zijn dan meisjes :)

hier straks vk afspraak
    eerst maar eventjes goed ontbijten :)
    ben benieuwd wat ze er van vind dat ik ben afgevallen...
    ok.. het is niet zo veel maar ik hoor het wel straks :)

19. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    zoe84 @ denk ook dat niks is hoor ...al eerder gehad

dus ben van plan me gewoon aan het lijsie te houden .... ;)

(stiekum nie natuurlijk ) :)

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hallo Dames,

Ik kreeg net een smsje, dat kvptje vanmorgen om 05:42 uur bevallen is van een meisje genaamd:
    Maricha Joah
    Ze is 51 cm lang en weegt: 3480 gram

Ze komt ergens deze week nog haar bevallingsverhaal vertellen..

Kvptje gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina