september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Joyce82, Gefeliciteerd met je verjaardag! Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn nietwaar... ik hou het forum goed in de gaten ;)

Claudia23, de reden dat wij een vroege echo krijgen, is omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Dacht dat ik toen 11 weken was, maar het lege vruchtzakje was niet groter dan 5 weken. En nu gaan we ook de 31ste op vakantie voor 3 weken, dus wilde nu wel graag weten of alles goed is, voordat we gaan ;). Ik ben dan als het goed is 8 wkn en 2 dgn.. Best spannend ;)

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Mijn mannetje is gisteravond uiteindelijk ook niet thuis gekomen... maar goed liever geen risico want moet natuurlijk straks wel een papa voor de uk zijn.... hihhihihi

Hier ook nog steeds wat misselijk... blijf eten en helpt niets... maar goed we gaan maar gewoon door...

Wij twijfelen wat over de screening... van mij hoeft het neit zo maar mijn mannetje wil het misschien wel.... Dus we moeten er nog maar even goed over nadenken.... Moet sowieso mijn bloed nog laten prikken voor de standaarddingen dus dan kan dat eventueel meteen ook...

Ik kreeg dus met mijn echo van 6 weken en 6 dagen wel een fotootje mee (zal ik dit weekend even in mijn album zetten).... Maar die week daarvoor nog niet.....

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joyce, Gefeliciteerd met je verjaardag, leuk dat je op je verjaardag lang mag voor een echo.

Ik vroeg me eigenlijk af wat er allemaal op de intake wordt besproken, ik heb dinsdag een intake bij de vk.

Vandaag weer een beetje misselijk, maar wel lekker vrij.

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @maart: ik kreeg allemaal vragen over mijn gezondheid, familiegeschiedenis etc.. Ook werd mijn bloeddruk even gemeten en kreeg ik formulieren om mijn bloed even te laten prikken....

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey!

Ik heb mij echo ook pas in week 10 hoor!
    Pas 20 februari!
    Maar aan de ene kant ben ik er wel blij om, als het dan goed zit, heb je een grote kans dat het ook goed blijft gaan! ;)
    we gaan het dan ook pas aan familie vertellen.
    Dat duurt voor mijn gvoel wel lang, vooral aan mijn ouders wil ik het graag zeggen.
    Maar als bij de echo blijkt dat ik een miskraam heb/ krijg en ik vertel het ze nu al, maak ik ze ook blij met iets wat een mooie droom is geweest....

6. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoi ouder,
    weet niet of het bij dit onderwerp was, weet wel dat een man de uitleg gaf bij een onderwerp. Hoe ik dat weet: er was iemand anders die zei dat mannen toch wel iets onthouden bij uitleg over testen, en die persoon die het vertelde zei zelf ook dat hij een man was.
    Bedoelde er nix verkeerds mee hoor!
    groetjes, jikke

7. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    hehehe jikke... ik had het zo ook niet opgevat hoor.... en btw ik denk dat ik het was in beide gevallen :)

8. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hebben jullie dat ook dat je nergens zijn in heb?
    kan nergens aan beginnen......
    moet eigenlijk wat doen in het huishouden maar kom gewoon niet overeind!

9. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    hallow daar ben ik weer eens had het beetje druk

moest weer boel bij lezen....

maaruh ff vraag hoe gaat het dan met jullie humeur....vandaag ben ik toch boos en weet niet waarom das toch gek ofniet?

31 januari eerste echo eindelijk ...nog steeds een mega buik.....alleen maar mijn darmen.....

hoort er allemaal bij zegt de HA die darmen.....
    ---------------------------------------------------------

10. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo

nog even over het roken en drinken ik rook niet en drink ook niet. met oud en nieuw 1 glaasje gehad maar dat beviel me niet.

ik werk als verzorgende in een verpleeghuis. 32 uur per week. ben nu nog aan het werken en leren ga op vrijdag nog naar school.
    in mei dan ben ik klaar en dan gaan mijn uren terug naar 24 uur per week. gelukkig maar.
    ik ben de laaste tijd zo moe, heb nergens zin in en ben ontzettend humrig. heb ook veel honger.

liefs joepie

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben vanmorgen naar de VK geweest en ik heb een echo gehad! de foto staat in mijn album. Echt geweldig zeg om zo'n klein hummeltje te zien. Volgens de VK is de baby al 8 weken! :D We hebben ook heel goed het hartje zien kloppen :whistle:

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Dus ineens ben je een stuk verder zeg.... hoeveel dacht je zelf dat je was?
    Ben je nu nog een septembermama?

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ mouschy: super hoor! fijn dat alles goed is!

14. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Mouschy, wat super! Lijkt me echt het mooiste wat er is als je zo'n echo hebt :)... Geniet van dit gevoel!

15. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik ben van beroep drogiste bij het kr**dvat en werk nu nog 37 uur in de week. ik ga straks 32 uur per week werken.
    ik ben filiaalmanager!
    Mouschy wat lekker dat je al een echo heb gehad ik denk dat ik nog wel een tijdje moet wachten. moet 6 feb naar de vk maar ze hebben daar geen apparaat dus dan moet ik weer een andere afspraak maken.

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    HEY MENSEN,

ik heb zoooon erge keelpijn.. en het ergste is dat ik er nik svoor in kan nemen.. omdat ik zwanger ben... en de eerste weken raden ze dus ook af om medicijnen in te nemen :(..... ik ben nu aan het warme water met limoensap... man echt zoo erg.. jullie nog tips wat je er tegen kan doen?

en mooie echo hoor.. wanneer is je uitgerekende datum nu?

ik moet 5 feb...

17. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja mag best wat paracetamol nemen hoor... je beeb wordt er ook niet gelukkig van als jij je slecht voelt en paracetamol is veilig tijdens de zwangerschap. Verder kun je bij keelpijn het beste koude dingen drinken... dat verzacht ook wat. En op een dropje of snoepje ofzo zuigen.... En verder uitzieken.....

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    mouschy gefeliciteerd! Heerlijk zo'n echo waar alles goed is.
    Ik keek even je fotoalbum en je had ook een flinke buik bij Ewout, mooi hoor.

Inderdaad wat brigitte zegt, paracetamol mag gewoon en dan voel je je soms ook wat beter.

19. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Honing schijnt ook te helpen tegen keelpijn... lekker door de thee, yoghurt, op een cracker... leef je uit :) niet geschoten is altijd mis.

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mn gyn zei dat ik de eerste 12 weken beter geen paracetamol kon nemen... als het echt nodig is ja dan wel.. mar ik vind het nu nog niet echt nodig.... en koud drinken schijnt juist weer niet goed te zijn omdat het door de kou komt.. als je het warm houd zou het over moeten gaan...

moet zeggen het komt nu ook wel wat losser

gewoon lekker de heledag in mn pyama kan ook helpen ;)

Deel Deze Pagina