Pomme, gefeliciteerd met jullie mooie meid. Mooie naam zeg! Ik ben ook erg benieuwd naar jouw bevallingsverhaal en natuurlijk de foto's van jullie meisje. Geniet maar lekker van haar. Ik ga maar ook heel veel naar Heroes kijken misschien heeft dat bij jou geholpen.
Nou he. Ben benieuwd hoe het met knulletjes vergaat; heb namelijk al een tijdje een voorgevoel dat ik richting de 42 ga...
Gefeliciteerd meid, het gaat goed met de september mama's, en allemaal van die supersnelle bevallingen. Geniet van je meisje en we zijn benieuwd naar de foto's .
han@ nee pijn is er nog steeds wel onder de douche gegaan in de hoop dat het daarna wel gezakt zou zijn....kan me bijna niet bewegen pfff dus blijf ik zitten de heletijd .....pijn onderin me buik en harde buiken nog steeds......voelt als indalings weeen ...maar smurf zit al helemaal vast in me bekken....dus snap het niet.... pomme@ ben ook benieuwd naar jou verhaal
Nou dat gevoel heb ik ook hoor blodyn.... mijn dametje vind het wel gezellig daarbinnen. Maar aan de andere kant... pomme was erg ook van overtuigd dat ze tot 42 weken door zou blijven lopen en kijk eens aan....
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 11 september Mobielfreak: VERRASSING, uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +19 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +11kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 13 JONGENS 15 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans 3. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm 4. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 5. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 6. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 7. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm Totaal geboren: 4 JONGENS 5 MEISJES Agenda 28 augustus: Saskia78 controle VK 28 augustus: Patries controle gyn 28 augustus: Jessica gyn controle groei echo 28 augustus: Edokid controle vk 28 augustus: Zoe controle vk 28 augustus: Rootje vk controle 29 augustus: Rian vk controle 39 weken 29 augustus: Marsab vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle 30 augustus: miranda040172 gyn. controle 30 augustus: Maart vk controle 31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn 4 september: sereenalian vk controle 7 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Hmmm mss toch stiekum gewone weeën? wil je niet te veel hoop geven hoor.... Ik heb straks in de stad wel gemerkt dat ik echt bijna niet meer kan lopen, voel me net een bejaarde! Zodra ik langer dan een minuut loop voelt het alsof de beeb steeds dieper en dieper zakt en dat is geeen fijn gevoel!
weet niet of begonnen is.....dan zou het totaal anders gaan als mijn eerste twee : heb bijna constante pijn onderin me buik en met weeen komen ze en gaan ze weer.. het is niet duidelijk ..smurf beweegt er nu ook bij.. erg fijn.....NOT ja de meiden staan voorop ...dus wordt het nu tijd voor een mannetje erbij wie ooo wie ????
Kpvtje: Geliciteerd! Pomme: OOK GEFELICITEERD! Sjonge jonge wat gaat het snel hier! En rian is nog niet bevallen hor Die komt net terug van een wandeling van 2 uur en 5 km voel me helemaal brak hahahaha, me vriend ging met de kleine zwemmen dus ik dacht zet mij dan maar bij het begin van de duinen af dan loop ik wel met de hond naar huis nou ik heb het geweten maar misschine wekt het iets op! Zo niet dan heb ik gewoon spierpijn en rugpijn en blaren op me voeten hond vond het gelukkig wel leuk. Ga nu nog de was op hangen en dan proberen te slapen maar denk dat me mannetjes zo wel weer op de stoep staan! liefs rian
pome gefeliciteerd met je dochter. ze lijken hier ineens allemaal te bevallen. elke keer als ik hier een kijkje neem is er weer een geboren. ik kom net terug van de verloskundige en me meisje ligt al heel erg diep, waren die harde buiken toch niet voor niks geweest. het is echt al goed aan het rommelen daarbinnen en de vk denkt dat ik niet lang meer hoef te lopen. nou dat is afwachten maar he.
pomme gefeliciteerd met je meisje ik word er gewoon zenuwachtig van zeg. ben even weg en er is alweer iemand bevallen. jullie kletsen wel veel hoor. kan het niet meer bij houden. uk is de hele dag al super actief en heb nog steeds steken van onderen. en veel last van maagzuur. heb net de dkt nog even gebeld voor de uitslag van mijn urine, heb een schimmelinfectie ofzo iets nu moet ik van de grote dikke capsules naar binnen brengen. hoe kom ik daar nu in vredesnaam bij met z`n buik. heb ook wat krampen onder in mijn buik en met lopen doet het wat zeer. ik reageeer nu ook op alles als ik wat voel denk ik direct ojee wat is dit nu. dom he! zo ga nu eerst even aardappels schillen en speklapjes bakkkn en rodekool opzetten anders heeft vriendlief zo geen eten
Jeetje, wat gaat het in ene in rap tempo hier zeg hahaha. Pomme, gefeliciteerd meid! Mooie naam en nu lekker genieten! We zijn natuurlijk wel benieuwd naar het bevallignsverhaal . Kvptje, ook jij van harte gefeliciteerd! Ook een mooie naam! Geniet lekker saampies van jullie kleine meid! En we wachten met smart op je bevallingsverhaal Hier is het ook weer akelig stil. Sinds vorige week donderdagnacht niet meer zo'n pijn gehad. Wel heel veel harde buiken en veel bewegingen en zo af en toe een krmapje, maar that's it! Ben zo benieuwd wanneer we haar mogen zien! @Joepie, hihi ik ken het gevoel. Elk krampje is nu van oooh zal dit het begin zijn? @Lovewinnie, spannend meis! Wie weet ben jij de volgende wel! @Kelly, we duimen voor je. We gaan vandaag een record verbreken met bevallingen. Ik voel het hahahaha! @Han, misschien moet je maar een nieuw lijstje maken hihihihi
Pomme gefeliciteerd met jullie meisje!!! dat heb je even snel gedaan zeg! Joepie, die dingen gebruik ik ook al bijna mijn hele zwangerschap, echt balen hoor! maar gewoon op bed liggen en die dingen er inwurmen, ik gebruik er wel een beetje glijmiddel bij anders zijn ze zooooo stroef! Eerst had ik ook een kuur van 3 stuks, maar het hielp niet dus nu moet ik er elk weekeind 1 gebruiken.... Succes meid! Lovewinnie, nou wie weet ben jij de volgende wel! ben benieuwd. Rian, lekker gewandeld! jij durft wel zeg zo'n eind in je uppie! haha maar goed de hond is wel lekker uit geweest Kelly, of ben jij de volgende met goed nieuws? haha!
ik heb jessica ook al een tijdje niet gezien en virginne dan hoe gaat het daar mee? weten jullie dat?
Wooow, ik ga even een dutje doen....kom ik terug is er weer een baby! Pomme, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een mooie naam! Geniet er lekker van!!! Kdurf haast niet weer weg te gaan..... Mouschy: Heeft die van jou ook geen zin vandaag?