@jessica: i know.. vandaar dat ik me afvraag wat poes nu denkt voel zelf namelijk nog helemaal niets... mja wel wawt vaker de neiging naar toilet te moeten en dan te ontdekken dat er eigenlijk weinig reden was maarehh.. dat was het wel eigenlijk
goedemorgen of middag al bijna heb redelijk geslapen op een paar plasjes na dan. het is nu weer wat rustiger in mijn buik. het kan natuurlijk ook zijn door het weekendje dat ik gewoon veelste veel heb gedaan. moet eigenlijk rust houden van de vk maar daar ben ik niet zo goed in. jessica: je verhaal is erg herkenbaar dikke voeten vlekken voor de ogen enzo. ga vandaag even een bed regelen voor in de huiskamer moet van de vk. zodat als er was gebeurt dat ik beneden op bed kan liggen. nog niemand bevallen : : : : het is heerlijk weer hier heb de tuindeuren opgedaan en de hondjes liggen lekker in de zon te bakken vinden ze heerlijk. 8) 8)
He Jessica we hadden je al gemist Wie weet is het idd een startschot, ze zeggen immers dat iedere bevalling anders is.... Laten we het hopen voor je, heb je wel deze week nog op de lijst gezet dus hoop dat iemand zich nog aan het lijstje gaat houden Prisenkids: altijd moeilijk om die namen te verzinnen. Als ik nog in de praktijk had gewerkt had ik er een paar leuke voor je uit kunnen zoeken maar helaas.... Saskia: hihihi leuk hoe aanhankelijk katten soms kunnen zijn! Kan soms ook best storend zijn maar ach meestal wel vertederend. Ief: helaas helaas, mss kan je eens op kieskeurig kijken. Wij hebben de alecto babyfoon gekocht, had er namelijk hele goede verhalen over gehoord. Brigitte: is heel gezellig als de smurfjes bewegen maar is over het algemeen toch prettiger als ze dat overdag doen. Maart: al 39 weken, jeetje gaat snel hoor! ik ben nog niet eens 37 weken, soms lijkt het of het voor anderen veel sneller gaat. Migga: helaas helaas, wie weet komt het nog terug en is het een stilte voor de storm. Vraagje: wat voor postzegels hebben jullie voor de geboortekaartjes? moet je daar geboortezegels voor hebben of gewone zegels? en wat is het verschil?
hebben jullie ook z`n honger steeds heb gisteren avond 4 plakjes brood gehad voor het slapen gaan. en vanmorgen werd ik misselijk wakker had weer giga honger.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi) kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 11 september Mobielfreak: VERRASSING, +8,5 kg verlof vanaf week 27 ivm klachten bekken/stuitje uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6 kg, bv, tb, verlof 25 augustus uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 13 JONGENS 15 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst 1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas 2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans 3. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm 4. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 5. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 6. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 7. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm Totaal geboren: 4 JONGENS 5 MEISJES Agenda 29 augustus: Rian vk controle 39 weken 29 augustus: Marsab vk controle 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle 30 augustus: miranda040172 gyn. controle 30 augustus: Maart vk controle 31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn 4 september: sereenalian vk controle 4 september: Rootje vk controle 4 september: Patries controle gyn 4 september: Mobielfreak controle vk 7 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Goedemorgen allemaal! Wat een schatje Pomme! En idd, lekkere bolle wangetjes, heerlijk. @Sereenalian: ik denk dat je een beetje last heb van zw.schapsdementie en dat je Pomme bedoelt @Migga: hier ook die krampen. Vooral 's middags en s'avonds, maar iedere keer 's morgens weer verdwenen. Superfrustrerend, want iedere keer denk je toch "zou het nu wel....?" Ik probeer er nu maar niet meer op te letten, maar ja, dat is makkelijker gezegd als gedaan als je supergraag wilt bevallen. Hier vanmorgen weer controle van de gyn gehad. Zag er goed uit, wel wat minder vruchtwater, maar de doorbloeding van de navelstreng was nog prima, dus niks om ons zorgen over te maken. Volgende week weer controle en dan ook een CTG laten maken. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat het niet meer zover hoeft te komen en dat we een dezer dagen ons wondertje mogen vasthouden (en naar heerlijk gehuil mogen luisteren) liefs pooh
@han, ikm jullie ook! Ik had het gezien, maar hoop voor Rootje dat zij ook snel mag bevallen. En anders samen de 6de (o nee dat kan niet we zijn sms buddy´s haha)
@han: punt is dat altijd erg aanhalig is maar nooit op schoot of iets dergelijks.. daar heeft ze de rust gewoon niet voor zegmaar ze is een beetje adhd-ig wat dat betreft dol op aandacht.. maar je moet wel meerennen nu net heeft ze 10 minuten met dr billen op mn rechterarm gezeten.. ondertussen knagende aan mn ketting? snap niets van dat rare beest net trouwens even gekeken wat je met die jonge gezinnenpas allemaal kan doen best leuk
Hier ook nog even lekker geslapen, toch wel fijn hoor, dat je weer gewoon even je bed in kunt duiken, had ik ook even nodig. @pomme: wat heb jij een mooi meisje zeg! Ga er maar lekker van genieten en we horen je verhaal nog wel hoor. @zoe: ik hoop voor je dat je wat mag hebben, doe je een beetje rustig aan ondertussen? Ik weet hoe vermoeiend het kan zijn om aldoor last te hebben van je hoesten. En je moet natuurlijk straks wel een beetje rustig aan beginnen aan je bevalling. Op je knieën nog de vloer doen, idd dan ben je wel een beetje gek he! (mag het zeggen, doe het zelf ook nog namelijk, achteraf verklaar ik mezelf dan ook voor gek..) @migga: spannend hoor! Toch maar hopen dat het gaat doorzetten he. @ief: succes bij de vk! Nog geen ervaring met babyfoons hier. @jessica: jeetje meid, best spannend zo! Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen en in ieder geval dus volgende week donderdag! @han: wij hebben geboortezegels gekocht, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet of er behalve het plaatje nog meer verschil inzit.. Hier ook nog steeds last van harde buiken, maar nog niet pijnlijk. Het zit er echt nog niet aan te komen ben ik bang. Nou ja, als ik dan maar niet tot de 42 week hoef door te lopen, daar heb ik niet zon zin in! Binnen nu en een week lijkt me wel wat haha, jammer dat je het zelf niet kunt plannen.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi) kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 10.2 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak) uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 11 september Mobielfreak: VERRASSING, +8,5 kg verlof vanaf week 27 ivm klachten bekken/stuitje uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 13 JONGENS 15 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 3. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm 4. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 5. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 6. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 7. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm Totaal geboren: 4 JONGENS 5 MEISJES Agenda 29 augustus: Rian vk controle 39 weken 30 augustus: Jessica vk controle 30 augustus: joepie vk controle 30 augustus: miranda040172 gyn. controle 30 augustus: Maart vk controle 31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Rootje vk controle 04 september: Patries controle gyn 04 september: Mobielfreak controle vk 06 september: Marsab vk controle 07 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Nou, heb net de HA weer teruggebeld en de conclusie was dat ik niks mocht hebben tegen het hoesten..... Heb nog gevraagd of ze tips voor me had....omdat ik al 2 nachten over de vloer loop en het maar niet beter word..... Glas water naast het bed was de tip.....net of ik dat al niet had! Vriendjelief dacht al dat ik een longontsteking had haha Prisenkids: Moeilijk he die namen verzinnen? Wij vonden de naam voor de stamboom ook zo moeilijk! Ief: hahaha, nee dat is idd geen kleintje! Mooi is dat van hondjes, dat ze zo ontzettend blij kunnen zijn als je terug komt.... Jessica: Wat vervelend meid! Toch wel goed dat ze je zo in de gaten houden en niet te lang hiermee laten lopen! Dat van die slijmprop zou best kunnen! Hoop voor je dat het alsnog spontaan begint deze week! Dikke knuf voor jou! Saskia: Ik vraag me ook wel eens af wat er in dat koppie van onze Zoë omgaat.....die kan soms zooooo zielig kijken! Joepie: Stuur dat mooie weer eens hierheen! Hier is het niks aan.... Hier trouwens ook steeds honger! Han: Wij hebben ook de Alecto! Pooh: Fijn dat je weer door de keuring bent!
hey! AAAAAhhhh...geen baby's meer? Jammer! Pomme: wat een schatje, je kleine meid! Jessica: sterkte, maar fijn dat je terug bent! Spannend dat je nu een datum hebt! Joepie, Migga en kelly: jammer dat het gerommel niet doorzet! ief: geen ervaring mee sorry! zoe, suus en mouschy: kom op met jullie baby's! Zoe: ik verwacht deze week en anders begin volgende week een smsje hoor! Zeg dat maar even tegen de kleine in je buik! Saskia: Spannend zeg, als je poesje het zo aan zou voelen...Ben heel benieuwd of het diertje gelijk heeft! pooh: fijn dat alles goed was, hopelijk hoef je idd geen ctg te maken en is de kleine er al!
Zoe balen zeg die verkoudheid... Hopen dat het over is als je gaat bevallen! mag nu ook wel gebeuren he... sterkte! Suus & Zoe tot 42 wkn doorlopen, moet er ook niet aan denken hoor.. pff vind het nu al mooi genoeg eigenlijk haha Saskia ik heb die pas ook en is best leuk, af en toe kan je ook wat winnen dus is wel de moeite! Pooh ja kan me voorstellen hoor dat je het ook genoeg vind nu! duimen maar hoor meid! Joepie honger eh...... ja heel erg niet normaal meer...... nix is meer veilig haha. Han ik heb wel geboorte zegels, er is geen verschil alleen die geboorte zegels zijn gewoon leuk om te zien. Maakt dus niet uit wat voor zegels je koopt. Als je naar het buitenland kaartjes verstuurt moet er wel een priority sticker op! Pomme gefeliciteerd met jullie mooie meid! mooie foto in je album. Ben benieuwd naar je verhaal! Wat bevallen jullie allemaal SNEL dat wil ik ook! Verder is het hier nog altijd rustig....... *zucht*....... we wachten maar weer af he wat vandaag gaat brengen. Dus geen volle maan voor ons haha....
@marsab: ik ben ook heel benieuwd het is vanaf begin van e zwangerschap al wel zo dat ze kleffer zijn.. maar de laatste week begint het echt bizarre vormen aan te nemen andere kat wil dan wel graag bij mij op de bank savonds.. maar dat is pas sinds begin van de zwangerschap en gisteravond moest en zou ze echt gewoon perse op schoot echt heel opdringerig terwijl normaal ze dus op de bank ernaast komt liggen.. en je dan niet te druk moet doen omdat ze dan alsnog weg schiet en nu de ander dan weer heel de tidj op tafel bij me vind het maar raar... was toch niet van plan deze week nog te bevallen eigenlijk
jammer dat er geen babys zijn bijgekomen vanacht dat wordt inhalen he dames. ik heb na het gerommel van gister eigenlijk nergens last meer van gehad en heb op het 8 x plassen naar heerlijk geslapen. wel ben ik vannacht nog even 2 broodjes gaan smeren want had ineens z'n honger heb me gister echt vol gevreten.
Goedemiddag allemaal Hier ook lekker geslapen. Op de bank weliswaar, want ik schijn onwijs te snurken dus nu heeft m'n ventje ook goed kunnen slapen. Maar ben wel wakker geworden met buikpijn. Alsof je heel erg moet, zeg maar. Maar da's inmiddels wat gezakt. Nu af en toe dat gevoel van ongesteldheidspijntjes @Pomme: wat een schatje! @han: volgens mij zitten er in die zegels niet zo veel verschil. Je kunt ook gewoon de gewone zegels gebruiken (wat wij waarschijnlijk ook gaan doen).
@blodyn: jij nog goeie tips voor een plekje waar ik straks even lekker een boekje kan lezen op een bankje? op fietsafstand zegmaar
Vraagje: wat voor postzegels hebben jullie voor de geboortekaartjes? moet je daar geboortezegels voor hebben of gewone zegels? en wat is het verschil?[/quote] bij tnt.nl kun je geboortepostzegels bestellen, dan heb je er dus een ooievaar op staan. zegels zijn ook gewoon 0,44 cent waard, dus als je ze over hebt, niets aan de hand. je kunt ze per 50 bestellen.