september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @mouschy, hoop dat het bij jou ook snel gaat beginnen!

@lovewinnie, heb ook zo´n honger, nit te stillen ;)

Hier is het ook wat rustig, maar wel af en toe wat krampjes beneden :(
    Heb mn tas verder ingepakt, heb nog even het lakentje van het wiegje bij ons gewassen en lekker buiten opgehangen, drie boterhammen klaargemaakt.
    En hup mn bed weer in..

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hey Jessica, fijn dat je er weer bent hoor!
    Enne allebei de 6e bevallen kan wel hoor, dan zet mijn mannetje het wel op het forum voor ons :) Komt wel goed. Maar ik hoop voor jou dat je eerder aan de beurt bent.

Pomme wat een schatje!

Saskia, onze hond doet sinds 2 dagen ook erg aanhankelijk. Hij komt zelfs op schoot liggen af en toe, dat heeft ie echt nog nooit gedaan. En hij laat me niet alleen, hij blijft binnen 2 meter afstand van me. Hij ligt nu ook op zolder naast me, raar beest. Hij heeft het inderdaad heel goed in de gaten dat er wat gaat gebeuren. Als ik pijnlijke voorween heb (die toch zo'n 10-12 keer per dag voorbij komen) komt echt tegen me aan liggen of zitten en gaat ie me likken. Dan zit hij me echt aan te kijken alsof hij zeggen wil, ik ben er hoor, komt wel goed. Zo lief...

Zoe balen van je verkoudheid joh... en een ouderwets stoombadje helpt dat niet? Met van die dampo dingetjes er in? Helpt bij mij altijd erg goed.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Weer helemaal bijgelzen en dan ga ik nu mijn hond uitlaten.
    Daarna de was ophangen en dan ook ff wat eten.

Misschien daarna een filmpje kijken of zo...
    Ik zie wel.
    :rolleyes:

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Dat kan ook Rootje ;)

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @iedereen, ooooooh ik ben blijkbaar niet de enige met dat hongerige gevoel ;). Ik zat er vannacht ook nog aan te denken om een broodje te smeren. :)

@Zoe, hmm balen meis dat je echt niks mag hebben... Veel thee met honing misschien drinken?

@Marsab en Saskia, hier ook 1 van de twee katten die onwijs aanhankelijk is. Die van mij wil continue in mn nek liggen als ik op de bank zit. Overal waar ik in huis naartoe ga, loopt ze achter me aan. Snachts slaapt ze zelfs naast mijn hoofd. Wel heel schattig, maar soms ook heeeeeeel vervelend hahaha

@Jessica, balen zeg. En dat van die voeten.. hier nog zo 1. Ik wordt er echt gek van. Pas nog maar 1 paar slippers en that's it. Ben ik ff blij dat het zomer is hihihi. Dat drillen van die voet is ook een apart gevoel zeg maar. Trouwens de zijkanten van mijn voet doen ook echt best wel zeer. Hebben jullie dat ook?

@Mouschy, ik blijf duimen voor je dat het snel gaat beginnen! Was Ewout trouwens op tijd? Of was je toen overtijd?

@Zonnetjes en iedereen, ik heb ook nog geen postzegels, maar met zo'n ooievaar is wel leuk. Zeker als ze evenveel kosten als de normale en dat mocht je overhouden je ze alsnog gewoon kan gebruiken.. Is handiger dan die kerstzegels vinden jullie ook niet?

@Blodyn, hmm misschien ben jij wel de volgende ;)

@Lovewinnie, pfff 8 keer plassen? Jeetje ik dacht dat 4 keer al veel was.......

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Jeetje meiden jullie kletsen wat af :D

Zo te lezen is het wel behoorlijk aan het rommelen bij sommige meiden. (Rootje, Kelly, Jessica, Joepie) Spannend hoor.

@Jessica: voor jou ook spannend, de kleine komt dus iig de 6e. En wie weet nog voor die tijd. We wachten af.

@Zoe: vervelend dat je niets mag hebben voor 't hoesten. Ik gebruik ipv water juist vaak wat zoetigs als ik last heb van hoesten. Bijvoorbeeld limonade. Dat helpt bij mij beter dan water. Tja en keelsnoepjes natuurlijk. Hoop dat het snel beter gaat.

@Joepie: hier nog eentje hoor die heel veel honger heeft. Ik neem voor het slapen gaan altijd melk, dat helpt bij mij echt super. Normaal werd ik namelijk midden in de nacht hevig misselijk wakker van de honger, nu heb ik daar geen last meer van.

@Suus: Jeetje al weer 39 weken. Gaat echt snel. Ik ben morgen 37 weken en dat vind ik al veel. hihi.

@Mouschy: We duimen nog steeds voor jou hoor!

@iedereen: hebben we al wat van Rian gehoord vandaag? Misschien dat ik over haar berichtje heen gelezen heb. Ik ben benieuwd.

Zo hier druk bezig geweest vandaag, en wil eigenlijk nog veel meer doen. De tijd vliegt voorbij vandaag. Bah. Als het zo iedere dag gaat kom ik nergens aan toe. Alle spulletjes voor de uk zijn nu gewassen + gestreken. Straks alles inruimen in de kasten. Ik heb bijna de neiging om het bedje al op te maken. Is dat iets te veel van het goede of zijn er al meer meiden die het bedje al opgehaald hebben? Het lijkt me zo lief staan.

Ik ga weer ff verder, maar houdt jullie in de gaten.

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames wat zijn we hongerig. Hier ook vaak trek.

Nog geen baby nieuws?

Vandaag nog niks gehoord van Rian. Misschien komt ze straks nog even langs.

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Patries, hier is het bedje al opgemaakt hoor. Staat vel leuker en dan is dat ook maar gebeurt.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@patries: hier is het bedje al opgemaakt sinds ik lakentjes heb :)

zeg toch al sinds begin augustus ofzo :)

10. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Patries, hier ook al een klein maandje opgemaakt ;)... Denk dat ik het strakkies nog maar een keer ga wassen, of is dat niet nodig. Wat jullie?

11. Saskia78

mja ik heb het vandeweek gewassen :)
    had dat nog niet gedaan tot deze week

maar goed ook.. want poeslief maakt de deur open en kruipt dan zelf lekker in het bedje

wel een heel leuk gezicht hoorr.. poes past prima in het ledikant :)

en ook op het waskussen liggen ze erg graag *grin*
    precies pas om uitgebreid lang uitgestrekt te kunnen liggen zegmaar :)

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het bedje dit weekend opgemaakt, staat veel leuker!

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Vind je dat niet eng saskia? ik zou bang zijn dat ze er straks ook in gaan liggen als de kleine er in ligt :( Mss ben ik wel te bezorgd hoor.

Kat mag bij ons absoluut niet op de slaapkamer komen omdat ik er allergisch voor ben dus ze mag ook nergens gaan liggen waar de kleine komt te liggen omdat ik bang ben dat de kleien er ook allergisch voor zou zijn.

Wij hebben wel het "geluk"dat poes bang voor alles is wat nieuw is en beweegt dus ben benieuwd wat ze van die smurf gaat maken

14. Saskia78

@han: mogen is een groot woord
    ze kan echte rzelf de deur open maken.. dus je ehbt het niet altijd in de hand

gelukkig maakt het wel veel herrie asl ze dat doet omdat deze deuren niet zo makkelijk open gaan.
    dus als er straks iemand in het bedje ligt ben ik niet bang dat ze er ongemerkt bij gaan liggen op zich

en hier mogen ze dus ook niet ind e slaapkamers omdat job allergisch is.
    en ik ook wel een beetje.. maar ik negeer dat al tig jaar en was daar vast mee doorgegaan als job niet elke ochtend wakker werd alsof ie halfdood ging zegmaar.

gelukkig schijnt borstvoeding nogal goed te helpen bij het voorkomen van allergieen
    ook bij allergieen waar je zelf WEL last van hebt
    want daar heb je dan als het goed is ook antistoffen voor in je melk zitten.
    dus ik hoop maar dat het goed werkt

vent die allergisch is voor katten is 1 ding
    maar als die kleine uk er net zo veel last van heeft als job... dat zou ik toch ernstig niet-cool vinden

binnenkort mogen ze naar buiten tho.. das ook beter voor job
    en dus ook beter als de babybeer eventueel ook allergisch blijkt te zijn.
    maar in principe is dat hele kamertje "no go area" voor de poezen.
    net als alle andere kamers boven zegmaar :)

15. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb
    Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald
    Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald
    Virginie: JONGEN, +18 kg, ingeleide zh bevalling

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald
    Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi)
    kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald
    Rian: MEISJE, +13,7 kg, +R, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald
    Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof
    Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug.

uitgerekend 10 september
    Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald

uitgerekend 11 september
    Mobielfreak: VERRASSING, +8,5 kg verlof vanaf week 27 ivm klachten bekken/stuitje

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +7,5 kg - bv, tb
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetje beetje ingedaald

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof
    Joepie: VERRASSING, +11 kg, fl, zh, 13augverlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE
    Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    13 JONGENS
    15 MEISJES
    16 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels Broekmans

Augustus
    3. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm
    4. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    5. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    6. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    7. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

Totaal geboren:

4 JONGENS
    5 MEISJES

Agenda

29 augustus: Rian vk controle 39 weken
    30 augustus: Jessica vk controle
    30 augustus: joepie vk controle
    30 augustus: miranda040172 gyn. controle
    30 augustus: Maart vk controle
    31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn
    04 september: sereenalian vk controle
    04 september: Rootje vk controle
    04 september: Patries controle gyn
    04 september: Mobielfreak controle vk
    06 september: Marsab vk controle
    06 september: Edokid vk controle
    07 september: han vk controle

SMS Buddies:

MissX- Maart
    Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Zoe84 - Marsab
    Las- Saskia
    Rian - Mouschy
    Jessica - Rootje
    Noor - Joepie
    Suus - Gonzo
    Sereenalian - Pooh
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja ik hoop natuurlijk ook niet dat smurf er allergisch voor is maar voorkomen is beter dan genezen. Gelukkig is onze kat een oude muts die niet meer goed kan springen dus deuren opendoen zit er niet meer in ;)

En als ze eenmaal de deuren open kunnen doen is er weinig aan te doen, wel een geluk dat je het altijd wel hoort :D

17. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Onze katten komen zowel niet op onze kamer als op de babykamer. Het zijn drie kleine slopertjes en het ligt zeker op onze kamer zo vol met spullen, dat ik erg onrustig wordt als ze daar zijn. We hebben nu al een hele tijd de box in de woonkamer staan zodat ze daar aan kunnen wennen, maar het lukt me maar niet op ze daar uit te houden. Hoeveel ik er ook achteraan ga met de plantenspuit (die werkt in veel gevallen uitstekend namelijk!). Dus ik maak me daar nog wel een beetje zorgen over voor straks als *Puk* er is. Dat de katten er lekker bij/bovenop gaan liggen. Het verbaast me trouwens dat jullie allebei allergisch zijn voor katten en ze toch hebben, Saskia en Han. Dan houden jullie wel heel erg veel van die beestjes...! :) Oh, en wat betreft deuren openen: Sam is daar erg goed in, maar sinds we de deurklinken vertikaal hebben gezet, lukt het hem niet meer...;)

Dan nog iets heel anders: herkent iemand van jullie het volgende? Soms als *Puk* beweegt voelt het bijna als een soort trilling op één plek. Een beetje zoals een kat die zichzelf in bijvoorbeeld het oor aan het krabben is, met zo'n snelheid zeg maar. Ik kan me er niets bij voorstellen wat *Puk* dan aan het doen is, maar ben er wel heel nieuwsgierig naar... Iemand enig idee?

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    edokid, dat doet de kleine bij mij ook wel eens!
    Dan heb ik ook echt zoiets van, hoe doe je dat zo snel!
    En wat doe je daar?
    Heel raar gevoel he...

Saskia: Misschien een tip om de deurklink naar boven te doen, dan kunnen ze er ook niet aan hangen en de kamer binnen komen!
    Hadden wij vroeger thuis altijd, voor de kat die we toen nog hadden (is inmiddels al wat jaartjes dood...)

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Meiden even een up-date,

Heb toch maar de vk gebeld, heb ook wat krampen beneden en de kleine is wat stiller...
    Dus ze ze komt vanmiddag even kijken...
    Ook mn onderbroek kijkt ze even na :oops:

Erg spannend dus, ik hou jullie op de hoogte!

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    haha, las erover heen, edokid dat jij ook de klinken van de deur omhoog had gezet! :oops:

Deel Deze Pagina