Je moet doen waar je je goed bij voelt..... maar op zich is paracetamol gewoon veilig (werk in de apotheek).... En wij adviseren altijd koud drinken; maar als warm je beter bevalt dan moet je dat gewoon lekker drinken... Het gaat er om wat je zelf prettig vindt. Jij happy = beeb happy! Hoop in ieder geval voor je dat het snel weer over is....
hoi, ik heb idd wel eens paracetamol ingenomen hoor maar geen medicijn is altijd beter toch? ik denk altijd gelijk als ik wat inneem dat alles mis gaat en voel me al gelijk schuldig ja ben echt erg hoor... en het is al wegaan het gaan
Ik heb nu schimmelinfectie en moet ook wat gebruiken... maar moet zeggen dat als het moet dat het dan moet... Maar kan me wel voorstellen dat als je zelf vindt dat het nog niet nodig is dat je het dan nog niet moet doen.... Maar gelukkig zijn er genoeg medicijnen die inmiddels veilig gebleken zijn bij een zwangere vrouw dus ik durf het wel te gebruiken... Probeer in ieder geval niet bij alles je zorgen te maken.. van stress wordt beeb niet blijer....
@Marsab, wat fijn dat de echo super gegaan is, en dat je beeb helemaal gezond is! Kindje staat mooi op de foto hoor! Ik voe mijn misselijkheid weer opkomen.... ale: **rent naar de wc**
ik heb net super goed nieuws gekregen een vriendin van mij is ZWANGER en je raad het nooit ze is net zo ver als ik precies op de dag na!!! hahahahaha \/ wat leuk dat is nou echt super nieuws.
dat is leuk.. strax worden ze ook op dezelfde dag geboren.. haha brigitte22: ik weet het dat er genoeg medicijnen zijn ik moest bij mijn vorige zwangerschap ook medicijnen hebben en is ook helemaal goed gekomen maar toch voel me op 1 of andere manier dan schuldig.. maar dat is mooi.. dan hebben we iemand hier bij sept mamas de bij de apotheek werkt kan ik mooi alles bij je checken claudia23 ik had dat bij de vorige ook zo erg.. sinds wanneer heb je die misselijkheid? ik had dat vorige keer na 6 weken ongeveer tot op heden nog niet moeten overgeven wel misselijk maar hopelijk blijgft het daarbij
Mijn oma is gisteren gestorven... Ik probeer mij te troosten met de gedachte dat dit nieuwe leven een heel mooi cadeautje is geweest van mijn oma....
@Mouschy: wat een mooie, duidelijke echo! Wat zal dat een leuke ervaring zijn geweest...! Meiden, ik heb zo'n ongesteld gevoel in mijn buik en stekende pijn in mijn liezen. Is dat normaal als je net zwanger bent? Komt het bekend voor? Mijn boobies zijn nog erg gevoelig en beurs, dus aan de bovenkant kan ik wel merken dat ik zwanger ben. Maar is dat zeurende gevoel normaal?
@Ronnie... gecondoleerd met je verlies. Ben net zelf mijn grootouders kwijt en dat voelt als een gemis. Nogmaals sterkte...
Hallo, daar ben ik weer! Gelukkig is de echo goed en zit het in mn baarmoeder. Maar volgens de gynaecoloog ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger en kon ze het vruchtje nog niet zien Je zag wel heel duidelijk op de echo mn baarmoeder met het vruchtzakje, maar helaas nog geen vruchtje. Ze vertelde mij dat het nu net zo groot is als een zandkorrel en het dus onmogelijk is om dit te zien. Volgende week vrijdag mag ik weer langs komen voor een echo en dan moet als het goed is het vruchtje wel te zien zijn. Ik ben nu wel erg onzeker geworden hoor. Heeft iemand hier ervaring mee dat ze ook het vruchtje nog niet in de baarmoeder zagen? Nu moet ik nog een week wachten totdat ik een beetje zekerheid heb, pffff Ik weet het even niet meer Gr. Joyce
Christel, ik ben nu sinds een paar dagen echt regelmatig misselijk aan het einde vd dag...Die weken daarvoor had ik vlagen van misselijkheid... Ronnie, gecondoleert... Darcy, dat gevoel in je buik is normaal tijdens en zwangerschap...Ik heb het ook...soms ook dagen niet..En dan maak je je weer zorgen dat je neits voelt...Hihih, ik heb vetrouwen in mijn lichaam, meer dan afwachtten kunnen we niet doen... Joyce balen dat er nog geen vruchtje te zien is....Wat de gyn zegt is wel helemaal waar hoor, je moet je nog geen ernstige zorgen...kan me wel voorstellen dat je je nu ff klote voelt...Maar idd je beeb is neit groter dan een zandkorrel, hij/zij wil gewoon nog ff niet gezien worden
Claudia23 Ik hoop ook inderdaad dat ze/jullie gelijk hebben. Ze zei ook heel duidelijk dat het vruchtje nog tegen de baarmoederwand aan zit, en het dus niet te zien is. Maar je verheugd je ergens op wat je dan uiteindelijk niet te zien krijgt. Ik zat net ook op internet te kijken en kwam dus op een site terrecht waar dit ook op stond, dus dan krijg ik weer een beetje hoop, maar ik voel me inderdaad ff kl*te Dank je wel!
@Ronnie, gecondoleerd met het verlies van je oma. Laat ze niet een mooie naam na om te vererven? @Joyce: spannend zo'n uitslag waar je eigenlijk niet veel mee kan.... Moest je zo vroeg voor een echo door de bm van vorige keer? Je weet in ieder geval dat dat nu niet zo is, dat moet een hele geruststelling zijn. Ik wordt er steeds meer van overtuigd dat ik het wel lekker vind dat ik pas met 13 of 14 weken een echo krijg, dan is het goed of niet en niets er tussenin... @Claudia: Hoe was het bij de tandarts?
@ Ronnie: gecondoleerd...Veel sterkte in deze verdrietige tijd! @ Joyce: Meid maak je niet te druk, het is moeilijk. Maar probeer gewoon te genieten! @ Brigitte: heel handig dat je in een apotheek werkt! @ Mrijn: wanneer heb jij je echo? Ik 20 februari pas! @ Darcy: heeeeel herkenbaar hoor die kwaaltjes, had ik ook en af en toe nog wel eens steken in mijn lies! @ Fempje: Haha, das grappig van je vriendin! Kunnen jullie samen gezellie zwanger zijn, lijkt mij ook erg leuk! Je begrijpt elkaar dan precies!
Ik dacht zelf een paar dagen eerder, maar dit is natuurlijk wel erg mooi! Mijn uitgerekende datum is iets naar voren geschoven, zit nu net op het randje van 31 Aug/ 1 Sept. Nou ja we merken het wel he
Ik mag nog net met jullie meedoen!. Heb net ontdekt dat ik zwanger ben en volgens de calculator ben ik 28 september uitgerekend. Jullie ook allemaal (nog) gefeliciteerd! ik spreek jullie vast nog wel een keer maar ik ben nu nog lichtelijk in shock en moet het mijn vriendje ook nog vertellen (krijg hem niet te pakken). groetjes Sandra
joyce82 nou bij cailynn mn dochtertje zagen ze bij 9 weken pas het vruchhtje/baby... ik had dus 3 echos gehad.. bij 7 weken 8 weken en endelijk bij 9 weken zagen ze het pas dus maak je niet druk
Ik ben heel de dag door een beetje misselijk dus niet genoeg om over te geven maar wel om je heel de dag rot te voelen, als ik eet is het trouwens (tijdelijk) over (maar kan moeilijk de hele dag eten haha) EN ik heb heel de dag door de hik en dan heb ik hem eindelijk weg en komt ie weer terug na een uur, hij doet megazeer aan mijn maag! BAAL BAAL! of beter gezegd *hik*hik*hik* (lijk wel dronken haha) Verder heel moe en veel rugpijn maar probeer tijdverdrijf te zoeken, ben aan het proberen een dekentje te breien voor de kleine en als ik daar even geen zin in heb een leuke puzzel maken dussuh ik houd mezelf bezig anders ga ik lopen piekeren en dat wil ik niet!