Goede morgen, Nog geen babynieuws zie ik. Hopen dat daar snel verandering in komt. Vandaag heerlijk geslapen. 1x wakker geworden. IK kom net terug van de vk. Kindje zit helemaal vast en het is nu afwachten. Ze zei dat het kan helpen als ik ananas eet, tonic drink of vrijen maar dat wist ik al. Als er deze week niks gebeurt gaat ze me volgende week strippen. Voor de rest was alles goed.
@rian: ik heb altijd wat moeite met bedenken wat ook alweer daadwerkelijk stopt.. en wat laxeert maar volgens mij stoppen peulvruchten ook en ontbijtkoek... en roosvicee stop.. maar ik neem aan dat je nu geen zin hebt om naar de supermarkt te rennen voor een flesje roosvicee
* oktobermama inbraakalarm! * Ik zie net dat er iemand last heeft van diarree. Ik heb door een darmafwijking dat heel vaak, wat je het beste kunt eten zijn: banaan, wit brood, droge crackertjes (geen volkoren!). Wat je beter niet kunt eten: alle rauwe groente, ontbijtkoek, bruin brood, groente met veel harde vezels (spinazie, andijvie, bieten rode kool), aardbeien en ander fruit dat de darmwand stimuleert. Dus verteerbare vezels vermijden en onverteerbare vezels als granen echt laten staan. Hoop dat je er wat aan hebt. Liefs Laura * Uitbrekende oktobermama *
Nou, vandaag is DE dag, vandaag ben ik officieel 40 weken en dus UITGEREKEND! Zal ik dan de eerste zijn die overtijd gaat lopen? Ik reken er maar wel op, want ik heb echt nog nergens last van, geen krampje te bekennen. Net nog even de huiskamer gestofzuigd en straks nog even de slaapkamers, de afwas doen en de was en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag. @mouschy: bij jou ook nog niks te bekennen dus.. zucht @lintje: spannend meid! Succes. @miranda:succes bij de controle. @sophie: succes bij de vk! @kiki: bedankt voor je lieve berichtje, inbrekers zijn hier geen probleem hoor, gezellig toch! @rian: heb ook wel eens gehoord dat dat tekenen zijn dat je bevalling eraan komt. Hoe dan ook hoop ik dat je je snel beter voelt! En bananen en roosvicee stop kunnen misschien helpen. @maart: gaan ze dan al strippen? Lijkt mij ook wel een goed idee, maar volgens mij doen ze dat hier pas na de 41 weken..
Suus, ze zei als je wil kunnen we volgende week strippen en dat staat ook om mijn kaart - volgende week strippen. Ik vind het wel goed zo hoor.
@laura: hm ik dacht juist dat het min of meer andersom was nahja.. ik ben bang dat jij het kan weten hier alvast 1 ding gedaan dat neit op het programma stond namelijk.. de bonsais gedompeld
@maart: nou ja, ik ga het morgen gewoon vragen of ze het niet eerder kunnen doen, heb het eigenlijk een beetje gehad. Hier komen ze bij je thuis om te strippen, misschien dat dat ook uitmaakt of doen ze dat overal?
hey hoi allemaal! WAT! nog steeds geen baby's! ggrrr... kom op meiden, euhh.. baby's! Eruit jullie! Morgen mag ik ook officieel meedoen, dan ben ik ook 37 weken!
Suus, volgens mij gebeurt het gewoon daar bij hun. Ze heeft het er niet over gehad dat ze bij me thuis komen strippen.
jeetje wat een stilte hier wat betreft nieuwe babies.... stilte voor de storm? Wacht de rest tot het september is... hihihihi
Saskia78@ waar haal je de energie vandaan meid...geef mij een beetje haha mouchy@ leef met je mee hoor...zullen we allebei dan vandaag??? migga@als jij begint vandaag neem mij ff mee dan!! zoe@ weet nie of het me lukt vandaag(lijstje) ...ik ben niet de baas...de beeb wel boehoe marsab@ jah uuh sorry wil wel hoor ...jij lekker morgen 37 wk....opgelucht mag je lekker thuis blijven he? maart@ strippen dat is wel snel toch??...maar ik ga het dinsdag ook maar vragen hoor.... suus@kan zo veranderen hoor.....kan zo ineens zonder aanleiding beginnen ,ik bij de tweede nergens last van ...opeens brak vruchtwater en anderhalf uur later was mijn zoon er al...... brigitte22@ engelen geduld moeten we hier hebben storm : @hier ook last van de darmen hoor ....krijg je lekkere krampen van en steken door je buik ... hoort erbij zullen we maar zeggen....verder blijf ik maar zoveel mogenlijk liggen...want zitten is geen pretje....ja en ff tussendoor loeren hier haha en niks wat doorzet nog kwa weeen....blijft nog bij voorweeen helaas, wel wat mindelijk pijnlijk als gister en eergister..... iemand al iets van lintje gehoordt?
Het is zeker rustig vandaag. Iedereen is druk met zijn nesteldrang, of gewoon moe en ligt nog lekker in bed. Na mijn nacht door slapen heb ik net ook nog even een dutje gedaan. Mijn boek was denk ik te vermoeiend :S
Migga: Wat heerlijk dat je zo goed hebt geslapen!!! Mobielfreak: hahaha, de stouterd!! Lekker om dat op te ruimen he?? Maart: Hier strippen ze niet eerder als na de 41 weken geloof ik....wel ideaal dat ze dat bij jou zo snel doen!! Rian: Misschien buikgriepje??? Of een voorteken?? Wel vervelend zeg! Ik heb dat trouwens de laaste week ook wel regelmatig....de ene keer weer diarree, en zo de volgende dag weer normaal Suus: Gefeliciteerd!!! Jij bent uitgerekend!!!!! Spannend hoor! Saskia: Zo'n bonsai was niks voor mij....ik laat namelijk alle planten doodgaan!! Marsab: Owee als ik eerder van jou een smsje ontvang!!! hihi Hier zit uk telkens op mn blaas te drukken....niet zo'n fijn gevoel! Kga ff lekker een dutje doen! Mn hoesten is gelukkig al wel een beetje minder, ben wel enorm schor nu hahaha. [/b]
@kelly: eh als ik ECHT veel energie had gehad.. dan was de was nu wel gedaan... of de vloer gedweild *grin* @zoe: tja wij hebbne hier verder practisch geen planten.. dus ben benieuwd of dit gaat lukken
Jeetje dat zal wat zijn zeg! Nee meid, deze beeb blijft nog ff lekker bij mama in de buik! Maar ik heb wel steeds mijn mobiel bij de hand, dus laat het me vandaag of morgen even weten oke! We willen namelijk weer eens goed nieuws hier op het forum, het is veeeeeeeeeeeeeeeel te rustig zo!
Suus jij vandaag 40 weken! ik morgen, en als het ff tegen zit gaat die dag gewoon voorbij... Balen he.... Over dat strippen, ik ga maandag naar de VK en ik heb vorige keer gevraagd of ze me wilde strippen, en dat wilde ze ook wel maar toen ze het wilde doen voelde ze dat ik nog helemaal niet rijp was en zo. Dus nu maandag ga ik het nog eens vragen! Ligt ook maar helemaal aan de VK, de een doet het wel eerder de ander niet... Rian; beterschap met je race! maar ja wie weet is het wel een goed voorteken! Maart; fijn dat je uk helemaal is ingedaald! Simke; lekker naar de kapper geweest, en nu aan de slag? rustig aan hoor! Saskia heel fijn weekeind toegewenst! Ik heb gisteren ook al ananas gegeten, ook het hart, maar het mocht niet helpen. Met Ewout had ik het ook gegeten, en hielp toen ook niet whaha.
Nou echt geweldig zo'n verrassing in de gang Ik kan dat echt met kokhalsneigingen opruimen soms, vriendlief doet het niet, want die gaat echt over zijn nek, en dan heb ik dalijk dubbel werk, hahahhaa
hehe *leef met mobielfreak mee* hier hebben d epoezen somehow iets uit de kattenbak weten te werken en subtiel uitgsmeerd over de vloer en dan zegt job wel "oh je hebt poep opgeruimd!" maarja.. kan het er toch moeilijk laten liggen?
Hahaha ja idd Hier zegt vriendlief dan: Goh... ehm An? volgens mij heeft er iemand wat laten vallen op de vloer...
Er wordt weer lekker gekletst hihihi Oh gedsie die poepverhalen van die beesten... Sterkte met opruimen ladies.. Mijn hond vind het leuk om het op de houtenvloer in de woonkamer te doen ipv op de stenen vloer beneden in de gang. Sja ik snap wel waarom, want daar ligt hij zelf altijd. Grrrrrrrrrrr @Rian, oh jee miss is het wel een voorteken hoor. Ze zeggen idd dat je je darmen leegpoept voor de bevalling! We gaan voor je duimen! @Suus, spannend meis, dag is nog lang niet voorbij, dus wie weet! @Mouschy, zal wel fijn zijn als ie volgende week wat rijper is de baarmoedermond! Ik ga wederom voor je duimen! Zal lintje al bevallen zijn? Ff checken...