september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden ben ik weer.

Acht pagina's volgeklept :) en Joepie bevallen :whistle:
    Gefeliciteerd meid, mooie naam indd.

En Virginie, jij nogmaals gefeliciteerd ;)

Fijn dat het zo goed gaat met je mannetjes Noor!

@miranda, ben twee kilo afgevallen :( (maar dat is opzicht niet erg, in verband met vocht vasthouden is het wel gunstig zei mn vk) bloeddruk nog steeds wat aan de hoge kant (voor mijn doen) 130/80, kleine bewoog weer vollop dus dat was mooi.
    HB was 8.7 dus ook goed.

Had vannacht flinke voorweeen, werd er wel steeds wakker van maar ze hielden dus niet aan, dus rommeld wel allemaal.

Hoop dat ik toch nog spontaan beval, want als je sinds 1 juli wordt ingeleid doet de gyn het en niet meer je vk :( (bij Zara moest ik ook onverwacht naar het ZH en toen heeft mn vk het gewoon gedaan) maar dat mag dus nu niet meer....
    Ze zei wel dat ik dinsdag moest bellen, want dan moet ik nog een keer naar de gyn voor een CTG, en dan donderdag ingeleid, maar dan zou dus als het kon een van hun (vk's) er bij zijn op de achtergrond welliswaar.

Weltrusten meiden, en hopelijk bevalt er vanacht of morgen ook weer iemand!

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb
    Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald
    Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald
    Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi)
    kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald
    Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald
    Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus
    Seetje: JONGEN
    Babydean:JONGEN, + 18 kg BV, ZH vanwege medicatie, heb geen verlof (eigen zaak)

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof
    Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug.

uitgerekend 10 september
    Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald

uitgerekend 11 september
    Mobielfreak: VERRASSING, +8,5 kg verlof vanaf week 27 ivm klachten bekken/stuitje

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb?, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE
    Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    13 JONGENS
    15 MEISJES
    16 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    1. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    2. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels Broekmans

Augustus
    3. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    4. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta Janssen, 2680 gram/ 45 cm
    5. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    6. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    7. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    8. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

9. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, .. gram/.. cm

Totaal geboren:

5 JONGENS
    6 MEISJES

Agenda

31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn
    04 september: sereenalian vk controle
    04 september: Rootje vk controle
    04 september: Patries controle gyn
    04 september: Mobielfreak controle vk
    04 september: Jessica gyn controle / CTG
    05 september: Rian controle vk 40 wk
    06 september: Marsab vk controle
    06 september: Edokid vk controle
    06 september: miranda040172 gyn. controle
    06 september: Maart vk controle + strippen
    07 september: han vk controle
    12 september: moons vk controle

SMS Buddies:

MissX- Maart
    Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Zoe84 - Marsab
    Las- Saskia
    Rian - Mouschy
    Jessica - Rootje
    Noor - Joepie
    Suus - Gonzo
    Sereenalian - Pooh
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

3. Ddp

Ddp Niet meer actief

Brigitte, ben benieuwd of jouw bevalling dan nog lang op zich laat wachten nadat je net je slijmprop bent verloren!

Bij de zwangerschapsgym werd me verteld dat er 3 dingen zijn waaraan je merkt dat de bevalling gaat beginnen....en daar zat het verliezen van de slijmprop ook bij.......Al ben ik die van mij waarschijnlijk al vanaf 37 weken kwijt.....

4. Ddp

Ddp Niet meer actief

Jessica: Hoop voor je dat je gewoon spontaan gaat bevallen! Vind je het geen raar idee om te weten dat je sowieso anders donderdag word ingeleid?

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Zoe, ja dat is wel een raar idee ja ;)
    Je hebt nu echt een datum, dus op die dag word ze geboren indd best appart...

6. Ddp

Ddp Niet meer actief

Ja dat kan ik me voorstellen! Ik vind het al een gek idee dat het niet heel lang meer gaat duren....maar jij weet het precies....dat lijkt me idd een raar idee! Maar ook wel fijn dat je weet dat je je kleintje snel in je armen hebt!

Kga hier mn bedje opzoeken! En uk streng toespreken dat mn blaas geen trampoline is!

Liefs

7. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    @joepie: gefeliciteerd met de kleine meid!

@virginie: jij gefeliciteerd met je mannetje

Hey dames,

Het gaat lekker hard zo. Er moeten nog wel wat baby's voor september overblijven hoor, dit zijn tenslotte toch de september mama's ;)
    Ik wacht hier nog even met naar bed gaan. Ben wel moe, maar ga liever wat later zodat ik de nacht een beetje doorslaap.
    Morgen ga ik even lekker naar de kapper. Verheug me er nu al op :D

Slaap lekker alvast iedereen, en ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen voor ons. Wie weet een baby ;)

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @sereenalian: maak je geen zorgen, ik denk dat ik overblijf bij de septembermama's (ben de 27e pas uitgerekend) ;)

@Joepie: gefeliciteerd met jullie meid en wat een supersnelle bevalling!

@Saskia: hoe ziet je trap eruit ;)

@all: ik ga maffen. Had 'n heerlijke yogales, maar heb daarna een filmpje gekeken op de bank en begin nu toch echt wel naar mijn bed te verlangen. Misschien had ik een dutje moeten doen :(

@Rian: sterkte met dat gerommel in je lijf, meid.

@Virginnie: welcome back! Benieuwd naar je verhaal.

@Noor: heb al even iets geschreven op je site. Foto's graag :)

Sleep tight, ladies. En sterkte voor degenen die op tijd/overtijd lopen (en Brigitte, benieuwd hoe het met jou zal gaan nu je de slijmprop kwijt bent)

9. he meiden,

Wat lief dat jullie naar mij vragen. Ik kom hier eigenlijk bijna nooit aangezien ik jullie helemaal niet bij kan houden.
    Ook word ik dan nog te veel geconfronteerd met dikke buiken en bevallingen. Ik word elke dag nog zo geleefd.

Mijn kinderen zijn bijna 11 weken oud en liggen nog steeds in het ziekenhuis. Het vooruit zicht is dat mijn dochter al snel naar huis zal komen en dat zal zijn met een week of 2. Ze moet zich richten op het leeg drinken van haar flessen maar ook dat gaat de goede kant op. Vandaag heeft ze zeker 5 van de 6 flessen helemaal leeg gedronken. Ze weegt inmiddels 2535 en is 43 cm

Mijn zoon heeft wat meer moeite met alles. Hij heeft nog steeds ondersteuning bij de ademhaling. Het heeft tijd nodig. Als hij de kracht heeft drinkt hij zelf en anders laat hij het lekker over zicht heen komen. Hij weegt 2410 en is 44 cm.
    Waarschijnlijk duurt het nog wel een week of 5 voordat hij naar huis zal gaan komen.

Zoals ik al zei ik word nog steeds geleefd. 11 weken lang met ups en downs naar het ziekenhuis heen en weer breekt wel op hoor en alles thuis gaat ook gewoon door. Ik begin er redelijk door heen te zitten en dan te bedenken dat ik straks 3 kinderen thuis heb waarbij ik ook mijn mannetje moet staan.

Voor al diegene die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd en geniet maar lekker van de kraamtijd.

10. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Zo secret,

Wat heftig allemaal. Heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat alles snel weer goed komt en je van je gezin kan gaan genieten.

Liefs,
    Sereena

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ maart: getver dat ziet er zeker onsmakelijk uit... :confused: Ik verlies wel kleine delen van mijn slijmprop, nu al zo'n 2 weken lang, maar de slierten dan wel klodders zijn nog wit/gelig en niet zo ranzig als op die foto, bah bah...

Hier is beebje in me buik zeer rustig, ben ik niet echt gewend dat het zo rustig is.. Wel al de hele tijd een knoertharde buik, is gewoonweg pijnlijk en af en toe van die lekkere steken richting me muts :(

12. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hoeraaaaaaaaa Joepie GEFELICITEERD met jullie dochter. En wat een mooie naam weer!

@Virginia, ook nog van harte met jullie zoon. Klinkt heftig je bevalling. We zijn uiteraard erg benieuwd naar de foto's van jullie mooie mannetje! En ook stiekem wel naar je bevallingsverhaal.

@Brigitte, Spannend meid. Misschien gaat het nu wel hard! Geen idee hoe dat eigenlijk zit met die slijmprop. Jullie?

@Secret, we leven echt met je mee hoor meis! Pfff het klinkt al heftig, laat staan het ook zo mee te moeten maken. Hopelijk kan je je kleintjes snel mee naar huis nemen en gaat alles goed thuis! Ff wat postiviteit naar je toe stralen hihihihi.

Hier vanavond weer zo'n onrustig gevoel.. Ben benieuwd of dat weer een teken is dat ik vanacht weer last van voorweeen krijg... Ben benieuwd!

Voor iedereen lekker slapen en tot morgen! Kuskus

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden
    nou de volgende beeb is onderweg.... donderdagavond dus om ongeveer half 10 de slijmprop verloren en iets voor 23 uur zijn mijn vliezen gebroken.... nog geen echte weeen hier dus het is nog even afwachten...

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

sterkte brigitte!
    ik ben benieuwd :)

tis trouwens stil bij lovewinnie... sinds ik dr mobiele nr heb is ze offline :)
    geen smsjes ook nog tho.. dus het zal wel meevallen

*verveel*
    slapen zou toch cool zijn.

morgen (straks) mamma en schoonmamma heel de dag op bezoek die komen poetsen
    dus even bijslapen zit er echt niet in :(
    en was notabene doodop toen ik naar bed ging.. maar het wil echt ECHT niet *snif*

nahja.. was in ieder geval wel de eerste die brigitte dr goede nieuws las :)

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Dames,

Om 5.40 uur is me water gebroken.. :D

Lag net weer in bed na een nachtelijk plasje en voel ineens iets lopen tussen me benen, klein beetje maar, dus had zoiets van: huh? Ik draai een beetje bij en ja hoor, daar kwam nog wat meer.. Ben nu zo'n beetje klaar wakker zou nog wel ff willen slapen want ik lag pas na 2 uur op me bed vandaag..

Heb wel steken in me buik... maar niet heftig ofzo

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

brigitte en mobielfreak: Succes meiden! Spannend!

Hier alleen krampen, ik zal wel dagje wachten anders word het zo druk ;)

liefs rian

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Dank je.. haha zou wel leuk zijn 3 beebs op 1 dag toch? nou me water is dan wel gebroken maar zegt niets over dat het vandaag gaat komen... ;)

18. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

over 48 uur moet het er zijn ;) Wat een heerlijk vooruitzicht! Was het gewoon helder je vruchtwater? Ben benieuwd!

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja geloof wel dat het helder was ja, heb eerst lopen zoeken naar een beker om het op te vangen, en toen naar de wc, is beetje dikke troep en plakt als de ziekte hahaha
    is wel gelig met witte vlokken ;)

20. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hee ladies, wat spannend allemaal! Gewoon twee baby's onderweg! Ik ga voor een voorspoedige bevalling duimen kee? Toi Toi Toi denk aan jullie!

@Rian, ik hoop voor je dat het bij jou ook doorzet!

Hier sinds gisterenavond in ene last van mn stuitje en af en toe in combinatie met krampen. Toen had ik ook nog eens om de 15 minuten harde buiken (die overigens niet pijnlijk waren), maar helaas pindakaas niks doorgezet :(..

@Sakia, nog een beetje kunnen slapen? Veel plezier/succes met schoonmama zo!

Ik ga zo ook nog maar even proberen te slapen... Mijn voeten doen ook zo'n pijn van het vocht. Sorry voor mijn geklaag hoor hihihi

Deel Deze Pagina