hier helaas nog steeds geen weeen... pffff ukkie kom nou maar..... straks maar eens met de VK bellen... vruchtwater was hier helder dus dan moet je de volgende ochtend pas bellen... ik hoop nog dat het gewoon vandaag doorzet anders moet ik vanavond nog naar het ziekenhuis.... bleh
@Brigitte, ja dat zou idd wel balen zijn! Maar met een hele grote kans gaat het toch wel snel rommelen hoor. Tenminste dat hoor je bij de meeste wel. Heb je nog geen enkel krampje gevoeld? Misschien even een lekkere wandeling maken, dat wil vaak ook helpen! Ik ga voor je duimen meis! Liefs
Goedemorgen meiden Slaap ik eens goed en dan breken er spontaan bij 2 de vliezen.... Spannend! Heeft er iemand al weeen? Wat apart trouwens dat bij jullie allebei de vliezen breken in dezelfde nacht, tot nu toe begon alleen kvptjes bevalling met het breken van de vliezen dus ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Rian: mss moet je eens een weeendans doen Secret: kan me bijna niet voorstellen hoeveel inpact het zal hebben op je leven. Hele dkke knuf Jessica: lijkt me idd vreemd (maar toch ook geruststellend) om te weten dat je in ieder geval volgend weekend je smurfje vast te hebben. Hoop voor je dat je alsnog gewoon spontaan bevalt, Je staat immers voor vandaag op het lijstje (waarniemand zich overigens aan houd ) Nu we het toch over het lijstje hebben, hoe gaat het met jou kelly? gister toch stiekum bevallen? En zie nu ook dat brigitte er pas voor maandag opstaat nou dat ga je niet meer redden.
**inbraak** Meiden jullie gaan als een speer zeg. Mobielfreak en Brigitte succes. Niet gaan zitten wachten op de weeen hoor. Ga idd lekker wandelen of iets doen vaa komen ze dan sneller dan dat je gaat zitten wachten. Ik houd jullie in de gaten. Nynke(okt mama) **uitbraak**
Han, ja dat is ff schrikken he? Twee die binnen nu en een dag wel gaan bevallen . Leuk leuk leuk! En zo worden het er steeds meer jiehaaaa! @Nynke, voor jou schiet het ook al aardig op. nog 6 weekjes! En als het gaat zoals hier, dan heb je best kans dat je over 4 weekjes al bevalt hihihi. De meeste zijn nl tot nu in hun 38ste week bevallen.... Pfff ben hartstikke moe, maar kan de slaap niet vatten. Kennen jullie dat?
Zo zo dat gaat snel, ik zei gister nog rustig aan want er moet wel nog wat "echte" September kindjes geboren worden. Dames in ieder geval heel veel succes voor zo en straks. Ik duim voor jullie en denk aan jullie. Is het nu altijd zo dat als je slijmprop verliest dat het dan snel daar opvolgend gaat beginnen??? En moet je hem verliezen om met de bevalling te gaan beginnen. Het enige voorteken hier dat het misschien niet lang meer duurt is die verschrikkelijke nesteldrang. Mijn (schoon)moeder zegt dat als je dat hebt dan duurt het niet lang meer Dit weekend vieren sander en ik onze 50ste verjaardag (we worden samen 50 ) dus even uitstellen nog. Ik ga zo even lekker naar de kapper en ga me een nieuwe kapsel aanbrengen, Ik ben benieuwd hoe het er hier straks voor staat als ik terug kom.
@Sereenalian, ik vroeg mij dat dus ook al af of je die slijmprop moet verliezen.. Maar als ik het zo om mij heen hoor, verliest lang niet iedereen die prop.. Haha die nesteldrang is hier ook aardig aanwezig en verder is het wel stilletjes op harde buiken en een gevoelig stuitje na Dus jullie hebben een gezellig feestje. Leuk! Kapper is ook een goed idee. Denk dat ik dat ook vandaag of morgen maar eens ga doen! Is toch wel leuk om mooi in mn kraambed te liggen hihihihi
Heel veel suc6 meid, we denken aan je! Brigitte zal ook wel bezig zijn.... jij ook heel veel suc6 meid, je kan het!
Goeie morgen meiden @Mobielfriek, suc6 meid zet m op! @Brigitte, jij ook meis! @sereenalian, nee niet iedereen verliest eerst de slijmprop. De meeste bevallingen beginnen met weeen, soms begint een bevalling met het breken van de vliezen. Bij Zara begon ik ook met weeen... En over die nesteldrang die heb ik al een tijdje @Han, indd Nou Lintje van harte gefeliciteerd!
Goedemorgen meiden! @ Brigitte en mobielfreak: spannend, succes en heel veel sterkte! @ secret: ik voel met je mee en erg fijn dat het goede kant opgaat met je kinderen! @ maart: dank voor je foto van de slijmprop. Ik was ff nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Vanochtend had ik erg buikpijn, soort menstruatiepijn. Zal het voorweeën zijn? Mijn vriend denkt dat het door de studente gyn. komt, want ze heeft mijn onderbuik te hard ingedrukt om te voelen of de billetjes juist ingedaald zijn. Daarna heb ik veel last van pijn in mijn buik. Hij is btje boos hierover, wel lief bedoeld. XXX
succes brigitte en mobielfreak . De slijmprop hoef je niet te verliezen. Ik heb hem de vorige keer niet verloren dus.. En je kan hem ook al heel vroeg verliezen. Dat zegt niks over wanneer de bevalling gaat beginnen. Dat heeft de vk nog tegen mij gezegd en het staat ook in de boeken..
nou mooi is dat... halve nacht hier op het forum gezeten om te kijken of er nog beebjes kwamen... was brigitte net VOOR ik wakker was... en mobielfreak was toen ik NET weer sliep (en toen dus ook alweer ongeveer de wekker ging) maar wel spannend zo hier straks met mams en schoonmams poetsen in huis en ik heb job plechtig moeten beloven vooral niet te veel te doen. alsin.. ik had gister al genoeg gedaan.. en straks ga ik spontaan bevallen ofzo lijstje van gister kwam zowaar toch nog redelijk af namelijk enige wat ik niet gedaan heb is het hele huis gedweild.. dat heb ik enkel beneden gedaan en de krekels moet ik zo nog kopen. ben nu ook helemaal op.. maarja over uurtje staat mn mamsje op het centraal station en dan wil ik wel gegeten hebben end ergelijke
@Miranda, kunnen indd voorweeen zijn. Ik heb nu al twee nachten last van voorweeen (menstruatiepijn).
@Saskia, wel fijn he die hulp! Zonder mn moeder en mannetje.... had ik het niet gered hoor! Word ook een beetje kriegel van dat liggen op bed, maar ja is niet anders he