september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Oh het rommelt hier goed bij de september mama's! en ik moet zeggen dat het ook vrij rustig is op het forum! Stilte voor de storm zullen we maar zeggen, of moet ik hopen zeggen? ;)

Maar Miranda, het kunnen idd voorweeen zijn, dat had ik vorige week ook 2 nachten, toen was het weer even stil en zo af en toe voel ik ook die menstruatieachtige krampen... Mijn VK zei wel hoe meer voorweeen of hoe meer het rommelt, des te beter. Dat kan al zo 1 uur weeen schelen tijdens de bevalling. Dus voorweeen kom maar op hihihi!

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @ief, nou spannend allemaal he ;)
    Dat zei mijn vk ook, des te meer het rommelt des te beter indd.
    Nu maar hoen dat het bij mij ook blijft ´´rommelen´´ ;)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@jessica: gaat om ons oude huis...
    maar in mn eentje gaat het echt niet snel meer...

dus 2 extra ervaren huisvrouwen is best prettig :)

nu nog even gauw plakje cake opeten (ja.. ontbijt.. ik weet het.. )
    en daarna krekeltjes halen en mams oppikken van het station :)

geen idee of ze wil blijven eten trouwens
    maar als ik me vanmiddag zo voel als ik verwacht.. dan denk ik dat ze maar gewoon thuis moet gaan eten ofzo
    *gaaaaaaaaaaaap*

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.985
    113
    @secret: wat een verhaal meid! Ik kan me goed voorstellen dat je het soms best confronterend kan zijn om hier mee te lezen. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen en hoop dat je je beide kindjes snel mee naar huis mag nemen. Heel veel succes toegewenst!

@brigitte: spannend! Succes met alles.

@mobielfreak: ook al zo spannend! Zet hem op meid.

@sereenalian: dat van die nesteldrang zeiden ze bij mij ook, heb ik helaas nu al 3 week last van, dus hier gaat dat niet op. Mijn vk zegt dat het verliezen van de slijmprop niks zegt over het begin van de bevalling, maar in brigitte haar geval gaat dat in ieder geval niet op.

Tjeempie, wat gaat iedereen hier hard zeg! Sta ik echt verbaasd van hoor. Mouschy hoe gaat het met jou vandaag? Vandaag jouw uitgerekende dag toch?
    Hier nog geen veranderingen, vanmiddag om 14.00 uur even naar de vk.

Liefs suus

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Jessica, Laten we het hopen! 01-09-2007 is ook een mooie bevaldatum toch? hihihihi

Hmm Saskia, lekker hoor een plakje cake! Als ik die hier had liggen had ik hem ook gegeten hahahaha. I love cake, koekjes en taartjes :)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@ief: dit is supermarkt-cake a la "grootmoeders cake"

en eh.. grootmoeders cake is cake waarvan mijn vader altidj zegt dat het cake is die je haalt als je je grootmoeder om zeep wilt helpen
    dat spul is zo droog.. dat ze er haast wel in MOET stikken

maarja.. tis wel met choco.. dus dan klagen we maar niet *grin*

straks uit het oude huis de bakblikken eens meenemen
    kan ik voor hier een cakeje bakken :)

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Aahhh arme saskia, niet echt prettig die gebroken nachten, is nog erger als gewoon kort slapen. Wel lekker dat je mensen hebt die je komen helpen.... moet ik toch ook ergens vinden want wordt echt gek van het feit dat het hier zo'n "zooi" is :rolleyes:

Sereenalian: ja ik heb al een hele tijd nesteldrang dus als het daar aan had gelegen was ik 7 weken terug al gaan bevallen :)

Suus: ja jij loopt al het langst met die kleine, heb je nu niet zoiets van ik wil ook? Had ik namelijk gister al toen joepie was bevallen dus kan me voorstellen dat jij dat helemaal zou hebben.

Dacht dat harde buiken voorweeën waren.... waar heb ik anders zoveel harde buiken voor :( Geen menstruatie achtige pijn gehad, wel veel pijnlijke harde buiken en veel bandenpijn.

8. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Saskia, weltrusten :D

@Suus, indd gaat hier ook niet op die nesteldrang :(

@Secret, heb je berichtje gelezen, hopelijk mogen ze snel naar huis!
    Sterkte...

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.985
    113
    @han: ja, stiekem heb ik zoiets van, ík wil ook! Maar ja, ik weet ook wel dat de kleine zich niet laat dwingen en ik niks anders kan doen dan afwachten, jammer maar helaas. Probeer het maar een beetje positief te bekijken, elke dag wordt de kans toch groter dat het dan eindelijk gaat gebeuren..

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Mobielfreak en Brigitte heel veel suc6 met de bevalling!
    Ben zo benieuwd!

Hier al 2 nachten onrustig geslapen en veel krampen/steken.
    Dinsdag naar de VK, dus ben benieuwd!

Het is zeker rustig op het forum, zelf reageer ik niet elke dag, maar lees wel alles terug...

Meiden suc6 allemaal!

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goodmorning ladies,

Wauw wat lees ik nu 2 babies onderweg. Wat spannend zeg. Brigitte & Mobielfreak heel veel succes.

@Secret: Meid heel veel sterkte en succes met jullie kleintjes. Jullie zijn al een heel end opweg. Ik hoop dat je wondertjes snel naar huis mogen. Knuffel voor jou.

@Rian: ik hoop dat het toch voorweeen zijn Rian. Die diarre is echt niet prettig, hoop dat dat snel over is. Succes voor jou.

@Jessica: Zeker spannend dat je gewoon weet dat donderdag de uk zeker komt. Op zich een gek idee, maar ook wel weer een heel fijn idee om de kleine straks in je armen te mogen hebben. Duim voor je dat de bevalling toch nog uit zichzelf begint.

@Sereenalian: Een hele fijne verjaardag voor jou en je mannetje. Nu eerst lekker naar de kapper, geniet ze.

@Prisenkids: Veel plezier morgen op de verjaardag van je zoontje Justin.

@Suus: jij dus de 1ste die overtijd is. Tjeetje. Hoop dat je uk zich snel gaat melden.

@Saskia: succes met de schoonmaak. Fijn dat de moeders komen helpen, vooral als je nog 2 huizen hebt om te onderhouden. Ik moet er iig niet aan denken. :( Vindt 1 huis al meer dan genoeg. Niet te veel doen he, straks ga je spontaan bevallen.

@Han: vervelend he die harde buiken, hopelijk is dat toch een teken dat er wat gaande is in de buikje en dat het voorbereidingen zijn voor de bevalling.

Zo ik weet het nu niet meer. Meiden bij wie het rommelt, heel veel succes. Ik hoop dat het door gaat zetten.

Hier trouwens slecht geslapen. Heb nu al 3 dgn erg last van mijn onderrug, net boven mijn stuitje. Is echt een rot gevoel. Daarnaast is de kleine super druk en voel ik constant hevige pijnen en steken onderin. Gisteravond was ik ook erg onrustig daarvoor, heb dus veel rondgelopen, wist niet meer hoe ik moest zitten. Vannacht dus ook slecht geslapen hierdoor. Voel me nu heel brak, gelukkig weekend samen met mijn mannetje, dus doen lekker rustig aan vandaag. Heb ook soort van beurs gevoel daar beneden. Ik hoop dat het maar gewoon indalingspijnen zijn of zo, weet ik iig dat het ergens nuttig voor is.

12. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Joepie en Virginie: van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!

Brigitte en Mobielfreak: heel veel succes en zet 'm op, spannend hoor...!

Sereenalian: wat bijzonder, samen 50 jaar. Maak er maar een mooi feestje van!

Gisterochtend eindelijk weer eens stofgezogen en gemopt, wat knapt een huis daarvan op zeg! Maar ja, met drie katten is het ook zo weer vies, lees: nu al... :)
    's Middags was mijn schoonmoeder langs. We zijn lekker de stad in geweest waar ik een prachtige rok heb gekocht voor bijna niks, alleen kon ik 'm niet passen. Maar ja, durfde de gok wel te nemen. Ik heb dan ook al een paar weken zin om heel veel nieuwe kleren te kopen, met name voor na de bevalling, want afwisseling met die positiekleding wordt ook steeds minder. Maar goed, da's maar een luxe probleem hè!

Oh en schoonmoeder had gisteren boterkoek meegenomen, mmmm... Dar heb ik dus net een kwart van weg zitten eten... :oops: Dus één plakje cake valt best mee Saskia! Enne, succes met schrobben!

En Jessica, ben bang dat ik iets heb gemist: moet je bedrust houden? Dat lijkt me echt vreselijk, tenzij ik allemaal leuke dvd'tjes, boeken en snoepies om me heen zou hebben! ;)

En hoe dat nou zit met voorweeën...? Ik snap er niet zoveel meer van. Denk wel bij elk pijntje dat ik eerder nog niet heb gehad: Oe, zou het nu dan echt...? Maar dan is het toch weer niks of blijkt gewoon dat mijn blaas veel te vol zit. Kon laatst bijvoorbeeld haast niet uit bed komen van de pijn die mijn volle blaas veroorzaakte. Sowieso ben ik iemand die haar plas lang ophoudt, dus ik wordt er ook niet zo snel wakker van, ben ik bang.

Zo, en dan nu snel naar de markt voor alle mooie bloemen al verkocht zijn!

13. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Saskia, hihihi maakt niet uit idd, cake is cake hahaha. Maar moet zeggen dat die natte cake ook altijd erg smullen is hoor. Ga jij maar snel je bakblikken halen, dan eet ik gezellig een cakeje met je mee ;).

@Suus, zal ook voor jou duimen dat die kleine zich snel wil laten zien! Dat wachten is echt vervelend he?

@Joyce, spannend meis, miss rommelt het bij jou ook de goede kant op!

@Patries, hmmm rugpijn boven je stuitje.... Kan best iets van voorweeen zijn hoor. Tenminste als je op google het intikt dan kunnen dat rugweeen zijn zeggen ze. Hou het maar even goed in de gaten ;). Dat beurse gevoel kan idd indalen zijn, had ik ook. En die steken zijn soms cht niet misselijk he?
    Hoe was het afscheids theetje met je vriendin eigenlijk?

Jeeh ik kan vanmiddag om 2 uur bij de kapper terecht! Hoezeeeeeee

14. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Ekokid, ja dat is een heel naar gevoel met een volle blaas. Dat geeft ook zo'n beurs gevoel in combie met harde buiken he? Hmmm en jij al aan de boterkoek, jummie! Ik heb ook zo'n zin in iets zoets, maar heb heel verstandig niks meer in huis gehaald qua lekker eten. Want ik schrok echt op de weegschaal. Gewoon al 22 kilo. Whoops! hahaha

15. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    idd dat gevoel wat jij beschrijft Ief en dan steekt het ook nog eens, maar zodra mijn blaas weer leeg is.... een verademing!
    En wat verstandig van je dat je helemaal niets lekkers in huis hebt. Ik heb haast alleen maar eetbuien de laatste weken. Maar een stuk watermeloen bijvoorbeeld vind ik dan eigenlijk net zo lekker. Dus ik wissel de ongezonde zoete dingen me gezond fruit af en gelukkig kom ik er niet heel erg van aan.

Zo, en dan nu ECHT naar de markt!

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Secret, pfoeh wat pittig voor jullie. Veel dikke knuffels en ik duim voor jullie dat ze snel naar huis mogen en jullie kunnen genieten. xxx

Brigitte, wat spannend! Zet 'm op We denken aan je!

Mobielfreak, jij ook al :D Veel sterkte/succes, denken ook aan jou!

Rian, duim ook voor jou!

Ief, wat jammer dat t niet doorgezet is...
    Als ik niet in slaap kom, doe ik tegenwoordig een Sudoku puzzel
    ;) :) Wonder boven wonder val ik daarna direct om...heb vooral 's ochtends vaak dat ik voor dag en dauw klaarwakker ben. Irritant toch heh

Sereenalian, veel plezier bij de kapper :p
    Als je slijmprop verliest kan het volgens mij nog wel weken duren.
    Die nesteldrang heb ik ook al een tijdje....

Miranda, toen de vk bij ca 34 weken voelde of ze was ingedaald, heeft ze ook flink zitten drukken en had ik daarna ook best wel last.
    M'n man vroeg zich ook al of (toen we weg waren) of het kwaad kon, vond dat ze wel erg hardhandig bezig was. Maar volgens mij kan t geen kwaad...
    Twee weken geleden heb ik ook een weekend menstruatiepijn gehad...

Saskia, succes vandaag!

Suus, succes vanmiddag! En ik duim voor je dat t nu snel gaat.

Patries, rustig aan!

Edokid, mmm boterkoek, krijg trek :D
    Veel plezier op de markt.

Hier weer eens lekker geslapen :D
    Doordat de vk zei dat t nog wel eventjes kan duren, ben ik iets rustiger geworden. M'n man denkt dat t daarom misschien een truc van haar is :p ;) zodat je je meer gaat ontspannen haha.
    Ja ik weet t niet hoor. Ze zei ook dat het maar zo kan veranderen.
    Straks gezellig met vriendin lunchen in de stad, heb er zin in :D
    Enne van mij mag het hier wel weer gaan rommelen :p

xx Sophie

17. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goedemorgen mama's!

Heb hier voor de verandering eens goed geslapen! Rond 2 uur een keer wakker geweest omdat ik dacht in mn hoest te blijven steken, maar daarna weer heerlijk geslapen! Ben pas om 10 uur mn bedje uitgerold!

Hier af en toe krampjes, maar stelt geloof ik niet veel voor! :(
    Morgen mn uitgerekende dag al.....maar dat word um niet denk ik!

Moeten jullie ook zo vaak plassen? Ik word er gek van! En er komt gewoon ook nog elke keer wat! Gister lag ik net na het plassen in bed, moest ik ineens hoesten....hoppa! Daar ging het heen...hele onderbroek weer vol hahaha
    Waar komt dat toch allemaal weg? :confused:

Secret: Jeetje meis, hoop dat je je kindjes snel mee naar huis mag nemen!!!

Ief: Heb soms ook zo’n onrustig gevoel! Laast om 11 uur ’s avonds ineens nog een kast in de keuken opgeruimd....ook zo onrustig!! Mn mannetje schrok zich lam, die dacht: Ja, nu is het begonnen hahahahah
    Veel plezier bij de kapper vanmiddag!

Brigitte en mobielfreak: Dames, zet m op he!!! Spannend hoor!!!!

Rian: Wat lief van je dat je een dagje wilt wachten haha! Hoe is het met de race???

Sereenalian:
    Nee dat van die slijmprop zegt niks helaas! Ik geloof zelfs dat als je m vroeg verliest je lichaam weer een nieuwe aanmaakt....
    Veel plezier bij de kapper!

Miranda: Kunnen idd best voorweeen zijn....je beeb was al ingedaald he?? Anders kunnen het ook nog indalingsweeen zijn.....

Saskia: Wat zul jij brak zijn!! Hoop voor jou dat de poetsers n beetje optijd klaar zijn, zodat jij nog lekker een dutje kunt doen!!!

Jessica: Kan me voorstellen dat je helemaal kriegel word van op bed liggen!!! Lekker veel boeken lezen??? Televisie kijken??

Suus en Mouschy: Bij jullie ook nog niks??? Hier is morgen de uitgerekende datum.....hebben jullie wel in de gaten dat ze ons allemaal voorkruipen???? :D

Han: Volgens mij hebben die harde buiken toch ook wel met voorweeen te maken?????

Patries: Wat vervelend!! Maar denk idd dat het indalingsweeen zijn!! Die doen best heel auw he??

Edokid: Heb ook al nieuwe kleren gekocht voor na de bevalling haha, ook op de gok maar dat zit vast wel goed straks!!! Hadden ze nog mooie bloemen voor je bewaard???

18. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @edokid, jep bedrust :( heb gelukkig de laptop van mn paps te leen, en indd omrinkt met lekkere dingen :oops: Maltesers :oops: mmmmm.
    Dvdtjes zijn indd een goed idee!

Voorweeen ja hoe kan je dat het beste beschrijven... lijkt op menstruatie pijn indd, ze houden niet lang aan zoals bij echte weeen, maar ik heb ze ´s nachts vooral en dan om het half uur ongeveer.
    Als mn blaas vol is is het indd ook een verademing ;)

@Patries, hoop het ook!

@Ief, Heb ik ook wel zin in, een andere coupe ;) maar ik wacht tot na de bevalling.

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Sophie, gelukkig heb je goed geslapen.
    doe indd leuke dingen, dat leid wat af (want op bed liggen is echt niks, ben maar aan het denken)

@Zoe, nee valt gelukkig mee, alleen ´s nachts moet ik vaak plassen.

20. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    Goedemorgen meiden :)

@Brigitte & mobielfreak: spannend! Veel sterkte/succes!

@Ief: veel plezier bij de kapper! Zou ook wel willen, maar ben pas nog geweest :p Trouwens, heb ook last van m'n stuitje :(

*duimt ook voor suus*

Ben gisteren naar de VK geweest en ben 2 kilo afgevallen :( Maar dat is te wijten aan dat vocht dat ik vasthield. Verder was alles goed. Uk zit al redelijk diep in het bekken, maar nog niet vast. Hoop zo dat-ie op tijd komt...

Trouwens, misschien een tip voor degenen die het zat zijn en willen dat de beeb komt. Ik weet niet meer precies hoe het heet, maar het gaat om het masseren van de drukpunten onder de voeten; die schijnen weeen op te wekken. Maar of het echt werkt...

Deel Deze Pagina