**ff inbreken** Hoi meiden! Succes allemaal! Daarna zijn wij aan de beurt.. spannend ! Groetjes oktober mama! *zwaai naar saskia*
Ponyville is ook bevallen; Op 29-08-2007 om 23:34uur is Dean geboren!! En zo te lezen zijn er vandaag nog 2 baby's onderweg! SPANNEND! Zoe, erg he wij waren het eerst uitgerekend, zal je zien he wij lopen het langs overtijd.... ZUCHT... Erg he die volle blaas, die WC ziet me ook erg vaak nu haha. Oh krijg ook helemaal trek in lekkere dingen nu ik jullie verhalen lees! jammie! (echt de hele dag door trek hier...) Nou vandaag mijn uitgerekende datum...... maar het is nog erg rustig binnen... Misschien dat jullie onze kleine man in mijn buik kunnen toespreken, dat ik het wel heeeeeeel fijn zou vinden als hij mama nu eens van de buiten kant wil bekijken.....
@Brigitte en Mobielfreak: wauw, succes hoor, nu gaat het gebeuren @Saskia: hoop dat je vanmiddag nog even lekker een tukkie kunt doen Meiden, ik ben nu 14 kg aangekomen Vind ik echt niet leuk, omdat ik best heb lopen snoepen de laatste paar weken. Dus daar moet een slot op, geen vreetbuien meer (geen koek, geen drop, geen Mars ijsjes ) Vanavond naar een feest dat om 11 uur begint (!) - ik zal de enige niet-drinker zijn en aangezien het een house cooling betreft (de eigenaar gaat na 9 jaar elders wonen) is het een 'trip down memory lane' met veel drank en andere pretmiddelen. Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden, dus het zal raar zijn om met mijn dikke buik tussen de vrijgezellige drinkers en feestgangers te staan... Maar goed, het gaat hier om een afscheid van een periode, dus misschien wel leuk om even op en neer te tuffen met de auto en gedag te zeggen... tenzij ik al slaap als het feest begint Ga even kijken hoe het is afgelopen met Lintje, ze heeft haar beeb dus! Groetjes, fijne middag!
Hoi allemaal! Tjopnge weer 2 beebjes onderweg! Zet hem op hoor meiden! Ik heb weer eens een nacht niet geslapen. Bijna de hele nacht best aardig pijnlijke voorweeen gehad. Maar nu is het weer helemaal over Ik heb er serieus over gedacht vannacht het forum te gaan lezen, maar manlief heeft het uit mijn hoofd gepraat. Had ik dat wel gedaan, had ik met Saskia kunnen kletsen zag ik net Ik heb nu wel even van 8-10 geslapen geloof ik, dus ik ben ook erg brak. Ik heb nog wel de hele tijd harde buiken die niet pijnlijk zijn, maar wel vrij regelmatig zo om de 15 min ongeveer. Wat mij betreft mag kruimel wel snel komen, want als dit nog 2 of 3 weken doorgaat kun je mij afschrijven hoor. Ik heb het vorige week ook al 3 nachten gehad... dat breekt echt op. Suus, mouschy en zoe, ik hoop voor jullie dat het het ook niet lang meer duurt. En dat jullie niet (te lang) over tijd hoeven te lopen. En natuurlijk alle anderen ook succes en/of veel plezier bij wat ze gaan doen vandaag. En ook natuurlijk dat bij iedereen bij wie het rommelt, het snel doorzet! Knuffels!
Spannend Brigitte en mobielfriek. Succes vandaag. Ik ben zo bang dat ik het niet herken als de vliezen breken. Je hoort wel eens dat het helemaal niet veel hoeft te zijn en omdat ik ook regelmatig afschijding heb ben ik bang dat ik het daarmee verwar... P.S. Maart. wat een ranzige foto van die slijmprop. Moest echt even kokken maar wel duidelijk. Nu weet ik hoe het eruit ziet!
@Mouschy, ik duim voor je meid! Kleine even luisteren naar je mama (en naar ons) KOM NOU, mama wil je zooo graag zien (en wij ook!) Nou mouschy hopelijk helpt het! @Ponyville, Gefeliciteerd meid \/ Oooo wat word het nu spannend........... @Darcy, 14 kilo valt nog best mee hoor meid ik alweer 21 kilo Begint dat feest pas om elf uur , jee hopelijk hou je het vol, indd als je niet in slaap valt! @Rootje, hier ook ´s nachts last van voorweeen, nu al twee nachten en indd overdag weer over Hopelijk zet het bij jou nu ook een beetje door... @Lucky,denk dat je het wel herken¨t hoor als je vliezen breken. Mijn vk zei dat het blijft stromen, dus net een kraan die blijft druppelen zeg maar. Heb ook al een paar weken last van afscheiding, maar das toch echt heel anders.
hier nog steeds geen weeen; VK is geweest om ongeveer half 12 en kleine uk doet het nog goed. Moet nu uit voorzorg mijn temperatuur gaan meten af en toe..... ivm verhoogd infectierisico.... Maar mag als alles goed gaat met mij en uk vannacht nog thuisblijven en dan evt morgen naar het ziekenhuis......
@ jessica, Ief en Zoë: dank voor jullie uitleg over de voorweeën. Alleen als ik nu achter de pc zit, voel ik 'm nog wel menstruatiepijn, maar als ik beweeg, voel ik niets. Laat het maar lekker rommelen @ jessica: ik heb net als jij nu erg veel last van afscheiding vooral bruine en roze afscheiding...het zou misschien tekenen zijn @ Sophie: jij hebt dit ook meegemaakt met het hard drukken op je buik. Maar goed, we zullen het wel merken ... @ Darcy: je bent nu verzot op mars-ijsjes....ik ook, het ligt nu in de vriezer :-$ Enne ik ben nu 18 kg aangekomen, maar afgelopen 2 weken heb ik niet op de weegschaal gestaan. Wil ook niet weten op dit moment :-# @ mouschy: ik hoop dat je ukkie snel uitkomt! Meiden, ik ga nu brood eten....en ben ook de hele ochtend bezig aan het opruimen en zo, als het klaar is, ff dutje doen, na dutje moet ik echt beginnen met een ziekenhuiskoffer klaarmaken Laterzzzzzzzzz xxx
ponnyville gefeliciteerd Weet niet of ze hier nog wel eens meeleest maar voor het geval dat... Darcy: idd 14 kg is niet heel veel hoor, ik zit nu ook op 20 kg erbij en ik kwam de laatste tijd een kilo per week aan. Probeer nu ook zo min mogelijk te snoepen maar eet ook gewoon meer omdat ik de hele dag honger heb. Beeb Van mouchy: Nu is het wel leuk geweest daarbinnen! Je moeder heeft pijn dus het is NU het moment om je te laten bewonderen! Rootje: ja schijnbaar was het vannacht hier een gezellige boel. Beetje jammer dat het rommelt en dan weer weggaat, erg hatelijk die valse starts. Suus: tja je weet nu wel dat het in ieder geval niet langer meer dan 2 weken gaat duren maar het lijkt me toch niet fijn... hoop voor je dat de kleine snel besluit dat het wel leuk is geweest daarbinnen. Blodyn: bedankt voor de tip maar heb er een vreselijke hekel aan als er iemand aan mijn voeten zit.... beeb blijft maar mooi binnen dan, ooit komt ze er wel uit. Ief: lekker naar de kapper, ben ik ook wel aan toe! Wil zo snel mogelijk na de bevalling mijn haar weer eens laten permanenten want dat is hard nodig. Zoë: ik heb nog nooit "gelekt" moet wel vaak plassen maar word nooit verrast door een niesbui. Sophie: wel prettig dat je nu wat relaxter bent, als je weet dat het toch nog wel even duurt kan je het ook een beetje loslaten. Zo nu weet ik het ff niet meer.....
Zo spannend voor Brigitte en mobielfriek. Jullie weten gewoon dat jullie binnen 1,5 dag moeder zijn. Lijkt mij zo raar. Ik besef nog steeds niet echt dat het voor mij ook echt niet lang meer zou kunnen duren. Maximaal nog een week of 5 maar het kan natuurlijk ook volgende week al... Dat kan ik gewoon niet geloven. Zo spannend allemaal! Oh en die marsijsjes... Ook door mij hebben ze dit jaar denk ik meer winst gemaakt Ik heb ook geen idee hoeveel ik ben aangekomen.
Ponyville gefelicteerd met je kleine uk. zo te lezen zijn er weer 2 babys onderweg die geen sept kindjes willen zijn. zet hem op meiden ik heb vannacht weer amper geslapen, veel last van vlagen van menstruatiepijn en harde buiken. als ik dan een stukje ga lopen krijg ik wat steken maar doorzetten ho maar. nu heb ik eigenlijk nergens meer last van ja wat van me darmen maar geen hardebuiken meer ofzo. ik wacht wel netjes op mijn beurt en jullie mogen wel eerst bevallen hoor.
ponyville: van harte met kleine dean! brigitte: ik duim voor je! mobielfreak: en en en ? alle anderen, ik mag vanaf vandaag ook officieel meedoen en thuis bevallen!
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi) kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 11 september Mobielfreak: VERRASSING, +8,5 kg verlof vanaf week 27 ivm klachten bekken/stuitje uitgerekend 12 september Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb?, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 13 JONGENS 15 MEISJES 16 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, .. gram/.. cm Totaal geboren: 6 JONGENS 6 MEISJES Agenda 31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Rootje vk controle 04 september: Patries controle gyn 04 september: Mobielfreak controle vk 04 september: Jessica gyn controle / CTG 05 september: Rian controle vk 40 wk 06 september: Marsab vk controle 06 september: Edokid vk controle 06 september: miranda040172 gyn. controle 06 september: Maart vk controle + strippen 07 september: han vk controle 12 september: moons vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Blodyn: Bedoel je voetreflexologie???? Dat klopt idd! Heb ik ook gehoord. Maar zou niet weten welke drukpunten je dan moet hebben....misschien ff googlen?? Mouschy: Vrees ook idd dat wij het langst overtijd gaan lopen haha Ponyville: Gefeliciteerd met zoontje Dean!! Wanneer was Ponyville uitgerekend eigenlijk? Darcy: Mijn VK zegt dat 14 kilo heel normaal is...... Rootje: Balen dat je zo rot slaapt!! Misschien s middags even gaan liggen?? Dat helpt mij wel! Kun je even bijtanken! Lucky: Daar was ik ook bang voor, dat ik het niet zou herkennen. Maar idd wat Jessica zegt, het druppelt gewoon door, dus dat merk je echt wel!! Brigitte: oooh erg dat afwachten!!! Hoop dat je je kleine snel vast mag houden!! Miranda: Slaap lekker! Marsab: Waag het niet dat ook jij voor gaat kruipen hoor!!!! Hoe zou het met mobielfreak gaan? Misschien heeft ze haar kleine al...... Zo, hier is het nodige in het huishouden weer gedaan! Kga zo theeleuten bij mn mams... Hier steeds last van een harde buik en druk op de onderkant! Die krampjes zijn alweer over.....
Ponyville gefeliciteerd met je zoon! Dat doe ik ook wel. Ik kan ook niet veel anders. Ik heb al veel last van mijn bekken en door de hele nacht iedere keer voorweeen wordt dat er echt niet beter op. Maar liggen doe ik wel, maar slapen ho maar. Dat lukt me echt niet. Hoe moe ik ook ben. Ik verveel me trouwens ook verschrikkelijk. Door die pijn in mijn bekken kan ik niet veel verder dan 500 meter lopen en autorijden doet ook pijn. Dus ik zit echt thuis te niksen. Ik kan (ondanks mijn leesverslaving) geen boek meer zien en ik heb alle dvd's en video's in de kast al 2x gezien (minimaal). Wie heeft er een goed idee? De hele dag surfen op internet word ik ook een beetje zat namelijk. Gelukkig heb ik dit forum nog