september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Haai iedereen!

Ik krijg net een smsje van Mobielfreak (angela)
    Zij is om 16.22 uur bevallen van een gezonde zoon Tim Owen! hij weegt bijna 6 pond en is 48 cm lang!

Als alles goed blijft gaan mogen zij vanavond naar huis!

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mobielfreak, Gefeliciteerd met jullie Zoon. :D :D

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    mobielfreak gefeliciteerd..... ik doe het niet zo snel als jij.... hoop je vannacht te mogen volgen...... maar zondag is de uk er hier hoe dan ook... Denk dat hij of zij gewoon de eerste in september wil worden ;)

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb
    Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald
    Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg

uitgerekend 4 september
    Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald
    Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi)
    kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald
    Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald
    Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus
    Seetje: JONGEN

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof
    Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug.

uitgerekend 10 september
    Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald

uitgerekend 12 september
    Pooh: VERRASSING, +5 kg, bv, zh, 1 augustus verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb?, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE
    Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    11 JONGENS
    14 MEISJES
    14 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels Broekmans

Augustus
    03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm
    05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm
    10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, .. gram/.. cm
    11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, ca. 3000 gram/ 48 cm

Totaal geboren:

7 JONGENS
    6 MEISJES

Agenda

31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn
    04 september: sereenalian vk controle
    04 september: Rootje vk controle
    04 september: Patries controle gyn
    04 september: Jessica gyn controle / CTG
    05 september: Rian controle vk 40 wk
    06 september: Marsab vk controle
    06 september: Edokid vk controle
    06 september: miranda040172 gyn. controle
    06 september: Maart vk controle + strippen
    07 september: han vk controle
    12 september: moons vk controle

SMS Buddies:

MissX- Maart
    Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Zoe84 - Marsab
    Las- Saskia
    Rian - Mouschy
    Jessica - Rootje
    Noor - Joepie
    Suus - Gonzo
    Sereenalian - Pooh
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mobielfreak gefeliciteerd met jullie zoon!

Enne Brigitte houd de moed er in he meid! Ik duim voor je dat het snel mag beginnen!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mobielfreak, Gefeliciteerd met jullie Zoon.

brigitte22 jou kindje wil vast gewoon de eerste september baby zijn. succes

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    krijg net een sms, ze heeft alleen wel haar kies gebroken hihihihihi, heb al gevraagd hoe ze het voor elkaar heeft gekregen

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Brigitte, nog even volhouden jouw kindje wil gewoon een september baby zijn.

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Mobielfreak, gefeliciteerd met jullie zoon.

Brigitte, hopelijk gaat het vanavond of vanacht toch doorzetten.

Liefs Moons

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    @mobielfreak: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON TIM OWEN! ERG MOOIE NAAM. Geniet ervan en doe een beetje rustig aan he.

@zoe en rootje: ik verveel me ook heel erg! Niks aan hoor, dat gewacht, vooral met dat rotweer buiten.

@brigitte: spannend meid, wel fijn dat je nog even hebt geslapen, je hebt je krachten straks toch hard nodig. Ik hoop voor jouw dat het ook snel doorzet.

@mouschy en zoë: nou meiden, ze kruipen ons wel allemaal voor he! Tis niet eerlijk haha.

Jeetje wat schrikken van Claudia! En wat erg van die vk zeg. Hoop dat alles goed komt met haar en haar kindje! Getsie, dat is echt eng.

@migga: ja, ben dr ook zat van !

@kvptje: ja, vraag me ook al hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen zeg! Zo hard op dr tanden moeten bijten?

Vanmiddag weer naar de vk geweest. Nog niks over strippen ofzo hoor, hoef pas volgende week vrijdag weer te komen, aah nog een week wachten!
    Verder was wel alles gewoon goed. Nog nooit zo’n lage bloeddruk gehad volgens mij: 100/65. K dacht zelf aldoor dat ik wel op 2 september zou gaan bevallen, maar daar twijfel ik nu toch wel aan. Weet ook niet waarom ik dat gevoel had.

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja denk ik ook dat onze beeb voor september gaat (en gezien het tijdstip van nu gaat dat ook wel lukken.... of zelf thuis of met hulp in het ziekenhuis.. we zien wel...... laat het maar over me heenkomen en weet in ieder geval gewoon dat eind van het weekend onze beeb er hoe dan ook is....)

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Mobielfreak: gefeliciteerd met je zoontje Tim Owen!!! :baby:

@ Edokid: ik ben vandaag klaar met het huishouden en opruimen...maar heb nu ff geen puf meer om een ziekenhuiskoffer klaar te maken :oops: want ik moet toch sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm vaginale stuitbevalling.

@ maart: je kan Mobielfreak "afspraak voor controle" uit de lijst verwijderen ;)

Ben ook benieuwd naar Rian....en hopelijk wordt het toch septemberbaby's voor haar en Brigitte....!

Het eten staat al klaar en nu maar ff wachten op mijn vriendjelief! Hij zal wel klaar zijn met z'n werk.

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Sophie, bedankt ;) doet me goed!

Mobielfreak Gefeliciteerd met je zoon!

@Brigitte, indd meis laat het over je heen komen, je kan toch niets doen, aan het einde van het weekend heb jij ook je baby ;)
    De ''eerste officiele september beeb'' :) :)

@suus, wachten :rolleyes: weet er alles van.

@Kvptje, hoe heeft ze dat nou gedaan indd!

14. Ddp

Ddp Niet meer actief

Mobielfreak: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!

En naar die gebroken kies ben ik ook wel benieuwd.... :D

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Meldt me ook nog even snel. Heb hele dag beetje thuis gehangen samen met mijn mannetje (is voor ons weekend). Beetje wat dingetjes in huis gedaan, lekker gezwommen zelfs beetje kleur opgedaan (leuk voor de foto's straks, mooie sproetjes in mijn gezicht :p ), en nog even naar de mall geweest voor wat kleine boodschapjes.

Dus een heerlijk dagje. Zit nu trouwens heerlijk op zijn 'gym ball' hebben we net aangeschaft, omdat ik zo'n last van mijn onderrug (iets boven stuitje) heb. En ik moet zeggen het zit verademend. Je kan lekker rondjes draaien met je heupen of beetje heen en weer wiegen. Echt heerlijk, zeker aan te raden.

Zal nog even snel op iedereen proberen te reageren voordat ik op de bank krijp en daarna mijn bedje in.

Fijne avond nog meiden.

Veel liefs, patries

16. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Geweldig! Gefeliciteerd mobielfriek. Dit is ook weer lekker snel gegaan. Maar je kies gebroken... ?

Echt spannend voor je Brigitte. En ook voor je mannetje natuurlijk. Ach je bent er nu dichterbij dan de meeste van ons. Succes!

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Isabelle (Ponyville) van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Dean.

@Mobielfreak van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Tim Owen.

Meiden geniet ervan!

@Brigitte: heel veel succes meid. Zet hem op. En jou uk wordt zeker weten de 1ste officiele septemberbaby. :p

@Chantal: Jeetje meis dat is zeker schrikken. Heel veel succes en we duimen voor je.

@Darcy: 14kg valt toch best mee. Ik ben nu rond 12kg aangekomen, maar was in het begin ook wat afgevallen. volgens mij is dit heel normaal hoor. En ik moet ook zeggen dat ik de laatste 6 weken echt iedere week 1 kg erbij heb gekregen en het is niet dat ik zo veel gesnoept heb ofzo. Daar let ik juist wel op. Ach hoort er allemaal bij.
    Veel plezier vanavond op het feest, ben benieuwd of het wat is tussen al die gezelli mensen aan de drank en andere middelen. Sta jij daar met je nuchterige hoofd, kan soms ook best grappig zijn.

@Ief: lekker he even naar de kapper voor een nieuwe coupe. Heerlijk hoor. Zat er zelf ook nog aan te denken, maar wil dan liever kleuren en alleen wat puntjes knippen. Misschien dat kleuren toch beter pas de toen nadat de uk eris.
    High tea was trouwens erg gezellig. Zat helaas wel beetje beroerd op een stoeltje, maar dat komt voornamelijk door mijn rugpijn. Maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk kopje thee, lekker broodjes, cakejes/toetjes, scoons en nog veel meer. En natuurlijk fijn gezelschap.
    Mijn vriendin komt van de week nog even langs, ze heeft nog een cadeautje voor onze uk, dus kan ik haar toch nog even snel zien en gedag zeggen.

@Sereenalian: jij ook lekker naar de kapper geweest, heerlijk hoor.

@Moushy, Rian, Zoe, Maart jullie zijn de volgende die aan de beurt zijn. Duim nog steeds voor jullie hoor dat het snel gaat gebeuren.

Zo meiden dat was het, ben de rest echt weer vergeten. Helaas.

Ik ga lekker op de bank tvtje kijken en dan mijn bedje induiken.

Tot morgen allemaal.

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    PONYVILLE EN MOBIELFREAK VAN HARTE GEFELICITEERD. WAT GAAT HET OPEENS SNEL JOH!!!

Onze kleine wijfie is alweer bijna een week. Vannacht is het een week geleden. Morgen gaan we voor het eerst naar buiten. Ik kijk er erg naar uit want ik ben geen een keer in mijn 6 weken verlof thuis gebleven. En nu ben ik al een week thuis opgesloten. Ik word daar erg onrustig van.

Borstvoeding gaat moeizaam. Ik heb zoveel melk dat het ik me elke kwartier moet verschonen en onder de douche moet staan omdat ik doorweekt ben. Opzich is dat heel fijn want ik heb melk genoeg :D
    Maar mijn tepels zijn helemaal kapot, en het is zo pijnlijk als ze aangelegd word, ik spring echt in de lucht en omdat het zo vochtig blijft geneest het ook niet. Dus vandaag heb ik een electrische borstkolf gekocht en ik moet zeggen dat ik me gelijk lekkerder in mijn vel zit. Omdat ik zoveel melkproductie heb, ben ik binnen 3 minuten klaar met kolfen. Ik heb speciale compressen van siliconen en ik lek alweer een paar uur niet! Ik voel me echt happy!
    En morgen eindelijk naar buiten!

Ik ben zo dol op onze klein meisje, ze is zo dapper, en sterk!

Ik hoop dat de kleintjes mama niet zo pesten en jullie niet te lang laten wachten! Ik wacht met smart!

19. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    Mobielfreak, gefeliciteerd met je zoontje! Lekker genieten nu!

@Sophie: ja, dat klopt, kreeg ik ook wel te horen van mijn VK, maar het is ook wel fijn dat een ander hetzelfde zegt :)

@MissX: maf hoor, lijkt me, van de een op de andere dag ben je ineens moeder geworden en nu is het alweer bijna een week geleden voor jou. Veel plezier morgen; lijkt me ook wel erg bijzonder om voor het eerst met je kleintje naar buiten te gaan.

En krijgen jullie allemaal al telefoontjes/sms-jes/etc. of er al wat staat te gebeuren en dat iedereen zo benieuwd is?

20. Ddp

Ddp Niet meer actief

Brigitte: Zet hem op meid, houd nog even moed!! Het duurt nu niet lang meer!!

Suus: Hoe is het nu met jou? Nog steeds rustig? Ik was er stellig van overtuigd dat ik 28 augustus zou bevallen....weet ook niet waarom, maar dat is um dus niet geworden!
    Mn paps denkt morgen en mn mannetje denkt zondag......
    Dacht jouw mannetje niet maandag?

Patries: Jouw dag klinkt idd heerlijk!! Geniet lekker van het wkend met je mannetje!!

MissX: Wauw, een week geleden alweer?? Dat gaat snel!! Wat ideaal dat het met de borstkolf zo goed gaat!! Veel plezier morgen als jullie lekker naar buiten gaan!!!

Blodyn: Hier ook steeds smsjes/telefoontjes/krabbels op hyves/emails....heel lief hoor, maar soms ook vreselijk irri moet ik zeggen. Heb jij dat ook??
    Als ze niks van zich lieten horen was het natuurlijk ook niet goed..... :rolleyes:

Mannetje is nog steeds aan het werk, zielig! Kga zo maar eens kijken of het al op wil schieten....
    Verveel me hier trouwens een ongeluk! :(

Heb vandaag de hele dag door beetje krampjes en harde buiken gehad. Moet ook steeds windjes laten....hahahaha, lekkere informatie! :oops:

Deel Deze Pagina