@Zoe: haha, ja die krabbels op Hyves! Hier begint het al een beetje. Zeker weten lief bedoeld en van sommigen kan ik eigenlijk weer minder hebben dan van anderen. Schoonmoeder bijvoorbeeld: "Wat duurt het wachten lang, hè? Van mij mag er wel wat tevoorschijn komen!" Alsof zij degene is die moet bevallen, hihi.
Patries, ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik ook een van de volgende ben. Heb het helemaal gehad. Wil mijn baby nu wel hoor.
Hey dames sorry nog niet terug gelezen, wil eerst even mijn verhaal kwijt en zal daarna reageren. Wij komen net terug uit het ziekenhuis omdat ze weer helemaal niet bewoog. Zelfs mijn vriend kreeg haar niet actief en hoorde haar hartje niet dus maar weer de vk gebeld. De ctg was in het begin niet goed, toen moest ik op mijn zij gaan liggen en toen werd het beter. Toen werd er ook nog een echo gemaakt. Toen ze de echo op mijn buik zette zagen we meteen dat mevr in een stuit is gaan liggen! Alsof dat niet erg genoeg was kwamen ze bij de metingen ook weer op dat ze toch echt te klein is (terwijl ze vorige week nog normaal zou zijn) en dat ze het toch niet naar haar zin heeft. Nu moeten we morgen weer terug komen en dan kijken we verder. Sorry voor mijn warrig verhaal maar ben nu een beetje van slag. Ga even eten en dan ga ik op iedereen reageren.
@Han: Jee vervelend meid sterkte. Ik ben benieuwd wat er morgen uitkomt. Die van mij beweegt ook niet veel en groeit niet goed dus ik heb ook weekelijks een CTG en echo. Nu is het mij wel opgevallen dat de ene keer gezegd wordt dat het allemaal wel mee valt met het klein zijn en de andere keer krijg ik weer te horen dat het echt te klein is. Het ligt er dus volgens mij ook aan wie er meet... Maar ik snap dat je erg geschrokken bent.
Mobielfreak van harte met je zoon!! Dat is echt de enige reactie die ik nu ga geven want ga even in bad. morgenvroeg voor ik naar de gyn moet meld ik me weer even kus
Sterkte Han! Hopelijk valt het mee! Ik zal duimen voor je Dikke Knuffel. Maart, nog steeds geen smsje van je ontvangen
Hè Han, wat een vervelend nieuws... Geniet maar heerlijk van je badje en laat het nieuws maar even inzinken. Ik wens je een fijne nacht(rust) toe en succes morgen bij het vervolg. Knuffel!
MissX, ik kan niet wachten totdat ik jou een sms kan sturen met het nieuws dat ik bevallen ben maar helaas. Hoop dat het niet meer zo lang zal duren.
ponyville en mobielfreak van harte gefeliciteerd met jullie zoon's. Geniet ervan want voor je het weet is alweer een week voorbij Han zal wel heel erg schrikken zijn geweest. Had dat met 35 weken al. Wens je heel veel succes en volg vooral je gevoel morgen. Naar het gesprek met de arts. Ik wilde echt geen stuisbevalling en de artsen proberen het liever wel eerst. Maar ik had het geluk dat ukkie zich nog zelf draaide. Heel veel succes. Brigitte22 wachten kan heel lang duren en daar zijn we hier niet goed in! 8) Dus spreek ukkie even heel hard toe dat het toch wel snel moet komen! Missx geef jij borstvoeding in een houding of wissel je de houdingen af. Dat wil ook nog wel eens helpen omdat ze zo verschillende stukjes van je bordt pakt. Heel veel succes. En weet uit ervaring dat het bij het aanleggen heel veel pijn doet maar als ze eenmaal drinkt gaat dat weg. En de andere meiden heel veel succes en hopen dat de ukkies niet meer lang op zich laten wachten. groetjes las
Han@ heel veel sterkte meid... brigitte@ jij veel succes hopelijk zet het bij jou lekker door vannacht.... ponyville en mobielfreak @gefeliciteerd met jullie wonderdjes,
@Ponyville: van harte gefeliciteerd met Dean @Mobielfreak: van harte gefeliciteerd met Tim Owen @Han: tjeez, da's schrikken Slaap maar wat en pieker niet te veel, wie weet ziet alles er morgen weer anders uit... @all: ik zit al de hele avond met harde buiken op de bank, dus DAG feest, heb ik echt geen zin in. Ben gewoon OP. Is m'n prioriteit nu ook niet, morgen komt de ambtenaar van de burgerlijke stand om haar toespraak met ons door te nemen, dan wil ik wel fit zijn Slaap lekker allemaal en Brigitte: toi toi toi!
Hey Dames, Dank jullie wel voor alle felicitaties.. Pfff dit was me het dagje wel zeg Zoals ik al vertelde braken om 5.40 uur me vliezen (en geloof me dat is een vies plakkerig zooitje) Zeg tegen Dennis: Schat, volgens mij zijn me vliezen gebroken, waarop hij antwoord met zijn slaperige kop: Nee joh, je zal wel in je bed geplast hebben Toen zag hij dat ik het toch wel meende, en zijn we maar naar beneden gegaan, ff bakkie koffie.. Meneer was gelijk super zenuwactig en ik was angstvallig rustig voor mijn doen, had eerder verwacht dat ik zelf in de zenuwen zou zitten.. Een kleine 10 minuten na het breken van me vliezen, begonnen de eerste krampjes/weeën.. Maar ik had voor mezelf zoiets van ik bel na 8.00 uur de vk wel.. Die vroeg mij naar het ziekenhuis te komen, omdat ze daar was en daar ook niet weg kon, en aangezien Dennis toch liever had dat ik daar beviel, zijn we daar maar heen gegaan met de taxi. Eerst nog een vriendin van me uit bed gebeld, want die zou met ons mee gaan om alles te filmen enzo.. Rond 9.00 uur waren we in het ziekenhuis, en werd ik naar een onderzoekskamer gebracht waar we zo'n 3 kwartier moesten wachten, en ik maar weeën wegpuffen, ijsberen en op gegeven moment janken van de pijn... Na een controle bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben, maar ze wilde me toch niet naar huis toe sturen, dus hebben ze een verloskamer geregeld.. De weeën kwamen wel vrij regelmatig, maar steeds maar 1cm in een uur, dus ik had echt zoiets van: Nou dit word een lange dag zo.. Ik heb staan rammen tegen dat bed van de pijn die ik had van de weeën, maar ik moest gaan liggen een halfuur omdat ze een hartfilmpje wilden maken van Tim, zodat ze wisten of ze me wel of niet iets pijn stillends mochten geven.. Nou en toen kwam daar dus die kenau met haar spuit, ze stak hem echt onwijs hard in me been, heb er nu nog last van, maar ja.. Die prik was om de kop van de weeën er af te halen, maar dat hielp dus helemaal niets.. rond 15.00 uur kreeg ik last van persweeën, maar daarvoor had ik pas net 6 cm ontsluiting, dus Dennis en Gaby(vriendin van me) Nee an, je mag nog niet persen, kom op puffen... Nou geloof me als je persweeën hebt, helpt zelfs puffen niet, dus ik perste ongewild toch mee.. Rond 15.45 uur werd Gaby mijn gepers steeds zat en haalde de vk er bij, en bleek ik ineens volledige ontsluiting te hebben, dus ik mocht eindelijk toegeven aan die persdrang, wat is dat lekker zeg Zegt e vk op gegeven moment, kijk eens tussen je benen door? Daar zie je het hoofdje al, en ik raakte enigszins in paniek en wilde niet meer verder persen hahaha Na 37 minuten persen was daar dan uiteindelijk onze Tim Owen, roepnaam :Tim gewicht: 2910 gram en 48 cm lang Het leuke was, dat zowel Gaby als Dennis allebei in tranen zaten en ik er broodnuchter bij lag op het laatst.. Dennis mocht de navelstreng door knippen en was helemaal in de 7e hemel, hihihi De placenta werd vrij snel er achter aan geboren en bij nacontrole bleek, dat ik binnen in mijn vagina een klein scheurtje had, dus ik moest ook nog gehecht worden, dat doet best wel pijn, als ze door de opperhuid heen gaan met die naald En rond 20.00 uur vanavond waren we weer thuis.. We moesten eigenlijk vandaag de proefdruk van onze geboortekaartjes ophalen, maar dat is er niet meer van gekomen helaas.. Dan maandag maar kijken en gelijk bestellen, want in het weekend werkt de drukker hier niet :x
heyy meiden, mobielfreak en ponyville: GEFELICITEERD! Brigitte: Zet em op meid, bij mij kwamen de weeen helaas ook niet bij me zoontje. Hoop dat ze erondertussen wel zijn gekomen! Han wat een naar nieuws zeg meid, hoop dat je morgen weer wat beter nieuws krijgt! MissX: Fijn te horen dat het goed met jou en je gezinnetje gaat! Darcy: Zal toch niet patries: wat balen zeg dat je zo'n last van je rug hebt zeg, gelukkig geeft de bal je wat opluchting. Mouschy:Balen dat het niet wil meewerken allemaal: BAby mouschy deze kant op! Jessica: Hoop dat jij ook niet lang meer hoeft door te lopen! Zoe: Jij hebt dezelfde klachten als mij allemaal! Maar jij mag eerst bevallen hor! Ik Heb vandaag lekker dagje met me mannetje gehad, vandaar dat ik er niet was, ff lekker wild gedaan nog vanavond, en nu ja nu zit ik weer beneden met buikpijn, maar geen weeen gewoon echte buikpijn En dan gaat die kleine ook is bewegen nog meer buikpijn. Hoop niet dat ik weer diaree krijg is nu 1 dagje rustig! Zijn er nog meer mensen op? liefs rian
Pfffffffffffffffff. Ik kan echt niet slapen. Morgen zou ik wel weer brak zijn... Ben benieuwd hoe het nu met Brigitte is en met Han. Ik hoop dat Han toch een beetje lekker slaapt en morgen goed nieuws krijgt en dat Brigitte dan moeder is. Mooi verhaal Mobielfriek. Eerst maar n cm per uur en dan toch ineens zo snel gegaan. Het is nu dan officieel. Onze maand is begonnen. Met een beetje pech wordt ik een oktober mama want ik ben pas eind september uitgerekend. Ach. Laat ik niet op de zaken vooruit lopen. We hebben nog een hele maand te gaan en vanaf dinsdag doe ik ook officieel mee met het afwachten want dan ben ik de 37 weken grens gepasseerd. Nou ik kruip maar weer eens naast m'n mannetje...
nou meiden we hebben een erg rustige nacht gehad (wel wat slaap kunnen pakken dus wat energie voor straks) maar uk zit nog veel te lekker bij zijn mama dus om 8 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis.... Sinds gisteravond wel wat heel licht bloedverlies en volgens de VK betekent dat wel dat er iets gebeurt maar geen wee te bekennen.... dan eerst inwendig onderzoek en waarschijnlijk een gel om de boel te verweken en dan aan het infuus....... en als dat niet helpt dan keizersnede... maar vandaag of morgen wordt onze uk in ieder geval geboren zodra het er is horen jullie het......