Hoi luitjes, Vanacht om 0.25 uur is kleine Sebastiaan ter wereld gekomen! Met moeder en kind gaat alles goed, hoewel veel spanning vooraf, is de bevalling achteraf erg goed verlopen. Tussen 16.00 en 17.00 ontdekten we regelmaat in de weeën, waarna we ons om kwart voor zes in het ziekenhuis mochten melden met 4 cm ontsluiting. Al vrij snel braken de vliezen, en na een avond weeën wegpuffen, was San ontzettend opgelucht dat ze vanaf 11.20 mocht gaan persen. En na een uur was hij er dan: 3260 gram en ongeveer 49 cm en 11 dagen voor de uitgerekende datum. Als alles goed blijft gaan mogen moeder en zoon vanochtend al naar huis. groetjes, (man van) pooh76
Pooh van harte gefeliciteerd!!!!!!! Het is nog precies een septemberbaby geworden Man van pooh: bedankt voor je snelle berichtje! hopelijk zijn moeder en zoon snel thuis en kunnen we foto's tegemoet zien. Brigitte: hopelijk komt het snel op gang met de gel en heb je een superbevalling daarna, duim heel hard voor je Rian: het schijnt bevallingen op te wekken Darcy: ja jij en je baby gaan voor, jammer voor de gene die het feestje geeft maar er zijn belangrijkere dingen. Veel plezier met de ambtenaar vandaag. Dan nog maar 5 daagjes toch? Las: weet nog niet zo goed wat ik wil, een stuitbevalling lijkt me heeel eng door de extra risico's. Een keizersnede spreek me echter ook niet heel erg aan dus het is even afwachten of ze haar mss nog gedraaid krijgen. Het lijkt er namelijk wel op dat ze zich niet prettig voelt in deze houding dus.. [-o< [-o< [-o< Iedereen bedankt voor jullie medeleven! Ik zat er gister helemaal doorheen omdat ze echt niet wilde bewegen terwijl ze normaal toch erg druk is. Toen ze ook nog eens op de echo zagen dat ze helemaal geen kindsbewegingen maakte was ik natuurlijk helemaal ongerust. De verloskundige vroeg nog of ik wel naar huis durfde maar ik dacht niet dat het veel zou uiitmaken of ik in het ziekenhuis bleef. Na mijn bad gisteravond heb ik haar wel een paar keer gevoeld (zonder veel entousiasme maar bewegen is bewegen) en vannacht is ze weer aan het bewegen gegaan. Het is nog niet zoals ze normaal is maar ik ben in ieder geval erg gerustgesteld. Als ik weer terug ben geef ik weer een update, groetjes Han
Pooh, gefeliciteerd en man van pooh natuurlijk ook Dat is nog eens een snelle reactie, bedankt! Han, wat super dat je gerustgesteld bent! Heel erg veel succes vandaag, duimen met zn allen voor jullie xxx Brigitte, je bent inmiddels in het zkhs, we denken aan je! Lucky, jij was er vroeg bij...hopelijk ben je weer in slaap gevallen. he wilde Rian, ja ik ben nu op, maar 't is inmiddels half 9 geweest Mobielfreak, wat goed en leuk zo snel al uitgebreid bericht Veel geluk! Hier geen tekenen Probeer nu toch maar echt alle hulpmiddeltjes uit Gezellig en relaxed weekend allemaal! x Sophie
Pooh & man, gefeliciteerd met jullie zoon! onze eerste september baby! Mama's welkom in september, dit is onze maand. Brigitte, veel sterkte en zet 'm op!
@Pooh en man: van harte gefeliciteerd! Hoera, de eerste septemberbaby is er! @Brigitte en Han: sterkte en succes vandaag... @all: fijn weekend! Ik kom in de loop van de dag even kijken wat er allemaal voor nieuws is bijgekomen
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi) kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb?, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 11 JONGENS 14 MEISJES 13 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, .. gram/.. cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm Totaal geboren: 8 JONGENS 6 MEISJES Agenda 31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Rootje vk controle 04 september: Patries controle gyn 04 september: Jessica gyn controle / CTG 05 september: Rian controle vk 40 wk 06 september: Marsab vk controle 06 september: Edokid vk controle 06 september: miranda040172 gyn. controle 06 september: Maart vk controle + strippen 07 september: han vk controle 12 september: moons vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
@mobielfreak, nou wat een k..t gevoel he, moest bij Zara toen ook worden gehecht worden, 1 hechting maar voelde precies die naald Indd een verademing als je eindelijk mag persen.... @Han, lees het nu pas had mn kleine meid ook toen een tijdje niet gevoeld.... Meid heel veel sterkte vandaag , duim voor je, een heeeele dikke knuffel! @Pooh, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sebastiaan (mannetje ook natuurlijk). Fijn dat hij het zo snel meld @brigitte, hoop snel ieds positief te horen. @meiden die vannacht wakker waren, hopelijk hebben jullie nog kunnen slapen. @Darcy, je hebt gelijk ook! je eerste prioriteit is indd je kindje! @Miss x, indd mooi dat je zoveel melk hebt, maar die pijnlijke tepels... Aan de bel hangen hoor. Bedoel je lillypatz? @Mouschy, en meis hoe is het met jou? Vannacht weer eens lekker geslapen, geen voorweeen gehad. Heb gister avond een film gekeken, en mn meisje was volop aan het bewegen, golven en hup een voet aan de zijkant, en hup weer draaien naar de rechter kant En nu ik zit te typen weer haha! Vandaag 38 weken, heb het idee dat ze het wel lekker naar dr zin heeft daarbinnen dus die komt denk ik niet eerder als 6 september....
Goedemorgen meiden! En ja hoor de eerste septemberbaby! Pooh (en man) gefeliciteeerd emt Sebastiaan! @ Jessica, ik heb ook weer beter geslapen dan gisteren. Wel wat voorweeen en veel harde buiken, maar toch nog wel 5 uur geslapen denk ik, dat is toch zeker 4 uur meer dan gisteren Ik hoop voor je dat je meisje eerder komt, maar jij weet tenminste dat je haar uiterlijk donderdag in je armen hebt. Bij mij kan het nog wel 3 weken duren Maar ja, dan wordt in ieder geval het wachten beloond he. Brigitte succes meid (al lees je dit niet meer waarschijnlijk), hopelijk duurt het niet lang meer voor je! Fijn weekend allemaal, mijn man neemt nu de pc over, dus ik kijk vanmiddag wel weer een keer voor het laatste nieuws! knuffels voor allemaal!
@ Pooh: gefeliciteerd met je zoontje Sebastiaan! @Han:ik begrijp je heel goed dat je nogal eng vindt met de stuitbevalling. Ons wondertje ligt al wekenlang in de stuitbevalling om precies te zijn: hoofdje boven, en z'n billetjes zijn nu ingedaald en zijn voeten aan de linkerkant. Het wordt dus de vaginale stuitbevalling. De keizersnede is bij mij afgeraden van de gynaecoloog omdat er veel risico's aankleven. Ik en baby zijn tot nu toe over het algemeen gezond. Mocht de vaginale stuitbevalling niet goed gaan verlopen of wat dan anders moge zijn, kan het altijd nog overgaan op een keizersnede. Ik moet toch sowieso in het ziekenhuis bevallen. Om eerlijk te zijn hoop ik dat ons wondertje eerder komt dan de uitgerekende dag, want dan is ie nog klein, misschien maakt het voor de bevalling makkelijker dan groot kind en zwaar :-# Verder probeer ik tot nu toe niet teveel piekeren over de bevalling en zo, ik laat het maar helemaal over mij komen. Ik zie het wel hoe ver ik kom. Ik probeer nuchter te blijven, maar tegelijkertijd ook beetje angstig. Ik wens je veel succes vandaag bij de gyn. Wie weet is je ukkie vannacht toch uit zichzelf omgedraaid. Knufs van me xxx @ Suus, Mouschy en Zoë: vandaag zijn jullie uitgerekend en ik hoop dat het snel mag gebeuren! @ Brigitte: ik hoop snel iets positief te horen. Vannacht prima geslapen, niet meer elk uur naar de wc maar om de 2 uren, wat een verademing voor mezelf! Enne vanochtend waren we om 06.00 uur wakker omdat mijn vriend vandaag de hele dag op pad gaat namelijk de verkeersregelaar tijdens de KadijkerRun. Dat is de motortoertocht met de zijspannen voor verstandelijke gehandicapten, waar ik in Purmerend werk. 1 maal per jaar organiseert mijn werk dit. Normaal gesproken ben ik de vaste huisfotograaf, dit keer kan ik niet meegaan, wel jammer. Dan had ik met mijn vriend achterop de motor kunnen zitten en fotograferen. Ik ga pas vanmiddag om 15.30 uur hier weg naar mijn werk toe, ik vind het wel leuk om mijn collega's daar weer ffies te zien en mee eten. En ook dan komen de motorrijders, waaronder mijn vriend, en de zijspannen weer terug om ca. 16.00 uur. Voordat ik heen ga, ga ik zeker even een dutje doen, dan douchen en dan ffies boodschappen doen. Dan ga ik naar Purmerend toe. Enne.....EINDELIJK is mijn ziekenhuiskoffer klaar, ik ben wel ruim 1 uur mee bezig geweest Alleen kleine dingetjes komen later zoals camera, mobiel, belangrijke papieren en ziekenhuisplaatje etc, pas op het laatste moment. Het gaat goedkomen
Goeiemorgen, @Pooh & haar mannetje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sebastiaan. Geniet er lekker van. En ik hoop dat Pooh snel naar huis mag met de kleine. @Han: jeetje meis das zeker even schrikken. Hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Heel veel succes straks in het zh en hoop dat het dan toch nog allemaal mee valt. Knuffel voor jou. @Brigitte: Je bent nu al in het zh, maar toch wil ik je nog heel veel succes wensen. Hopelijk komen de weeen toch vanzelf na het toedienen van 't gel. En kan je snel je kleine in de armen nemen. @Mobielfreak: fijn te horen dat het allemaal goed gaat met jou en Tim. Al weer lekker snel thuis, nu dus heerlijk genieten jullie zoontje. @Rian: Jeetje nu nog wild gedaan meid. Wie weet zijn die buikkrampjes nu toch voortekenen, je weet het wild doen kan soms helpen. @Sophie: tuurlijk mag jij ook bij het lijstje. Sorry had jou even over het hoofd gezien. Dus zet hem op meid. @Darcy: erg vervelend die harde buiken. Tja helaas kan ons lichaam dan toch nog niet alles aan. Heel veel plezier vandaag met de ambtenaar. En dan nog 4 daagjes, spannend hoor. @MissX: zeker fijn dat je genoeg melk hebt, maar pijnlijke tepels schijnt echt niet grappig te zijn. Gelukkig gaat het nu iets beter met de borstpomp. Hoop dat het straks nog beter gaat en dat je je dochtertje zelf lekker de borst kan geven. Succes meid. @Las: fijn te horen dat het met jou en de kleine ook allemaal goed gaat. Wat gaat de tijd toch snel he. Alweer een weekje oud. Hier weer niet zo geweldig geslapen, helaas. Werd vanmorgen om 5 uur wakker met hevige rugpijn, nu alleen weer wat hoger. Na een plasje toch bed weer ingedoken, maar wist gewoon niet hoe ik moest liggen. Toen ineens verdween de rugpijn en werd ik giga misselijk, kreeg hevige steken onderin, harde buiken en kleine begon ook heel gemeen te bewegen. Na 10 minuutjes maar bedje uitgegaan, wat melk gedronken tegen de misselijkheid, beetje rond gelopen, toen het wat beter ging, bedje weer ingedoken. Heel verrassend toch niet in slaap gevallen en 5 uur later wakker geworden. En nu voel ik me weer geweldig. Soms snap je je eigen lichaam echt niet meer. Vandaag maar weer lekker rustig aan, laatste klusjes in huis doen waar mijn mannetje mee moet helpen, beetje zwemmen en dat zal het zijn voor vandaag. Vanaf donderdag krijgt mijn man het giga druk voor 1.5 week, dan begint hier een IT show en daar moet hij hele dagen op doorbrengen ook de weekenden, dus hoop dat kleine zich dan niet gaat melden. Liever na 12 sept. dan heeft mijn man ook weer alle tijd van de wereld en begint hier de Ramadan, dus korte werkdagen. Sorry voor mijn lange verhaal. Fijne dag vandaag en hou jullie in de gaten.
@Rootje, gelukkig Indd is een ding wat zeker is, maar ik hoop voor jou dat jij ook snel je kleintje hebt en geen twee weken hoef te wachten!
@ han: meid, een dikke knuffel voor jou! Komt vast wel goed! @ brigitte: hopelijk zetten de weeën nu eens door! @ Iedereen die het zat is: meiden, nog max 2 weekjes en dan zijn jullie voor altijd mama! @ Jessica: fijn dat je je meid zo goed voelt! en dat je lekker geslapen hebt! @ miranda: toch fijn dat je koffer nu klaar is he, nou ben je er helemaal op voorbereid! @ patries: hier ook niet super geslapen hoor, herken de rugpijn en heb ook onwijs last van mijn ribben...
@Mobielfreak en Pooh VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE WONDERTJE! @ Brigitte, heel veel suc6 in het ziekenhuis, we hopen snel het goede nieuws te kunnen horen! @Han, heel veel sterkte, het is allemaal niet niks, pffff Hier ook een onrustige nacht gehad, denk ook maar ´s nachts een keer online te komen Sliep om 02.00u nog niet en manlief had nachtdienst, dus dan voel je je helemaal eenzaam Heb geloof ik elk uur wel gezien van de wekker. Had niet echt krampjes, maar was gewoon klaarwakker En was er vanochtend om 09.00u alweer uit. Had wel erg last van mn onderrug en het begint ook weer lekker te rommelen. In ieder geval kunnen we zeggen dat er een hoop van ons deze maand moeder worden Vindt het allemaal zo spannend! Iedereen rustig aan en een goed weekend! Liefs
Pooh, gefeliciteerd met jullie zoon. Han, dikke knuffel en hopelijk goed nieuws vandaag. Joehoe, ben vandaag 37 weken, hij mag officieel komen! Liefs Moons
Goedemorgen! Joehoe! Ben vandaag uitgerekend! Pooh: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! De jongetjes staan op kop nu! Brigitte: Hoop voor je dat het snel op gang komt! En dat je je langverwachte kleintje eindelijk vast kunt houden! Han: Wat schrikken meid! Vandaag moest je weer naar de gyn he? Ben benieuwd wat ze nu gaan doen! Gelukkig heb je het al wel een paar keer weer gevoeld! Dikke knuf voor jou! Rian: Dat jij de puf nog hebt om wild te doen hahaha, die is hier ver te zoeken moet ik zeggen..... Jessica: Hoe is het met jou dan? Hou je het nog wel beetje vol in bed? Miranda: Wat goed dat je ziekenhuiskoffer klaar is! Veel plezier vandaag! Patries: Wat balen dat je zo slecht hebt geslapen! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Joyce: Vervelend he dat klaarwakker liggen? Dat had ik vannacht ook even....en dan kun je gewoon niet meer in slaap komen! Vanmiddag meer even een dutje doen! Moons: Gefeliciteerd met de 37 weken! Heb vannacht op 1x klaarwakker te hebben gelegen verder best goed geslapen! Al ben ik nu alweer helemaal kapot......haha Vanmiddag maar even weer slapen! Had net beetje gezeur met manlief. Hij is er nooit op zaterdag omdat hij 's morgens meestal nog even aan het werk moet en 's middags naar de voetbal. Maar hij is geblesseerd dus hij kan niet meedoen. Hij wist nog niet of hij wel heen zou gaan, had eigenlijk niet veel zin. Dus toen dacht ik: blijf dan lekker thuis! We zijn nooit samen thuis op zaterdag en ik zit al zolang thuis...verveel me! Maar dan heeft tie altijd wel iets anders wat tie dan wil gaan doen......is toch niet gek dat ik dan het idee krijg dat tie niet gezellig samen thuis WIL zijn? Of zijn het de hormonen?
*komt even inbreken * Jullie mogen legaal bevallen nu Aangezien me wurmpie blijkbaar augustus niet zo een leuke maand vond, is die blijven zitten tot september Zit dus heerlijk op het wachtbankje De mama's die voorgekropen zijn: van harte gefeliciteerd met jullie wondertje En voor de mama's to be: heel veel suc6 met de bevalling en geniet nog van die laatste weekjes Groetjes Wannie *breekt weer uit *
@Joyce lekker terug naar bed straks @Marsab, laatste loodjes he.... @Zoe, ach wat zal ik zeggen lekker/leuk is anders natuurlijk! Maar met die laptop blijf ik toch op de hoogte, en kan dvdtjes kijken, en tv op de slaapkamer. Maar mis ook gewoon het tutten met Zara, mehmet heeft nu toch het grote deel overgenomen. Ze komt af en toe wel lekker bij mama, en dan ligt ze naast me, en lekker knuffelen, maar toch anders als mama op bed ligt Ik merk dat ze onbewust weet dat er ieds gaat gebeuren. Nou hormoontjes, vind dat je gelijk hebt hoor! @Wannie, die van jou wil bij de september beebs horen Hopelijk komt die van jou ook snel!
Onze uk deed het weer prima en...... is gedraaid! Mijn zeer strenge preek van gister en jullie gelukwensen hebben dus geholpen Omdat ze uit zichzelf heen en weer terug is gedraaid is er natuurlijk wel de kans dat ze het weer doet maar gister bleek wel dat ze zich niet prettig voelt in die houding dus hopelijk blijft ze zitten. Moet nu wel nog even bij de gyn blijven omdat ze toch klein is en dat willen ze in de gaten houden. Ik is helemaal happy Wannie: is een hele leuke maand hoor september Zoë: ik kan me voorstellen dat je gewoon lekker gezellig samen met je mannetje thuis blijft. Helaas houden sommige mannen er helemaal niet van om thuis te blijven. Ik denk echt niet dat het aan jou ligt hoor, sommige mannen hebben dat nou eenmaal! Joyce: spannend! hoop dat het gerommel doorzet! kan me voorstellen dat je minder lekker slaapt als je mannetje nachtdienst heeft, lijkt me verschrikkelijk. Aan alle slechte slapers: tja dat blijft enorm lastig! en dan te bedanken dat het niet 1 van die dingen is die na de bevalling weer over is want dan heb je een kleine die je wakker houd Ach over een jaartje kunnen we weer hele nachten doorslapen Miranda: ja kan me voorstellen dat je je er nu een beetje bij neergelegd hebt, had ik ook wel gedaan als er niets aan te doen was geweest. Het probleem was vooral dat ze goed lag, ingedaald en dat ze zich er toch heeft weten te wurmen.... hopelijk blijft ze nu liggen. All: ik heb kelly al 2 dagen niet gezien en daar was het ook bij aan het rommelen toch.... ben benieuwd!
Hoera weer kindjes erbij! GEFELICITEERD meiden! Geniet lekker van jullie zoontje! Vandaag officieel 39 weken.. Ben benieuwd! Gisterenavond had ik wel om de 15 minuten een harde buik en daarna hevige buikkrampen op t toilet . Maar t heeft niet doorgezet. Helaas.... @Winnie, thanks voor je hart onder de riem. Voor jou zullen we ook duimen dat die van jullie snel zal komen! Toi Toi Toi @Zoe, hihi heel herkenbaar hoor die gevoelens en kleine strubbelingen omtrent de uitgerekende datum. Ik had dat vorige week. Manlief wilde graag naar Misteryland maar ik vind dat ook geen goed plan. Uiteindelijk is ie natuurlijk niet gegaan, maar had even het zelfde gevoel als wat jij nu hebt . Mannen realiseren het zich niet altijd hihi. @Moons, jeeh! welkom! lekker gevoel he? @Joyce, oh spannend meid! Wie weet wel vandaag... Ook voor jou toi toi toi! @Patries, he balen van je rug. Misschien toch iets van voorweeen? Rugweeen? doe maar lekker rustig aan! En lekker van die bal.. klinkt iig wel heel ontspannen! @Miranda, veel plezier! Iig wel een rustgevend gevoel dat je je tas klaar hebt he? Tenminste dat gaf mij wel wat meer rust! @Han, jeetje meis. Schrok wel van je verhaaltje! Fijn dat ze het goed in de gaten houden. Succes zo in het ZH, denk aan je! Hopelijk draaid het nog vanzelf.... @iedereen, wat een vies weer vandaag.... Niks aan. Je krijgt echt zo'n herfst gevoel he? Kussies voor jullie